SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivanusec niet.quote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef Caland het volgende:
Geertruida doet zaterdag mee
Ueda waarschijnlijk ook
Bijlow eerder terug
Wedstrijd Brazilie onder 23 afgelast
Alle Feyenoorders scoren vandaag
Geen dramaandag @:coco
quote:Op maandag 11 september 2023 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ivanusec niet.
Sorry voor het verpesten van je maandag.
Ik weet nog wel dat hij bij de eerste twee wedstrijden wel interessant was, hoor de comentator nog zeggen 'die heeft een neusje voor de goal'... Maar heeft niet veel kansen gehad, wel tijdens Advocaat, maar die had er de speelwijze niet voor. Soms klikt het gewoon niet, soms lukt het ergens anders wel. Vidmar, topscorer in België, zeer matig bij Feyenoord.quote:Op maandag 11 september 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Bozenik kan dus plots wel voetballen.
Heel gek dit @:dombohetolifantje1 (rip)
Lazovic was ook een prima speler bij PSVquote:Op maandag 11 september 2023 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat hij bij de eerste twee wedstrijden wel interessant was, hoor de comentator nog zeggen 'die heeft een neusje voor de goal'... Maar heeft niet veel kansen gehad, wel tijdens Advocaat, maar die had er de speelwijze niet voor. Soms klikt het gewoon niet, soms lukt het ergens anders wel. Vidmar, topscorer in België, zeer matig bij Feyenoord.
Waarom heeft die lieve jongen een ban?quote:Op maandag 11 september 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel gek dit @:dombohetolifantje1 (rip)
Volgens mij is hij geschorst voor grensoverschrijdend gedrag tegenover @Novaquote:Op maandag 11 september 2023 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom heeft die lieve jongen een ban?
#FREEDOMBO
Je mag tegenwoordig ook niets meer.quote:Op maandag 11 september 2023 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geschorst voor grensoverschrijdend gedrag tegenover @:nova
Maar uit betrouwbare bronnen meegekregen dat hij Feyenoord-Heerenveen gaat halen. Even wachten op de officiële kanalen
Wellicht doet de rust van een bezoekje aan de kampen hem goed, en kan hij zaterdag weer vol energie posten dat Szymanski veel beter was dan Stengsquote:Op maandag 11 september 2023 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig ook niets meer.
Pijnlijkquote:Op maandag 11 september 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Persgod.quote:
DomboGodquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:dombohetolifantje1 🔙
It happened #makingmemories
Ik ben altijd zeer geïnteresseerd in feiten over WW2quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Speltip 92: Benoem geen feiten uit de WW2.
Ik heb er zo’n 40-45 paraat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben altijd zeer geïnteresseerd in feiten over WW2
Je mag ze ook niet ontkennenquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Speltip 92: Benoem geen feiten uit de WW2.
Gewoon de ziekte van Hedelquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denken jullie dat Arne Slot voor zijn glimmende kale koppie een tondeuse gebruikt?
Ik ben er vrij zeker van dat hij het iedere morgen polijstquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denken jullie dat Arne Slot voor zijn glimmende kale koppie een tondeuse gebruikt?
Laatst had ie het niet gedaan, toen speelden we gelijk een stuk slechterquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat hij het iedere morgen polijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |