Morguh Fogelquote:
Dotjequote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn ramen zijn beslagen aan de buitenkant
Ja heb ik hier ook altijd met dit weer is normaalquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn ramen zijn beslagen aan de buitenkant
quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:29 schreef Fogel het volgende:
Jullie zijn me te actief zo op de vroege ochtend .P
Beetje kunnen slapen?quote:
Nadat wij naar bed zijn gegaan was het niet meer gezellig???quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is het weer gezellig hier na gisteren?
Nou?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig? Je weet toch hopelijk wel wat dat inhoudt?
Huh?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is het weer gezellig hier na gisteren?
Wij hadden ons privéfeestje!quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadat wij naar bed zijn gegaan was het niet meer gezellig???
Ik heb dat nog nooit gehad. Maar de combinatie van airco aan 's nachts en dit weer is nog niet voorgekomen sinds ik hier woon volgens mij.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik hier ook altijd met dit weer is normaal
Ja, ventilator uit en dat ging redelijk. Nu alles open gezet om door te tochten.quote:
Oke, ik weet niet beter sinds de renovatie altijd rond deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad. Maar de combinatie van airco aan 's nachts en dit weer is nog niet voorgekomen sinds ik hier woon volgens mij.
Dan zet je je ontvochtiger aanquote:
Heb hem ook uit gelaten van nacht en kon het redelijk volhouden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ventilator uit en dat ging redelijk. Nu alles open gezet om door te tochten.
Handige dingen zijn dat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zet je je ontvochtiger aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |