Heb er ooit één gezet in de tijd dat ik op fok zitquote:Op donderdag 14 september 2023 08:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarom TR ik ook nog amper. Vorige keer werd verteld dat er om elke scheet een TR werd gezet en dat dat niet echt gewenst was.
quote:Op donderdag 14 september 2023 08:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
Niet liegen. Ik zeg nergens dat t aan jullie ligt (wie "jullie" dan ook moge zijn).
Daar hou ik niet van.
quote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
Jammer, dit. Ik had gehoopt op een constructief gesprek met zelfreflectie i.p.v. meteen te gaan wijzen.
En vervolgens hang je gelijk een represaille eraan vast.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
En dat gebrek aan zelfreflectie geeft idd aan waarom dts (voor sommige users of als reeks) voorlopig dicht moet blijven.
Laat maar.quote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 08:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb er ooit één gezet in de tijd dat ik op fok zit
En weer direct een waardeoordeel.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:25 schreef SwJ het volgende:
Vragen om zelfreflectie is niet hetzelfde als iemand aanwijzen als oorzaak, he.
Dat snap je heus wel. Of lees je gewoon graag selectief?
Morguh Bondagequote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 08:28 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
En weer direct een waardeoordeel.
Nogmaals, jij komt hier met jouw mening dat het aan ons ligt. Vooringenomenheid dus.
quote:Op donderdag 14 september 2023 08:25 schreef SwJ het volgende:
Oeps was de verkeerde gequote. Sorry. Morguh Plyquote:
En weer direct een waardeoordeel.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:25 schreef SwJ het volgende:
Is het goed als ik later op de dag in DM probeer mijn mening uit te leggenquote:
Mogge dotquote:Op donderdag 14 september 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps was de verkeerde gequote. Sorry. Morguh Ply
Dit dus.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:29 schreef PLY het volgende:
Ben nooit snel boos, maar weer toegeven openlijk dat je met kanker hebt gefaked na een permban is ziekelijk en roept agressie op bij mij. Mijn moeder aan verloren op 65 jarige leeftijd enzo wel meerdere users. Dan ligt zo iemand er voorgoed uit bij mij, aardig doen of niet want die meent er geen hol van met zijn nep empathieen fok laat hem lekker trollen
Ja toch? Expres een paar keer heeft hij het opgerakeld om te shockeren nadat we hem negeerde, tuurlijk krijg je dan reacties! Maar ik stop erover, kook alweerquote:
Blokkeren? Gewoon eraf trappen, zelfreflectie? Schei toch uit hier pffffquote:Op donderdag 14 september 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen met een abo kan iemand waar men zich aan stoort op blokkeren zetten.
Niet iedereen kan dat betalen.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen met een abo kan iemand waar men zich aan stoort op blokkeren zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |