Geen slapende honden wakker makenquote:Op woensdag 13 september 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
Eens zien of deze TT ook weer veranderd wordt
quote:
quote:
zie toevoegingquote:Op woensdag 13 september 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
Eens zien of deze TT ook weer veranderd wordt
Ik kom er aanquote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Even zitten en dan maar weer verder met de bende
Ligt eraan wat je baseline is. Ik vind het wel meevallen hoor.quote:
Je hebt nog even vakantie toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je baseline is. Ik vind het wel meevallen hoor.
Moet nog wel wat doen voordat ik kan slapen.
als ik naar die afbeelding kijkt lijkt het te bewegen...quote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef bondage het volgende:
Net mooie foto van de zon gemaakt door een zonnefilter. Zonnevlekken zijn goed zichtbaar:
[ afbeelding ]
Zie ook: WKN / Zonnevlammen, Zonnestormen en CME #4:
en wel vreselijk cool dat je die zelf kunt makenquote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef bondage het volgende:
Net mooie foto van de zon gemaakt door een zonnefilter. Zonnevlekken zijn goed zichtbaar:
[ afbeelding ]
Hmm, heb ik nietquote:Op woensdag 13 september 2023 19:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als ik naar die afbeelding kijkt lijkt het te bewegen...
Ja, door een simpel filtertje van paar euro die op de lens van de camera geplaatst kan worden. Soort van lenskap maar laat heel klein beetje licht door.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en wel vreselijk cool dat je die zelf kunt maken
Nicequote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
heel erg tofquote:Op woensdag 13 september 2023 19:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, door een simpel filtertje van paar euro die op de lens van de camera geplaatst kan worden. Soort van lenskap maar laat heel klein beetje licht door.
Nog 2,5 weekquote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nog even vakantie toch?
Als het een foto van je vinger voor de lens was had ik het ook geloofdquote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch echt onze koperen ploertquote:Op woensdag 13 september 2023 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het een foto van je vinger voor de lens was had ik het ook geloofd
Je hebt ons gevondenquote:Op woensdag 13 september 2023 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
woensdag verwendag
[ afbeelding ]
Schakeltopiaquote:
Ej Unquote:Op woensdag 13 september 2023 19:53 schreef _UserName_ het volgende:
* _UserName_ doet topic volgen
Dank voor de mention @:Mazikeen
Ookworstquote:Op woensdag 13 september 2023 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
terwijl ik zat te wachten op mijn pizzaatje kreeg ik enorme zin in snert met ookworst. gek wel
oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo heet die vega versie van de Hema
maar toch gek he, dat je ineens zin in hebtquote:Op woensdag 13 september 2023 20:03 schreef Lovely het volgende:
Is idd lekkerder als het koud weer is
Mwa komt omdat het niet lang meer gegeten hebt denk ikquote:Op woensdag 13 september 2023 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar toch gek he, dat je ineens zin in hebt
eetsmakelijk!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
Ik eet even ontbijt lunch en avondeten tegelijk
En wat eet je dan?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
heb je weer lekker gekooktquote:Op woensdag 13 september 2023 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik meur lekker van het knoflook en ui
Tex mexquote:Op woensdag 13 september 2023 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je weer lekker gekookt
Lekker toch alles op je gemakje doenquote:
Lekker hoor ui en knoflookquote:Op woensdag 13 september 2023 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
ik ken het niet, maar ik stap wel gelijk op de escoot om een hapje mee te prikken!quote:
Nou ik eet het liever als lunch of avond etenquote:Op woensdag 13 september 2023 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
pizza denk ik. want dat kan als ontbijt, lunch of avondeten
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik eet het liever als lunch of avond eten
Taco, burrito etc ken je toch wel?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ken het niet, maar ik stap wel gelijk op de escoot om een hapje mee te prikken!
[ afbeelding ]
Mijn post en mention niet gelezen?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch alles op je gemakje doen
ooh zeg dat danquote:Op woensdag 13 september 2023 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Taco, burrito etc ken je toch wel?
Tijdsbesparingquote:Op woensdag 13 september 2023 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
moe en druk dus 5 koffie en kwart lunchsalade gehad en toen aan de kant gezet want moest weer doorquote:Op woensdag 13 september 2023 20:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat eet je dan?
Hoezo heb je geen ontbijt en lunch gehad?
jamjamquote:Op woensdag 13 september 2023 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
ja alleen heb ik geen wraps, maar een rijstgerecht van gemaaktquote:Op woensdag 13 september 2023 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh zeg dat dan
dat ken ik wel
taco taco
Tweede optie.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:15 schreef Lovely het volgende:
Wat vinden jullie fijner een aflevering van een serie die 20 a 30 min duurt of 45 a 60 min?
Drukke dag gehad dus..quote:Op woensdag 13 september 2023 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
moe en druk dus 5 koffie en kwart lunchsalade gehad en toen aan de kant gezet want moest weer door
en nu: alles
klinkt goed!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja alleen heb ik geen wraps, maar een rijstgerecht van gemaakt
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Taco, burrito etc ken je toch wel?
Die van 20 a 30 is fijn voor tijdens het eten. Ik vind een langere soms net iets te lang.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:15 schreef Lovely het volgende:
Wat vinden jullie fijner een aflevering van een serie die 20 a 30 min duurt of 45 a 60 min?
Ik juist korte afleveringenquote:
langquote:Op woensdag 13 september 2023 20:15 schreef Lovely het volgende:
Ik dus ook, serie die ik nu volg. Zijn de afleveringen ook langquote:Op woensdag 13 september 2023 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die van 20 a 30 is fijn voor tijdens het eten. Ik vind een langere soms net iets te lang.
Ik ook zoiets. Kon maar niet in slaap komen. Heb het 4 uur zien worden.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
en weer maar 4 uur slaap..
Hopelijk slaap je vannacht wat langerquote:Op woensdag 13 september 2023 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
en weer maar 4 uur slaap..
balenquote:Op woensdag 13 september 2023 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Kon maar niet in slaap komen. Heb het 4 uur zien worden.
En ik had een mug
lag mkdden in de nacht uren wakkerquote:Op woensdag 13 september 2023 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopelijk slaap je vannacht wat langer
Noppes. En mijn spinnen zijn ook waardeloos.quote:
@mario390 @Mazikeenquote:
Ja, Virgin River zekerquote:Op woensdag 13 september 2023 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dus ook, serie die ik nu volg. Zijn de afleveringen ook lang
Misschien iets rustgevend luisteren op spotify?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
lag mkdden in de nacht uren wakker
Nee one piece kijk ik nuquote:Op woensdag 13 september 2023 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, Virgin River zeker![]()
Voordeel van Netflix; waar je stopt, gaat het de volgende dag weer verder.
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deed dat, nouja op youtuequote:Op woensdag 13 september 2023 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien iets rustgevend luisteren op spotify?
Ja maar het regende vannacht dus was het niet nodigquote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar het regende vannacht dus was het niet nodig
Hej shiiquote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Opstelten is wel de beste hypnotiseur die geen hypnotiseur is
Auwquote:
Smakelijk etenquote:
Ben benieuwdquote:
quote:
Ja, helaas vanavond even makkelijk. In vakantietijd mag het.quote:
ik had ook gewoon een diepvries pizza uit het oventje hoor, gemak dient de mens!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ja, helaas vanavond even makkelijk. In vakantietijd mag het.
Verlate vakantie?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ja, helaas vanavond even makkelijk. In vakantietijd mag het.
Nog ergens heen?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd vakantie buiten de zomervakantie om.
weet ik nietquote:Op woensdag 13 september 2023 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het stom vind dat DTS dicht is? Of krijg ik dan een ban?
hoe dan ook, ik ben het met je eens!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Mag lijkt me gewoon, als losse opmerking.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
shitpozza vandaag?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
same shit different day. maar wel mijn hele ritme naar de klote op woensdag verwendag
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb wat boeke besteld. zou leuk zijn als ze die morgen even bezorgen. ik wacht met smart op de T&T. ik ben er bang voor
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neuh de pozza was lekker
[ afbeelding ]
Niet ver weg; gewoon binnen Nederland wat dingen bezoeken (een museum ofzo; misschien met het aankomend mooie weer even naar de kust).quote:
Ik denk bij deze altijd dat het een muizenval is.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neuh de pozza was lekker
[ afbeelding ]
whuutquote:Op woensdag 13 september 2023 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk bij deze altijd dat het een muizenval is.
Hopelijk snel weer open en gezelligquote:Op woensdag 13 september 2023 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou ja dan zeg ik dus maar even dat ik het echt stom vind dat DTS dichtgegooid wordt vanwege een paar rotte appels.
Jaaaaa met jou al-tijdquote:Op woensdag 13 september 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hopelijk snel weer open en gezellig![]()
Boekenquote:Op woensdag 13 september 2023 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb wat boeke besteld. zou leuk zijn als ze die morgen even bezorgen. ik wacht met smart op de T&T. ik ben er bang voor
Zal wel mijn afwijking zijn dan.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ik probeer nu heel hard een muizenval erin te zien, maar het lukt mij niet
Dat is je geraaien ook!quote:Op woensdag 13 september 2023 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat dat oprecht is en geen sneer![]()
Kniktquote:Op woensdag 13 september 2023 21:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is je geraaien ook!
Je weet dat ik je mag toch????
was wel de bedoeling om ze weg te geven als kadootjequote:
Alleen de oehoe klinkt zo. Alle andere uilen klinken echt anders.quote:
Uhm ik heb een wensenlijstje en ik kan je mijn adres doorgeven.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was wel de bedoeling om ze weg te geven als kadootje![]()
niet om te gaan lezen
quote:Op woensdag 13 september 2023 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen de oehoe klinkt zo. Alle andere uilen klinken echt anders.
quote:Op woensdag 13 september 2023 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik heb een wensenlijstje en ik kan je mijn adres doorgeven.
Zo irritant, als bestellingen kantje boord zijn qua bezorging.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
daarom moet ik ze morgen ook hebben
ik wel voor de buren. dan vragen ze je dus pakketje aan te nemen, en ben je in de veronderstelling dat de buren niet thuis zijn. die komen dan half uur later pakketje halen, met van ik was gewoon thuis. maar blijkbaar is aanbellen teveel werk ofzoquote:Op woensdag 13 september 2023 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo irritant, als bestellingen kantje boord zijn qua bezorging.
En altijd als je erom zit te springen dan wordt er een dag later bezorgd, of beweren ze dat je niet thuis was..... Dat laatste heb ikzelf trouwens nog nooit meegemaakt.
@hemarookworst ^^quote:Op woensdag 13 september 2023 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoek een sugar Daddy die gewoon elke een boek opstuurt. Hoe moeilijk kan het zijn?
Noujazeg. Wat een gemakzucht.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik wel voor de buren. dan vragen ze je dus pakketje aan te nemen, en ben je in de veronderstelling dat de buren niet thuis zijn. die komen dan half uur later pakketje halen, met van ik was gewoon thuis. maar blijkbaar is aanbellen teveel werk ofzo
ja erg stomquote:Op woensdag 13 september 2023 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Noujazeg. Wat een gemakzucht.
Ik weet niet hoe laat je op moet staan?quote:Op woensdag 13 september 2023 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb hoofdpijn v moeheid denk k
Maar als ik ga slapen lig ik vannacht misschien weer wakker.. weet niet goed wat wijsheid is
Ging om 11.. maar vervolgens v 2 tot 5 wakker..quote:Op woensdag 13 september 2023 21:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat je op moet staan?
Maar anders rond 23 uur gaan slapen. Dat doe ik ook altijd. Hooguit half 12.
Als je te vroeg gaat slapen dan weer vroeg wakker inderdaad
Awwwquote:Op woensdag 13 september 2023 21:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Vriendjes die ik heb leren kennen op vakantie zijn vanmorgen teruggevlogen naar Griekenland
En Thanos ging mij videobellen..
Ik ben echt verdrietig nu. Ik wil daar ook zijn.
Hmmm 3 uurtjes slaapquote:Op woensdag 13 september 2023 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ging om 11.. maar vervolgens v 2 tot 5 wakker..
Lekker slapen HCquote:
Bolkquote:Op woensdag 13 september 2023 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
slaaplekker
[ afbeelding ]
Genoeg puncktjesquote:
Ja.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
wij moeten nieuwe hobbie zoeken
quote:Op woensdag 13 september 2023 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hou van hobbiesquote:Op woensdag 13 september 2023 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
nee nee, nu ben jij echt in de warquote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Had schakel niet ooit een forum gemaakt
Lees ONZ FB even door Mario en ga daar je vragen stellen. Anders gaat dit straks ook dicht.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
ik will maar deze maand verder spelen
hoezo moeten we boete doen wegen de
andere conjo?
Ik denk dat jij niet de gene bent die dit mag zeggenquote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
ik will maar deze maand verder spelen
hoezo moeten we boete doen wegen de
andere conjo?
jooo goeie! ik heb helemaal nog geen FB gelezenquote:Op woensdag 13 september 2023 22:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Lees ONZ FB even door Mario en ga daar je vragen stellen. Anders gaat dit straks ook dicht.
hi fanquote:Op woensdag 13 september 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jooo goeie! ik heb helemaal nog geen FB gelezen
dat is vast weer een groot genot
Ik dacht dat je het gelezen had, omdat je over andere hobby's zoeken begon.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jooo goeie! ik heb helemaal nog geen FB gelezen
dat is vast weer een groot genot
nee dat was de laatste post in dts he. zoek andere hobbie joe joequote:Op woensdag 13 september 2023 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het gelezen had, omdat je over andere hobby's begon.
Oh dan ben ik in de war.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat was de laatste post in dts he. zoek andere hobbie joe joe
quote:Op woensdag 13 september 2023 22:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dan ben ik in de war.Was ook zo van de kaart.
shii was haar tijd ver vooruitquote:Op woensdag 13 september 2023 02:16 schreef Shii het volgende:
Maar gelukkig heb ik hobby's genoeg dus ik vermaak me verder prima.
quote:Op woensdag 13 september 2023 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik lach er maar om. we weten allemaal hoe de vork in de steel zit.
Ja geen idee hoe ik er bij komquote:Op woensdag 13 september 2023 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij heb echt vreemde muizenvallen gezien in je leven
de wonderen van ons breinquote:Op woensdag 13 september 2023 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik er bij kom
wel ben ik de gene du gene duquote:Op woensdag 13 september 2023 22:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet de gene bent die dit mag zeggen
Ja zekers!quote:
zo grapig is dat ook weer niettochquote:
wat voor?quote:
is het wiebel-herrie?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja precies.
De buurvrouw maakt herrie
On my way. Maar ik heb wel wat "aanmoedig" nodig, anders ligt het er over een week nogquote:Op woensdag 13 september 2023 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero kom je de was hier opvouwen?
latexpakje en een zweep?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
On my way. Maar ik heb wel wat "aanmoedig" nodig, anders ligt het er over een week nog
even gekliktquote:
Nee want haar wiebel-meneer is er niet.quote:
nu nietquote:Op woensdag 13 september 2023 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
verkeerd moment om in te schakelen
Je weet je eigen huisnummer toch wel?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
heb niet eens nummer van buren
Waarom?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
verkeerd moment om in te schakelen
Was het maar zo'n feestquote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
wist niet dat jij zo'n talent had
Stalk haar (zoals we hebben geleerd van bepaalde mensen) in andere SC en dump ze daar gewoon!!quote:Op woensdag 13 september 2023 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wat moet ik nu met mijn 50 mailybolk gifjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |