Mijn moeder was begin 50.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:29 schreef PLY het volgende:
Ben nooit snel boos, maar weer toegeven openlijk dat je met kanker hebt gefaked na een permban is ziekelijk en roept agressie op bij mij. Mijn moeder aan verloren op 65 jarige leeftijd enzo wel meerdere users. Dan ligt zo iemand er voorgoed uit bij mij, aardig doen of niet want die meent er geen hol van met zijn nep empathieen fok laat hem lekker trollen
En sowieso, moet je het willen... Ik hekel me ook wel eens aan users maar heb niemand op mijn foe lijst staan.quote:
Ik wel. Maar heb geen abo meerquote:Op donderdag 14 september 2023 08:46 schreef bondage het volgende:
[..]
En sowieso, moet je het willen... Ik hekel me ook wel eens aan users maar heb niemand op mijn foe lijst staan.
Snap ik heel goed. Ik heb in 2016 m'n moeder op 67 jarige leeftijd verloren aan kanker. Iedereen gaat anders met opmerkingen over deze ziekte. Ook heel logisch dat zo iemand er bij jou dan ook voorgoed uit ligt. Maar het telkens opnieuw benoemen, terwijl diegene er zelf niet meer over begint, werkt dan niet mee.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:29 schreef PLY het volgende:
Ben nooit snel boos, maar weer toegeven openlijk dat je met kanker hebt gefaked na een permban is ziekelijk en roept agressie op bij mij. Mijn moeder aan verloren op 65 jarige leeftijd enzo wel meerdere users. Dan ligt zo iemand er voorgoed uit bij mij, aardig doen of niet want die meent er geen hol van met zijn nep empathieen fok laat hem lekker trollen
Ik ook niet, maar ik kan goed negerenquote:Op donderdag 14 september 2023 08:46 schreef bondage het volgende:
[..]
En sowieso, moet je het willen... Ik hekel me ook wel eens aan users maar heb niemand op mijn foe lijst staan.
Nogmaals, en nu voor de laatste keer, want ik raak echt geïrriteerd door jouw gezuig op dit moment:quote:Op donderdag 14 september 2023 08:31 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
En weer direct een waardeoordeel.
Nogmaals, jij komt hier met jouw mening dat het aan ons ligt. Vooringenomenheid dus.
Dat snap je heus wel. Of lees je gewoon graag selectief?
[..]
Is het goed als ik later op de dag in DM probeer mijn mening uit te leggen
en jouw opinie te begrijpen, als de gemoederen wat gedaald zijn?
Nu echt de vergadering in
Dat is waar.quote:
quote:
We kunnen een verklaring geven, maar niet zonder namen of rugnummers te noemenquote:Op donderdag 14 september 2023 07:47 schreef SwJ het volgende:
Iemand een verklaring? Zonder te wijzen of namen te noemen.
Dank je. Dat is ook een eerlijk antwoordquote:Op donderdag 14 september 2023 09:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kunnen een verklaring geven, maar niet zonder namen of rugnummers te noemen
Was het niet een paar keer een reden dat DTS tijdelijk op slot ging door 'teveel TR's'quote:Op donderdag 14 september 2023 08:26 schreef SwJ het volgende:
Negeren, en een tr plaatsen dus. Check.
Dat heeft geen zin. Blokkeren slaat nergens op. Je blijft een vaag vakje zien en als diegene gequote wordt zie je het alsnogquote:Op donderdag 14 september 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen met een abo kan iemand waar men zich aan stoort op blokkeren zetten.
Yes daarom werd ik ook pissed. Hij kwam wel vaker in het topic. Maar de manier waarop nu maakte mij pissed.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja toch? Expres een paar keer heeft hij het opgerakeld om te shockeren nadat we hem negeerde, tuurlijk krijg je dan reacties! Maar ik stop erover, kook alweer
Firefox installeren en je favorieten in de mozilla account aanzetten.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop en net google crome er op gezet, dacht dat dan al je favorieten ook mee gingen Niet dus
Iemand een idee hoe dat makkelijk te doen?
Maar ik werk niet met firefox vind ik niet fijn heb altijd google chromequote:Op donderdag 14 september 2023 09:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Firefox installeren en je favorieten in de mozilla account aanzetten.
Het houdt je van de straatquote:Op donderdag 14 september 2023 09:19 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat weer lekker met typ aids vandaag, ben meer posts aan het wijzigen dan iets anders![]()
Dan heb ik geen idee, gebruik google enkel voor mijn telefoon. Op desktop en laptop gebruik ik uitsluitend Mozilla producten en producten waar ik voor mijn werk mee moet werken.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik werk niet met firefox vind ik niet fijn heb altijd google chrome
Ow dat heb ik wel. Als ik inloggen op Google Chrome, dan kan ik altijd bij mijn favorietenquote:Op donderdag 14 september 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop en net google crome er op gezet, dacht dat dan al je favorieten ook mee gingen Niet dus
Iemand een idee hoe dat makkelijk te doen?
Ook op een andere laptop dan die van jezelfquote:Op donderdag 14 september 2023 09:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow dat heb ik wel. Als ik inloggen op Google Chrome, dan kan ik altijd bij mijn favorieten
Ga zo even kijken, zie meer al niet staanquote:Op donderdag 14 september 2023 09:20 schreef Lovely het volgende:
Open Chrome op je computer.
Klik rechtsboven op Meer. .
Selecteer Bookmarks. Bookmarkmanager.
Klik rechtsboven op Meer. Bookmarks importeren.
Selecteer het programma met de bookmarks die je wilt importeren.
Klik op Importeren. Klaar.
Bladwijzers zie je wel staan toch?quote:Op donderdag 14 september 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga zo even kijken, zie meer al niet staan
Ja ik heb het gevonden maar staat alleen edge in geen chrome zie ik en ik kom nooit op edgequote:Op donderdag 14 september 2023 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bladwijzers zie je wel staan toch?
quote:Op donderdag 14 september 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb het gevonden maar staat alleen edge in geen chrome zie ik en ik kom nooit op edgeEn als je HTML bestand aanklikt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga het proberen, ben altijd heel voorzichtig in dit soort dingenquote:Op donderdag 14 september 2023 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
En als je HTML bestand aanklikt dan?
quote:Op donderdag 14 september 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb het gevonden maar staat alleen edge in geen chrome zie ik en ik kom nooit op edgeEerst Chrome downloaden dan - via EdgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders kan je nooit interneppen via Chrome![]()
En kan je nog in je oude laptop? Dan daar je bookmarks Exporteren in de browser daar.
Bestand naar jezelf mailen, of op usb stick opslaa.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik google ook maar krijg niet echt duidelijk youtube filmpjesquote:Op donderdag 14 september 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga het proberen, ben altijd heel voorzichtig in dit soort dingen
Ja heb ze beide naast elkaar staan. Heb crome gedownload op de nieuweALs ik klik op exporteren gebeurd er nietsquote:Op donderdag 14 september 2023 09:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Eerst Chrome downloaden dan - via Edge![]()
En kan je nog in je oude laptop? Dan daar je bookmarks Exporteren in de browser daar.
Bestand naar jezelf mailen, of op usb stick opslaa.
Maar als ze exporteerd op de oude laptop/pc en op de nieuwe latop/pc importeerd zodra je daar ben ingelogd moet het al goed zijn toch ( is al even geleden dat ik ook een nieuwe laptop had )quote:Op donderdag 14 september 2023 09:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Eerst Chrome downloaden dan - via Edge![]()
Bestand naar jezelf mailen, of op usb stick opslaa.
Je krijgt bij Exporteren een bestandje om op te slaan, kan je een eigen naam aan geven.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ze beide naast elkaar staan. Heb crome gedownload op de nieuweALs ik klik op exporteren gebeurd er niets
Ik ga nog eens even kijken
I
Nee, want dat gaat via bestand. (exporteren)quote:Op donderdag 14 september 2023 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als ze exporteerd op de oude laptop/pc en op de nieuwe latop/pc importeerd zodra je daar ben ingelogd moet het al goed zijn toch ( is al even geleden dat ik ook een nieuwe laptop had )
Echtquote:Op donderdag 14 september 2023 09:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie toch echt twee sterren achter je naam
Er gebeurd nietsquote:Op donderdag 14 september 2023 09:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Je krijgt bij Exproteren een bestandje om op te slaan, kan je een eigen naam aan geven.
Nee, DTS is nooit op slot gegaan door 'teveel TR's'.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het niet een paar keer een reden dat DTS tijdelijk op slot ging door 'teveel TR's'
Edit: niet dat ik veel TR's zet, maar het klinkt mij beetje tegenstrijdig in de oren. Dat was mijn punt.
hihi - zag het daarstraks alquote:
ook niet als je het via deze stappen volgt?quote:
[MEER] is in dit geval dus de 3 puntjes in de rechter bovenboekquote:Op donderdag 14 september 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
https://www.startpagina.n(...)s-overzetten-laptop/
Ineens poef, een aboquote:Op donderdag 14 september 2023 09:48 schreef Sally het volgende:
[..]
hihi - zag het daarstraks alDat je wél een abo had, terwijl je schreef van niet
Ik vroeg om toenadering in DM als de gemoederen wat bedaard zijnquote:Op donderdag 14 september 2023 08:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nogmaals, en nu voor de laatste keer, want ik raak echt geïrriteerd door jouw gezuig op dit moment:
Ik heb geen mening dat t aan "jullie" ligt. Dat heb ik nu al meerdere keren uitgesproken. Nergens, maar dan ook nergens heb ik letterlijk benoemd dat t aan "jullie" ligt.
Dat jij mijn woorden als zodanig interpreteert, is jouw keuze. En jouw keuze van interpretatie maakt t niet meteen waarheid.
Dus: kappen.
Ah okquote:Op donderdag 14 september 2023 09:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat via bestand. (exporteren)
Het is wat anders als dat je Synchroniseren aanzet en gebruikt - dat zou evt. ook kunnen (tegenwoordig).
Maar moet je wel onder jezelfde account ingelogd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |