Nou nee. Een oproep tot geweld moet toch echt een oproep tot geweld zijn. Anders kun je iedereen wel oppakken die hypothetische scenario's schetst.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:19 schreef Naqin het volgende:
[..]
Alles wat je noemt is irrelevant voor de strafbaarheid.
Wie is er een FvD aanhanger?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jesus Holy Fucking Christ. Het is echt een cult, die FvD en aanhangers.
Bij wijze van hequote:Op dinsdag 12 september 2023 19:26 schreef Fok-it het volgende:
Als de FvD deze verkiezingen geen 20 zetels haalt dan is het duidelijk dat het kartel dit beïnvloedt heeft. Laten we dit niet langer pikken en het etablissement in Den Haag kapot maken!! Neem een voorbeeld aan 6 januari 2021 en laten wij op het Binnenhof ook zien dat we het zat zijn! Bloed zweet en tranen mensen
Maar hej, voor nu nog hypothetisch he
Die oproep is dit dan ook vrij helder in dat filmpje, maar ik zie al hoe laat het is hier.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:22 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nou nee. Een oproep tot geweld moet toch echt een oproep tot geweld zijn. Anders kun je iedereen wel oppakken die hypothetische scenario's schetst.
Ok, je leest mijn post dus niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:34 schreef Naqin het volgende:
[..]
Die oproep is dit dan ook vrij helder in dat filmpje, maar ik zie al hoe laat het is hier.
Eh nee? Als dat volk zich niet aan de wet houdt moeten ze voorkomen. Dat moeten jij en ik ook als we oproepen tot geweld.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:17 schreef Janneke141 het volgende:
Ja joh, geef die halve gare nog even een podiumDomme keuze van het OM, dit moet je gewoon doodzwijgen in plaats van in alle media gaan herhalen wat van Meijeren gezegd heeft. Bovendien zal een veroordeling ook nog eens een zie je wel-reactie bij zijn fans uitlokken.
De Paus, nou goed? Apologeet.quote:
Waarom beantwoord je de vraag niet gewoon?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De Paus, nou goed? Apologeet.
Geen zorgen, die hebben ze bij FvD zelf alvast ingezet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Complottheorie over de timing van deze vervolging in 3...2....1......
Te laat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Complottheorie over de timing van deze vervolging in 3...2....1......
quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:49 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Het is ook geheel toevallig dat het OM bijna een jaar heeft gewacht en twee maanden voor de verkiezingen besluit te vervolgen.
Ik hield het 11 seconden vol.quote:
Die krijgen 10 procent hoorde ik vanmiddag op de radioquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hield het 11 seconden vol.
En ik denk ook dat we docenten een flinke loonsverhoging moeten geven. Je zal maar een kind met zo'n stem in de klas gehad hebben.
Geen reden om hem maar weg te laten komen met zijn ondermijning van onze democratie. Het is wel eens fijn dat dit soort gedrag ook gevolgen heeft want het is iets te makkelijk om dit soort troep te verspreiden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:17 schreef Janneke141 het volgende:
Ja joh, geef die halve gare nog even een podiumDomme keuze van het OM, dit moet je gewoon doodzwijgen in plaats van in alle media gaan herhalen wat van Meijeren gezegd heeft. Bovendien zal een veroordeling ook nog eens een zie je wel-reactie bij zijn fans uitlokken.
Heb je nog meer, gekkere, sappige complottheorieen voor dit artikel?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:49 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Het is ook geheel toevallig dat het OM bijna een jaar heeft gewacht en twee maanden voor de verkiezingen besluit te vervolgen.
Wel vermakelijk dat simplistisch hokjesdenken van je.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Heb je nog meer, gekkere, sappige complottheorieen voor dit artikel?
Ze moeten ook altijd maar FvD'ers hebben, ze pakken nooit eens een NOS-nieuwslezer, of andere mainstreammedia journalist. Hier moet Bill Gates achter zitten. Of Klaus Schwab.
Anders was het natuurlijk PRECIES tijdens de Provinciale Statenverkiezingen, of TIJDENS de parlementaire enquete om de aandacht af te leiden ter bescherming van het KARTEL. Of of of of ofquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:37 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Wel vermakelijk dat simplistisch hokjesdenken van je.
Maar wat is de reden dat ze een jaar gewacht hebben dan?
Ja of in de onnozel-rechtse hoek dan. Altijd "ALLE CRIMINELEN KEIHARD AANPAKKEN"quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach, dat weten we toch inmiddels wel. Vanuit de progressieve linkse hoek vinden sommigen het prachtig als er instanties en andere machtsorganen worden gebruikt als wapen tegen politieke tegenstanders. Hoe meer controle, censuur en bestraffing, hoe beter denkt men.
Het is vermakelijk dat er altijd in complotten gedacht moet worden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:37 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Wel vermakelijk dat simplistisch hokjesdenken van je.
Maar wat is de reden dat ze een jaar gewacht hebben dan?
Tribunalen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |