SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 12-09-2023 03:42:19 ]![]()
Leuke ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Met OV is dat echt wel een probleem. De Deutsche Bahn is een ramp qua organisatie.quote:Op dinsdag 12 september 2023 03:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k weet niet of ik daar kan komen met m'n abo.![]()
Nu rustigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga maar eens terug naar bed denk ikIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ook zo had al moeten slapen eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat let je? Bye bye
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat weet je best gaat morgen weer ellende worden op werk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
is je eigen schuld
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb er echt last van op werkdagen dat sommige extra mij moeten hebben en ik veel harder moet werken voor mijn punten dan anderen.
Ik moet ook nog eens elke dag veertig minuten op de fiets in totaal 80.
Maar mensen genieten er zo van mij te bolken dat het structureel te laat is elke keer en overdag is het hier zo druk dat er niks te halen is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WelterustenIk heb er één en ik ben er trots op
Joo als in Nederland de trein uitvalt, worden er bussen ingezet. Als bij de Deutsche Bahn een trein uitvalt, dan mag je het zelf uitzoeken. Ik heb 14 uur over de heenreis naar Munchen gedaan afgelopen donderdag![]()
Daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 12 september 2023 03:46 schreef BasEnAad het volgende:
Joo als in Nederland de trein uitvalt, worden er bussen ingezet. Als bij de Deutsche Bahn een trein uitvalt, dan mag je het zelf uitzoeken. Ik heb 14 uur over de heenreis naar Munchen gedaan afgelopen donderdag![]()
Ja wanneer anders Marioquote:Op dinsdag 12 september 2023 03:48 schreef mario390 het volgende:
moeten julie dat nu om 4 diskutieren?![]()
Je zou bijna denken dat daar een complete organisatie achter zit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 03:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er echt last van op werkdagen dat sommige extra mij moeten hebben en ik veel harder moet werken voor mijn punten dan anderen.
Ik moet ook nog eens elke dag veertig minuten op de fiets in totaal 80.
Maar mensen genieten er zo van mij te bolken dat het structureel te laat is elke keer en overdag is het hier zo druk dat er niks te halen is.![]()
Ja @Shii had er geen erg in dat ze de lapo had, dus heb ik haar maar een naamtopic gegeven. Was even zoeken nar bijpassend plaatje maar is geluktquote:![]()
![]()
Woon je in Klagenfurt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 03:52 schreef mario390 het volgende:
dat werd hier in de nacht
altijd vervelender
Forum Opties Forumhop: Hop naar: