Ja, maar ik krijg uiteindelijk hoofdpijn van dat knotje.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk, heb lang haar en doe het s'morgens in een staart of knot en je hebt er de hele dag geen omkijken meer naar
Dan moet je het niet zo strak doen dat je plots een facelift hebt door je knotquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg uiteindelijk hoofdpijn van dat knotje.
Zo dat is een beste tippel zegquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de route zelf onderverdeeld in 15 etappes terwijl ik in principe 19 dagen heb om te wandelen.
Ook als je zo knip koop waar je het mee vast klemt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg uiteindelijk hoofdpijn van dat knotje.
Morguh Mickytjuhquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:25 schreef Mickytjuh het volgende:
ADHD en mijn nachtrust
Me: 2! = 2
Programmer: false
Mathematician: true
Das toch best een normale afstand per dag?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat is een beste tippel zeg
280 :19= gem zo 14 km op een dag. Maar dat ben jij wel gewend of niet?
Maar iedere dag?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Das toch best een normale afstand per dag?
Grijsquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij gezonder ook om dat te slapen
Morguh Natte
Morguh Stigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |