ik hou van hobbiesquote:Op woensdag 13 september 2023 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
wij moeten nieuwe hobbie zoeken
nee nee, nu ben jij echt in de warquote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Had schakel niet ooit een forum gemaakt
Lees ONZ FB even door Mario en ga daar je vragen stellen. Anders gaat dit straks ook dicht.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
ik will maar deze maand verder spelen
hoezo moeten we boete doen wegen de
andere conjo?
Ik denk dat jij niet de gene bent die dit mag zeggenquote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
ik will maar deze maand verder spelen
hoezo moeten we boete doen wegen de
andere conjo?
jooo goeie! ik heb helemaal nog geen FB gelezenquote:Op woensdag 13 september 2023 22:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Lees ONZ FB even door Mario en ga daar je vragen stellen. Anders gaat dit straks ook dicht.
hi fanquote:Op woensdag 13 september 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jooo goeie! ik heb helemaal nog geen FB gelezen
dat is vast weer een groot genot
Ik dacht dat je het gelezen had, omdat je over andere hobby's zoeken begon.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jooo goeie! ik heb helemaal nog geen FB gelezen
dat is vast weer een groot genot
nee dat was de laatste post in dts he. zoek andere hobbie joe joequote:Op woensdag 13 september 2023 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het gelezen had, omdat je over andere hobby's begon.
Oh dan ben ik in de war.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat was de laatste post in dts he. zoek andere hobbie joe joe
quote:Op woensdag 13 september 2023 22:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dan ben ik in de war.Was ook zo van de kaart.
shii was haar tijd ver vooruitquote:Op woensdag 13 september 2023 02:16 schreef Shii het volgende:
Maar gelukkig heb ik hobby's genoeg dus ik vermaak me verder prima.
quote:Op woensdag 13 september 2023 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik lach er maar om. we weten allemaal hoe de vork in de steel zit.
Ja geen idee hoe ik er bij komquote:Op woensdag 13 september 2023 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij heb echt vreemde muizenvallen gezien in je leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |