Wat raarrrrquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans om 4 uur 's nachts.
Maily godinquote:
Iedereen is dan toch wakkerquote:
Ik hoef geen wekker te zetten om 's nachts wakker te zijn; ik slaap al m'n leven lang beroerd (iets met ADHD).quote:
Lijkt mij gezonder ook om dat te slapenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans om 4 uur 's nachts.
Ga je het heel kort doen dan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:14 schreef DJMO het volgende:
* DJMO nog een keer hand door haar haalt nu het nog kan
straks flink de schaar erin; voor Spanje wil ik het kort hebben![]()
Het is te hopen dat @:Rob me straks nog herkent als ik bij de kapper wegkom
Een flink stuk korter dan dat het nu is jaquote:
Is wel zo makkelijk denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een flink stuk korter dan dat het nu is ja
Ik merk de laatste weken dat ik het juist weg uit mijn gezicht wil hebben en het langere deel vaak samen knoedel in een knotje. Dan maar alles eraf en geen onderhoud nodig anders dan een hand door het haar als kam.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:15 schreef greysbones het volgende:
No way dat ik mijn haar kort knip
* DerRabbit komt straks even langs met GHB, ducktape en een tondeusequote:
Vind in een staart/knot juist makkelijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik merk de laatste weken dat ik het juist weg uit mijn gezicht wil hebben en het langere deel vaak samen knoedel in een knotje. Dan maar alles eraf en geen onderhoud nodig anders dan een hand door het haar als kam.
Kom op danquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit komt straks even langs met GHB, ducktape en een tondeuse![]()
@bondage @Nattekatquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit komt straks even langs met GHB, ducktape en een tondeuse![]()
Dat is toch makkelijk, heb lang haar en doe het s'morgens in een staart of knot en je hebt er de hele dag geen omkijken meer naarquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik merk de laatste weken dat ik het juist weg uit mijn gezicht wil hebben en het langere deel vaak samen knoedel in een knotje. Dan maar alles eraf en geen onderhoud nodig anders dan een hand door het haar als kam.
Nog meer visite ?quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel zo makkelijk denk ik
Hoeveel km moet je lopen en over hoeveel dagen verspreid?
Ik heb de route zelf onderverdeeld in 15 etappes terwijl ik in principe 19 dagen heb om te wandelen.quote:In grote lijnen is de hoofdroute als volgt:
LEÓN Ponferrada – Borrenes – Las Médulas – Puente de Domingo Flórez.
OURENSE Sobradelo – O Barco de Valdeorras (Xagoaza) – Vilamartín de Valdeorras
– A Rua
LUGO Montefurado – Soldón – Quiroga – Pobra de Brollón – Monforte de Lemos
– Belesar – Chantada – Ermita do Faro
PONTEVEDRA Rodeiro – Lalín (A Laxe) – Silleda – Bandeira.
A CORUÑA Puente Ulla – Lestedo – A Susana – Santiago de Compostela
De totale lengte bedraagt +/- 260 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |