abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210616569
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 19:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
De Paus, nou goed? Apologeet.
Waarom beantwoord je de vraag niet gewoon?
pi_210616624
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Complottheorie over de timing van deze vervolging in 3...2....1......
Geen zorgen, die hebben ze bij FvD zelf alvast ingezet.
pi_210616639
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Complottheorie over de timing van deze vervolging in 3...2....1......
Te laat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 15:49 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Het is ook geheel toevallig dat het OM bijna een jaar heeft gewacht en twee maanden voor de verkiezingen besluit te vervolgen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_210616703
quote:
Ik hield het 11 seconden vol.

En ik denk ook dat we docenten een flinke loonsverhoging moeten geven. Je zal maar een kind met zo'n stem in de klas gehad hebben.
pi_210616709
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:13 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik hield het 11 seconden vol.

En ik denk ook dat we docenten een flinke loonsverhoging moeten geven. Je zal maar een kind met zo'n stem in de klas gehad hebben.
Die krijgen 10 procent hoorde ik vanmiddag op de radio *O*
  dinsdag 12 september 2023 @ 20:32:50 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210616889
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 13:17 schreef Janneke141 het volgende:
Ja joh, geef die halve gare nog even een podium :N Domme keuze van het OM, dit moet je gewoon doodzwijgen in plaats van in alle media gaan herhalen wat van Meijeren gezegd heeft. Bovendien zal een veroordeling ook nog eens een zie je wel-reactie bij zijn fans uitlokken.
Geen reden om hem maar weg te laten komen met zijn ondermijning van onze democratie. Het is wel eens fijn dat dit soort gedrag ook gevolgen heeft want het is iets te makkelijk om dit soort troep te verspreiden.

Hopelijk gaat dit hem flink wat stress en ellende opleveren.
pi_210616906
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 15:49 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Het is ook geheel toevallig dat het OM bijna een jaar heeft gewacht en twee maanden voor de verkiezingen besluit te vervolgen.
Heb je nog meer, gekkere, sappige complottheorieen voor dit artikel?

Ze moeten ook altijd maar FvD'ers hebben, ze pakken nooit eens een NOS-nieuwslezer, of andere mainstreammedia journalist. Hier moet Bill Gates achter zitten. Of Klaus Schwab.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_210616952
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:34 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Ze moeten ook altijd maar FvD'ers hebben, ze pakken nooit eens een NOS-nieuwslezer, of andere mainstreammedia journalist. Hier moet Bill Gates achter zitten. Of Klaus Schwab.
Wel vermakelijk dat simplistisch hokjesdenken van je.
Maar wat is de reden dat ze een jaar gewacht hebben dan?
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_210616981
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:37 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Anders was het natuurlijk PRECIES tijdens de Provinciale Statenverkiezingen, of TIJDENS de parlementaire enquete om de aandacht af te leiden ter bescherming van het KARTEL. Of of of of of
  dinsdag 12 september 2023 @ 20:44:46 #170
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210617045
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2023 14:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ach, dat weten we toch inmiddels wel. Vanuit de progressieve linkse hoek vinden sommigen het prachtig als er instanties en andere machtsorganen worden gebruikt als wapen tegen politieke tegenstanders. Hoe meer controle, censuur en bestraffing, hoe beter denkt men.
Ja of in de onnozel-rechtse hoek dan. Altijd "ALLE CRIMINELEN KEIHARD AANPAKKEN"

Maar onze Gideon mag ongestoord wetten overtreden natuurlijk. Want dan is het ineens niet erg...
pi_210617113
Vind dit veel lijken op wat Erdogan doet of wat er in de VS gebeurt met Trump. 2 maanden voor de verkiezingen een partij die kritisch is tegenover de overheid in een kwaad daglicht plaatsen. Voorheen deden ze dat door net voor de verkiezingen een negatieve docu over de partij/Baudet op TV uit te zenden. Ik heb niks met FvD (of politiek), maar vind het toch wel kwalijk hoe vuil het zogenaamde "democratisch" spel steeds gespeeld wordt.
  dinsdag 12 september 2023 @ 20:50:32 #172
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210617138
Eigenlijk moeten ze snel een huiszoeking inplannen bij Gideon om bewijzen te verzamelen van al die duistere activiteiten om ook het netwerk daarachter te kunnen uitmesten.
pi_210617566
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:37 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Het is vermakelijk dat er altijd in complotten gedacht moet worden.

Wie zegt er dan dat er een jaar gewacht is? Van Meijeren is zelf ook al met die exacte reactie gekomen. Dat alles maar een hetze is tegen hem. Waarom praat je hem zo graag na?

Deze meneer van Meijeren doet al jarenlang niets anders dan opruiende teksten brallen. Eerder al had dit heerschap een aparte manier om zijn ongenoegen over het kabinetsbeleid te uitten, waarbij hij eigenlijk gezegd had dat het kabinet opgespoord en vastgezet moet worden :')

Er zijn meerdere aangiftes gedaan tegen Van Meijeren over dit specifieke onderwerp, en dat beland dan op een stapel. Misschien weet iemand hier hoe het openbaar ministerie precies werkt, maar voor zover ik weet moet het OM best wel wat werk verzetten voordat een vervolging ingesteld kan worden.

Mogelijk dat het OM nog een reactie geeft waarom er nu wel vervolging is ingesteld, en eerder niet.
pi_210617592
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 september 2023 13:23 schreef Treinhomo het volgende:
INB4:
[..]

Tribunalen!
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_210617793
twitter
pi_210617798
Het stelt me gerust dat Gideon en Thierry kwispelend ter bediening klaarstaan als de Rus ooit Nederland binnen komt vallen en snel van informatie wil worden voorzien.
pi_210617813
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2023 13:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Was hij toen ook niet onder invloed?
Ja. Hij werkte toen niet mee aan een blaastest en omschreef dat als 'lichamelijk onderzoek'.

pi_210618017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:20 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Het is vermakelijk dat er altijd in complotten gedacht moet worden.

Wie zegt er dan dat er een jaar gewacht is? Van Meijeren is zelf ook al met die exacte reactie gekomen. Dat alles maar een hetze is tegen hem. Waarom praat je hem zo graag na?

Deze meneer van Meijeren doet al jarenlang niets anders dan opruiende teksten brallen. Eerder al had dit heerschap een aparte manier om zijn ongenoegen over het kabinetsbeleid te uitten, waarbij hij eigenlijk gezegd had dat het kabinet opgespoord en vastgezet moet worden :')

Er zijn meerdere aangiftes gedaan tegen Van Meijeren over dit specifieke onderwerp, en dat beland dan op een stapel. Misschien weet iemand hier hoe het openbaar ministerie precies werkt, maar voor zover ik weet moet het OM best wel wat werk verzetten voordat een vervolging ingesteld kan worden.

Mogelijk dat het OM nog een reactie geeft waarom er nu wel vervolging is ingesteld, en eerder niet.
Is dit niet een hele normale voorbereidingstijd gewoon? Aangiftes verzamelen, onderzoek naar uitspraken, advies inwinnen.. Bij de vervolging van Wilders duurde het net zo lang. Je gaat niet een vervolging van een Kamerlid er doorheen jassen in een weekje.
  dinsdag 12 september 2023 @ 21:56:12 #179
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_210618037
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 18:27 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Klopt, dat heet een bromfietsrijbewijs.
Nee, ook dat hoeven scooters niet te hebben. Scooterrijders wel.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 12 september 2023 @ 22:13:22 #180
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210618275
Job Knoester gaat er zoiets over zeggen bij VI
pi_210618322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja. Hij werkte toen niet mee aan een blaastest en omschreef dat als 'lichamelijk onderzoek'.
Wacht maar tot de politie bij jou een sonde tot aan de blaas wil inbrengen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_210618412
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 19:11 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat een domme vraag.
Jij begon. Ik hou je alleen een spiegel voor.
pi_210618537
Als Gideon echt veroordeeld wordt moeten we alle schuldige politici de kelen doorsnijden. Bij wijze van dan he ;) ;) ;)

AIVD let op: dit is een hypothese, derhalve niet strafbaar volgens de Fo(k)rumjuristen. Tevens is het een grapje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 12 september 2023 @ 22:40:03 #184
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210618592
twitter

Blijft raar dit ;)
  dinsdag 12 september 2023 @ 22:44:14 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210618641
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 september 2023 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]

Blijft raar dit ;)
quote:
De uitspraak van Akwasi tijdens de Black Lives Matter-demonstratie in Amsterdam, is opruiend en daarmee strafbaar, oordeelt het Openbaar Ministerie. Maar omdat de rapper publiekelijk afstand neemt van zijn opruiende woorden, wordt de zaak tegen hem voorwaardelijk geseponeerd.
https://nos.nl/artikel/23(...)warte-piet-uitspraak
Dat is niet raar. Gideon heeft namelijk zijn opruiende woordjes niet teruggenomen.

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210618937
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 september 2023 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]

Blijft raar dit ;)
De politie knielt liever voor zulke figuren.
Plaats hier uw advertentie
pi_210619288
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:49 schreef Alpharabius het volgende:
Vind dit veel lijken op wat Erdogan doet of wat er in de VS gebeurt met Trump. 2 maanden voor de verkiezingen een partij die kritisch is tegenover de overheid in een kwaad daglicht plaatsen. Voorheen deden ze dat door net voor de verkiezingen een negatieve docu over de partij/Baudet op TV uit te zenden. Ik heb niks met FvD (of politiek), maar vind het toch wel kwalijk hoe vuil het zogenaamde "democratisch" spel steeds gespeeld wordt.
Erdogan heeft ooit een gevangenisstraf uitgezeten voor exact hetgeen wat Gideon hier doet en voor Trump staat de poort open.

“ In December 1997 in Siirt, Erdoğan recited a poem from a work written by Ziya Gökalp, a pan-Turkish activist of the early 20th century.[8] His recitation included verses translated as "The mosques are our barracks, the domes our helmets, the minarets our bayonets and the faithful our soldiers...."[2]

Kortom het proberen de balans in de democratie te torpederen met het verkapt oproepen tot emotioneel gedreven opstanden op basis van een te injecteren ideologie. Tegen “oorlog” aanschurkende chaos in stabiliteit willen zaaien om er zelf beter uit te komen.

Forum heeft gelukkig nooit voldoende momentum kunnen genereren om in ons coalitiesysteem serieus voet aan de grond te krijgen voor afbraak.
pi_210619355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 14:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Klopt, maar een zittend Kamerlid vervolgen op zulke discutabele gronden is een probleem.
En een zaak van vorig jaar zo anderhalve maand voor de verkiezingen is ook wel toevallige timing.
pi_210619375
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 00:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
En een zaak van vorig jaar zo anderhalve maand voor de verkiezingen is ook wel toevallige timing.
Ik zal je uit de droom helpen. ‘Alle’ momenten in de tijd zijn toevallig en ongepast voor de verdedigers van Gideon.
pi_210620065
quote:
84s.gif Op dinsdag 12 september 2023 22:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[..]
Dat is niet raar. Gideon heeft namelijk zijn opruiende woordjes niet teruggenomen.

[ twitter ]
Akwasi heeft zijn woorden niet teruggenomen en ook geen sorry gezegd:

Dit was zijn statement, en het was wat hem betrof 'beeldspraak', nergens het woordje sorry.

https://twitter.com/Antonkarel/status/1304358483026944001

En tel daarbij op zijn reactie naar zijn vader die hem vroeg om 'sorry' te zeggen:
quote:
De papa van Akwasi wil dat zijn zoon publiekelijk excuses aanbiedt voor zijn controversiële uitspraak op De Dam. De rapper riep toen: “Als ik een zwarte piet tegenkom in november, trap ik die in het gezicht.”

Akwasi vertelde aan Het Parool dat zijn vader vroeg om sorry te zeggen voor deze uitlatingen. Hij antwoordde zijn vader: “Waarom vader? Ik weet wat ik zeg. Het is te allen tijde belangrijk ergens voor te staan.”
Na NUL keer het woord sorry, zie je hierin dat hij juist achter zijn woorden staat, en niets wil terugnemen.

Maar het OM/rechtspraak neemt er genoegen mee.

Ben benieuwd of Gideon zijn uitspraken ook op 'beeldspraak' kan gooien.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_210620091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 07:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dit was zijn statement, en het was wat hem betrof 'beeldspraak', nergens het woordje sorry.

En tel daarbij op zijn reactie naar zijn vader die hem vroeg om 'sorry' te zeggen:
[..]
Na NUL keer het woord sorry, zie je hierin dat hij juist achter zijn woorden staat, en niets wil terugnemen.

Als ie slim is zegt ie dat ie een woordkunstenaar is, zoals Akwasi ook deed. Dan kunnen we nog lachen.
pi_210620092
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 23:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Erdogan heeft ooit een gevangenisstraf uitgezeten voor exact hetgeen wat Gideon hier doet en voor Trump staat de poort open.

“ In December 1997 in Siirt, Erdoğan recited a poem from a work written by Ziya Gökalp, a pan-Turkish activist of the early 20th century.[8] His recitation included verses translated as "The mosques are our barracks, the domes our helmets, the minarets our bayonets and the faithful our soldiers...."[2]

Kortom het proberen de balans in de democratie te torpederen met het verkapt oproepen tot emotioneel gedreven opstanden op basis van een te injecteren ideologie. Tegen “oorlog” aanschurkende chaos in stabiliteit willen zaaien om er zelf beter uit te komen.

Forum heeft gelukkig nooit voldoende momentum kunnen genereren om in ons coalitiesysteem serieus voet aan de grond te krijgen voor afbraak.
Fijn dat je met het aandragen van een motief erkent dat er een "vuil" spel gespeeld wordt, waar de (staats)media zich voor leent.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210620104
quote:

[..]

[..]

Alwasi heeft niks te maken met deze nazi, dus houd de focus gewoon op deze fvd gekkie. Bedankt.
pi_210620141
quote:

[..]
Er staat echt letterlijk in die brief dat hij afstand neemt van zijn uitspraken.

Het OM vroeg hem ook niet om excuses te maken, dus waarom hij sorry zou moeten zeggen is mij een raadsel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_210620213
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2023 07:36 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Fijn dat je met het aandragen van een motief erkent dat er een "vuil" spel gespeeld wordt, waar de (staats)media zich voor leent.
Beschrijf even alle staatsmedia, dan hebben we een beeld.
pi_210620320
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 07:38 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Alwasi heeft niks te maken met deze nazi, dus houd de focus gewoon op deze fvd gekkie. Bedankt.
Waarom reageer je niet op ikweethetookniet of Starhopper? Die begonnen ermee.

En wanneer een onwaarheid als feit wordt gepresenteerd dan wil ik dat wel even corrigeren.

Verder heb ik het er ook niet meer over.
  woensdag 13 september 2023 @ 09:06:01 #197
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210620670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:49 schreef Alpharabius het volgende:
Uiteraard, regels zijn er alleen voor anderen, niet voor je extreemrechtse strijdmakkers.
  woensdag 13 september 2023 @ 09:20:36 #198
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210620800
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 08:22 schreef Montagui het volgende:

[..]
Waarom reageer je niet op ikweethetookniet of Starhopper? Die begonnen ermee.
Oohja, nu is het mijn schuld :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 13 september 2023 @ 09:26:35 #199
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_210620843
Logisch dat Gideon in de sloot springt, Akwasi deed het immers ook.
Ik ga naar huis.
pi_210621076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja of in de onnozel-rechtse hoek dan. Altijd "ALLE CRIMINELEN KEIHARD AANPAKKEN"

Maar onze Gideon mag ongestoord wetten overtreden natuurlijk. Want dan is het ineens niet erg...
Wie heeft dit argument gemaakt? Ik niet namelijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Uiteraard, regels zijn er alleen voor anderen, niet voor je extreemrechtse strijdmakkers.
Over Erdogan gesproken, opperde jij recent niet nog dat die met geweld uit zijn positie mocht worden verwijderd? Waar je dus min of meer hetzelfde doet als Van Meijeren hier?

Het lijkt er dus vooral op dat je hier zelf een dubbele standaard hanteert. Geweld goedkeuren als het politici betreft die je niet bevallen, maar als een mafklapper zoals Van Meijeren hetzelfde doet sta je vooraan om selectieve verontwaardiging te uiten, omdat het een mooie kans is om even af te kunnen geven op een rechts en conservatieve politicus.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210621361
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 07:12 schreef Tanatos het volgende:
Ik droom ook wel eens van een revolutie, de guillotine heeft in het verleden heel wat hebzuchtige varkens zoals Gideon van Meijeren opgeruimd.
Gast :')
Incelfrikandel
pi_210621512
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Over Erdogan gesproken, opperde jij recent niet nog dat die met geweld uit zijn positie mocht worden verwijderd? Waar je dus min of meer hetzelfde doet als Van Meijeren hier?

Het lijkt er dus vooral op dat je hier zelf een dubbele standaard hanteert. Geweld goedkeuren als het politici betreft die je niet bevallen, maar als een mafklapper zoals Van Meijeren hetzelfde doet sta je vooraan om selectieve verontwaardiging te uiten, omdat het een mooie kans is om even af te kunnen geven op een rechts en conservatieve politicus.
Erdogan vind ik niet extreem genoeg maar met dictatoriale regimes die met twee maten meten en geen geweld schuwen is verzet iets anders dan bij een systeem van een gekozen coalitie en oppositie dat goed functioneert en waarbij personen niet boven de wet opereren (in een dictatoriaal regime opereert het hele regime met privileges)
pi_210622783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 23:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Erdo werd toen tegengewerkt door seculieren/kemalisten, omdat die de scepter zwaaiden. Toen Erdo en zijn partij de macht kregen gebruikten ze dezelfde tactieken tegen de seculieren/kemalisten. Zo werd in Turkije voor de verkiezingen in 2023 de populaire, maar seculiere, Imamoglu veroordeeld voor zoiets als het beledigen van de kiescommissie om hem buiten de verkiezingen te houden. Ik zie hetzelfde gebeuren hier in NL (en VS), waar een partij steeds vlak voor de verkiezingen in een kwaad daglicht wordt gezet. De scheiding der machten lijkt een illusie en zie steeds hoe de overheid, media, justitie, etc. samenwerken om tegenstanders die een gevaar voor de establishment vormen uit te schakelen. We zien dat ook met de discussie om deze partij geheel te verbieden en zoveel andere zaken. Nogmaals ik ben geen FvD’er, niet links of rechts, maar dit zijn wel zaken die ik constateer en mij doet denken aan dictatoriale corrupte landen (maar dat zagen we ook al met ‘functie elders’ dat politiek hier geen zuivere koffie is).
pi_210624071
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 13:09 schreef Alpharabius het volgende:

[..]
Erdo werd toen tegengewerkt door seculieren/kemalisten, omdat die de scepter zwaaiden. Toen Erdo en zijn partij de macht kregen gebruikten ze dezelfde tactieken tegen de seculieren/kemalisten. Zo werd in Turkije voor de verkiezingen in 2023 de populaire, maar seculiere, Imamoglu veroordeeld voor zoiets als het beledigen van de kiescommissie om hem buiten de verkiezingen te houden. Ik zie hetzelfde gebeuren hier in NL (en VS), waar een partij steeds vlak voor de verkiezingen in een kwaad daglicht wordt gezet. De scheiding der machten lijkt een illusie en zie steeds hoe de overheid, media, justitie, etc. samenwerken om tegenstanders die een gevaar voor de establishment vormen uit te schakelen. We zien dat ook met de discussie om deze partij geheel te verbieden en zoveel andere zaken. Nogmaals ik ben geen FvD’er, niet links of rechts, maar dit zijn wel zaken die ik constateer en mij doet denken aan dictatoriale corrupte landen (maar dat zagen we ook al met ‘functie elders’ dat politiek hier geen zuivere koffie is).
Zowel Erdogan als die bruinhemd van de FVD riepen op tot geweld. Als je het over niet zuivere koffie hebt is daar je startschot.
pi_210624856
quote:

[..]
Je kan gewoon op deze bruine complotmarmot stemmen hoor straks, don't worry. In een dictatuur was een criticus als Van Meijeren allang naar een strafkamp afgevoerd. Je wilt wel heel graag verbanden zien die er niet zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2023 17:08:34 ]
pi_210625329
Gaat het topic nu serieus al zo lang over 'whataboutism', waarvan de meeste voorbeelden ook nog eens gaan over een compleet ander land en dus rechtsstaat?
  woensdag 13 september 2023 @ 17:50:35 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210625492
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

Erdogan is echt een dictator die het onmogelijk maakt democratisch van hem af te komen en dat is bewezen. Onze regering is daarmee niet te vergelijken.

Dus volledige stierenschijt-vergelijking van je. .

[ Bericht 6% gewijzigd door Hexagon op 13-09-2023 19:35:27 ]
pi_210625631
De eeuwige paradox; moet je zulk slecht gedrag negeren of moet je het aanpakken.

Nu het OM vervolging heeft ingesteld, geniet van Meijeren van gratis publiciteit. Dat weet hij uit te melken door met complottheorie te komen over de vervolging.

Zoals eerder in dit topic is vermeld, is het heel normaal dat er een jaar werk in zit om vervolging in te stellen. Dus niet een jaar wachten zoals de heliumkabouter dat noemt.
  woensdag 13 september 2023 @ 18:02:55 #209
66444 Lord_Vetinari
pi_210625639
Nou de rest van die bruinhemden brigade nog opruimen en dit land wordt weer wat bestuurbaarder.
  woensdag 13 september 2023 @ 18:39:25 #210
66444 Lord_Vetinari
pi_210626066
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:34 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Je vergeet ‘het kartel’ in je Calimero lijstje.
  woensdag 13 september 2023 @ 18:47:28 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210626191
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
De eeuwige paradox; moet je zulk slecht gedrag negeren of moet je het aanpakken.

Nu het OM vervolging heeft ingesteld, geniet van Meijeren van gratis publiciteit. Dat weet hij uit te melken door met complottheorie te komen over de vervolging.

Zoals eerder in dit topic is vermeld, is het heel normaal dat er een jaar werk in zit om vervolging in te stellen. Dus niet een jaar wachten zoals de heliumkabouter dat noemt.
Negeren is goedkeuren.
  woensdag 13 september 2023 @ 20:24:31 #212
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210627283
quote:

[..]
<Account dat uit het niets zonder voorgeschiedenis ineens hier komt posten> "Nee ik ben niet van de FvD hoor maar <insert FvD-propaganda> :')
pi_210627361
quote:

[..]
Hoi! Welkom op fok. Wie bent u?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_210628399
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Zowel Erdogan als die bruinhemd van de FVD riepen op tot geweld. Als je het over niet zuivere koffie hebt is daar je startschot.
Ik heb de hele toespraak gezien, die kan je hier bekijken. Nergens roept van Meijeren op tot geweld, het is idd. zoals hij zegt uit context gehaald en verdraaid. Hij maakt vanaf 15:40 juist heel duidelijk dat protest en verzet altijd vreedzaam en geweldloos moet zijn, daar legt hij nadruk op en herhaalt dat steeds, en zegt dat dat het meest effectief is en geeft er een voorbeeld van waar het heeft gewerkt. Vervolgens heeft hij het juist over de overheid die fors geweld gebruikt bij protesten/demonstraties [of wat bij de boeren kan gebeuren als ze gedwongen van hun land worden onteigend] en dat de overheid een geweldmonopolie heeft en daardoor niets te vrezen heeft. Hij stelt aan de hand van bijv. artikel 41, waar staat dat men het recht heeft zich te verdedigen bij aanranding, om tijdens protesten jezelf te verdedigen als je aangevallen wordt. M.a.w. dat de boeren bij gedwongen onteigening zich verdedigend mogen opstellen als er “busjes komen met mannen en knuppels en slaan u van het terrein af”.

Hij gaat hoogstwaarschijnlijk vrijgesproken worden, alleen hebben ze de partij weer net voor de verkiezingen zwart gemaakt. Dit is een een-tweetje van de overheid, media en het OM, zogenaamd scheiding der machten.
pi_210628425
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 17:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Je kan gewoon op deze bruine complotmarmot stemmen hoor straks, don't worry. In een dictatuur was een criticus als Van Meijeren allang naar een strafkamp afgevoerd. Je wilt wel heel graag verbanden zien die er niet zijn.
Of je leest mijn post nog een keer, waar ik bijv. zeg dat ik niks met deze partij heb. Ik geef politici mijn 'stem' niet, ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de misdaden, corruptie, leugens, manipulatie, onrecht, etc. die ze plegen of oorlogen waar ze voor kiezen aan mee te doen.

Speciaal een wet in het leven roepen om partijen te verbieden en kort daarop aansturen om die hele partij te verbieden is iets wat je in dictaturen ziet en is veel effectiever dan 1 persoon van die partij naar een strafkamp sturen.
pi_210628435
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoi! Welkom op fok. Wie bent u?
Wie ben jij?
pi_210628485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 21:52 schreef Alpharabius het volgende:

[..]
Wie ben jij?
Jij eerst. Zo'n grote post als nieuweling. Dat schreeuwt om een introductie. Hoe kom je op fok? Heb je Turkse roots? Was je hier op fok al langer? Heb je ook een andere user naam?
- Goethe, “Faust”
pi_210628602
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 21:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij eerst. Zo'n grote post als nieuweling. Dat schreeuwt om een introductie. Hoe kom je op fok? Heb je Turkse roots? Was je hier op fok al langer? Heb je ook een andere user naam?
Nee, 99% hier is anoniem, waaronder jij, en dan vraag je mij wie ik ben? Wat heeft dat met dit topic te maken, behalve dat je mij verdacht wilt maken en dat nodigt niet uit om iets over mezelf te vertellen.
pi_210628654
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:09 schreef Alpharabius het volgende:

[..]
Nee, 99% hier is anoniem, waaronder jij, en dan vraag je mij wie ik ben? Wat heeft dat met dit topic te maken, behalve dat je mij verdacht wilt maken en dat nodigt niet uit om iets over mezelf te vertellen.
Niemand vraagt je naar je echte naam. Alleen een simpele introductie.
Dat was alles.
Heb je daar geen zin in, ook prima. :D
- Goethe, “Faust”
pi_210628765
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Niemand vraagt je naar je echte naam. Alleen een simpele introductie.
Dat was alles.
Heb je daar geen zin in, ook prima. :D
In dat geval, hoi, ik ben Thierry Baudet, ik neem het hier even op voor mijn maatje Gideon. Gideon is een goeie knul en zou nooit oproepen tot geweld, het is toch geen Marokkaan. Stem FvD hè, of niet. Nou doei.
  woensdag 13 september 2023 @ 22:57:23 #221
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210629016
quote:
6s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jammer dat Hugo niet herkiesbaar is,
Herkiesbaar? Hij is nooit verkiesbaar geweest.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 13 september 2023 @ 22:59:11 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210629029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:57 schreef Janneke141 het volgende:

Herkiesbaar? Hij is nooit verkiesbaar geweest.
Tuurlijk wel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 september 2023 @ 22:59:51 #223
346939 Janneke141
pi_210629038
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:59 schreef golfer het volgende:

[..]
Tuurlijk wel.
Voor de Rotterdamse gemeenteraad?
  woensdag 13 september 2023 @ 23:01:08 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210629051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:59 schreef Janneke141 het volgende:

Voor de Rotterdamse gemeenteraad?
Tweede Kamer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 september 2023 @ 23:02:52 #225
346939 Janneke141
pi_210629064
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:01 schreef golfer het volgende:

[..]
Tweede Kamer.
Oh, verrek. Hij heeft er inderdaad een keer als lijstduwer op gestaan.
  woensdag 13 september 2023 @ 23:29:19 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210629329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:02 schreef Janneke141 het volgende:

Oh, verrek. Hij heeft er inderdaad een keer als lijstduwer op gestaan.
Hij had ook de lijstrekkerverkiezing van het CDA gewonnen van Omtzigt voordat opeens als duveltje uit een doosje die ook zo foute Hoekstra uit de hoge hoed kwam.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 september 2023 @ 23:30:54 #227
346939 Janneke141
pi_210629337
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:29 schreef golfer het volgende:

[..]
Hij had ook de lijstrekkerverkiezing van het CDA gewonnen van Omtzigt voordat opeens als duveltje uit een doosje die ook zo foute Hoekstra uit de hoge hoed kwam.
Dat klopt, maar toen stond hij dus niet op de lijst voor de TK. Want gewieberd ten gunste van Wopke.
pi_210629599
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 21:49 schreef Alpharabius het volgende:

[..]
Ik heb de hele toespraak gezien, die kan je hier bekijken. Nergens roept van Meijeren op tot geweld, het is idd. zoals hij zegt uit context gehaald en verdraaid. Hij maakt vanaf 15:40 juist heel duidelijk dat protest en verzet altijd vreedzaam en geweldloos moet zijn, daar legt hij nadruk op en herhaalt dat steeds, en zegt dat dat het meest effectief is en geeft er een voorbeeld van waar het heeft gewerkt. Vervolgens heeft hij het juist over de overheid die fors geweld gebruikt bij protesten/demonstraties [of wat bij de boeren kan gebeuren als ze gedwongen van hun land worden onteigend] en dat de overheid een geweldmonopolie heeft en daardoor niets te vrezen heeft. Hij stelt aan de hand van bijv. artikel 41, waar staat dat men het recht heeft zich te verdedigen bij aanranding, om tijdens protesten jezelf te verdedigen als je aangevallen wordt. M.a.w. dat de boeren bij gedwongen onteigening zich verdedigend mogen opstellen als er “busjes komen met mannen en knuppels en slaan u van het terrein af”.

Hij gaat hoogstwaarschijnlijk vrijgesproken worden, alleen hebben ze de partij weer net voor de verkiezingen zwart gemaakt. Dit is een een-tweetje van de overheid, media en het OM, zogenaamd scheiding der machten.
Akwasi gooit het op 'beeldspraak'. Ik vermoed dat Gideon het op zin minst ook daar op kan gooien, en uiteraard ook op context.

Gelet daarop verwacht ik dat het OM/rechtspraak dan ook deze zaak seponeert of iets van dien.

Blijft het (pikante) tijdstip van 'vervolging'. En daar kan deze of gene wat van vinden. Maar ik verwacht niet dat het de FvD meer of minder stemmen zal opleveren.

Ofwel, (tot zover) storm in een glas water.
pi_210629706
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 00:13 schreef Montagui het volgende:

[..]

Blijft het (pikante) tijdstip van 'vervolging'. En daar kan deze of gene wat van vinden. Maar ik verwacht niet dat het de FvD meer of minder stemmen zal opleveren.

Ofwel, (tot zover) storm in een glas water.
Dit. De mensen die toch wel op FvD gaan stemmen zullen nu wellicht nog een beetje meer overtuigd zijn van hun gelijk. Maar geen enkele niet-FvD-stemmer zal nu denken, 'verhip, Gideon wordt net voor de verkiezingen vervolgd, nou dan zal het FvD toch gelijk hebben zeg'. Daarvoor zullen ze toch echt eerst een heleboel onvrede binnen hun eigen leven moeten wijten aan de samenleving.
pi_210630206
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 02:49 schreef probeer het volgende:

[..]
Dit. De mensen die toch wel op FvD gaan stemmen zullen nu wellicht nog een beetje meer overtuigd zijn van hun gelijk. Maar geen enkele niet-FvD-stemmer zal nu denken, 'verhip, Gideon wordt net voor de verkiezingen vervolgd, nou dan zal het FvD toch gelijk hebben zeg'. Daarvoor zullen ze toch echt eerst een heleboel onvrede binnen hun eigen leven moeten wijten aan de samenleving.
Nee, maar een strafzaak is ook niet bedoeld voor electorale verschuivingen. 'Storm in een glas water' want het doet niks in de peilingen is nogal een bijzondere interpretatie.
pi_210630275
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 08:24 schreef Naqin het volgende:

[..]
Nee, maar een strafzaak is ook niet bedoeld voor electorale verschuivingen. 'Storm in een glas water' want het doet niks in de peilingen is nogal een bijzondere interpretatie.
'Storm in een glas water' slaat dan ook uitsluitend op het (gekozen?) moment van de vervolging, omdat deze of gene dat blijkbaar significant vindt.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 14:38:30 #233
420862 uitkeringsgenieter
graag op anoniem
pi_213712239
Flutvertoning van OM weer. Ga eens echte criminelen aanpakken
graag op anoniem
pi_213712296
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 14:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het activisme zit overal.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 14:43:03 #235
13309 nostra
ask why
pi_213712306
Meervoudige kamer nog wel?

Sinds wanneer doen we aan livebeelden trouwens? :o
pi_213712396
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 14:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Dit is juist een mooi voorbeeld daarvan. Deze crimineel wordt ook nog betaald met gemeenschapsgeld.
Jammer dat ze het natuurlijk een fopstrafje wordt, vind dat lui die voor zwaarder straffen zijn best flinke straf verdienen als het hun beurt is.
pi_213712741
Strafeis:
Levenslang op droog water en brood zonder kans op vrijlating

Geheel onvoorwaardelijke straf

quote:
De OvJ eist een onvoorwaardelijke werkstraf van 200 uur tegen Gideon #VanMeijeren, wegens 2 gevallen van opruiing tot geweld.
pi_213712768
quote:
Waarom eigenlijk altijd die tekeningen en geen foto's
n
  dinsdag 28 mei 2024 @ 15:24:58 #239
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213712775
"opruiing tot geweld."

(8>
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_213712845
quote:
Wat is er mis met dit topic pisvlek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')