SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivanusec niet.quote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef Caland het volgende:
Geertruida doet zaterdag mee
Ueda waarschijnlijk ook
Bijlow eerder terug
Wedstrijd Brazilie onder 23 afgelast
Alle Feyenoorders scoren vandaag
Geen dramaandag @:coco
quote:Op maandag 11 september 2023 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ivanusec niet.
Sorry voor het verpesten van je maandag.
Ik weet nog wel dat hij bij de eerste twee wedstrijden wel interessant was, hoor de comentator nog zeggen 'die heeft een neusje voor de goal'... Maar heeft niet veel kansen gehad, wel tijdens Advocaat, maar die had er de speelwijze niet voor. Soms klikt het gewoon niet, soms lukt het ergens anders wel. Vidmar, topscorer in Belgi, zeer matig bij Feyenoord.quote:Op maandag 11 september 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Bozenik kan dus plots wel voetballen.
Heel gek dit @:dombohetolifantje1 (rip)
Lazovic was ook een prima speler bij PSVquote:Op maandag 11 september 2023 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat hij bij de eerste twee wedstrijden wel interessant was, hoor de comentator nog zeggen 'die heeft een neusje voor de goal'... Maar heeft niet veel kansen gehad, wel tijdens Advocaat, maar die had er de speelwijze niet voor. Soms klikt het gewoon niet, soms lukt het ergens anders wel. Vidmar, topscorer in Belgi, zeer matig bij Feyenoord.
Waarom heeft die lieve jongen een ban?quote:Op maandag 11 september 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geschorst voor grensoverschrijdend gedrag tegenover @Novaquote:Op maandag 11 september 2023 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom heeft die lieve jongen een ban?
#FREEDOMBO
Je mag tegenwoordig ook niets meer.quote:Op maandag 11 september 2023 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geschorst voor grensoverschrijdend gedrag tegenover @:nova
Maar uit betrouwbare bronnen meegekregen dat hij Feyenoord-Heerenveen gaat halen. Even wachten op de officile kanalen
Wellicht doet de rust van een bezoekje aan de kampen hem goed, en kan hij zaterdag weer vol energie posten dat Szymanski veel beter was dan Stengsquote:Op maandag 11 september 2023 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig ook niets meer.
Pijnlijkquote:Op maandag 11 september 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Persgod.quote:
DomboGodquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:dombohetolifantje1 🔙
It happened #makingmemories
Ik ben altijd zeer genteresseerd in feiten over WW2quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Speltip 92: Benoem geen feiten uit de WW2.
Ik heb er zo’n 40-45 paraat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben altijd zeer genteresseerd in feiten over WW2
Je mag ze ook niet ontkennenquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon de ziekte van Hedelquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denken jullie dat Arne Slot voor zijn glimmende kale koppie een tondeuse gebruikt?
Ik ben er vrij zeker van dat hij het iedere morgen polijstquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denken jullie dat Arne Slot voor zijn glimmende kale koppie een tondeuse gebruikt?
Laatst had ie het niet gedaan, toen speelden we gelijk een stuk slechterquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat hij het iedere morgen polijst
Ik vind eerlijkheid een belangrijke waarde.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind dit heel erg onvriendelijk van jou
dood gegaan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:20 schreef Pistolero het volgende:
Sow, wat heeft die nu weer gedaan.
Soms zit niet iedereen op jouw eerlijkheid te wachten stijntjequote:Op dinsdag 12 september 2023 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind eerlijkheid een belangrijke waarde.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Soms zit niet iedereen op jouw eerlijkheid te wachten stijntje
Je scoops zijn wel wat minder sterk de laatste tijdquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:35 schreef ZKA het volgende:
4-2-2-2 (Leipzig systeem) wordt overwogen.
Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Zerrouki, Wieffer; Paixo, Ivanusec; Gimenez, Ueda.
Zo ziet dat er dan in hoofdlijnen uit. Namen als Nieuwkoop en Stengs kan je dan ook nog goed mee uit de voeten.
Als n van de spitsen dan uitvalt moet je het direct weer omgooien. Nee dit gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:35 schreef ZKA het volgende:
4-2-2-2 (Leipzig systeem) wordt overwogen.
Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Zerrouki, Wieffer; Paixo, Ivanusec; Gimenez, Ueda.
Zo ziet dat er dan in hoofdlijnen uit. Namen als Nieuwkoop en Stengs kan je dan ook nog goed mee uit de voeten.
Misschien hebben ze dit gezegd om Zerrouki tevreden te houdenquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als n van de spitsen dan uitvalt moet je het direct weer omgooien. Nee dit gaat niet gebeuren.
Timber mag niet slagen van zka, dat is er namelijk 1 uit de hoed van Slot, en die mogen per definitie niet slagenquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
'Van Timber wordt een rechtsback gemaakt'
Dit systeem zullen ze vast oefenen voor 2e helft enzo.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als n van de spitsen dan uitvalt moet je het direct weer omgooien. Nee dit gaat niet gebeuren.
Zelfde verhaal met Amrabat.quote:Op maandag 11 september 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bozenik ineens een wereldspits gaat worden, maar hij was wel hl ongepolijst en dat wordt met veel speeltijd natuurlijk beter. Een neusje voor de goal had ie altijd al.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met Amrabat.
Helaas komt het eens in de zoveel tijd voor dat een speler pas na Feyenoord begint te excelleren.
Heeft toch al 3 goals en een assist in de eerste 4 wedstrijden bij Boavista dit seizoen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
Bozenik kopt een balletje door
HIJ KAN OPEENS VOETBALLEN
Er vallen opvallend veel Feyenoorders de laatste weken.quote:
Leuk voor die jongen, voetballen kan hij niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft toch al 3 goals en een assist in de eerste 4 wedstrijden bij Boavista dit seizoen.
Hoho, wel tegen Liechtenstein he.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
Bozenik kopt een balletje door
HIJ KAN OPEENS VOETBALLEN
Dat zeg ik niet. Maar hij kan wel beter zijn geworden dan in de periode dat ie veel speeltijd kreeg bij ons.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk voor die jongen, voetballen kan hij niet.
Nouja hij scoorde laatst ook al tegen Portemonnees.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoho, wel tegen Liechtenstein he.
O hij is anoniem gegaan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:02 schreef onlogisch het volgende:
@:Rvlaak
Gek dat de mention nog werkt maar de user ANONIEM is.
Mijn punt was meer dat wij nog altijd een neusje hebben om al vroeg potentieel goede spelers aan te trekkenquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bozenik ineens een wereldspits gaat worden, maar hij was wel hl ongepolijst en dat wordt met veel speeltijd natuurlijk beter. Een neusje voor de goal had ie altijd al.
Dertig transfer first calls voor een hobbyist in n zomer: dat moet beter!quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je scoops zijn wel wat minder sterk de laatste tijd
En door iedereen op twitter uitgekotst na de persco met Slot, vergeet dat nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:30 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dertig transfer first calls voor een hobbyist in n zomer: dat moet beter!
Helemaal prima, allemaal toch stiekem de meldingtjes aan 👌 0 last van ondervondenquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En door iedereen op twitter uitgekotst na de persco met Slot, vergeet dat niet
Je bent aardig onderweg!
Dit was nog even een kers op de taart na die poppenkast 🤠 mooie afsluiter van de window!quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:53 schreef ZKA het volgende:
[..]
Helemaal prima, allemaal toch stiekem de meldingtjes aan 👌 0 last van ondervonden
De kers op de taart was Arend Martijn die geen spaan van je heel liet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:54 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dit was nog even een kers op de taart na die poppenkast 🤠 mooie afsluiter van de window!
[ twitter ]
Werkelijk waar niemand geeft ook maar ene touwtyfus om wie de first call had.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:30 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wat laat jij jezelf kennen zegquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:54 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dit was nog even een kers op de taart na die poppenkast 🤠 mooie afsluiter van de window!
[ twitter ]
Zit hem diep, tweetje van 2.5 jaar geleden (waar ook jij je vingers bij aflikte)quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kers op de taart was Arend Martijn die geen spaan van je heel liet.
Ik denk dus dat Slot Head and Shoulders gebruiktquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ZKA 🔜 Blokkeerlijst
It happened 🎉
Kunnen we het nu weer over de glimmende kale kop van Arne hebben?
Het boeit je niks, maar je ging het toch maar weer even opzoeken. Ik houd je verder totaaaal niet bezig, hoor 😃quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Werkelijk waar niemand geeft ook maar ene touwtyfus om wie de first call had.
Maar nu we het er toch over hebben en in het ZKA-uurtje zijn aanbeland moest ik weer hier aan denken:
https://1908.nl/artikelen(...)merse-transferwindow
Weer opnieuw keihard gelachen toen ik dit opzocht. Wat een zelfbevlekking, de tering.
Mensen proberen je gewoon duidelijk te maken wat een diep treurig persoon je bent, verspilde moeite maar blijven proberen....quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:01 schreef ZKA het volgende:
[..]
Het boeit je niks, maar je ging het toch maar weer even opzoeken. Ik houd je verder totaaaal niet bezig, hoor 😃
Ook gewoon echt een goeie bos, ik begin me nu zorgen te maken over mijn toekomstquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Destijds had Arne Slot nog wl haar, dat vind ik heel gek om te zien.
Toen ik hem jaaaaaaaren geleden in Het Kasteel voor Sparta zag spelen was hij al kaal. Heb 'm nooit anders gezien.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Destijds had Arne Slot nog wl haar, dat vind ik heel gek om te zien. Hij ziet er hier uit als een heel vervelend corporaal gastje.
Ik blijf toch wel schrijven, wat jij er van vind: alles best. Jij benvloedt het nieuws toch niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mensen proberen je gewoon duidelijk te maken wat een diep treurig persoon je bent, verspilde moeite maar blijven proberen....
quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ook gewoon echt een goeie bos, ik begin me nu zorgen te maken over mijn toekomst
quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was hij 22 of 23.
Nou maak je geen zorgen, ik was op die leeftijd al kaal. Met zo'n bos haar als hij had, word je echt niet snel kaal. Was wss gewoon een keuze.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ook gewoon echt een goeie bos, ik begin me nu zorgen te maken over mijn toekomst
Oei, ingehaald door de waarheid. Nee, zijn haar had geen kans.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was hij 22 of 23.
Uiteindelijk dunt het altijd nog wel verder uitquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou maak je geen zorgen, ik was op die leeftijd al kaal. Met zo'n bos haar als hij had, word je echt niet snel kaal. Was wss gewoon een keuze.
[..]
Oei, ingehaald door de waarheid. Nee, zijn haar had geen kans.
Gurley godquote:Op maandag 14 november 2022 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hartman - vrees dat dit een ontzettende proleet is maar ben wel overtuigd van zijn talent geraakt
Wat wil je met deze quote zeggen, dat je er altijd minimaal voor de helft naast zit?quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hartman is qua persoonlijkheid n van de leukste spelers die ik in lange tijd bij ond heb gezien. Lief en vermakelijk
[..]
Gurley god
Nee dat ik er destijds totaal naast zat over zijn persoonlijkheidquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat wil je met deze quote zeggen, dat je er altijd minimaal voor de helft naast zit?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf niet tegen Gurley in te gaan want bij een meningsverschil schijn ik een slechte dag te hebben
Is daar een officile medium voor die dat allemaal bijhoudt wie de eerste is?quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:30 schreef ZKA het volgende:
[..]
@Littlerabbit heeft wel meer leuke termen gegooid, door hem gebruik ik ook altijd ‘pietjetijd’ ook al is die term nog niet helemaal aangeslagen.quote:
Ik lach graag users uit met voorspellingen die totaal niet uitkwamen, dan moet je ook jezelf kunnen uitlachenquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Het zelf reflecterend vermogen van Gurley is ongevenaard, daar kan een zekere Feyenoord "watcher" nog heel erg veel van leren.
Maar het doet hem niksquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat laat jij jezelf kennen zeg
Eens maatquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik lach graag users uit met voorspellingen die totaal niet uitkwamen, dan moet je ook jezelf kunnen uitlachen
quote:Op zondag 10 november 2019 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geertruida is wel echt een slechte back
Godsamme. Wat een gezeik die interlands.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:44 schreef Caland het volgende:
Ueda er een paar weken uit.![]()
Ik ga met dingen gooien.
quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
Geertruida durf ik wel al voorzichtig af te schrijven, dat is het gewoon niet. Voetballend ook echt veel te pover wil je hem berhaupt een keer naar het midden gaan schuiven.
Toch gewoon op mijn eerste gevoel af moeten gaan dus.quote:
Wat zijn tegen Celtic nu de opties, Minteh naar de flank en Ivanusec in de spits of andersom?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:29 schreef Caland het volgende:
Ik zou het nu al aandurven met Geertruida in het centrum. Groot talent en verstandige jongen die ver gaat komen
St Juste is positioneel veel te matig om ooit nog in het centrum te zetten, laat hem maar lekker draven als hij een keer niet geblesseerd is
Twee weken later ook nog Atletico-uit, die gaat hij ook niet halen. Alhoewel je dan wellicht beter 3-5-2 kan spelen.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:49 schreef Caland het volgende:
Wat zijn tegen Celtic nu de opties, Minteh naar de flank en Ivanusec in de spits of andersom?
Volgens krabby gaat pasjouw de spits in.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch gewoon op mijn eerste gevoel af moeten gaan dus.
[..]
Wat zijn tegen Celtic nu de opties, Minteh naar de flank en Ivanusec in de spits of andersom?
Minteh denk ik.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch gewoon op mijn eerste gevoel af moeten gaan dus.
[..]
Oja, dat heeft hij eerder gedaan.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens krabby gaat pasjouw de spits in.
Oefeninterlands en Nations League bagger tussen competitiespeelrondes moeten ze afschaffen.quote:
quote:
Eens. Ik vind die interlands ook zo tyfus saai tussendoor.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oefeninterlands en Nations League bagger tussen competitiespeelrondes moeten ze afschaffen.
Gewoon voor de EK en WK-kwalificaties een minitoernooitje in de zomers van oneven jaren en verder opkankeren ermee.
Ik vind dit altijd een beetje goedkoop. Interlands zijn kut, maar spelers kunnen net zo goed bij hun club zware blessures oplopen.quote:
Santi was sowieso een vraagteken voor die pot omdat hij woensdag om half twee s’nachts in de VS nog tegen Oezbekistan moet spelen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Doe maar tegen Heerenveen alvast met Paixao dan als dat het gaat worden.
Ja, daarom. Lekker laten rusten. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Santi was sowieso een vraagteken voor die pot omdat hij woensdag om half twee s’nachts in de VS nog tegen Oezbekistan moet spelen.
Clubs hebben er over het algemeen meer baat bij om een speler eerder rust te geven wanneer deze al met pijntjes aan het lopen is.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een beetje goedkoop. Interlands zijn kut, maar spelers kunnen net zo goed bij hun club zware blessures oplopen.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een beetje goedkoop. Interlands zijn kut, maar spelers kunnen net zo goed bij hun club zware blessures oplopen.
Hoe is de Ueda-blessure precies ontstaan? Courtois en Vinicius lopen ook 'gewoon' bij hun club blessures op die seizoensontwrichtend zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Clubs hebben er over het algemeen meer baat bij om een speler eerder rust te geven wanneer deze al met pijntjes aan het lopen is.
Spierblessure, dus ik neem aan dat zijn lichaam de overstap van hoogwaardig voedsel naar gefrituurde vleermuizen gewoon even niet trok.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe is de Ueda-blessure precies ontstaan? Courtois en Vinicius lopen ook 'gewoon' bij hun club blessures op die seizoensontwrichtend zijn.
De kans op (overbelastings)blessures door interlands is wel groter door het aantal extra wedstrijden. Bovendien leen je je spelers uit, waardoor je geen controle hebt over dat spelers met het risico op een blessure opgesteld worden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gaat niet eens om de blessure. Ik vind interlands tussendoor sowieso echt mokersaai en irritant.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat gaan ze alleen nooit doen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oefeninterlands en Nations League bagger tussen competitiespeelrondes moeten ze afschaffen.
Gewoon voor de EK en WK-kwalificaties een minitoernooitje in de zomers van oneven jaren en verder opkankeren ermee.
Oh, dat sowieso. De kwalificatieperiodes zeggen sowieso weinig over het eindtoernooi zelf, als je het allereerst maar haalt. De ongekende bak aan baggermeningen over het Nederlands Elftal deze periode trek ik totaal niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat niet eens om de blessure. Ik vind interlands tussendoor sowieso echt mokersaai en irritant.
Dat geldt net zo goed voor eindtoernooien natuurlijk. Het maakt het bovendien een stuk eerlijker dan een competitie over een enorm lange tijd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat gaan ze alleen nooit doen.
Als je een paar bepalende spelers mist in die periode, ben je al gauw klaar.
Duistere dealtjes boven de cafetaria.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Probeer jij hiermee te zeggen dag de Hollandse keuken lekkerder is dan de Japanse of begrijp ik je verkeerd?quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Spierblessure, dus ik neem aan dat zijn lichaam de overstap van hoogwaardig voedsel naar gefrituurde vleermuizen gewoon even niet trok.
Deelnemen aan een eindtoernooi is heel anders dan een kwalificatiepoule.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor eindtoernooien natuurlijk. Het maakt het bovendien een stuk eerlijker dan een competitie over een enorm lange tijd.
Vrees ook dat het nooit gaat gebeuren, maar het zou wel veel leuker zijn op die manier
Hoop niet door een bijdehand antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na Ueda mist nu ook Caland Feyenoord-Celtic.
In dit extreem warme bad staan we achter al onze lieve jongens bij Feyenoord en is er geen plaats voor racisme.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vriendjespolitiek hier.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben groot fan van user Caland maar dit had hij helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoop niet door een bijdehand antwoord op mijn vraag.
Caland had een uitgebreide mening over Aziaten en hygine. Ik vond dat je dit moest zien.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:27 schreef KingRoland het volgende:
ik werd gequote of gementioned door @:oostblokkert
Atletico en Lazio thuis kunnen wij niet winnen omdat?quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:37 schreef PSVCL het volgende:
Als je thuis tegen Celtic punten verliest, wat reel is zonder spits, kan je de volgende ronde alweer vergeten.
Alles op alles zetten voor die 3e plek.
Aha toch bedanktquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Caland had een uitgebreide mening over Aziaten en hygine. Ik vond dat je dit moest zien.
Atleti thuis maximaal een punt, Lazio gelijkwaardig. Uit in Madrid en Rome ben je kansloos.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Atletico en Lazio thuis kunnen wij niet winnen omdat?
Alleen Atletico uit verwacht ik 0 punten.
Oke Aad300.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Atleti thuis maximaal een punt, Lazio gelijkwaardig. Uit in Madrid en Rome ben je kansloos.
Celtic uit 50/50.
Geef PSV meer kans om door te stoten.
Vorig seizoen thuis van Sevilla en Arsenal gewonnen. NIemand wint in Eindhoven.quote:
Deze slaan we even op.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vorig seizoen thuis van Sevilla en Arsenal gewonnen. NIemand wint in Eindhoven.
Lens sowieso 6 punten (minimaal 4). Sevilla gaat standaard de EL in wat bekend dat PSV 2e wordt achter Arsenal.
Is die op dinsdag of woensdag?quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook reservespits @:zoekeenleven een vraagteken voor de wedstrijd tegen Celtic.
Wat is hier allemaal gebeurd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook reservespits @:zoekeenleven een vraagteken voor de wedstrijd tegen Celtic.
Feyenoord heeft ook aardig wat potjes tegen sterke tegenstanders thuis gewonnen Europees. Elke thuiswedstrijd heeft Feyenoord kans op 3 punten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lens sowieso 6 punten (minimaal 4). Sevilla gaat standaard de EL in wat bekend dat PSV 2e wordt achter Arsenal.
Tegen Atltico in de groepsfase weet je het nooit. Hebben de laatste jaren ook een waslijst aan chokes opgebouwd. Ook al zijn ze de beste in 2023, het zegt nog niet alles.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook aardig wat potjes tegen sterke tegenstanders thuis gewonnen Europees. Elke thuiswedstrijd heeft Feyenoord kans op 3 punten.
Alleen Atletico uit acht ik ons kansloos, verder valt overal wat te halen.
Ik heb ook wel vertrouwen in dat potje tegen Atletico, die hebben van hun afgelopen tien Europese thuiswedstrijden er maar n gewonnen. Zijn wellicht iets sterker nu maar een puntje is haalbaar, hopelijk is Ueda er dan weer bij.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook aardig wat potjes tegen sterke tegenstanders thuis gewonnen Europees. Elke thuiswedstrijd heeft Feyenoord kans op 3 punten.
Alleen Atletico uit acht ik ons kansloos, verder valt overal wat te halen.
Dit is echt van het niveau “dit is de kampioenswedstrijd”quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van Beukering kan wel wat salaris gebruiken, misschien die eens bellen? Die schijnt tegenwoordig groene vingers te hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:44 schreef Caland het volgende:
Ueda er een paar weken uit.![]()
Ik ga met dingen gooien.
Drillrapsun kan de bank warm houden in plaats van de tribune.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:53 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit is het moment voor Dildofun
Het is dat we Hancko achterin nodig hebben, maar die zou ik daar wel eens willen zien. Ik weet het is extreem, maar uit pure interesse.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:43 schreef Haringkop het volgende:
Pfff van alle spelers is Ueda wel de slechtste die op dit moment geblesseerd kon raken.
Gimenez keert ook pas donderdag weer terug, dus je had Ueda dit weekend al goed kunnen gebruiken, ook ter voorbereiding op de CL
Minteh of Paixao in de spits?
wat is ditquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is dat we Hancko achterin nodig hebben, maar die zou ik daar wel eens willen zien. Ik weet het is extreem, maar uit pure interesse.
Linksbuiten kan ie ook, ik sluit niet uit dat hij best uit de voeten kan in de spits.quote:
Achja, de grootste psv mafketel in dit forum. Niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit is echt van het niveau “dit is de kampioenswedstrijd”
Dit gaat echt genot worden. Al ben jij natuurlijk wel de @:pietjepuk van het PSV topic
Ivanusec is de enige logische die je in de spits moet zetten,quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:43 schreef Haringkop het volgende:
Pfff van alle spelers is Ueda wel de slechtste die op dit moment geblesseerd kon raken.
Gimenez keert ook pas donderdag weer terug, dus je had Ueda dit weekend al goed kunnen gebruiken, ook ter voorbereiding op de CL
Minteh of Paixao in de spits?
om er maar even serieus op in te gaan danquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Linksbuiten kan ie ook, ik sluit niet uit dat hij best uit de voeten kan in de spits.
Ik wil geen spelbreker zijn maar aan de bal is Geertruida echt een slok beter dan Hancko, dat hij er misschien een bal in kan koppen bij een corner of een vrije trap is ook iets heel anders.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
om er maar even serieus op in te gaan dan
hij is op de posities waar hij specialist is ook al de nummer n in de selectie (centraal en back)
hancko duikt dit seizoen al een paar keer per jaar in het centrum op tot in de 16 in een wedstrijd, net zoals geertruida dat doet op zijn manier aan de andere kant doet
dat kan nu een nog groter wapen zijn als je geen echte spits hebt
Dan moet je nog wat meer Hancko kijken denk ik. Geen idee wie van de twee daar beter in is, maar Hancko is aanvallend ook sterkquote:Op woensdag 13 september 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn maar aan de bal is Geertruida echt een slok beter dan Hancko, dat hij er misschien een bal in kan koppen bij een corner of een vrije trap is ook iets heel anders.
Ik heb hem tegen sparta zien spartelen ondanks de ruimte en dat leek nergens op.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dan moet je nog wat meer Hancko kijken denk ik. Geen idee wie van de twee daar beter in is, maar Hancko is aanvallend ook sterk
Je kijkt te weinig Feyenoord.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn maar aan de bal is Geertruida echt een slok beter dan Hancko, dat hij er misschien een bal in kan koppen bij een corner of een vrije trap is ook iets heel anders.
Ik denk dat hij je in een Ajaxshirtje wel zou kunnen bekorenquote:Op woensdag 13 september 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem tegen sparta zien spartelen ondanks de ruimte en dat leek nergens op.
Gelukkig wel maar doen alsof Hancko de nieuwe Beckenbauer is lijkt me wat overdreven, prima verdediger met de nadruk op dat laatste.quote:
wie?quote:Op woensdag 13 september 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar doen alsof Hancko de nieuwe Beckenbauer is lijkt me wat overdreven, prima verdediger met de nadruk op dat laatste.
quote:Op woensdag 13 september 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar doen alsof Hancko de nieuwe Beckenbauer is lijkt me wat overdreven
quote:Idrissi keert tijdelijk terug bij Feyenoord
15.30,
Vandaag
Reacties
Feyenoord heeft Oussama Idrissi woensdag verwelkomd op Trainingscomplex 1908. De 27-jarige aanvaller zit momenteel zonder club en houdt zijn conditie op peil bij Feyenoord Onder-21.
Idrissi werd afgelopen seizoen door Sevilla verhuurd aan Feyenoord, waarmee hij in mei kampioen werd. De negenvoudige international van Marokko werd afgelopen zomer meermaals in verband gebracht met een langer verblijf bij Feyenoord, maar zover kwam het niet. Een nieuwe kans bij Sevilla zat er ook niet in. Kort voor de transferdeadline werd zijn contract met de Andalusirs ontbonden.
het is pas besproken als ik het besproken hebquote:
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 13 september 2023 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is pas besproken als ik het besproken heb
Nee, het is besproken als @fetX en ik het besproken hebben. Wellicht dat we de mening van @hhh38 en @Scrummie nog nodig hebben, maar niet in deze kwestie.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is pas besproken als ik het besproken heb
quote:Op woensdag 13 september 2023 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het is besproken als @:fetx en ik het besproken hebben. Wellicht dat we de mening van @:hhh38 en @:scrummie nog nodig hebben, maar niet in deze kwestie.
Al besproken, derhalve.
Een ploeg zonder verdedigers tegen een zonder aanvallers.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:12 schreef PSVCL het volgende:
´Celtic have 4 CBs injured so it should be fun´
Goed gevoel hier ook.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zin in zaterdag. Goed gevoel @:scrummie
Voor het eerst in mijn leven op zaterdagmiddag Britse tijd naar de Kuip volgens mij
Je zou zeggen dat Heerenveen nog wel lastig verdedigend is maar met die kettingroker op doel die geen bal meer pakt zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed gevoel hier ook.
Dit kan alleen maar misgaan dus.
Ik hoop vooral dat Gimenez gewoon lekker rust krijgt en op het bankje begint. Maar Slot is wel eigenwijs genoeg om altijd met de beste 11 te willen spelen dat het me niet zou verbazen als hij gewoon start.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat Heerenveen nog wel lastig verdedigend is maar met die kettingroker op doel die geen bal meer pakt zal het wel meevallen.
Ik hoop op een basisdebuut van Lingr.
Er was een vreemde periode tussen 10/11 en 17/18 waarin we maar n keer van Heerenveen thuis wonnen (en volgens mij zes keer uit, lol). Maar de laatste jaren ging het vaak vrij simpel, behalve vorig seizoen.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:34 schreef fetX het volgende:
Uitslagen thuis tegen Heerenveen zijn de laatste jaren eigenlijk beter dan ik dacht.
Paar grote kansen gemist waaronder Gimenez in de laatste minuut, vlak daarvoor nog een onmogelijke redding van Noppert, balletje op de lat en geen pingel gekregen.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er was een vreemde periode tussen 10/11 en 17/18 waarin we maar n keer van Heerenveen thuis wonnen (en volgens mij zes keer uit, lol). Maar de laatste jaren ging het vaak vrij simpel, behalve vorig seizoen.
Tja "rust" zie ik niet direct als argument toch? Santi speelt toch niet in de CL dus zo overvol is het ook weer niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Gimenez gewoon lekker rust krijgt en op het bankje begint. Maar Slot is wel eigenwijs genoeg om altijd met de beste 11 te willen spelen dat het me niet zou verbazen als hij gewoon start.
En LingrGod mag wel in de basis inderdaad.
Voor wie moet hij dan starten? Stengs doet het ook prima en haal je er nu niet uit toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:24 schreef Pistolero het volgende:
En LingrGod mag wel in de basis inderdaad.
Voor Santi. Wie van Ivanusec, Paixao en Lingr dan in de spits komt laat ik aan Slot over.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:27 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Voor wie moet hij dan starten? Stengs doet het ook prima en haal je er nu niet uit toch?
En als Giminez fit is, verwacht je dan dat Lingr ook in de basis komt/blijft? En waar komt Stengs dan?quote:Op woensdag 13 september 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Santi. Wie van Ivanusec, Paixao en Lingr dan in de spits komt laat ik aan Slot over.
Nee als Giminez ( @onlogisch ) fit is zou ik niet beginnen met Lingr.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:51 schreef Zocalo het volgende:
[..]
En als Giminez fit is, verwacht je dan dat Lingr ook in de basis komt/blijft? En waar komt Stengs dan?
Dat is standaard bij slotquote:Op donderdag 14 september 2023 09:10 schreef Kerftminister het volgende:
Leer mij Slot kennen. Die gaat gewoon precies met dezelfde 11 beginnen als tegen Utrecht. En daar is niks mis mee.
Als ie dat tegen Celtic doet worden we uit de Champions League gezet denk ik.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:10 schreef Kerftminister het volgende:
Leer mij Slot kennen. Die gaat gewoon precies met dezelfde 11 beginnen als tegen Utrecht. En daar is niks mis mee.
Was destijds toch ook gewoon een terechte klacht? Die periode was het wel vervelend dat vaak bij n wissel het hele elftal van plek moest wisselen, omdat er eigenlijk geen goede 6 was tot de doorbraak van Wieffer.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik weet nog dat mensen aan het begin van vorig seizoen zanikten dat hij te veel van basis elf wisselde.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:26 schreef Pistolero het volgende:
Er kan trouwens definitief een streep door Bitello, die gaat lekker bloedgeld harken in Moskou.
Erg mooi dus dat hij niet is gekomen, wij hebben alleen maar lieve jongens met een uitstekend moreel kompas.
vHanegem?quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:43 schreef alopio het volgende:
Is er trouwens ooit een trainer geweest van die zo lang zo populair was bij echt iedereen (ok behalve bij @:pistolero dan) en waar echt iedereen enthousiast over was
Ernst Happel misschien?quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:43 schreef alopio het volgende:
Is er trouwens ooit een trainer geweest van die zo lang zo populair was bij echt iedereen (ok behalve bij @:pistolero dan) en waar echt iedereen enthousiast over was
quote:
Hopelijk einde tijdperkquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dilrosun en Gimenez wordt een wereldduo.
U las het hier voor het eerst.
Jaap Stam.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:43 schreef alopio het volgende:
Niemand die hiernaar heeft gekeken voor een liveverslag? Of is Arne weer eens veel te laat?quote:
Ik ga hem zo kijken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand die hiernaar heeft gekeken voor een liveverslag? Of is Arne weer eens veel te laat?
Kan, al was dat wel een andere tijd qua media natuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ernst Happel misschien?
Ver voor mijn tijd overigens.
Jeetje wat een domme uitspraakquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk einde tijdperk
Ik was druk, ik was vrij woedend dat @Caland geen verslag deed.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand die hiernaar heeft gekeken voor een liveverslag? Of is Arne weer eens veel te laat?
@Caland heeft een schorsing te pakken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was druk, ik was vrij woedend dat @:Caland geen verslag deed.
Daar hebben jullie patent opquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeetje wat een domme uitspraak
Ik had het alleen over mijzelf domme gans. Laat Gurney met rust.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daar hebben jullie patent op
Die gasten van rijnmond stellen tijdens de persconferenties altijd de debielste vragenquote:
Echte piepelsmanager.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
SlotGod vindt het van zichzelf een tekortkoming dat hij niet wist dat Minteh in nare omstandigheden heeft doorgebracht in de voorbereiding op zijn interland.
Miskoopquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Nieuwkoop ook geblesseerd.
Dit overkwam Danilo en Pedersen nooit.
o meisje toch wat erg allemaalquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
SlotGod vindt het van zichzelf een tekortkoming dat hij niet wist dat Minteh in nare omstandigheden heeft doorgebracht in de voorbereiding op zijn interland.
SlotGodquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
o meisje toch wat erg allemaal
n van de redenen zegt Slot, niet d reden.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:30 schreef Evangelion het volgende:
"Een van de redenen om zo veel geld uit te geven aan een spits (9 miljoen voor Ueda, red.) was om die eerste twee wedstrijden schorsing van Santiago op een goede manier in te vullen. Dan is het balen dat hij dit weekend niet kan invallen en dinsdag niet kan spelen", vertelt Slot.
Was dat echt een belangrijke reden? Ik dacht meer een bijkomstigheid.
Je gaat toch geen speler kopen voor 2 wedstrijden. Spelers kunnen namelijk inderdaad geblesseerd raken.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:30 schreef Evangelion het volgende:
"Een van de redenen om zo veel geld uit te geven aan een spits (9 miljoen voor Ueda, red.) was om die eerste twee wedstrijden schorsing van Santiago op een goede manier in te vullen. Dan is het balen dat hij dit weekend niet kan invallen en dinsdag niet kan spelen", vertelt Slot.
Was dat echt een belangrijke reden? Ik dacht meer een bijkomstigheid.
Je gaat toch geen speler kopen voor 2 wedstrijden. Spelers kunnen namelijk inderdaad geblesseerd raken.
keihard gelachenquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan is een aanspeelpunt in de spits heel nuttig.
Klopt. Zoals iedereen in de eerste helft. Leek nergens op.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:01 schreef Wotte het volgende:
Wat was die Wieffer slecht bij Oranje @:GurneyIsBestOke
Dat gaat helemaal goed komen. Lieve jongen Timber is nu helemaal los.quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd of TIMBER de lijn gaat doorzetten. Zou mooi zijn
Je moet Celtic niet wijzer willen maken. Laat ze maar ewn hartverzakking krijgen als ze dinsdag om 19:50 Lingr in de spits zien staanquote:Op zaterdag 16 september 2023 08:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen. Lieve jongen Timber is nu helemaal los.
Ik hoop ook op meer minuten voor Lingr en dat Ivanusec die vervelende Friezen helemaal kleurenblind gaat spelen.
Blijf het wel een beetje dom vinden dat Santi gewoon gaat spelen, maar Arend Martijn blijft toch een beetje een autist die altijd met de sterkste 11 wil spelen ondanks de omstandigheden.
Als trainer moet je er helemaal voor waken om niet met die komende wedstrijd bezig te zijn dus logisch dat hij gewoon met Gimenez begint, als de stand het toelaat kan je altijd nog proberen wat je dinsdag voor ogen hebt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet Celtic niet wijzer willen maken. Laat ze maar ewn hartverzakking krijgen als ze dinsdag om 19:50 Lingr in de spits zien staan
Hij heeft wel echt een terugslagje. Tegen die bar slechte Ieren met een voor Wieffer prettige speler als de Jong ernaast viel het mij wel tegen. Hij kan eigenlijk net dat tempo hoger niet aan en daarom gaat hij soms gekke dingen doen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zoals iedereen in de eerste helft. Leek nergens op.
Zoals een voetbalkenner in dit topic wel eens gezegd heeft. Eigenlijk is Wieffer helemaal niet zo'n goede voetballer.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt een terugslagje. Tegen die bar slechte Ieren met een voor Wieffer prettige speler als de Jong ernaast viel het mij wel tegen. Hij kan eigenlijk net dat tempo hoger niet aan en daarom gaat hij soms gekke dingen doen.
Dat is natuurlijk onzin, Wieffer is echt een heel goede speler en dat heeft hij vaak genoeg bewezen, het is ook helemaal niet gek om na zo’n explosieve ontwikkeling even een terugslagje te hebben. Komt ook wel goed.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zoals een voetbalkenner in dit topic wel eens gezegd heeft. Eigenlijk is Wieffer helemaal niet zo'n goede voetballer.
moet het tegen celtic laten zien, anders mag zijn maatje het misschien naast timber proberenquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, Wieffer is echt een heel goede speler en dat heeft hij vaak genoeg bewezen, het is ook helemaal niet gek om na zo’n explosieve ontwikkeling even een terugslagje te hebben. Komt ook wel goed.
Ik vind het een droplul maar Tuchel zegt het wel goed hierquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, Wieffer is echt een heel goede speler en dat heeft hij vaak genoeg bewezen, het is ook helemaal niet gek om na zo’n explosieve ontwikkeling even een terugslagje te hebben. Komt ook wel goed.
Er wordt wat teveel naar het individu gekeken terwijl voetbal toch net wat ingewikkelder is dan dat, spelers die goed waren worden niet ineens slecht maar de wisselwerking met andere spelers kan uiteraard slechter uitvallen.quote:“I have huge doubts about individual awards in this game. The game is very complex, it is related to a lot of luck and it is a team effort. You can not, one single player can not win a match of football. It is simply not possible.”
vind het wel prima voor een stadiondagquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:43 schreef Erasmus het volgende:
Wat is 16:30 toch een kuttijd.
Verder heb ik er wel zin in
De O21 elftallen in de Tweede Divisie kunnen er geen kut van en zijn vrij dramatisch begonnen. Dit wordt het jaar van promotie.quote:
Zou best mogelijk zijn ja.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De O21 elftallen in de Tweede Divisie kunnen er geen kut van en zijn vrij dramatisch begonnen. Dit wordt het jaar van promotie.
Heb persoonlijk liever later in de avond als je van plan bent om door te gaan in de stad, de betere feesten beginnen pas veel later. Dit is een persoonlijke voorkeur natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het wel prima voor een stadiondag
daarna de stad ingenot
Ze hebben wel serieus genvesteerd voor de korte termijn in O21. Paar spelers die al flink wat KKD-ervaring hebben en eigenlijk te goed zijn voor dit niveau maar ook nooit het eerste gaan halen.quote:
We gaan het mee maken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze hebben wel serieus genvesteerd voor de korte termijn in O21. Paar spelers die al flink wat KKD-ervaring hebben en eigenlijk te goed zijn voor dit niveau maar ook nooit het eerste gaan halen.
ik heb natuurlijk erg veel VRIENDEN in Rotterdam waar we dan even gaan hangen tot we weer naar buiten gaanquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb persoonlijk liever later in de avond als je van plan bent om door te gaan in de stad, de betere feesten beginnen pas veel later. Dit is een persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Als je van plan bent om het burgerlijk te houden of de laatste tram naar huis te pakken dan is dit een prima tijd ja (niets mis mee).
Britse tijd genot.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het wel prima voor een stadiondag
daarna de stad ingenot
Echt krankzinnig, deze selectie is zo veel beter dan alle andere troep in deze competitie dat je eigenlijk aan je stand verplicht bent ongeslagen kampioen te worden.quote:
0-3 inmiddels. #BoelOutquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt krankzinnig, deze selectie is zo veel beter dan alle andere troep in deze competitie dat je eigenlijk aan je stand verplicht bent ongeslagen kampioen te worden.
Uit die ploeg komen nu toch ook types als Milambo e.d. bovendrijven?quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Weer een verloren jaar voor de voltallige jeugdopleiding dus. Anti-genot.
Maar Milambo komt helemaal niet bovendrijven. Milambo is juist een perfect voorbeeld van een speler die nu volledig tussen wal en schip aan het belanden is terwijl hij misschien wel de beste speler uit je hele jeugdopleiding is en ook de uitblinker is bij de nationale jeugdelftallen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Uit die ploeg komen nu toch ook types als Milambo e.d. bovendrijven?
Het is niet ideaal maar doorstroming valt of staat niet bij die elftallen
Oneens. Hij is 18 jaar en het komt door de verbeterde positie van Feyenoord dat hij niet a la Kokcu of Wijnaldum direct alles kan/moet spelen. In andere tijden had hij er nu al een 20-25 wedstrijden op zitten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Milambo komt helemaal niet bovendrijven. Milambo is juist een perfect voorbeeld van een speler die nu volledig tussen wal en schip aan het belanden is terwijl hij misschien wel de beste speler uit je hele jeugdopleiding is en ook de uitblinker is bij de nationale jeugdelftallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |