SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 12-09-2023 03:42:19 ]![]()
Leuke ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Met OV is dat echt wel een probleem. De Deutsche Bahn is een ramp qua organisatie.quote:Op dinsdag 12 september 2023 03:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k weet niet of ik daar kan komen met m'n abo.![]()
Nu rustigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga maar eens terug naar bed denk ikIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ook zo had al moeten slapen eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat let je? Bye bye
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat weet je best gaat morgen weer ellende worden op werk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
is je eigen schuld
Ik heb er echt last van op werkdagen dat sommige extra mij moeten hebben en ik veel harder moet werken voor mijn punten dan anderen.
Ik moet ook nog eens elke dag veertig minuten op de fiets in totaal 80.
Maar mensen genieten er zo van mij te bolken dat het structureel te laat is elke keer en overdag is het hier zo druk dat er niks te halen is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WelterustenIk heb er één en ik ben er trots op
Joo als in Nederland de trein uitvalt, worden er bussen ingezet. Als bij de Deutsche Bahn een trein uitvalt, dan mag je het zelf uitzoeken. Ik heb 14 uur over de heenreis naar Munchen gedaan afgelopen donderdag![]()
Daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 12 september 2023 03:46 schreef BasEnAad het volgende:
Joo als in Nederland de trein uitvalt, worden er bussen ingezet. Als bij de Deutsche Bahn een trein uitvalt, dan mag je het zelf uitzoeken. Ik heb 14 uur over de heenreis naar Munchen gedaan afgelopen donderdag![]()
Ja wanneer anders Marioquote:Op dinsdag 12 september 2023 03:48 schreef mario390 het volgende:
moeten julie dat nu om 4 diskutieren?![]()
Je zou bijna denken dat daar een complete organisatie achter zit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 03:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er echt last van op werkdagen dat sommige extra mij moeten hebben en ik veel harder moet werken voor mijn punten dan anderen.
Ik moet ook nog eens elke dag veertig minuten op de fiets in totaal 80.
Maar mensen genieten er zo van mij te bolken dat het structureel te laat is elke keer en overdag is het hier zo druk dat er niks te halen is.![]()
Ja @Shii had er geen erg in dat ze de lapo had, dus heb ik haar maar een naamtopic gegeven. Was even zoeken nar bijpassend plaatje maar is geluktquote:![]()
![]()
Woon je in Klagenfurt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 03:52 schreef mario390 het volgende:
dat werd hier in de nacht
altijd vervelender![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 03:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja @:Shii had er geen erg in dat ze de lapo had, dus heb ik haar maar een naamtopic gegeven. Was even zoeken nar bijpassend plaatje maar is gelukt![]()
![]()
Lekker beatboxen met je reet terwijl je rentquote:Op dinsdag 12 september 2023 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Vervelend wel, want was net nog even wezen joggen. Gelukkig niemand op straatUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Windjes laten is lekker, maar niet als je aan het rennen bent. Je kunt dan niet goed aanvoelen of het alleen wind is wat er gaat komen. Dus ik ga nog maar even niet in mijn onderbroek kijkenquote:Op dinsdag 12 september 2023 04:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker beatboxen met je reet terwijl je rent![]()
![]()
Uiteindelijk heeft een vriend mij met de auto op kunnen pikken in Treuchtlingen, 150 kilometer van waar mijn eindstation was. Daar zit je dan met je goede bedoelingen en je geplande en betaalde reis.quote:![]()
Is dat leverworst?quote:Op dinsdag 12 september 2023 04:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heet het bij jouw Fleischkäse of Leberkas?![]()
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Toch nog een keer onweer gehoord.. wat een kutnachtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Dan krijg ik maar 1x in de 18 jaar een rustdagquote:Op dinsdag 12 september 2023 05:43 schreef onlogisch het volgende:
Mijn rustdagen zijn wanneer het sneeuwt![]()
![]()
Had je je ramen open of was het vlak boven je huis?quote:Op dinsdag 12 september 2023 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
Toch nog een keer onweer gehoord.. wat een kutnacht![]()
Meer heeft een mens ook niet nodigquote:Op dinsdag 12 september 2023 05:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan krijg ik maar 1x in de 18 jaar een rustdag![]()
![]()
beide, trok over mij heenquote:Op dinsdag 12 september 2023 05:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Had je je ramen open of was het vlak boven je huis?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
we zijn met 2 bedrijfsleiders vanmiddag en er is een stagiaire bij dus dat scheeltTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Klopt. Aan luie mensen hebben we nietsquote:Op dinsdag 12 september 2023 05:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer heeft een mens ook niet nodig![]()
zeg dat wel ja, behoorlijk gebroken nacht gehad. Gebeurt niet vaak dat op de telefoon in bed aan het DTSen benquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Eensquote:Op dinsdag 12 september 2023 05:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Aan luie mensen hebben we niets![]()
![]()
![]()
hopelijk is't nu gedaan met de klamme hitteTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
hier niet
slaap lekker!
Eh, wil je mij niet storen? Ik ben punten aan het halen
hai HC
Ik gun je alle goeds van de wereld maar punten zijn niet goed, daarom ontneem ik ze je
maar idd, dit ging even lekker
niet verwacht nadat ik vannacht nog wakker werd e iets voor 6 wakker werd, dus aangenaam verrast
ja al moet ik zegen dat gezelligheid ook wel fijn is, ben blij dat het niet al vanaf 5 uur zo rusti is o maar wat te noemen. Heb jij nog lekker geslapen verder?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Die 4 uur waren heerlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
ja al moet ik zegen dat gezelligheid ook wel fijn is, ben blij dat het niet al vanaf 5 uur zo rusti is o maar wat te noemen. Heb jij nog lekker geslapen verder?
En verder natuurlijk veeeee te kort
Moet ook gewoon werken.Trust nobody![]()
ja hier ook gewoon werkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey HC Voor mijn doen redelijk en jij?quote:Op dinsdag 12 september 2023 07:15 schreef HappyCharly het volgende:
Hey Dot
Hopelijk heb je vannacht wek goed geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moggûh Dot
Morguh UNquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wilde douchen maar heb nog koffie staan, dat kan natuurlijk nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-09-2023 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 729 / +65 / +5 / 1386 / 1782
2. Dr.Mikey / 649 / +1 / +19 / 1403 / 1782
3. Fogel / 648 / +46 / +0 / 609 / 908
4. _UserName_ / 589 / +87 / +68 / 532 / 720
5. TheStigsDutchCousin / 450 / +46 / +0 / 1312 / 1562
6. devzero / 422 / +107 / +48 / 510 / 684
7. HappyCharly / 346 / +5 / +14 / 1411 / 1661
8. DerRabbit / 341 / +50 / +0 / 1007 / 1126
9. Sally / 334 / +34 / +3 / 645 / 840
10. DJMO / 251 / +3 / +12 / 675 / 847
11. PLY / 242 / +15 / +2 / 810 / 937
12. maily / 231 / +3 / +0 / 1024 / 1173
13. loveislikeakiss / 227 / +17 / +0 / 554 / 669
14. hemarookworst / 188 / +20 / +7 / 563 / 697
15. Mazikeen / 182 / +1 / +0 / 366 / 472
16. ieniminimuis / 152 / +18 / +0 / 515 / 619
17. KillemWieft / 146 / +3 / +4 / 112 / 210
18. aloa / 133 / +78 / +0 / 240 / 294
19. mario390 / 131 / +9 / +6 / 296 / 420
20. Rob / 129 / +23 / +0 / 250 / 304SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Blij v jouquote:Op dinsdag 12 september 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey HC Voor mijn doen redelijk en jij?
Trust nobody![]()
Dat is dan een beetje domquote:Op dinsdag 12 september 2023 07:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ik 4 uur maar dat lag aan mezelf
Bolkfestijn op de vroege morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet slim voor iemand die vaak zo moe isquote:
Ik lag er lekker op tijd in om 22 uur alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloptquote:Op dinsdag 12 september 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet slim voor iemand die vaak zo moe is
Ik lag er lekker op tijd in om 22 uur alTrust nobody![]()
Het is nu lekker, alles open en buiten 16 graden
Wel onweer en regen gehad vannacht hier, maar niet heel veel van meegekregen.
Werd wakker van een knal en hoorde de regen maar ben gelukkig gelijk weer in slaap gevallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 12 september 2023 07:24 schreef _UserName_ het volgende:
Deze zag ik echt niet aankomen
hai @:maily![]()
![]()
Lekker wakker gebolkt worden door een dikke snoeiharde donderslag
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja hier vannacht, maar volgens is het ook bij die ene gebleven want verder niets meer gehoord.quote:Op dinsdag 12 september 2023 07:45 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker wakker gebolkt worden door een dikke snoeiharde donderslagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is dan weer minderquote:Op dinsdag 12 september 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier vannacht, maar volgens is het ook bij die ene gebleven want verder niets meer gehoord.
ik heb nergens last van gehadIk heb er één en ik ben er trots op
Zo even douchen en dan naar de kapperIk heb er één en ik ben er trots op
Maar eerst wakker zien te worden ÖIk heb er één en ik ben er trots op
Het is wel lekker afgekoeld 16 Gr nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon die slaap keihard weg bolken
Douchen, kapper, apotheek, emmerich. Druk dagje zo
Genoeg te doenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:02 schreef DJMO het volgende:
Douchen, kapper, apotheek, emmerich. Druk dagje zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als iedereen nu even druk bezig gaat zijn met andere dingen dan hier posten kan ik lekker poenktjes pakken
Ja, ik heb nog heel veel te doen voor ik op 1 oktober met een gerust hart in het vliegtuig stap.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon je personeel de meest banale dingen voor je laten doen..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
tijd gaat snel he, nog iets meer dan 2weken dan is het al weer zo verquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog heel veel te doen voor ik op 1 oktober met een gerust hart in het vliegtuig stap.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat raarrrrquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans om 4 uur 's nachts.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maily godinquote:
* DJMO nog een keer hand door haar haalt nu het nog kan
straks flink de schaar erin; voor Spanje wil ik het kort hebben![]()
Het is te hopen dat @Rob me straks nog herkent als ik bij de kapper wegkom
Ik hoef geen wekker te zetten om 's nachts wakker te zijn; ik slaap al m'n leven lang beroerd (iets met ADHD).quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lijkt mij gezonder ook om dat te slapenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans om 4 uur 's nachts.
Morguh Natte
Ga je het heel kort doen dan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:14 schreef DJMO het volgende:
* DJMO nog een keer hand door haar haalt nu het nog kan
straks flink de schaar erin; voor Spanje wil ik het kort hebben![]()
Het is te hopen dat @:Rob me straks nog herkent als ik bij de kapper wegkomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een flink stuk korter dan dat het nu is jaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Is wel zo makkelijk denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een flink stuk korter dan dat het nu is ja
Hoeveel km moet je lopen en over hoeveel dagen verspreid?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik merk de laatste weken dat ik het juist weg uit mijn gezicht wil hebben en het langere deel vaak samen knoedel in een knotje. Dan maar alles eraf en geen onderhoud nodig anders dan een hand door het haar als kam.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:15 schreef greysbones het volgende:
No way dat ik mijn haar kort knipIk heb er één en ik ben er trots op
* DerRabbit komt straks even langs met GHB, ducktape en een tondeusequote:![]()
Vind in een staart/knot juist makkelijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik merk de laatste weken dat ik het juist weg uit mijn gezicht wil hebben en het langere deel vaak samen knoedel in een knotje. Dan maar alles eraf en geen onderhoud nodig anders dan een hand door het haar als kam.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kom op danquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit komt straks even langs met GHB, ducktape en een tondeuse![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@bondage @Nattekatquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit komt straks even langs met GHB, ducktape en een tondeuse![]()
![]()
![]()
Dat is toch makkelijk, heb lang haar en doe het s'morgens in een staart of knot en je hebt er de hele dag geen omkijken meer naarquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik merk de laatste weken dat ik het juist weg uit mijn gezicht wil hebben en het langere deel vaak samen knoedel in een knotje. Dan maar alles eraf en geen onderhoud nodig anders dan een hand door het haar als kam.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog meer visite ?quote:
* greysbones gaat koffie klaarzettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel zo makkelijk denk ik
Hoeveel km moet je lopen en over hoeveel dagen verspreid?Ik heb de route zelf onderverdeeld in 15 etappes terwijl ik in principe 19 dagen heb om te wandelen.quote:In grote lijnen is de hoofdroute als volgt:
LEÓN Ponferrada – Borrenes – Las Médulas – Puente de Domingo Flórez.
OURENSE Sobradelo – O Barco de Valdeorras (Xagoaza) – Vilamartín de Valdeorras
– A Rua
LUGO Montefurado – Soldón – Quiroga – Pobra de Brollón – Monforte de Lemos
– Belesar – Chantada – Ermita do Faro
PONTEVEDRA Rodeiro – Lalín (A Laxe) – Silleda – Bandeira.
A CORUÑA Puente Ulla – Lestedo – A Susana – Santiago de Compostela
De totale lengte bedraagt +/- 260 kmIk heb er één en ik ben er trots op
Ja, maar ik krijg uiteindelijk hoofdpijn van dat knotje.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk, heb lang haar en doe het s'morgens in een staart of knot en je hebt er de hele dag geen omkijken meer naarIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ADHD en mijn nachtrust
Me: 2! = 2
Programmer: false
Mathematician: trueOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan moet je het niet zo strak doen dat je plots een facelift hebt door je knotquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg uiteindelijk hoofdpijn van dat knotje.
Zo dat is een beste tippel zegquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de route zelf onderverdeeld in 15 etappes terwijl ik in principe 19 dagen heb om te wandelen.
280 :19= gem zo 14 km op een dag. Maar dat ben jij wel gewend of niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook als je zo knip koop waar je het mee vast klemt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg uiteindelijk hoofdpijn van dat knotje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mickytjuhquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:25 schreef Mickytjuh het volgende:
ADHD en mijn nachtrust
Me: 2! = 2
Programmer: false
Mathematician: true
Das toch best een normale afstand per dag?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat is een beste tippel zeg
280 :19= gem zo 14 km op een dag. Maar dat ben jij wel gewend of niet?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Altijd elastiekjes zonder ijzertje
Liefst zachte stoffenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar iedere dag?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Das toch best een normale afstand per dag?
Niet iedereen loopt dat zo maar ken er meer die het niet dan wel doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Tijd voor koffie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Grijsquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Jullie zijn me te actief zo op de vroege ochtend .PI'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij gezonder ook om dat te slapen
Morguh Natte
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Morguh Stigquote:
Morguh Fogelquote:
Dotjequote:
"Omae wa mou shindeiru."
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn ramen zijn beslagen aan de buitenkant![]()
Ja heb ik hier ook altijd met dit weer is normaalquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn ramen zijn beslagen aan de buitenkantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:29 schreef Fogel het volgende:
Jullie zijn me te actief zo op de vroege ochtend .P![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het weer gezellig hier na gisteren?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Beetje kunnen slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nadat wij naar bed zijn gegaan was het niet meer gezellig???quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is het weer gezellig hier na gisteren?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig? Je weet toch hopelijk wel wat dat inhoudt?![]()
Huh?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is het weer gezellig hier na gisteren?![]()
Wat is zo'n warme douche toch lekkerIk heb er één en ik ben er trots op
Wij hadden ons privéfeestje!quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadat wij naar bed zijn gegaan was het niet meer gezellig???"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik heb dat nog nooit gehad. Maar de combinatie van airco aan 's nachts en dit weer is nog niet voorgekomen sinds ik hier woon volgens mij.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik hier ook altijd met dit weer is normaal100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, ventilator uit en dat ging redelijk. Nu alles open gezet om door te tochten.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Oke, ik weet niet beter sinds de renovatie altijd rond deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad. Maar de combinatie van airco aan 's nachts en dit weer is nog niet voorgekomen sinds ik hier woon volgens mij.
Heb geweten waar het door kwam, maar ben het even kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb hem ook uit gelaten van nacht en kon het redelijk volhouden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ventilator uit en dat ging redelijk. Nu alles open gezet om door te tochten.
Lekker he nu alles open, zal straks wel weer dicht moeten maar voor nu kan er even wat koelere lucht naar binnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Handige dingen zijn dat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zet je je ontvochtiger aan![]()
![]()
Goede isolatie.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ik weet niet beter sinds de renovatie altijd rond deze tijd van het jaar.
Heb geweten waar het door kwam, maar ben het even kwijt100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het temperatuur en vochtigheid verschil tussen binnen en buiten zorgt ervoor dat je ramen aan de buitenkant beslaanquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja had er wel iets mee te maken inderdaad,quote:
Ik vind het altijd zo goor gezicht als die ramen aan de buitenkant beslagen zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het temperatuur en vochtigheid verschil tussen binnen en buiten zorgt ervoor dat je ramen aan de buitenkant beslaan100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zolang het maar niet tussen het dubbele glas beslaat, dat heb ik gehad.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het temperatuur en vochtigheid verschil tussen binnen en buiten zorgt ervoor dat je ramen aan de buitenkant beslaan![]()
Dan is je glas lekquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Zolang het maar niet tussen het dubbele glas beslaat, dat heb ik gehad.
Maar dat is niet lekker (hoewel ik twee dagen geleden wel een koude heb genomen om van die plakhitte af te komen, dat was wel lekker)quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mijn isolatie is zo ruk dat die ramen warm genoeg blijven. Ik heb juist beslagen ramen aan de binnenkant in de winter normaalgesproken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had er wel iets mee te maken inderdaad,
Ik vind het altijd zo goor gezicht als die ramen aan de buitenkant beslagen zijn.
Het is nu puur die airco geweest waardoor het genoeg af kon koelen aan de buitenkant.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zijn hier bezig met 3 nieuwe kozijnenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. Het is een huurhuis, dus geen probleem verder.
1 offerte binnen
Jeeezzzzz
Meer dan 9000 euroThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jazeker. Gisteren al even alles opengezet en het koelde heel snel af. Genot.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem ook uit gelaten van nacht en kon het redelijk volhouden.
Lekker he nu alles open, zal straks wel weer dicht moeten maar voor nu kan er even wat koelere lucht naar binnen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik las konijnenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn hier bezig met 3 nieuwe kozijnen
1 offerte binnen
Jeeezzzzz
Meer dan 9000 euro
"Omae wa mou shindeiru."
whaat? dat is 3000 per raam???quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 offerte binnen
Jeeezzzzz
Meer dan 9000 euroHow can I make this topic about me?![]()
Er word weer veel te hard gebolkt voor puntjes
yepquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:49 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer veel te hard gebolkt voor puntjesHow can I make this topic about me?![]()
Vooral arbeidsloon denk ik.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
whaat? dat is 3000 per raam???Dat wel, van die hele grote loebassenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zouden super konijnen zijn
"Omae wa mou shindeiru."
Per kozijnquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
whaat? dat is 3000 per raam???
Niet geschilderd
En geen triple glas ( kan niet ivm oud huis, dan zouden je ramen aan de binnenkant beslaan)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De airco koelt toch niet buiten?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn isolatie is zo ruk dat die ramen warm genoeg blijven. Ik heb juist beslagen ramen aan de binnenkant in de winter normaalgesproken.
Het is nu puur die airco geweest waardoor het genoeg af kon koelen aan de buitenkant.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar weer even van genieten nu, het weekend wordt weer warmerquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker. Gisteren al even alles opengezet en het koelde heel snel af. Genot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buiten is het kouder nu dan binnen. Normaal wordt het glas van binnen opgewarmd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De airco koelt toch niet buiten?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hardhout is momenteel ook duurquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral arbeidsloon denk ik.
[..]
Dat wel, van die hele grote loebassen
Maar dit is wel behoorlijk duur ( aangezien de kozijnen machinaal worden gemaakt)
Dat is 1 weekend gelukkig. Daarna mag het herfstig wordenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar weer even van genieten nu, het weekend wordt weer warmerStorm en zo
"Omae wa mou shindeiru."
Dat is een hoop geldquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 offerte binnen
Jeeezzzzz
Meer dan 9000 euro![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: