Morguh Fogelquote:
Dotjequote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn ramen zijn beslagen aan de buitenkant
Ja heb ik hier ook altijd met dit weer is normaalquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn ramen zijn beslagen aan de buitenkant
quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:29 schreef Fogel het volgende:
Jullie zijn me te actief zo op de vroege ochtend .P
Beetje kunnen slapen?quote:
Nadat wij naar bed zijn gegaan was het niet meer gezellig???quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is het weer gezellig hier na gisteren?
Nou?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig? Je weet toch hopelijk wel wat dat inhoudt?
Huh?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is het weer gezellig hier na gisteren?
Wij hadden ons privéfeestje!quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadat wij naar bed zijn gegaan was het niet meer gezellig???
Ik heb dat nog nooit gehad. Maar de combinatie van airco aan 's nachts en dit weer is nog niet voorgekomen sinds ik hier woon volgens mij.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik hier ook altijd met dit weer is normaal
Ja, ventilator uit en dat ging redelijk. Nu alles open gezet om door te tochten.quote:
Oke, ik weet niet beter sinds de renovatie altijd rond deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad. Maar de combinatie van airco aan 's nachts en dit weer is nog niet voorgekomen sinds ik hier woon volgens mij.
Dan zet je je ontvochtiger aanquote:
Heb hem ook uit gelaten van nacht en kon het redelijk volhouden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ventilator uit en dat ging redelijk. Nu alles open gezet om door te tochten.
Handige dingen zijn dat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zet je je ontvochtiger aan
Goede isolatie.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ik weet niet beter sinds de renovatie altijd rond deze tijd van het jaar.
Heb geweten waar het door kwam, maar ben het even kwijt
Het temperatuur en vochtigheid verschil tussen binnen en buiten zorgt ervoor dat je ramen aan de buitenkant beslaanquote:
Ja had er wel iets mee te maken inderdaad,quote:
Nee.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het temperatuur en vochtigheid verschil tussen binnen en buiten zorgt ervoor dat je ramen aan de buitenkant beslaan
Zolang het maar niet tussen het dubbele glas beslaat, dat heb ik gehad.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het temperatuur en vochtigheid verschil tussen binnen en buiten zorgt ervoor dat je ramen aan de buitenkant beslaan
Dan is je glas lekquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Zolang het maar niet tussen het dubbele glas beslaat, dat heb ik gehad.
Maar dat is niet lekker (hoewel ik twee dagen geleden wel een koude heb genomen om van die plakhitte af te komen, dat was wel lekker)quote:
Mijn isolatie is zo ruk dat die ramen warm genoeg blijven. Ik heb juist beslagen ramen aan de binnenkant in de winter normaalgesproken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had er wel iets mee te maken inderdaad,
Ik vind het altijd zo goor gezicht als die ramen aan de buitenkant beslagen zijn.
Zijn hier bezig met 3 nieuwe kozijnenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. Het is een huurhuis, dus geen probleem verder.
Jazeker. Gisteren al even alles opengezet en het koelde heel snel af. Genot.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem ook uit gelaten van nacht en kon het redelijk volhouden.
Lekker he nu alles open, zal straks wel weer dicht moeten maar voor nu kan er even wat koelere lucht naar binnen.
Ik las konijnenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn hier bezig met 3 nieuwe kozijnen
1 offerte binnen
Jeeezzzzz
Meer dan 9000 euro
whaat? dat is 3000 per raam???quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn hier bezig met 3 nieuwe kozijnen
1 offerte binnen
Jeeezzzzz
Meer dan 9000 euro
quote:
yepquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:49 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer veel te hard gebolkt voor puntjes
Vooral arbeidsloon denk ik.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
whaat? dat is 3000 per raam???
Dat wel, van die hele grote loebassenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zouden super konijnen zijn
Per kozijnquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
whaat? dat is 3000 per raam???
De airco koelt toch niet buiten?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn isolatie is zo ruk dat die ramen warm genoeg blijven. Ik heb juist beslagen ramen aan de binnenkant in de winter normaalgesproken.
Het is nu puur die airco geweest waardoor het genoeg af kon koelen aan de buitenkant.
Ja, maar weer even van genieten nu, het weekend wordt weer warmerquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker. Gisteren al even alles opengezet en het koelde heel snel af. Genot.
Buiten is het kouder nu dan binnen. Normaal wordt het glas van binnen opgewarmd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De airco koelt toch niet buiten?
Hardhout is momenteel ook duurquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral arbeidsloon denk ik.
[..]
Dat wel, van die hele grote loebassen
Dat is 1 weekend gelukkig. Daarna mag het herfstig wordenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar weer even van genieten nu, het weekend wordt weer warmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |