Ik moet streng zijn. Stam > Been overigens. Stam probeerde nog wel iets van voetbal te laten zien, maar hij had er niet de juiste spelers voor en toch ging ie koppig/stug door. Had ook de nodige pech bij een aantal niet gewonnen wedstrijden. Mario Been deed werkelijk waar maar wat. Die was gewoon debiel.quote:Op zondag 24 november 2019 12:55 schreef Elan het volgende: [..]
Dat treurige feit even buiten beschouwing gelaten deed Stam deed het met beduidend beter materiaal toch een stuk slechter. Er zou eigenlijk een Jaap Stam is een parodie op een voetbaltrainer-topic moeten komen.
Echt onbegrijpelijk. Echt balen achteraf van vWolfswinkel.quote:Op zondag 24 november 2019 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
De mensen die het begrijpelijk vonden dat je met 1 blessuregevoelige spits de competitie in gaat mogen ze ook laten opnemen.
Speelt die jongen inmiddels weer of hoe is dat geeindigd?quote:Op zondag 24 november 2019 13:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Echt balen achteraf van vWolfswinkel.
Juup, maar beetje zelfde verhaal als met Eenhoorn. Achter het eerste idee hoor je toch ook nog opties te hebben?quote:Op zondag 24 november 2019 13:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Echt balen achteraf van vWolfswinkel.
Jij vond het toch begrijpelijk?quote:Op zondag 24 november 2019 13:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Juup, maar beetje zelfde verhaal als met Eenhoorn. Achter het eerste idee hoor je toch ook nog opties te hebben?
Denk ik niet, maar mocht dat wel zo zijn zat ik fout.quote:Op zondag 24 november 2019 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vond het toch begrijpelijk?
Nee volgens mij niet. Geopereerd eind augustus, daarna niks meer van gehoord.quote:Op zondag 24 november 2019 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt die jongen inmiddels weer of hoe is dat geeindigd?
Nee, succesvol geopereerd maar de hersteltijd is wel een halfjaar.quote:Op zondag 24 november 2019 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt die jongen inmiddels weer of hoe is dat geeindigd?
Ja. Feyenoord in een notendop.quote:Op zondag 24 november 2019 13:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Juup, maar beetje zelfde verhaal als met Eenhoorn. Achter het eerste idee hoor je toch ook nog opties te hebben?
Oke.quote:Op zondag 24 november 2019 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
Boussaboun wel leuk om naar te kijken
vind je?quote:Op zondag 24 november 2019 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
Boussaboun wel leuk om naar te kijken
Ja, vermakelijk in die zin. Alsof je naar je hyperenthousiaste neefje van 6 zit te kijken.quote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind je?
leuke gast maar het speeksel komt mijn boxjes uit joh
Senesigodquote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Pistolero het volgende:
Verschil tussen Botteghin en Senesi is wel heel pijnlijk duidelijk ook vandaag.![]()
Botteghin rost/kopt elke bal maar lukraak naar voren zonder te kijken waar zijn ploeggenoten staan, terwijl Senesi bijna altijd de juiste voetballende optie kiest.
wel beter dan types als Maduro jaquote:Op zondag 24 november 2019 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, vermakelijk in die zin. Alsof je naar je hyperenthousiaste neefje van 6 zit te kijken.
Oh Senesi blijkt wel iets te kunnen? Zijn toch wat mensen hier die op hun woorden terug moeten komen. @onlogischquote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Pistolero het volgende:
Verschil tussen Botteghin en Senesi is wel heel pijnlijk duidelijk ook vandaag.![]()
Botteghin rost/kopt elke bal maar lukraak naar voren zonder te kijken waar zijn ploeggenoten staan, terwijl Senesi bijna altijd de juiste voetballende optie kiest.
Senesi speelt prima. Alweer.quote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Pistolero het volgende:
onlogodquote:Op zondag 24 november 2019 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh Senesi blijkt wel iets te kunnen? Zijn toch wat mensen hier die op hun woorden terug moeten komen. @:onlogisch
OnlogischGOD ziet vrij snel of een speler potentie heeft of niet.quote:Op zondag 24 november 2019 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh Senesi blijkt wel iets te kunnen? Zijn toch wat mensen hier die op hun woorden terug moeten komen. @:onlogisch
Dat kan hij aan één passje al zien.quote:Op zondag 24 november 2019 13:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
OnlogischGOD ziet vrij snel of een speler potentie heeft of niet.
Waar is die gozert eigenlijk?quote:Op zondag 24 november 2019 13:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
onlogod
die snapt nog steeds het aantrekken van Jones niet
Hij had 20 goals beloofd, daarna zou hij toch weggaan..quote:Op zondag 24 november 2019 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Jorgensen komt deze competitie op maximaal 11 goals.
Volgend jaar zullen ze Janmaat wel proberen te verleiden tot een terugkeer. Geen idee of dat nog wat is.quote:
Die gaat dus niet meer weg.quote:Op zondag 24 november 2019 13:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij had 20 goals beloofd, daarna zou hij toch weggaan..
Wat is zijn natuurlijke positie?quote:Op zondag 24 november 2019 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk het ook niet, al speelt hij ook niet op zijn natuurlijke positie.
Die jongen maakt nooit meer 20 goals. Dat ene seizoen was een incident.quote:Op zondag 24 november 2019 13:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij had 20 goals beloofd, daarna zou hij toch weggaan..
Rechtsbankquote:Op zondag 24 november 2019 13:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat is zijn natuurlijke positie?
Centraal kan je hem niet opstellen. Levensgevaarlijk.
quote:Op zondag 24 november 2019 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is die gozert eigenlijk?
edit: nvm we staan voor
Centraal achterin. En heeft ook best wat potten als cvm gespeeld.quote:Op zondag 24 november 2019 13:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat is zijn natuurlijke positie?
Centraal kan je hem niet opstellen. Levensgevaarlijk.
Ja ik zag het ook al, de tering wat een onzin kraamt die vent uitquote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef aTypisch het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=363256
Ik vind m ook aandoenlijk. Maakte als speler altijd een onprettige indruk op me als persoon maar nu komt hij echt leuk over.quote:Op zondag 24 november 2019 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, vermakelijk in die zin. Alsof je naar je hyperenthousiaste neefje van 6 zit te kijken.
Ik vraag me toch af hoe dat soort spelers toch de gehele jeugdopleiding door komen.quote:
Kon er in de jeugd al helemaal niets van. Elke keer als ik naar Feyenoord O17 en later O19 keek maakte hij een blunder of pakte hij rood. Pure armoe dat hij het eerste heeft gehaald.quote:Op zondag 24 november 2019 13:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat soort spelers toch de gehele jeugdopleiding door komen.
Mijn complimenten.quote:Op zondag 24 november 2019 13:03 schreef fetX het volgende:
We krijgen vast nog een domme pingel tegen oid. Dus nog een keer scoren zou lekker zijn.
Deze was niet moeilijk.quote:Op zondag 24 november 2019 13:03 schreef fetX het volgende:
We krijgen vast nog een domme pingel tegen oid. Dus nog een keer scoren zou lekker zijn.
Klopt, ook dit was het eerste schot op doel van Groningen deze wedstrijd.quote:Op zondag 24 november 2019 13:36 schreef Haringkop het volgende:
Groningen komt amper tot kansen, dan moet gewoon slimmer zijn.
Nou, het zit eens een keer tegen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We worden genaaid heb ik het gevoel.
Want het zit mee dit seizoen wil je zeggen?quote:Op zondag 24 november 2019 13:40 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Nou, het zit eens een keer tegen.
Was gewoon een pingel, zo eerlijk moet je zijn. Maar dat dit geen rood is daarna is echt belachelijk.quote:Op zondag 24 november 2019 13:39 schreef fetX het volgende:
Lachwekkend die var. Wel een ‘mwah’ pingel geven maar overduidelijk rood laten gaan
Nah, niet eens. Hij kán hem geven, ja. Maar die doorgebroken speler is overduidelijk rood.quote:Op zondag 24 november 2019 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was gewoon een pingel, zo eerlijk moet je zijn. Maar dat dit geen rood is daarna is echt belachelijk.
quote:Op zondag 24 november 2019 13:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah, niet eens. Hij kán hem geven, ja. Maar die doorgebroken speler is overduidelijk rood.
Hij kan hem geven. Dan is het dus gewoon een penalty.quote:Op zondag 24 november 2019 13:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah, niet eens. Hij kán hem geven, ja. Maar die doorgebroken speler is overduidelijk rood.
Ik zeg toch ook nergens dat het helemaal geen penalty is? Maar het is ook rood.quote:Op zondag 24 november 2019 13:44 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hij kan hem geven. Dan is het dus gewoon een penalty.
Keeper niet eens in de buurt.quote:Op zondag 24 november 2019 13:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet eens discutabel te noemen
Gewoon keihard genaaid.quote:Op zondag 24 november 2019 13:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp echt niet hoe fouten als deze gemaakt kunnen worden.quote:Op zondag 24 november 2019 13:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bal is wel erg ver wegquote:Op zondag 24 november 2019 13:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Jens bewijst jaar in, jaar uit een speler te zijn waar we op kunnen bouwen en die bovendien vaak voorop gaat in de strijd.’
Tapia en Ayoub banken vandaag gewoon, begrijp het ook echt niet.quote:Op zondag 24 november 2019 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WTF. JENS.
Hoezo staat hij nog op t veld. Zit alleen Kelly op de bank ofzo?
Het gaat al het hele seizoen zo. We krijgen zo vaak van die domme pingels tegen. Niet normaal gewoon.quote:Op zondag 24 november 2019 13:57 schreef Haringkop het volgende:
Dat penaltymoment was ook meteen Groningse laatste wapenfeit. Zonde dat je zo stom weer een doelpunt tegen krijgt. We hebben de wedstrijd verder best onder controle.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 24-11-2019 om 13:55:0615 - Feyenoord was the last of the 15 ever-present Eredivisie teams in 2019 to concede a penalty goal this year. Spot. reageer retweet
quote:Op zondag 24 november 2019 13:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat al het hele seizoen zo. We krijgen zo vaak van die domme pingels tegen. Niet normaal gewoon.
Ik begrijp niet dat Tapia genegeerd wordt, die is prima voor dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 24 november 2019 14:04 schreef Haringkop het volgende:
Hebben we verder geen spelers op de bank? Een fitte man erbij is geen overbodige luxe..
Jazeker, alhoewel het niet vaststaat dat we tegen 10 man hadden gewonnen natuurlijk. Vooral die penalty was stom, dat kost je gewoon de zege want Groningen creëert niks.quote:
Leuk dat je de commentator nog even na komt praten.quote:Op zondag 24 november 2019 14:08 schreef PicoMMP het volgende:
Groningen teleurgesteld. Feyenoord bijna een gestolen overwinning.
quote:Op zondag 24 november 2019 14:08 schreef PicoMMP het volgende:
Groningen teleurgesteld. Feyenoord bijna een gestolen overwinning.
Hoe is dat relevant nu?quote:Op zondag 24 november 2019 14:10 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hoeveel bloemetjes zal Berghuis al aan de VAR gegeven hebben?
Jawel, stookberichten naar Feyenoordersquote:Op zondag 24 november 2019 14:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat die jongen. Heeft echt werkelijk nog nooit iets toegevoegd aan dit topic.
quote:Op zondag 24 november 2019 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk dat je de commentator nog even na komt praten.
Berghuis ookquote:Op zondag 24 november 2019 14:10 schreef Haringkop het volgende:
Die commentator heeft een andere wedstrijd gezien, vermoed ik.
Echt niemand heeft dat gezegd.quote:Op zondag 24 november 2019 14:13 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Omdat ik lees dat jullie dit seizoen al ONTZETTEND VAAK genaaid zijn door de VAR.
Denk persoonlijk dat het gewoon een dubbelaccount is van iemand die hier gewoon zo veel mogelijk wil stoken.quote:
wat ben jij een stuk verdrietquote:Op zondag 24 november 2019 14:13 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Omdat ik lees dat jullie dit seizoen al ONTZETTEND VAAK genaaid zijn door de VAR.
Heb je aan die Grindtegel te danken. Hoe krijg je het in je kop om Stam te halen.quote:Op zondag 24 november 2019 14:11 schreef Haringkop het volgende:
Door die achterlijke competitiestart van ons, zijn deze wedstrijden gewoon dodelijk. Anders had je nog best tevreden kunnen zijn met een punt.
Toornstra speelt nog vaak zat een sterke pot. Ik mis een beetje de kritiek op Fer, die heeft echt nog geen goede wedstrijd gespeeld dit seizoen,quote:Op zondag 24 november 2019 14:17 schreef Maastoren het volgende:
Gelukkig zitten we bijna op de helft van het seizoen.
Lekker middelmaat als Geertruida, Toornstra en Malacia blijven opstellen en dan maar hopen dat het wat wordt.
huhquote:Op zondag 24 november 2019 14:17 schreef Maastoren het volgende:
Gelukkig zitten we bijna op de helft van het seizoen.
Lekker middelmaat als Geertruida, Toornstra en Malacia blijven opstellen en dan maar hopen dat het wat wordt.
Dat verzin je ter plekke makker.quote:Op zondag 24 november 2019 14:13 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Vond hem vandaag niet zo heel slecht. Maar hij voegt voetballend inderdaad niks toe.quote:Op zondag 24 november 2019 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toornstra speelt nog vaak zat een sterke pot. Ik mis een beetje de kritiek op Fer, die heeft echt nog geen goede wedstrijd gespeeld dit seizoen,
En die heeft heel het seizoen 100 minuten bij elkaar prima gespeeld. De rest kut.quote:Op zondag 24 november 2019 14:19 schreef aTypisch het volgende:
kokcu was ook weer echt tering slecht
Die speelt echt consequent slecht inderdaad. Dat heb ik verkeerd ingeschat aan het begin van het seizoen, het is geen toevoeging gebleken.quote:Op zondag 24 november 2019 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toornstra speelt nog vaak zat een sterke pot. Ik mis een beetje de kritiek op Fer, die heeft echt nog geen goede wedstrijd gespeeld dit seizoen,
Die sterke wedstrijden wegen echt niet meer op tegen het aantal zwakke wedstrijden. Van oudere spelers als Toornstra en Fer mag je verwachten dat zij niet als eerste door de ondergrens zakken als het weer niet loopt.quote:Op zondag 24 november 2019 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens, op een leuk potje tegen Hapoel na is het echt niks met hem. Voegt eigenlijk gewoon niks toe.quote:Op zondag 24 november 2019 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan zetten we Tapia erin die dan na 2 potten weer een gigantische blunder begaat.quote:Op zondag 24 november 2019 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, op een leuk potje tegen Hapoel na is het echt niks met hem. Voegt eigenlijk gewoon niks toe.
Zo'n speler die elke club zoekt.quote:Op zondag 24 november 2019 14:30 schreef Haringkop het volgende:
Op de positie van Fer moet je gewoon een veel dynamischer speler hebben. Iemand die makkelijk de ruimte op zoekt, durft in te spelen, makkelijk een vent kan passeren aan de bal, etc.
Zeg maar alles wat Fer niet is.
Frenkie de Jong halenquote:Op zondag 24 november 2019 14:30 schreef Haringkop het volgende:
Op de positie van Fer moet je gewoon een veel dynamischer speler hebben. Iemand die makkelijk de ruimte op zoekt, durft in te spelen, makkelijk een vent kan passeren aan de bal, etc.
Zeg maar alles wat Fer niet is.
Ik vind Tapia nog best wel aardig dit seizoen eigenlijk. Die gigantische blunders zie ik ook niet bij hem de laatste tijd.quote:Op zondag 24 november 2019 14:31 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan zetten we Tapia erin die dan na 2 potten weer een gigantische blunder begaat.
Ik heb bij ons het idee dat we er nooit naar op zoek zijn. Altijd maar die vijfde verdediger als CM.quote:Op zondag 24 november 2019 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n speler die elke club zoekt.
Sinds hij op de bank zit maakt hij idd geen blunders nee.quote:Op zondag 24 november 2019 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Tapia nog best wel aardig dit seizoen eigenlijk. Die gigantische blunders zie ik ook niet bij hem de laatste tijd.
Was begin vh seizoen dat hij speelde echt dramatisch hoor.quote:Op zondag 24 november 2019 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Tapia nog best wel aardig dit seizoen eigenlijk. Die gigantische blunders zie ik ook niet bij hem de laatste tijd.
En de jeugd die vies tegenvalt.quote:Op zondag 24 november 2019 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik maak me vooral zorgen over de waslijst aan spelers die komende zomer eigenlijk alweer vervangen moeten worden.
Op de jeugd hoef je niet te rekenen, dus je zou creatiever moeten zijn. Zo’n Zeefuik van Groningen is gewoon beter dan onze backs vandaag.quote:Op zondag 24 november 2019 14:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En de jeugd die vies tegenvalt.
Je moet echt een hele realistische trainer aan gaan stellen volgend jaar. Niet een naďeve gek die denkt Barcelona voetbal te kunnen spelen met Feyenoord.
Jeugd schijnt pas weer wat leuks te zitten in O17. Dus voorlopig hebben we even niks. Ik wens Arnesen succes.quote:Op zondag 24 november 2019 14:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je moet echt een hele realistische trainer aan gaan stellen volgend jaar. Niet een naďeve gek die denkt Barcelona voetbal te kunnen spelen met Feyenoord.
Vergeleken met Bottegod kan jij ook voetballen makkerquote:Op zondag 24 november 2019 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De spelers die niet voldoen schaar ik eigenlijk ook onder die waslijst. Je hebt echt maar 2 of 3 spelers die je niet hoeft te vervangen in je selectie. Bizar.quote:Op zondag 24 november 2019 14:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jaaa daar is iequote:Op zondag 24 november 2019 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeleken met Bottegod kan jij ook voetballen makker
Vond het wel meevallen. Zaten een paar mindere potten tussen maar hij is niet zo consistent kut als Fer.quote:Op zondag 24 november 2019 14:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Was begin vh seizoen dat hij speelde echt dramatisch hoor.
Haha, kijk hem zijn eigen bullshit scheef ompratenquote:Op zondag 24 november 2019 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeleken met Bottegod kan jij ook voetballen makker
Niks over Haps? Die werd het meeste gemist.quote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef Maastoren het volgende:
Karsdorp nog zeker 2 weken er niet bij. Jorgensen twijfelgeval voor donderdag.
Welke bullshit preciesquote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha, kijk hem zijn eigen bullshit scheef ompraten
Dit dus. Letterlijk 2-4 spelers kun je wat mee in deze selectie.quote:Op zondag 24 november 2019 15:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind in deze selectie alleen Haps, Senesi, Berghuis en Jorgensen iets toevoegen. Helaas zijn 2 daarvan al chronisch geblesseerd. Die Arnesen krijgt echt een hell of a job.
Senesi heeft 2 goede wedstrijden gehad. Ook 2 waardeloze. Zegt allemaal nog niet zo veel.quote:Op zondag 24 november 2019 15:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind in deze selectie alleen Haps, Senesi, Berghuis en Jorgensen iets toevoegen. Helaas zijn 2 daarvan al chronisch geblesseerd. Die Arnesen krijgt echt een hell of a job.
quote:Op zondag 24 november 2019 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Senesi heeft 2 goede wedstrijden gehad. Ook 2 waardeloze. Zegt allemaal nog niet zo veel.
Je ziet toch wel dat hij een complete verdediger is. Dick zet hem en Berghuis als eerste op het wedstrijd formulier.quote:Op zondag 24 november 2019 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Senesi heeft 2 goede wedstrijden gehad. Ook 2 waardeloze. Zegt allemaal nog niet zo veel.
Precies, je bent gewoon blij dat Botteghin er nog achter staat die af en toe wat tegen houdt. Maar dat zegt genoeg.quote:Op zondag 24 november 2019 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Het niveau is nog altijd bedroevend slecht. Die Senesi is echt een trage houthakker, niveautje RKC.
2 wedstrijden waardeloos? Je bedoelt die wedstrijd tegen Emmen?quote:Op zondag 24 november 2019 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
...wat?quote:Op zondag 24 november 2019 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
Het was oke, gewoon een leuke partij om te zien tussen 2 ploegen die aan elkaar gewaagd zijn. Jammer genoeg geen winnaar, maar hier kan je wel blij van worden.
quote:Op zondag 24 november 2019 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Het niveau is nog altijd bedroevend slecht. Die Senesi is echt een trage houthakker, niveautje RKC.
Ik vond het zeker geen leuke partij, en ik ben er zeker niet blij van geworden.quote:Op zondag 24 november 2019 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Welk deel ben je het niet mee eens?
Oh, vermaakte me wel kostelijk. En tja niet blij van geworden, veel meer dan dit mag je toch niet verwachten?quote:Op zondag 24 november 2019 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het zeker geen leuke partij, en ik ben er zeker niet blij van geworden.
Dat is wel erg overdreven maar veel heeft ie nog niet laten zien.quote:Op zondag 24 november 2019 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Visionairquote:Op zondag 24 november 2019 15:46 schreef aTypisch het volgende:
Ik denk dat Berghuis van de zomer ook weg is trouwens. Heb je helemaal geen Eredivisietopper meer. :
Zoals ‘ie nu speelt is hij dat ook niet.quote:Op zondag 24 november 2019 15:46 schreef aTypisch het volgende:
Ik denk dat Berghuis van de zomer ook weg is trouwens. Heb je helemaal geen Eredivisietopper meer. :
Mwah. Tapia is ook gewoon niet best.quote:Op zondag 24 november 2019 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Zaten een paar mindere potten tussen maar hij is niet zo consistent kut als Fer.
Jij kan beter maar gewoon even helemaal niks meer zeggen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2019 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kan beter maar gewoon even helemaal niks meer zeggen.
Loopt er in de jeugd nog iets rond?quote:Op zondag 24 november 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
Geertruida durf ik wel al voorzichtig af te schrijven, dat is het gewoon niet. Voetballend ook echt veel te pover wil je hem überhaupt een keer naar het midden gaan schuiven.
Ja, Geertruidaquote:Op zondag 24 november 2019 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loopt er in de jeugd nog iets rond?
Gullit zou zeggen er staat geen goede kop op. Ik heb dat bij die Geertruida.quote:Op zondag 24 november 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
Geertruida durf ik wel al voorzichtig af te schrijven, dat is het gewoon niet. Voetballend ook echt veel te pover wil je hem überhaupt een keer naar het midden gaan schuiven.
Fraser en de Wolf als trainer en assistent. Dirk Kuyt achter de schermen.quote:Op zondag 24 november 2019 18:31 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik weet nu al dat Fraser de nieuwe trainer gaat worden. Icm de Wolf en een extra assistent. Hoop op van Persie in die rol.
Strijd om plekkie vier gaat het worden dit jaar. Je had dit weekend prima zaken kunnen doen.quote:Op zondag 24 november 2019 18:56 schreef fetX het volgende:
Vitesse en Utrecht verliezen. Treurig dat we daar naar moeten kijken, maar het is even niet anders.
ja matige speler Nieuwkoop was beter.quote:Op zondag 24 november 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
Fraser is echt walgelijk kutquote:Op zondag 24 november 2019 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fraser en de Wolf als trainer en assistent. Dirk Kuyt achter de schermen.
Exemplarisch voor de chronische denkfout die de club verder en verder in het drijfzand laat zinken.
We hebben nog een kindsoldaat bij Ado lopenquote:Op zondag 24 november 2019 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loopt er in de jeugd nog iets rond?
Vierde gaat ook niet lukken. Uit gaan we niet zoveel punten meer halenquote:Op zondag 24 november 2019 18:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Strijd om plekkie vier gaat het worden dit jaar. Je had dit weekend prima zaken kunnen doen.
Lol zelfs na deze dramastart staan we slechts twee punten achter de vierde plek. Natuurlijk worden we wel vierde.quote:Op zondag 24 november 2019 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vierde gaat ook niet lukken. Uit gaan we niet zoveel punten meer halen
Loop niet zo met je achterlijkheid te koop joh.quote:Op zondag 24 november 2019 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Hier ben ik het niet mee eens. Feyenoord heeft de beste verdediging van de Eredivisie.quote:Op zondag 24 november 2019 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wie o wie zou dit toch zijn?quote:Op maandag 25 november 2019 08:01 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Feyenoord heeft de beste verdediging van de Eredivisie.
De lange termijn zier er inderdaad dramatisch uit. Voor doorselecteren is geld nodig maar deze selectie levert geen cent meer op.quote:Op zondag 24 november 2019 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Letterlijk 2-4 spelers kun je wat mee in deze selectie.Het komt de komende 5 jaar ook echt niet goed, tenzij je een toptransfer hebt.
Utrecht, Vitesse en de rest morsen ook in de haverklap punten. Ons nadeel is alleen dat wij de makkelijkere wedstrijden al gehad hebben, je zal december een paar goede resultaten moeten neerzetten tegen teams die hoger staan. Als dat lukt wordt je gewoon vierde, denk ik.quote:Op zondag 24 november 2019 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vierde gaat ook niet lukken. Uit gaan we niet zoveel punten meer halen
In principe valt het wel mee. PEC gaan we wel verslaan denk ik, en vervolgens treffen we Vitesse en PSV nou niet bepaald op het slechtst mogelijke moment. Historisch gezien heb je aan zo'n 55 punten genoeg om vierde te worden. Feyenoord heeft er nu 21, dat betekent dat uit de laatste 20 wedstrijden zo'n 34 punten gehaald moeten worden. Dat is niet onoverkomelijk veel, verre van zelfs.quote:Op maandag 25 november 2019 08:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Utrecht, Vitesse en de rest morsen ook in de haverklap punten. Ons nadeel is alleen dat wij de makkelijkere wedstrijden al gehad hebben, je zal december een paar goede resultaten moeten neerzetten tegen teams die hoger staan. Als dat lukt wordt je gewoon vierde, denk ik.
Utrecht treffen we ook nog voor de winterstop, dacht ik.quote:Op maandag 25 november 2019 08:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe valt het wel mee. PEC gaan we wel verslaan denk ik, en vervolgens treffen we Vitesse en PSV nou niet bepaald op het slechtst mogelijke moment. Historisch gezien heb je aan zo'n 55 punten genoeg om vierde te worden. Feyenoord heeft er nu 21, dat betekent dat uit de laatste 20 wedstrijden zo'n 34 punten gehaald moeten worden. Dat is niet onoverkomelijk veel, verre van zelfs.
als de centrale middenvelder achter de centrale verdedigers speelt worden de ruimtes wel heel klein voor een tegenstander maar op het middenveld mis je dan wel een speler, het is dat Groningen dat niet goed uitspeelde.quote:Op maandag 25 november 2019 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verdedigend stond het wel eens lekker gisteren. En dat niet dankzij de backs. (Wat waren die kut). Maar geen kans weggegeven, hopelijk blijft het zo en krijgen we tegem de Emmen en Fortuna van deze wereld niet weer 3 tegengoals.
Bedankt.quote:Op maandag 25 november 2019 13:02 schreef satecl het volgende:
Ik wens Arnesen heel veel sterkte toe de aankomende 3 jaar. En de supporters overigens ook.
Supporters van Utrecht of Vitesse gaan er niet van uit dat ze om de 1e plaats mee kunnen doen. Of dat er een plan is om dat ergens de komende 10 jaar te gaan doen.quote:Op maandag 25 november 2019 13:02 schreef satecl het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien gisteren, en dacht: gelijkspel uit bij Groningen: niet slecht. Maar vanmorgen even vluchtig terug gekeken... Phoe dat zag er weer slecht uit..
...
Ik wens Arnesen heel veel sterkte toe de aankomende 3 jaar. En de supporters overigens ook.
Inderdaad. Daarom ben ik bang dat Feyenoord genoodzaakt de middelmaat kant op gaat. Feyenoord spreekt nog steeds erg veel aan voor spelers uit de Eredivisie. Oftewel: Spelers die je goedkoop kunt ophalen uit de Eredivisie.quote:Op maandag 25 november 2019 13:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Supporters van Utrecht of Vitesse gaan er niet van uit dat ze om de 1e plaats mee kunnen doen. Of dat er een plan is om dat ergens de komende 10 jaar te gaan doen.
Die realiteit is ook de realiteit van Feyenoord.
qua salariëring is Feyenoord toch ook wel #3 van NL?quote:Op maandag 25 november 2019 13:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom ben ik bang dat Feyenoord genoodzaakt de middelmaat kant op gaat. Feyenoord spreekt nog steeds erg veel aan voor spelers uit de Eredivisie. Oftewel: Spelers die je goedkoop kunt ophalen uit de Eredivisie.
Ik word er niet vrolijk van.
Nummer 2.quote:Op maandag 25 november 2019 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua salariëring is Feyenoord toch ook wel #3 van NL?
Ik ben tegenwoordig al lang blij als het een speler is die niet eerst een jaar op de bank heeft gezeten.quote:Op maandag 25 november 2019 13:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom ben ik bang dat Feyenoord genoodzaakt de middelmaat kant op gaat. Feyenoord spreekt nog steeds erg veel aan voor spelers uit de Eredivisie. Oftewel: Spelers die je goedkoop kunt ophalen uit de Eredivisie.
#announcesandervandestreekquote:Op maandag 25 november 2019 13:23 schreef satecl het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)e-plaatsen~a41ef548/quote:‘Feyenoord vroeg om stuk over jeugdopleiding niet te plaatsen’
quote:Feyenoord heeft afgelopen zomer na het afhaken van Ricky van Wolfswinkel een poging gewaagd bij Tim Matavz. De Rotterdammers wilden in de slotfase van de transfermarkt een spits aan de selectie toevoegen, maar is daar uiteindelijk niet in geslaagd. Nu Nicolai Jřrgensen blijft kampen met blessures gaat Feyenoord in de winterstop weer de markt. op.
"Je kunt heel veel namen opnoemen, maar heeft Feyenoord het geld daar voor?" vraagt Sinclair Bischop zich af in de podcast van RTV Rijnmond. ''Van Wolfswinkel was al nagenoeg afgerond en toen werd dat aneurysma gevonden in de hersenen. Dat is zo absurd, dat bedenk je niet. Maar ze hadden geen plan B, geen andere spits waarmee ze rond zijn gekomen. Ze zijn nog wel bezig geweest met Tim Matavz van Vitesse."
Eerste wat Arnesen moet gaan doen is een behoorlijk deel van de jeugdtrainers hun positie ter discussie stellen. Eventueel gewoon via een anonieme stemming bij de spelers ofzo. Zo'n Adriaanse moet je echt heel snel vanaf.quote:Op maandag 25 november 2019 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)e-plaatsen~a41ef548/
Die Mossou riep dat gisteren al ja. Ze hadden in ruil voor het verwijderen van het stuk een interview met Brard en Kuyt aangebodenquote:Op maandag 25 november 2019 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schaamteloosquote:Op maandag 25 november 2019 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Mossou riep dat gisteren al ja. Ze hadden in ruil voor het verwijderen van het stuk een interview met Brard en Kuyt aangeboden![]()
die Wijffels zei er nog wel wat zinnigs over door hem met Martin Haar te vergelijken bij AZ, die hebben ze gewoon een andere functie gegeven, dat kan je met deze man ook doen tot z'n pensioen ipv hem bij het grof vuil te zettenquote:Op maandag 25 november 2019 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerste wat Arnesen moet gaan doen is een behoorlijk deel van de jeugdtrainers hun positie ter discussie stellen. Eventueel gewoon via een anonieme stemming bij de spelers ofzo. Zo'n Adriaanse moet je echt heel snel vanaf.
Tot zover het media-partnerschap tussen Feyenoord en het AD.quote:Op maandag 25 november 2019 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is het toch ook voor amateuristische bende. Echt, hoe kan een club op deze manier geleid wordenquote:Op maandag 25 november 2019 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Mossou riep dat gisteren al ja. Ze hadden in ruil voor het verwijderen van het stuk een interview met Brard en Kuyt aangeboden![]()
#DirkUitquote:Op maandag 25 november 2019 18:21 schreef De_Kraam het volgende:
Het wordt wel heel sneu allemaal zo. Wat een club.
#allesweg
#announcejorien
Je staat toch nergens meer van te kijken. Maar inmiddels is toch wel duidelijk waar men gebrek aan topsportklimaat mee bedoelde.quote:Op maandag 25 november 2019 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is het toch ook voor amateuristische bende. Echt, hoe kan een club op deze manier geleid worden
Is toch ook helemaal niet leuk om op deze manier een club te leiden waar veel meer uitgehaald kan worden? Godverdomme zeg. Laat mij het dan doen.quote:Op maandag 25 november 2019 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je staat toch nergens meer van te kijken. Maar inmiddels is toch wel duidelijk waar men gebrek aan topsportklimaat mee bedoelde.
Het enige wat nog ontbreekt zijn een omkoopschandaal en een leak met videobeelden waarin de koffiejuffrouw door de hele selectie wordt uitgewoond.
Als de nieuwe directeur het zoals Dick doet, nog even een half jaartje of jaartje wachten en dan pas instappen, dan heeft hij het goed gezien.quote:Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Is toch ook helemaal niet leuk om op deze manier een club te leiden waar veel meer uitgehaald kan worden? Godverdomme zeg. Laat mij het dan doen.
Wat een bende tyfusmongolen in het Maasgebouw daar.quote:Op maandag 25 november 2019 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe lang tot massale supportersprotesten @Caland?quote:Op maandag 25 november 2019 18:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat een bende tyfusmongolen in het Maasgebouw daar.
Ikke, ikke, ikke en Feyenoord kan stikke.
Ik gok als dat Feyenoordcity er definitief doorheen wordt gedrukt.quote:Op maandag 25 november 2019 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang tot massale supportersprotesten @:Caland?
Helemaal de weg kwijt deze manquote:Op maandag 25 november 2019 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok als dat Feyenoordcity er definitief doorheen wordt gedrukt.
Niet verwijderen, maar uitstellen zodat Brard en Kuyt zouden kunnen reageren op de kritiek. Dat is toch iets anders. Maar goed, als club zou je je sowieso niet moeten bemoeien met redactionele zaken van krant. Anderzijds is die bemoeizucht een logisch gevolg van dit soort partnerships.quote:Op maandag 25 november 2019 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de krant die ondernemers die niet voor omkoping vatbaar zijn bewust kapotmaakt met hun jaarlijkse friet, oliebollen en haringtest.quote:Op maandag 25 november 2019 19:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet verwijderen, maar uitstellen zodat Brard en Kuyt zouden kunnen reageren op de kritiek. Dat is toch iets anders. Maar goed, als club zou je je sowieso niet moeten bemoeien met redactionele zaken van krant. Anderzijds is die bemoeizucht een logisch gevolg van dit soort partnerships.
Van Bodegom blijft de boel dus runnen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 02:53 schreef Idisrom het volgende:
Mark Koevermans is de definitieve algemene directeur.
Hef de club maar op.quote:Op dinsdag 26 november 2019 02:53 schreef Idisrom het volgende:
Dit gaat niet meer goed komen zo. Ik ga maar eens kijken voor een seizoenskaart bij Sparta of Excelsior.quote:Op dinsdag 26 november 2019 02:53 schreef Idisrom het volgende:
Ja dit gaat nog wel leuk wordenquote:Op dinsdag 26 november 2019 07:53 schreef Caland het volgende:
Toon moet op de persco vandaag kunnen lullen als brugman wil hij dit een beetje recht kunnen lullen.
Of Feyenoord die ala van Beukering even een sprintje wil trekken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit doet mij een beetje denken aan de keer dat ze maanden naar een nieuwe spits zochten en uiteindelijk aankwamen met Michiel Kramer.
Of aan die ene keer dat ze maanden naar een nieuwe spits zochten en uiteindelijk Narsingh in de spits opstelden.
Ik zit eens een beetje op z'n Wikipedia pagina te kijken, maar heeft ie wel iets van bestuurlijke ervaring verder of loopt ie gewoon bij Feyenoord al wat jaren de juiste gaatjes te likken?quote:Op dinsdag 26 november 2019 02:53 schreef Idisrom het volgende:
Dirkquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie wordt er nu dan commercieel directeur? Jan-Arie ofzo?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:42 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ik zit eens een beetje op z'n Wikipedia pagina te kijken, maar heeft ie wel iets van bestuurlijke ervaring verder of loopt ie gewoon bij Feyenoord al wat jaren de juiste gaatjes te likken?
quote:Bij sportmerk O’Neill leidde hij acht jaar de marketingdivisie, voordat hij drie jaar lang commercieel directeur Centraal en Oost-Europa was. Sinds 2009 is Koevermans als commercieel directeur aan Feyenoord verbonden. In 2013 kreeg hij de Football Business Award voor beste Commercieel Manager van Nederland.
Daar gaat ook weer een ander poppetje intern voor naar voren geplaatst worden, Bas Raemakers oidquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie wordt er nu dan commercieel directeur? Jan-Arie ofzo?
Wat is er zo erg aan Mark? Zijn voornaam past iig alvast prima.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:06 schreef fetX het volgende:
Het komt nooit meer goed met onze club. Fucking lachwekkend.
Of ze vinden weer een ander financieel bestuurder van een of ander sportkledingbedrijf. Het zal niks interessants worden. Net zoals Koevermans dat ook niet wasquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat ook weer een ander poppetje intern voor naar voren geplaatst worden, Bas Raemakers oid
wat was de laatste shirtsponsor die van hem kwam, Opel?quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of ze vinden weer een ander financieel bestuurder van een of ander sportkledingbedrijf. Het zal niks interessants worden. Net zoals Koevermans dat ook niet was
Valt toch best mee dan? Goed, wel echt zo'n type die dol is op het pluche volgens mij, maar welke bestuurder niet?quote:
Adidas, ASR en Opel waren de laatste goede shirtsponsors van Mark die je als voetbalclub op je shirt zou willen hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat was de laatste shirtsponsor die van hem kwam, Opel?
Het wordt inderdaad Bas Raemakers.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat ook weer een ander poppetje intern voor naar voren geplaatst worden, Bas Raemakers oid
dat klopt ook maar Opel was dacht ik de laatste die hij heeft binnen gehaaldquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Opel was de laatste goede shirtsponsor van Mark die je als voetbalclub zou willen hebben.
Daarna alleen maar met meukbedrijven als Qurrent en Droomparken gekomen alsof we een of andere bierteam uit de kelderklasse zijn. Ook een verdienste van Mark.
Hier ben je echt niet blij mee. Mark heeft totaal geen ervaring als bestuurder van een bedrijf van de omvang van Feyenoord (in tegenstelling tot een Jan de Jong) en hij heeft nou ook niet bepaald een visie op voetbal (zoals Eenhoorn). Eigenlijk heeft Mark Koevermans niks, want er was ook al keiharde kritiek op zijn functioneren de afgelopen jaren als commercieel directeur.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:02 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Valt toch best mee dan? Goed, wel echt zo'n type die dol is op het pluche volgens mij, maar welke bestuurder niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |