Ik moet streng zijn. Stam > Been overigens. Stam probeerde nog wel iets van voetbal te laten zien, maar hij had er niet de juiste spelers voor en toch ging ie koppig/stug door. Had ook de nodige pech bij een aantal niet gewonnen wedstrijden. Mario Been deed werkelijk waar maar wat. Die was gewoon debiel.quote:Op zondag 24 november 2019 12:55 schreef Elan het volgende: [..]
Dat treurige feit even buiten beschouwing gelaten deed Stam deed het met beduidend beter materiaal toch een stuk slechter. Er zou eigenlijk een Jaap Stam is een parodie op een voetbaltrainer-topic moeten komen.
Echt onbegrijpelijk. Echt balen achteraf van vWolfswinkel.quote:Op zondag 24 november 2019 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
De mensen die het begrijpelijk vonden dat je met 1 blessuregevoelige spits de competitie in gaat mogen ze ook laten opnemen.
Speelt die jongen inmiddels weer of hoe is dat geeindigd?quote:Op zondag 24 november 2019 13:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Echt balen achteraf van vWolfswinkel.
Juup, maar beetje zelfde verhaal als met Eenhoorn. Achter het eerste idee hoor je toch ook nog opties te hebben?quote:Op zondag 24 november 2019 13:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Echt balen achteraf van vWolfswinkel.
Jij vond het toch begrijpelijk?quote:Op zondag 24 november 2019 13:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Juup, maar beetje zelfde verhaal als met Eenhoorn. Achter het eerste idee hoor je toch ook nog opties te hebben?
Denk ik niet, maar mocht dat wel zo zijn zat ik fout.quote:Op zondag 24 november 2019 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vond het toch begrijpelijk?
Nee volgens mij niet. Geopereerd eind augustus, daarna niks meer van gehoord.quote:Op zondag 24 november 2019 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt die jongen inmiddels weer of hoe is dat geeindigd?
Nee, succesvol geopereerd maar de hersteltijd is wel een halfjaar.quote:Op zondag 24 november 2019 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt die jongen inmiddels weer of hoe is dat geeindigd?
Ja. Feyenoord in een notendop.quote:Op zondag 24 november 2019 13:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Juup, maar beetje zelfde verhaal als met Eenhoorn. Achter het eerste idee hoor je toch ook nog opties te hebben?
Oke.quote:Op zondag 24 november 2019 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
Boussaboun wel leuk om naar te kijken
vind je?quote:Op zondag 24 november 2019 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
Boussaboun wel leuk om naar te kijken
Ja, vermakelijk in die zin. Alsof je naar je hyperenthousiaste neefje van 6 zit te kijken.quote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind je?
leuke gast maar het speeksel komt mijn boxjes uit joh
Senesigodquote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Pistolero het volgende:
Verschil tussen Botteghin en Senesi is wel heel pijnlijk duidelijk ook vandaag.![]()
Botteghin rost/kopt elke bal maar lukraak naar voren zonder te kijken waar zijn ploeggenoten staan, terwijl Senesi bijna altijd de juiste voetballende optie kiest.
wel beter dan types als Maduro jaquote:Op zondag 24 november 2019 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, vermakelijk in die zin. Alsof je naar je hyperenthousiaste neefje van 6 zit te kijken.
Oh Senesi blijkt wel iets te kunnen? Zijn toch wat mensen hier die op hun woorden terug moeten komen. @onlogischquote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Pistolero het volgende:
Verschil tussen Botteghin en Senesi is wel heel pijnlijk duidelijk ook vandaag.![]()
Botteghin rost/kopt elke bal maar lukraak naar voren zonder te kijken waar zijn ploeggenoten staan, terwijl Senesi bijna altijd de juiste voetballende optie kiest.
Senesi speelt prima. Alweer.quote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Pistolero het volgende:
onlogodquote:Op zondag 24 november 2019 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh Senesi blijkt wel iets te kunnen? Zijn toch wat mensen hier die op hun woorden terug moeten komen. @:onlogisch
OnlogischGOD ziet vrij snel of een speler potentie heeft of niet.quote:Op zondag 24 november 2019 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh Senesi blijkt wel iets te kunnen? Zijn toch wat mensen hier die op hun woorden terug moeten komen. @:onlogisch
Dat kan hij aan één passje al zien.quote:Op zondag 24 november 2019 13:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
OnlogischGOD ziet vrij snel of een speler potentie heeft of niet.
Waar is die gozert eigenlijk?quote:Op zondag 24 november 2019 13:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
onlogod
die snapt nog steeds het aantrekken van Jones niet
Hij had 20 goals beloofd, daarna zou hij toch weggaan..quote:Op zondag 24 november 2019 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Jorgensen komt deze competitie op maximaal 11 goals.
Volgend jaar zullen ze Janmaat wel proberen te verleiden tot een terugkeer. Geen idee of dat nog wat is.quote:
Die gaat dus niet meer weg.quote:Op zondag 24 november 2019 13:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij had 20 goals beloofd, daarna zou hij toch weggaan..
Wat is zijn natuurlijke positie?quote:Op zondag 24 november 2019 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk het ook niet, al speelt hij ook niet op zijn natuurlijke positie.
Die jongen maakt nooit meer 20 goals. Dat ene seizoen was een incident.quote:Op zondag 24 november 2019 13:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij had 20 goals beloofd, daarna zou hij toch weggaan..
Rechtsbankquote:Op zondag 24 november 2019 13:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat is zijn natuurlijke positie?
Centraal kan je hem niet opstellen. Levensgevaarlijk.
quote:Op zondag 24 november 2019 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is die gozert eigenlijk?
edit: nvm we staan voor
Centraal achterin. En heeft ook best wat potten als cvm gespeeld.quote:Op zondag 24 november 2019 13:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat is zijn natuurlijke positie?
Centraal kan je hem niet opstellen. Levensgevaarlijk.
Ja ik zag het ook al, de tering wat een onzin kraamt die vent uitquote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef aTypisch het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=363256
Ik vind m ook aandoenlijk. Maakte als speler altijd een onprettige indruk op me als persoon maar nu komt hij echt leuk over.quote:Op zondag 24 november 2019 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, vermakelijk in die zin. Alsof je naar je hyperenthousiaste neefje van 6 zit te kijken.
Ik vraag me toch af hoe dat soort spelers toch de gehele jeugdopleiding door komen.quote:
Kon er in de jeugd al helemaal niets van. Elke keer als ik naar Feyenoord O17 en later O19 keek maakte hij een blunder of pakte hij rood. Pure armoe dat hij het eerste heeft gehaald.quote:Op zondag 24 november 2019 13:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat soort spelers toch de gehele jeugdopleiding door komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |