Zal een reden hebben. Mogelijk medisch?quote:Op zondag 13 november 2022 18:06 schreef Scrummie het volgende:
Gvd Arne, laat Gimenez nou eens gewoon 90 minuten staan.
Nee, niets medisch.quote:Op zondag 13 november 2022 18:09 schreef RvLaak het volgende:
Kan een modje een normale TT maken?
[..]
Zal een reden hebben. Mogelijk medisch?
OhArne is gebeld door de bondscoach van Megico.quote:Op zondag 13 november 2022 18:09 schreef RvLaak het volgende:
Kan een modje een normale TT maken?
[..]
Zal een reden hebben. Mogelijk medisch?
Zo frustrerend jaquote:Op zondag 13 november 2022 18:13 schreef Slobeend het volgende:
De eerste bruikbare voorzet als Gimenez er niet meer is
Zidane was een uitslover.quote:Op zondag 13 november 2022 18:15 schreef bbuddybb het volgende:
Een Zidane-achtige goal hoor.
Al was de goal van Zidane lastiger, omdat hij 'm wat hoger in de lucht nam.
Kokcu is prima in vorm.quote:Op zondag 13 november 2022 18:18 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu kan echt zoveel beter. Zie je net bij die steekpass ook.
Als het na de winterstop (hopelijk) allemaal wat beter draait, zul je zien dat ook hij echt weergaloze wedstrijden op de mat zal leggen.
Eens. Bedoelde meer dat hij nog dwingender kan zijn als het elftal ook beter draait.quote:
Sowieso vrij duidelijk onze beste speler en misschien wel de beste van de Eredivisie. Alle kritiek op zijn spel snap ik niet zo.quote:
Ik zei zoiets ook in Pol maar toen werd ik voor gek verklaard.quote:Op zondag 13 november 2022 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Azarkan volgend jaar zeker de kans geven.
Mwah, ik denk dat Excelsior wel zijn plafond is, mentaal niet bijster sterk.quote:Op zondag 13 november 2022 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Azarkan volgend jaar zeker de kans geven.
Ja kunnen we dan ff kijkenquote:Op zondag 13 november 2022 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Excelsior wel zijn plafond is, mentaal niet bijster sterk.
Waar haal je dat nou weer vandaan!? Hij heeft overal ontzettend veel inzet getoond en is overal een waardevolle speler daardoor. Vlak nadat hij opnieuw teleurgesteld werd bij Feyenoord dat hij verhuurd ging worden pakte hij de draad gewoon weer op.quote:Op zondag 13 november 2022 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Excelsior wel zijn plafond is, mentaal niet bijster sterk.
Verdedigend doet ie het prima. Aanvallend voorlopig minder dan vorig seizoen. Contractverlenging al rond?quote:Op zondag 13 november 2022 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk is Geertruida volgend jaar ook wat meer in vorm, want die heeft een beroerde eerste seizoenshelft te pakken.
Mensen die waarde hechten aan die statistiek in een individuele wedstrijd hebben dan ook een enorme mentale beperking.quote:Op zondag 13 november 2022 18:34 schreef hhh38 het volgende:
xG van 1,4
Met Seba en Orrie is die statistiek nóg minder waard
Morgenquote:Op zondag 13 november 2022 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verdedigend doet ie het prima. Aanvallend voorlopig minder dan vorig seizoen. Contractverlenging al rond?
Die keeper van hun is wel hun beste speler en die staat er ook niet voor Jan Lul natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 18:33 schreef hhh38 het volgende:
Je had er nog makkelijk 3 bij kunnen maken
"Goed in de combinatie"quote:Op zondag 13 november 2022 18:39 schreef Kerftminister het volgende:
Die Danilo
Die leidt zo vaak counters van tegenstanders in.
En ook deze overtreding weer zo dom, wat een sukkel.
Mag wel op scoutings lijstje voor als Bijlow ooit een transfer gaat maken.quote:Op zondag 13 november 2022 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die keeper van hun is wel hun beste speler en die staat er ook niet voor Jan Lul natuurlijk.
Het zegt natuurlijk wel dat je niet tot hele grote uitgespeelde kansen komt maar hangt op de individuele kwaliteiten van oa die twee, waar niet per se iets mis mee is, dus in die zin weinig waard ja.quote:Op zondag 13 november 2022 18:34 schreef hhh38 het volgende:
xG van 1,4
Met Seba en Orrie is die statistiek nóg minder waard
Voor Feyenoord is een vrije schietkans net buiten de 16 gewoon een grote kans. Vooral omdat het inmiddels wel tactiek lijkt om Szymanski en Kokcu daar in stelling te brengen.quote:Op zondag 13 november 2022 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk wel dat je niet tot hele grote uitgespeelde kansen komt maar hangt op de individuele kwaliteiten van oa die twee, waar niet per se iets mis mee is, dus in die zin weinig waard ja.
En nog veel zeikerds! Kun je nagaan als het allemaal eindelijk eens gaat lopen....quote:Op zondag 13 november 2022 18:41 schreef Kerftminister het volgende:
Bovenaan in Nederland.
Bovenaan in Europa.
OVERAL BOVENAAN
OH ARNE
Leuke verdekte persoonlijke aanval weer voor een user die te laf is om normaal op iemand in te gaan.quote:Op zondag 13 november 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die waarde hechten aan die statistiek in een individuele wedstrijd hebben dan ook een enorme mentale beperking.
Wel leuk dat je je aangesproken voelt terwijl hij niet 1x je naam noemt.quote:Op zondag 13 november 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuke verdekte persoonlijke aanval weer voor een user die te laf is om normaal op iemand in te gaan.
Ja zo is hij. Doet het slim/sluw zodat niemand kan ingrijpen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel leuk dat je je aangesproken voelt terwijl hij niet 1x je naam noemt.
Daarvoor moeten we echt wachten tot juni denk ik.quote:Op zondag 13 november 2022 19:09 schreef fetX het volgende:
Hopelijk gaat het goede nieuws wat @:zka aankondigde over SzymanskiGod
@:dombo
Helemaal mee eens. Deze man verkoop je makkelijk door voor 20+ aan een Italiaanse ploegje.quote:Op zondag 13 november 2022 19:09 schreef fetX het volgende:
Hopelijk gaat het goede nieuws wat @:zka aankondigde over SzymanskiGod
@:dombo
QFT.quote:Op zondag 13 november 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die waarde hechten aan die statistiek in een individuele wedstrijd hebben dan ook een enorme mentale beperking.
Hier kan ik mij wel een voorstelling bij maken ja.quote:Op zondag 13 november 2022 19:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hans in heel gebrekkig Engels stelde rare vragen.
Jankenquote:Op zondag 13 november 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuke verdekte persoonlijke aanval weer voor een user die te laf is om normaal op iemand in te gaan.
Lekker gescout voor de verandering godverdomme.quote:Op zondag 13 november 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Deze man verkoop je makkelijk door voor 20+ aan een Italiaanse ploegje.
Yes doe ik morgen! Waar is speelschemaatje?quote:Op zondag 13 november 2022 18:44 schreef Zipportal het volgende:
User @:ThePlaneteer gaat de OP updaten. Tied zat nu.
Gewoon Kökcü verkopen na dit seizoen en met een middenveld spelen met Timber, Szymanski en een nieuwe nummer 6quote:Op zondag 13 november 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Deze man verkoop je makkelijk door voor 20+ aan een Italiaanse ploegje.
Hij was al ¤14m waard op Transfermarkt, dat was niet heel moeilijk te scoutenquote:Op zondag 13 november 2022 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker gescout voor de verandering godverdomme.
quote:Op zondag 13 november 2022 19:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Yes doe ik morgen! Waar is speelschemaatje?
Betekent dus ook een heerlijk einde van het seizoen qua programma.quote:Op zondag 13 november 2022 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste 8 potten. Zo’n bizar zwaar programma.
Klopt wel daarna is het relatief eenvoudig op Ajax uit na.quote:Op zondag 13 november 2022 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Betekent dus ook een heerlijk einde van het seizoen qua programma.
Wissel Groningen voor Sparta en je hebt het complete linkerrijtje, dat gaat zwoegen worden ja. Alhoewel we de bovenste drie thuis ontvangen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste 8 potten. Zo’n bizar zwaar programma.
Ajax is echt een eitje, die worden helemaal zoekgespeeld door Emmen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel daarna is het relatief eenvoudig op Ajax uit na.
Tegen die tijd vast niet meer.quote:Op zondag 13 november 2022 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax is echt een eitje, die worden helemaal zoekgespeeld door Emmen.
Het zou al heel lekker zijn als we ze thuis kunnen verslaan. Zo eind januari, das wel traditioneel het moment dat we altijd van ze winnen.quote:
https://www.espn.nl/voetb(...)s-te-komen-voor-slotquote:Op zondag 13 november 2022 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Hans Kraay zei dat ie een interview had gehad met Te Kloese, iemand die al gezien?
Alsnog was hij duidelijk een stuk beter dan Danilo.quote:Op zondag 13 november 2022 21:01 schreef fetX het volgende:
Ik vond Gimenez vandaag trouwens weer niet echt denderend. Steeds hoop je dat hij snel zijn kans pakt en dan mag hij basis en is het niet veel.
Vond hem eigenlijk wel goed spelen. Niet bijzonder, maar hij begon zeker de tweede helft prima. Danilo vond ik daarna beter druk zetten maar die was aan de bal echt heel slecht.quote:Op zondag 13 november 2022 21:01 schreef fetX het volgende:
Ik vond Gimenez vandaag trouwens weer niet echt denderend. Steeds hoop je dat hij snel zijn kans pakt en dan mag hij basis en is het niet veel.
Eens.quote:Op zondag 13 november 2022 21:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsnog was hij duidelijk een stuk beter dan Danilo.
Slot moet sowieso Gimenez eens een paar wedstrijden achter elkaar 90 minuten laten staan. Dat constante wisselen van spits rond minuut 60, ongeacht hoe goed of slecht ze spelen, slaat nergens op en is ook niet lekker voor zijn zelfvertrouwen.
quote:Op zondag 13 november 2022 21:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsnog was hij duidelijk een stuk beter dan Danilo.
Slot moet sowieso Gimenez eens een paar wedstrijden achter elkaar 90 minuten laten staan. Dat constante wisselen van spits rond minuut 60, ongeacht hoe goed of slecht ze spelen, slaat nergens op en is ook niet lekker voor zijn zelfvertrouwen.
Leuke statistiek.quote:Op zondag 13 november 2022 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik vind Gimenez ook een betere speler, maar deze statistiek is de reden dat Slot Danilo blijft opstellen. Als je Gimenez na 2 sprintjes ook weer over het veld ziet sloffen zit daar wel een duidelijk zwak punt.
Die was tegen Ajax ook echt heel goed, ondanks de 7-1. Had wel twee ballen kunnen/moeten hebben, maar had er zomaar vijf of zes niet kunnen hebben.quote:Op zondag 13 november 2022 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die keeper van hun is wel hun beste speler en die staat er ook niet voor Jan Lul natuurlijk.
Tsja, leuk, ik kan me alleen amper momenten herinneren dat hij daarna ook iets goeds deed met bal.quote:Op zondag 13 november 2022 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik vind Gimenez ook een betere speler, maar deze statistiek is de reden dat Slot Danilo blijft opstellen. Als je Gimenez na 2 sprintjes ook weer over het veld ziet sloffen zit daar wel een duidelijk zwak punt.
Je hebt zeker een punt dat met goede afstandsschutters de xG statistieken wat positiever uitgelegd kunnen worden. En als ze vrij mogen aanleggen (zoals ook Pierre in feite in zijn beste jaren) dan slaat een xG van 0,05 voor een schietkans van Szymanski op 16 meter natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 13 november 2022 18:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is een vrije schietkans net buiten de 16 gewoon een grote kans. Vooral omdat het inmiddels wel tactiek lijkt om Szymanski en Kokcu daar in stelling te brengen.
Sinds het WK 2014 al ongeveer hoor. En het bewijst al jaren zijn waarde.quote:Op zondag 13 november 2022 21:37 schreef CR7 het volgende:
Dat xG gelul is dat iets van de laatste jaren ofzo? Kan mij niet herinneren dat er tot een paar jaar terug over werd geluld.
Dit ja. Het sprankelend allemaal wat minder dit seizoen. Maar het is toch best effectief allemaal, knappe prestatie met deze selectie.quote:Op zondag 13 november 2022 20:20 schreef CR7 het volgende:
Vorig jaar na 14 wedstrijden 31 goals en 13 tegen. En nu 4 goals meer. Gewoon een prima eerste seizoenshelft.
Alleen autisten beginnen daar continu over.quote:Op zondag 13 november 2022 21:37 schreef CR7 het volgende:
Dat xG gelul is dat iets van de laatste jaren ofzo? Kan mij niet herinneren dat er tot een paar jaar terug over werd geluld.
Slot begon er vandaag in zijn interview overquote:Op zondag 13 november 2022 21:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen autisten beginnen daar continu over.
Nuff saidquote:Op zondag 13 november 2022 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot begon er vandaag in zijn interview over
Ik zie de waarde niet hoor. Elke keer als ik kijk dan klopt het uiteindelijk voor geen meter met de uitslag.quote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sinds het WK 2014 al ongeveer hoor. En het bewijst al jaren zijn waarde.
Het heeft ervoor gezorgd dat er op het hoogste niveau nauwelijks nog van afstand wordt geschotenquote:Op zondag 13 november 2022 21:37 schreef CR7 het volgende:
Nauwelijks is ook overdreven. Denk misschien 10 procent minder dan 15 jaar geleden ofzo.quote:Op zondag 13 november 2022 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het heeft ervoor gezorgd dat er op het hoogste niveau nauwelijks van afstand wordt geschoten
Bij City zie je het echt bijna nooit. Dat bedoel ik met het hoogste niveau. Pep lijkt me wel een trainer die daar obsessief mee bezig isquote:Op zondag 13 november 2022 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nauwelijks is ook overdreven. Denk misschien 10 procent minder dan 15 jaar geleden ofzo.
Zie de Kev ze er toch geregeld (en tot mijn spijt) van afstand inleggen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij City zie je het echt bijna nooit. Dat bedoel ik met het hoogste niveau. Pep lijkt me wel een trainer die daar obsessief mee bezig is
Precies. Als je eind januari nog bovenaan staat is de kans wel groot dat je kampioen wordt.quote:Op zondag 13 november 2022 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Betekent dus ook een heerlijk einde van het seizoen qua programma.
NouNouNouNouNouNouquote:Op zondag 13 november 2022 21:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Precies. Als je eind januari nog bovenaan staat is de kans wel groot dat je kampioen wordt.
Deze discussie is voor een ander topic, maar ik denk dat het verschil groter dan 10% is. Ik zag laatst beelden van Nederland - Tsjechië op het EK 2004 en daar zag je echt het ene na het andere afstandsschot. Het is wel een uitstervend fenomeen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie de Kev ze er toch geregeld (en tot mijn spijt) van afstand inleggen.
Na PSV dan, 5 februari. Dan hebben wij m.i. 1 van de makkelijkste programma's.quote:Op zondag 13 november 2022 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
NouNouNouNouNouNou
Zover wil ik nog even niet gaan.
Is toch meer omdat er in de top steeds meer druk op de bal gezet wordt waardoor er zelden ruimtes ontstaan voor fatsoenlijke afstandsschoten.quote:Op zondag 13 november 2022 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het heeft ervoor gezorgd dat er op het hoogste niveau nauwelijks nog van afstand wordt geschoten
Leuke discussie inderdaad. Slot gaf net op de persco in ieder geval wel aan dat het geringe aantal kansen hem zorgen baart.quote:Op zondag 13 november 2022 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze discussie is voor een ander topic, maar ik denk dat het verschil groter dan 10% is. Ik zag laatst beelden van Nederland - Tsjechië op het EK 2004 en daar zag je echt het ene na het andere afstandsschot. Het is wel een uitstervend fenomeen.
Daarom juist zo mooi dat Feyenoord er zoveel maakt
Goeie clickbait van @ZKAquote:
Hoop het ook, wellicht kunnen ze er bij die Russen nog wat vanaf lullen. Ik zie hem voor die 10 miljoen anders zo naar PSV of Ajax gaan.quote:Op zondag 13 november 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze gozer heeft dit seizoen precies 2 wedstrijden gespeeld en is voor de rest alleen maar geblesseerd geweest als ik Transfermarkt mag geloven. Vorig jaar ook al het halve seizoen geblesseerd geweest.quote:Op zondag 13 november 2022 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie clickbait van @:ZKA
Ik vond de blik van Te Kloese wel mooi toen Hans Kraay de naam van Raskin noemde.
Hoezo?quote:Op zondag 13 november 2022 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het heeft ervoor gezorgd dat er op het hoogste niveau nauwelijks nog van afstand wordt geschoten
https://www.vi.nl/pro/ana(...)andsschot-sterft-uitquote:
In minder dan een maand tegen Ajax, Twente, PSV en AZ.quote:
Met Guusje en de Bergrat nog vers in het geheugen mag ik toch hopen dat we ons niet weer de kaas van het brood laten vreten.quote:Op zondag 13 november 2022 22:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoop het ook, wellicht kunnen ze er bij die Russen nog wat vanaf lullen. Ik zie hem voor die 10 miljoen anders zo naar PSV of Ajax gaan.
quote:Op maandag 14 november 2022 08:56 schreef hhh38 het volgende:
Gimenez schijnt niet naar het WK te gaan. Sneu voor hem.
Volgens mij werd Arend Martijn niet echt vrolijk van zijn uitspraken gisteren.quote:
Een beetje verrast misschien.quote:Op maandag 14 november 2022 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij werd Arend Martijn niet echt vrolijk van zijn uitspraken gisteren.
Het zweet breekt me hier echt van uit. Maar we gaan eerst maar even blij zijn met hoe we er nu voor staan.quote:Op zondag 13 november 2022 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Eind januari en begin februari hebben we een reeks tegen Twente (uit), PSV (thuis), Heerenveen (uit) en AZ (thuis). Wordt knap lastig.
Waar bleek dat uit?quote:Op maandag 14 november 2022 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn interview, vond hem redelijk verrast reageren. De reflex van Arend Martijn is om dat dan maar een beetje weg te lachen, maar ik meende tussen de regels door te zien dat hij er niet echt blij mee was.quote:
Hans was die uitspraken van Te Kloese wel flink aan het uitvergroten hoor. Heeft niks van dat alles gezegd of toegegeven.quote:Op maandag 14 november 2022 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Anderzijds is het maar ca. 2mln meer dan Timber.quote:Op zondag 13 november 2022 23:21 schreef De_Pel het volgende:
Die pool kost natuurlijk een godsvermogen voor Feyenoord begrippen.
En met de transfer van bullaude had ik eigenlijk niet verwacht dat een definitieve transfer erg reëel zou zijn.
Maar het begint toch een steeds waarschijnlijker/logischer verhaal te worden, zeker nu wel bevestigd is dat onze scouting echt niet alleen maar pareltjes opvist voor wisselgeld, a la Aursnes.
quote:Op maandag 14 november 2022 10:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is er ooit iemand binnen Ajax geweest die uberhaupt publiekelijk over Slot gepraat? Want het is sowieso een media verhaal.
Slot lijkt mij nu wel zo ver dat hij die tussenstap van Ajax wel kan overslaan en wat leuks in het buitenland kan doen.
Ik zou het wel cool vinden als hij nog wat jaren bij Feyenoord blijft, kijken wat je als trainer in de Champions League nog kan bewerkstelligen.quote:Op maandag 14 november 2022 10:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is er ooit iemand binnen Ajax geweest die uberhaupt publiekelijk over Slot gepraat? Want het is sowieso een media verhaal.
Slot lijkt mij nu wel zo ver dat hij die tussenstap van Ajax wel kan overslaan en wat leuks in het buitenland kan doen.
Ik heb het idee dat Slot daar zelf weinig problemen mee heeft. Maar op dit moment maken we als club een mooie ontwikkeling door waar Slot graag onderdeel van is, zo lang er perspectief is om nog betere resultaten te halen zie ik hem wel blijvenquote:Op maandag 14 november 2022 10:26 schreef Vis1980 het volgende:
Weer van die verhalen dat Slot de ideale trainer is voor Ajax en dat ie niet tijdens een seizoen kan vertrekken maar wel in de zomer. Ik kan mij niet voorstellen dat Slot zo dom is om van Feyenoord naar Ajax te gaan, ik sluit het in de toekomst niet uit dat hij die club gaat trainen, maar niet direct na het Feyenoordavontuur. Hij kan een legende in de Kuip worden en dan doe je zoiets teniet door meteen naar Ajax te gaan.
Beetje ongemakkelijk ook, na hoe het met AZ is gegaan. Zeker omdat er nog altijd wat rare dingen bij Feyenoord gebeuren zoals zo'n Troost die blijkbaar nog iets te zeggen heeft over het transferbeleid snap ik dat ie die escape-optie heeft laten opnemen, maar je wil niet dat zoiets uitlekt. Ook om eventuele toekomstige geruchten de kop in te steken. Dat naar Ajax praten van de media afgelopen mei was echt schijtirritant.quote:Op maandag 14 november 2022 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Gelukkig maar dat Ajax al vrij snel bij het tactische meesterbrein achter de successen van 10 Hag uitkwamquote:Op maandag 14 november 2022 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje ongemakkelijk ook, na hoe het met AZ is gegaan. Zeker omdat er nog altijd wat rare dingen bij Feyenoord gebeuren zoals zo'n Troost die blijkbaar nog iets te zeggen heeft over het transferbeleid snap ik dat ie die escape-optie heeft laten opnemen, maar je wil niet dat zoiets uitlekt. Ook om eventuele toekomstige geruchten de kop in te steken. Dat naar Ajax praten van de media afgelopen mei was echt schijtirritant.
Ajax praat nooit publiekelijk over wie ze willen hebben. Slot doet het goed dan pakt media dat natuurlijk op. Plus hij is kaal. Nog een check.quote:Op maandag 14 november 2022 10:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mwah, alhoewel ik de algemene richting van de club goed vind baren de politieke spelletjes op de achtergrond mij enige zorgen, zeker omdat die het algemene transferbeleid lijken te frustreren. Denk dat Slot zich meer heeft geërgerd aan alles wat er speelde dan hij doet laten blijken. Gezien de respectievelijke puntentaantallen in zowel de EL als de competitie is de uitgangspositie bijzonder gunstig maar het geeft wat een vertekend beeld van hoe goed het daadwerkelijk gaat.quote:Op maandag 14 november 2022 10:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Slot daar zelf weinig problemen mee heeft. Maar op dit moment maken we als club een mooie ontwikkeling door waar Slot graag onderdeel van is, zo lang er perspectief is om nog betere resultaten te halen zie ik hem wel blijven
En ik denk dat Slot een grotere vinger in de pap heeft in alles dan wat nu bekend is.quote:Op maandag 14 november 2022 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, alhoewel ik de algemene richting van de club goed vind baren de politieke spelletjes op de achtergrond mij enige zorgen, zeker omdat die het algemene transferbeleid lijken te frustreren. Denk dat Slot zich meer heeft geërgerd aan alles wat er speelde dan hij doet laten blijken. Gezien de respectievelijke puntentaantallen in zowel de EL als de competitie is de uitgangspositie bijzonder gunstig maar het geeft wat een vertekend beeld van hoe goed het daadwerkelijk gaat.
Op welke manier bedoel je?quote:Op maandag 14 november 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik denk dat Slot een grotere vinger in de pap heeft in alles dan wat nu bekend is.
Tja.
Dat hij meer meedenkt en beslissingen neemt dan wat een hoofdtrainer zou moeten doen. Maar goed, maakt verder ook niets uit.quote:Op maandag 14 november 2022 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op welke manier bedoel je?
Zeer mee oneens, het gaat werkelijk fantastisch. Ja, het voetbal kan op sommige punten beter, maar blijkbaar komen we aardig ver met deze groep, ondanks dat het voetbal beter kan. Ik vind sommige supporters wel erg snel negatief, terwijl veel van de nieuwe spelers waarschijnlijk pas volgend jaar een beetje geaard zijn. Sinisterra was ook niet meteen goed en daar heb je er nu 12 van gekocht. Bij vlagen zie je de klasse van het team afdruipen, en inderdaad het team is nog enorm wisselvallig. Als je deze groep nog anderhalf jaar met elkaar laat spelen, Champions League haalt en misschien wel kampioen wordt, naast nog eventuele verrassingen in de Europa League, dan is iedereen meer waard dan bij aanschaf.quote:Op maandag 14 november 2022 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, alhoewel ik de algemene richting van de club goed vind baren de politieke spelletjes op de achtergrond mij enige zorgen, zeker omdat die het algemene transferbeleid lijken te frustreren. Denk dat Slot zich meer heeft geërgerd aan alles wat er speelde dan hij doet laten blijken. Gezien de respectievelijke puntentaantallen in zowel de EL als de competitie is de uitgangspositie bijzonder gunstig maar het geeft wat een vertekend beeld van hoe goed het daadwerkelijk gaat.
Dat is een aardige aanname, waar baseer je dat op?quote:Op maandag 14 november 2022 10:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat hij meer meedenkt en beslissingen neemt dan wat een hoofdtrainer zou moeten doen. Maar goed, maakt verder ook niets uit.
Ik denk dus dat het wel meevalt met dat ergeren. De rol van Troost zal ook wel meevallen, wat betreft dat 'frustreren'.
Hij nam toch samen met Te Kloese de taken van Arnesen over?quote:Op maandag 14 november 2022 11:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is een aardige aanname, waar baseer je dat op?
Ik vind dat allemaal reuze meevallen en ik ben zeker niet een persoon die zich gauw indekt als het goed gaat.quote:Op maandag 14 november 2022 11:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zeer mee oneens, het gaat werkelijk fantastisch. Ja, het voetbal kan op sommige punten beter, maar blijkbaar komen we aardig ver met deze groep, ondanks dat het voetbal beter kan. Ik vind sommige supporters wel erg snel negatief, terwijl veel van de nieuwe spelers waarschijnlijk pas volgend jaar een beetje geaard zijn. Sinisterra was ook niet meteen goed en daar heb je er nu 12 van gekocht. Bij vlagen zie je de klasse van het team afdruipen, en inderdaad het team is nog enorm wisselvallig. Als je deze groep nog anderhalf jaar met elkaar laat spelen, Champions League haalt en misschien wel kampioen wordt, naast nog eventuele verrassingen in de Europa League, dan is iedereen meer waard dan bij aanschaf.
Een proces in deze omvang krijg je niet zomaar van de grond en heeft veel tijd nodig. Ondanks dat, sta je eerste en ben je als groepswinnaar door in de Europa League. Daarnaast speelt geen enkele ploeg elke wedstrijd 90 minuten lang geweldig voetbal.
Nergens op (nouja, los van wat interviews en wat er bekend is qua taakverdeling), dus net zoveel basis als dat hij zich zou ergeren aan het hele transfer gebeuren de afgelopen tijd (wat eigenlijk het punt een beetje was van die post).quote:Op maandag 14 november 2022 11:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is een aardige aanname, waar baseer je dat op?
Ik krijg soms het idee dat sommige mensen nooit tevreden zullen zijn of zich niet kunnen verplaatsen in het proces. Het veldspel kan soms beter, het wisselvallige moet eruit, verder doen we het beter dan de afgelopen 20 jaar op veel gebieden. Er staat weer waarde op het veld, de resultaten zijn goed, scouting en werving lijkt voor het eerst een plan te hebben enz.quote:Op maandag 14 november 2022 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal reuze meevallen en ik ben zeker niet een persoon die zich gauw indekt als het goed gaat.
Dat zal in de praktijk wel meevallen dunkt me. Arend is er voor de korte termijn.quote:Op maandag 14 november 2022 11:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij nam toch samen met Te Kloese de taken van Arnesen over?
Ik ben het wel met je eens ja. Ik begrijp de negativiteit niet zo goed, met minder materiaal dan Ajax en PSV sta je gewoon erboven en je hebt Lazio uit de EL geknikkerd. Dan zit er nog behoorlijk wat potentie in deze groep ook, denk alleen dat Danilo niet echt potentie heeft, maar als je gisteren Dilrosun best behoorlijk ziet spelen, dan wil je die ook nog niet eens opgeven.quote:Op maandag 14 november 2022 11:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zeer mee oneens, het gaat werkelijk fantastisch. Ja, het voetbal kan op sommige punten beter, maar blijkbaar komen we aardig ver met deze groep, ondanks dat het voetbal beter kan. Ik vind sommige supporters wel erg snel negatief, terwijl veel van de nieuwe spelers waarschijnlijk pas volgend jaar een beetje geaard zijn. Sinisterra was ook niet meteen goed en daar heb je er nu 12 van gekocht. Bij vlagen zie je de klasse van het team afdruipen, en inderdaad het team is nog enorm wisselvallig. Als je deze groep nog anderhalf jaar met elkaar laat spelen, Champions League haalt en misschien wel kampioen wordt, naast nog eventuele verrassingen in de Europa League, dan is iedereen meer waard dan bij aanschaf.
Een proces in deze omvang krijg je niet zomaar van de grond en heeft veel tijd nodig. Ondanks dat, sta je eerste en ben je als groepswinnaar door in de Europa League. Daarnaast speelt geen enkele ploeg elke wedstrijd 90 minuten lang geweldig voetbal.
Als je kijkt naar resultaat gaat het in de Eredivisie inderdaad goed al blijven de wedstrijden tegen Fortuna, NEC en Heerenveen voor mij enorme dompers waar je heel onnodig punten laat liggen. Tegen PSV kun je verliezen al was het jammer dat die onterechte corner er een groot aandeel in had. Vergeet overigens niet dat we alleen PSV en AZ als echt lastige uitwedstrijden hebben gehad. Utrecht, Twente, Ajax en Heerenveen moeten we allemaal nog naartoe. En Groningen is met enige regelmaat ook vrij pittig.quote:Op maandag 14 november 2022 11:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben juist ontzettend tevreden over hoe het de afgelopen ca 1,5 jaar gaat, en tegelijkertijd ook kritisch over de dingen die niet goed gaan. Snap niet zo dat iedere kritische of positieve noot altijd zo in het extreme getrokken moet worden. Ja relatief gezien gaat het echt fantastisch, maar relatief gezien betekent bij Feyenoord weinig gezien waar we vandaan komen (lol), en dat heb ik het afgelopen jaar vaak genoeg benadrukt. Ik vind het echt heerlijk dat we bovenaan staan en dat ik alsnog kritisch ben, niet lang geleden was ik nog hier aan het roepen dat de selectie echt niet zó slecht was terwijl we 11e stondenquote:Op maandag 14 november 2022 11:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat sommige mensen nooit tevreden zullen zijn of zich niet kunnen verplaatsen in het proces. Het veldspel kan soms beter, het wisselvallige moet eruit, verder doen we het beter dan de afgelopen 20 jaar op veel gebieden. Er staat weer waarde op het veld, de resultaten zijn goed, scouting en werving lijkt voor het eerst een plan te hebben enz.
Goeie nuance. Ik vind het veldspel wel steeds beter worden. De meeste winst zit nog in de allerlaatste fase.quote:Op maandag 14 november 2022 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben juist ontzettend tevreden over hoe het de afgelopen ca 1,5 jaar gaat, en tegelijkertijd ook kritisch over de dingen die niet goed gaan. Snap niet zo dat iedere kritische of positieve noot altijd zo in het extreme getrokken moet worden. Ja relatief gezien gaat het echt fantastisch, maar relatief gezien betekent bij Feyenoord weinig gezien waar we vandaan komen (lol), en dat heb ik het afgelopen jaar vaak genoeg benadrukt. Ik vind het echt heerlijk dat we bovenaan staan en dat ik alsnog kritisch ben, niet lang geleden was ik nog hier aan het roepen dat de selectie echt niet zó slecht was terwijl we 11e stonden
Ik ben over dingen enorm tevreden, zoals de trainer, het talent/de potentie van de spelersgroep, de scouting, en uiteraard de stand in de EL en in de Eredivisie (met een nieuwe groep vind ik dat echt waanzinnig), en ben ook over dingen ontevreden, zoals het vaak matige veldspel, ons scorend vermogen, dat we al een aantal keer door de ondergrens zijn gezakt (recent nog tegen Sturm), dat Troost geen stadionverbod heeft en het gedoe met de supporters afgelopen periode (erger mij een ongeluk aan die kneuzen met hun zwarte jasjes).
Het gaat goed, en ik hoop dat het goed blijft gaan. Maar laten we het ook nuanceren, er is nog niks binnen. Als we aan het einde van het seizoen met de schaal staan (of in Boedapest) dán is het tijd om te vieren
Gelukkig is er geen trainer op de wereld te vinden die de rangschikking na 14 potjes in de competitie belangrijk vindt.quote:Op maandag 14 november 2022 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
Mooi dat we nu eerste staan, maar je wint er niks mee.
Gelukkig is Slot zich daar ook zeer van bewust dus waakt wel voor enige onderschatting voor de rest van het seizoen.
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 14 november 2022 11:47 schreef Vis1980 het volgende:
Er wordt hier werkelijk een meesterwerk afgeleverd door Slot/technische staf, hadden jullie echt verwacht dat we nu elke wedstrijd perfecte tiki taka spelen?
Vitesse uit vergeet je nog. Hebben we het toch ook vaak lastig tegen, helemaal als daar in de winter nog de portemonnee getrokken gaat worden @yats @Skedquote:Op maandag 14 november 2022 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je kijkt naar resultaat gaat het in de Eredivisie inderdaad goed al blijven de wedstrijden tegen Fortuna, NEC en Heerenveen voor mij enorme dompers waar je heel onnodig punten laat liggen. Tegen PSV kun je verliezen al was het jammer dat die onterechte corner er een groot aandeel in had. Vergeet overigens niet dat we alleen PSV en AZ als echt lastige uitwedstrijden hebben gehad. Utrecht, Twente, Ajax en Heerenveen moeten we allemaal nog naartoe. En Groningen is met enige regelmaat ook vrij pittig.
Als je kijkt hoe de resultaten tot stand zijn gekomen vind ik het helemaal niet zo fantastisch. Overwinningen komen toch regelmatig vrij moeizaam tot stand, we komen vaak achter, het middenveld loopt heel stroef en voorin loopt het niet over van kwaliteit. We creëren veel te weinig kansen. Er zit nog meer in dit elftal daar ben ik van overtuigd, maar ik denk dat daar wel 1 a 2 spelers voor nodig zijn. Sowieso een 6 en het liefst nog een buitenspeler (wellicht kun je er een huren).
Europees is het geweldig dat je door bent, maar ook daar vind ik het spel (maar ook de prestaties per wedstrijd) allerminst fantastisch. De nederlaag tegen Sturm is echt schandalig en 2 punten tegen Midtjylland zijn er minstens 2 te weinig.
Dan liggen jouw verwachtingen erg hoog. Jonge ploegen zijn sowieso al meer wisselvallig, zeker als je allemaal zo kort bij elkaar bent. Kijk naar twee jaar geleden en kijk naar nu, ja wel degelijk een meesterwerk.quote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
En een meesterwerk is wel heel erge loftrompet hoor. Donderdag nog 90 minuten lang naar oogaids gekeken waarbij echt de meest simpele dingen nog fout gingen. Laten we het allemaal niet overdrijven. We staan na 14 potjes eerste, das knap, das leuk en het betekent allemaal vrij weinig.
Een meesterwerk is zwaar overdreven ja. 33 punten na 14 potjes (gezien het programma) is niet zo heel gek met dit materiaal. Dat je dan nu eerste staat is natuurlijk mooi meegenomen, maar er zijn er nog 20 te gaan (met een veel pittiger programma).quote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
En een meesterwerk is wel heel erge loftrompet hoor. Donderdag nog 90 minuten lang naar oogaids gekeken waarbij echt de meest simpele dingen nog fout gingen. Laten we het allemaal niet overdrijven. We staan na 14 potjes eerste, das knap, das leuk en het betekent allemaal vrij weinig.
Vitesse uit hebben we al gehad.quote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vitesse uit vergeet je nog. Hebben we het toch ook vaak lastig tegen, helemaal als daar in de winter nog de portemonnee getrokken gaat worden @:yats @:sked
Twee jaar geleden deed er nog een Argentijn uit de snackbar mee, daar moet je helemaal niet mee vergelijken joh. Als we niet goed uit de winterstop komen staan we zo weer vierde. Als je aan het einde van de rit bovenaan staat is er inderdaad een meesterwerk geleverd maar zo ver is het nog lang niet.quote:Op maandag 14 november 2022 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan liggen jouw verwachtingen erg hoog. Jonge ploegen zijn sowieso al meer wisselvallig, zeker als je allemaal zo kort bij elkaar bent. Kijk naar twee jaar geleden en kijk naar nu, ja wel degelijk een meesterwerk.
Precies. Door het falen van Ajax en PSV is er misschien meer te halen dan vooraf gehoopt maar ik vind het echt niet goed genoeg om LYRISCH ENTHOUSIAST te zijn. En we weten allemaal dat als ik dat eenmaal ben dat ik dat niet onder stoelen en banken steek!!quote:Op maandag 14 november 2022 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Een meesterwerk is zwaar overdreven ja. 33 punten na 14 potjes (gezien het programma) is niet zo heel gek met dit materiaal. Dat je dan nu eerste staat is natuurlijk mooi meegenomen, maar er zijn er nog 20 te gaan (met een veel pittiger programma).
Jij stelde dat we alleen PSV en AZ als lastige uitwedstrijden hebben gehad.quote:
Ah op die manier.quote:Op maandag 14 november 2022 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij stelde dat we alleen PSV en AZ als lastige uitwedstrijden hebben gehad.
Ik denk dat genoeg clubs het in Nijmegen en Arnhem nog lastig gaan krijgen dit seizoen bijvoorbeeld. Het hele verhaal dat we zo'n waanzinnig makkelijk programma hebben gehad vind ik niet echt kloppen. Dat was in dat coronajaar wel zo toen ze alle toppers over de winter tilden, en ik had toch al wel heel graag de klassieker in de Kuip al gespeeld maar achteraf is het mooi wonen.
Het gaat om het totaalplaatje, ja toen haalden we dat soort figuren, nu zit er een idee achter de transfers. Er is zoveel meer waarde gecreëerd. Zelfs als ze dit jaar weer derde worden, hebben ze het goed gedaan. Waarden verhogen, spelers verkopen, nieuwe aantrekken en zo aansluiting zoeken met de top. Uit de rode cijfers gaan en dan omhoog. Dat was nooit reëel en dat is in anderhalf jaar veranderd. Ja, meesterwerk.quote:Op maandag 14 november 2022 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee jaar geleden deed er nog een Argentijn uit de snackbar mee, daar moet je helemaal niet mee vergelijken joh. Als we niet goed uit de winterstop komen staan we zo weer vierde. Als je aan het einde van de rit bovenaan staat is er inderdaad een meesterwerk geleverd maar zo ver is het nog lang niet.
Precies wat ik zeg, het gaat dramatisch en het komt nooit meer goed. En Slot mag eigenlijk ook opkankeren. Wat een kutseizoen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:01 schreef Vis1980 het volgende:
Sorry, hoor, maar als je vooraf haf verwacht dat Feyenoord de volledige 42 uit 14 zou halen, ben je misschien niet helemaal realistisch. Nu heb je 9 verliespunten, en dat zijn er minder dan elke andere club, ook die met een hogere begroting. En dat met een compleet nieuw elftal in de eerste paar maanden.
En nog zeuren...
Ik vind het ook wel meevallen maar de laatste vier duels waren wel extreem simpel. Denk niet dat Groningen en Utrecht zo slap uit de winterstop gaan komen als ze het seizoen zijn begonnen, en wat de neuzenvreugd doet verbaast mij ook allemaal een beetje maar eigenlijk had je die alledrie liever nu dan kort na de winterstop gehad.quote:Op maandag 14 november 2022 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij stelde dat we alleen PSV en AZ als lastige uitwedstrijden hebben gehad.
Ik denk dat genoeg clubs het in Nijmegen en Arnhem nog lastig gaan krijgen dit seizoen bijvoorbeeld. Het hele verhaal dat we zo'n waanzinnig makkelijk programma hebben gehad vind ik niet echt kloppen. Dat was in dat coronajaar wel zo toen ze alle toppers over de winter tilden, en ik had toch al wel heel graag de klassieker in de Kuip al gespeeld maar achteraf is het mooi wonen.
Cambuur en Twente zouden voor PSV ook simpel zijn. Of Emmen voor Ajax. Blijkbaar is het helemaal niet zo makkelijk om alle wedstrijden te winnen. Dat doet echt geen enkele club.quote:Op maandag 14 november 2022 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen maar de laatste vier duels waren wel extreem simpel. Denk niet dat Groningen en Utrecht zo slap uit de winterstop gaan komen als ze het seizoen zijn begonnen, en wat de neuzenvreugd doet verbaast mij ook allemaal een beetje maar eigenlijk had je die alledrie liever nu dan kort na de winterstop gehad.
Utrecht doet het inmiddels wel weer aardig. Dat gaat een pittig potje worden.quote:Op maandag 14 november 2022 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen maar de laatste vier duels waren wel extreem simpel. Denk niet dat Groningen en Utrecht zo slap uit de winterstop gaan komen als ze het seizoen zijn begonnen, en wat de neuzenvreugd doet verbaast mij ook allemaal een beetje maar eigenlijk had je die alledrie liever nu dan kort na de winterstop gehad.
Twente is voor niemand simpel dit jaar. Ze zijn niet zo goed als ze zelf denken, maar wel een kloteploeg om tegen te spelen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Cambuur en Twente zouden voor PSV ook simpel zijn. Of Emmen voor Ajax. Blijkbaar is het helemaal niet zo makkelijk om alle wedstrijden te winnen. Dat doet echt geen enkele club.
Wij hebben er van gewonnen. Net als AZ uit.quote:Op maandag 14 november 2022 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Twente is voor niemand simpel dit jaar. Ze zijn niet zo goed als ze zelf denken, maar wel een kloteploeg om tegen te spelen.
Vervelende is wel dat je er niet zoveel over kan zeggen met weer een nieuwe transferperiode en een complete voorbereiding op de tweede helft van het seizoen. Groningen nu ook weer met het ontslaan van die Wormuth, wel slim om dat nu te doen omdat je 5 weken kan gaan bouwen aan iets nieuws.quote:Op maandag 14 november 2022 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Utrecht doet het inmiddels wel weer aardig. Dat gaat een pittig potje worden.
In 18/19 nog liepen we qua verliespunten zo'n beetje gelijk met dit seizoen (9 om 10) en toen stond je ver achter op de concurrentie omdat Ajax en PSV ook zo'n beetje alles wonnen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Cambuur en Twente zouden voor PSV ook simpel zijn. Of Emmen voor Ajax. Blijkbaar is het helemaal niet zo makkelijk om alle wedstrijden te winnen. Dat doet echt geen enkele club.
Klopt hoor, maar ik ging even uit van de vorm van nu. Maar dat is wat kort door de bocht inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vervelende is wel dat je er niet zoveel over kan zeggen met weer een nieuwe transferperiode en een complete voorbereiding op de tweede helft van het seizoen. Groningen nu ook weer met het ontslaan van die Wormuth, wel slim om dat nu te doen omdat je 5 weken kan gaan bouwen aan iets nieuws.
Maar goed, voor ons natuurijk hetzelfde, wij kunnen ook een tweede voorbereiding doen dankzij dat walgelijke WK. Hopelijk zijn ze nu wel snel met 1 of 2 transfers.
Dat klopt. Na de rode kaart ging dat vrij simpel.quote:Op maandag 14 november 2022 12:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wij hebben er van gewonnen. Net als AZ uit.
Doen we het meestal wel goed tegen, met uitzondering van vorig seizoen toen ze dachten dat 12:15 wel een geschikt tijdstip was na een Europese uitwedstrijd op donderdag.quote:Op maandag 14 november 2022 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Utrecht doet het inmiddels wel weer aardig. Dat gaat een pittig potje worden.
Niet te vergelijken. Nogmaals, als je dit seizoen derde wordt, heb je het gewoon prima gedaan.quote:Op maandag 14 november 2022 12:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In 18/19 nog liepen we qua verliespunten zo'n beetje gelijk met dit seizoen (9 om 10) en toen stond je ver achter op de concurrentie omdat Ajax en PSV ook zo'n beetje alles wonnen.
Ja, dat is voetbal.quote:Op maandag 14 november 2022 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt. Na de rode kaart ging dat vrij simpel.
Na dat potje dachten sommigen nog dat we om plek 5 gingen strijden (lol). Hoe anders is dat seizoen toch verlopen. Genot.quote:Op maandag 14 november 2022 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen we het meestal wel goed tegen, met uitzondering van vorig seizoen toen ze dachten dat 12:15 wel een geschikt tijdstip was na een Europese uitwedstrijd op donderdag.
Nee, precies, en daarom moet je dit seizoen ook niet vergelijken met jaren toen we nog met Ierse gnomen uit de Engelse bierleague kwamen opdraven en dus ook niet zo gaan krijsen/woorden in de mond leggen als iemand een kritische noot plaatst bij de uitgangspositie van nuquote:Op maandag 14 november 2022 12:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Nogmaals, als je dit seizoen derde wordt, heb je het gewoon prima gedaan.
Ja we kunnen wel allemaal momenten gaan noemen waarom Feyenoord eigenlijk veel slechter had kunnen presteren qua resultaat, maar dat kun je dus ook andersom doen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Oké, Gio.
Voetbal is voetbal, en dat is het mooie aan voetbal.
Ik hoor het hem gewoon zeggenquote:Op maandag 14 november 2022 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Oké, Gio.
Voetbal is voetbal, en dat is het mooie aan voetbal.
Ik snap niet zo waarom je enorm op je teentjes bent getrapt als men wat kritische noten plaatst bij de resultaten. Het is juist goed dat de lat wat hoger is komen te liggen. Het zegt ook helemaal niet dat ik niet tevreden ben.quote:Op maandag 14 november 2022 12:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja we kunnen wel allemaal momenten gaan noemen waarom Feyenoord eigenlijk veel slechter had kunnen presteren qua resultaat, maar dat kun je dus ook andersom doen.
Opportunismegoden. Terwijl ik nooit afgeweken ben van mijn voorspelling, 70 punten makkelijk derdequote:Op maandag 14 november 2022 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Na dat potje dachten sommigen nog dat we om plek 5 gingen strijden (lol). Hoe anders is dat seizoen toch verlopen. Genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Dat geeft nooit garanties en bij Feyenoord al helemaal niet.quote:Op maandag 14 november 2022 12:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wij hebben er van gewonnen. Net als AZ uit.
Ik vind het wel leuk dat ik beschuldigd word van te negatief zijn over Feyenoord (lol)quote:Op maandag 14 november 2022 12:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap niet zo waarom je enorm op je teentjes bent getrapt als men wat kritische noten plaatst bij de resultaten. Het is juist goed dat de lat wat hoger is komen te liggen. Het zegt ook helemaal niet dat ik niet tevreden ben.
Dat weet ik ook wel. Toch hebben we ze gewonnen. Nogmaals, als je derde wordt heb je het prima gedaan. Tweede zou een wereldprestatie zijn en alles in de Europa League is een extra. Ik denk eerlijk gezegd dat je volgend seizoen pas meer moet verwachten.quote:Op maandag 14 november 2022 12:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat geeft nooit garanties en bij Feyenoord al helemaal niet.
Dat gerucht ging uiteindelijk over Hartman, toch?quote:Op maandag 14 november 2022 12:44 schreef fetX het volgende:
Geertruida gaat zeker niet meer verlengen?
quote:Op maandag 14 november 2022 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opportunismegoden. Terwijl ik nooit afgeweken ben van mijn voorspelling, 70 punten makkelijk derdeWat is je target nu? Met 33 uit 14 mag je wel naar de 80+.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zomer ging ook lang het gerucht dat hij bij ging tekenen, maar daar heb ik al een tijd niks over gehoord.quote:Op maandag 14 november 2022 12:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat gerucht ging uiteindelijk over Hartman, toch?
Das een beetje afhankelijk van wat we in de winterstop halen, met wat er nu staat zou ik 75 al knap vinden maar als je gericht verder investeert moet 80 ook lukken.quote:Op maandag 14 november 2022 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is je target nu? Met 33 uit 14 mag je wel naar de 80+.
Gezien de kwetsbaarheid van de anderen is dit wel een kans, Feyenoord creëert wat te weinig in de regel maar verdedigend zit het wel redelijk goed, dat kunnen zowel PSV als Ajax niet zeggen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das een beetje afhankelijk van wat we in de winterstop halen, met wat er nu staat zou ik 75 al knap vinden maar als je gericht verder investeert moet 80 ook lukken.
Uiteindelijk ga je van het merendeel van de clubs niet verliezen inderdaad, zeker als er een 6 bijkomt die het spel meer versnelt en het voorin wat overtuigender wordt. Das toch een verschil met PSV die voorin wel veel overtuigender zijn als het loopt maar die in fases zo enorm labiel zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gezien de kwetsbaarheid van de anderen is dit wel een kans, Feyenoord creëert wat te weinig in de regel maar verdedigend zit het wel redelijk goed, dat kunnen zowel PSV als Ajax niet zeggen.
Mwah daar ben ik het niet mee eens. Laatste potjes geven we echt heel weinig kansen weg en áls er ruimtes worden weggegeven is Bijlow vaak alert. Cambuur kwam helemaal nergens behalve op het laatst toen ze iets opportunistischer werden, maar toen had het allang beslist moeten zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 13:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Bijlow krijgt meestal genoeg te doen dus dat we defensief weinig weggeven is ook iets wat een eigen leven is gaan leiden. Zelfs Cambuur was aardig dreigend.
Wat een leuke groep jongens.quote:Bijlow - 7 | Matig begonnen met als hoogtepunt zijn trap op de paal in die oefenpot. IJzersterk teruggekomen, beste doelman van de Eredivisie.![]()
Geertruida - 6,3 | Houdt allemaal nog niet over met den Geert dit seizoen
Trauner - 8,2 | Bruut
Hancko - 8,5 | Beste aankoop van de laatste 10 jaar
Hartman - 6,8 | Prima
Timber - 6,5 | Moet zijn weg nog vinden
Kokcu - 8 | Zeer belangrijk
Szymanski - 10 8 | Geweldige speler waar echt nog veel meer inzit, vandaar 'maar' een 8![]()
Dilrosun - 6 | Lijkt echt wel meer in te zitten. De acties zijn er, nu nog eens dat laatste balletje goed.
Gimenez - 6,8 | Veel potentie, belangrijke goals.
Paixao - 6,5 | Belooft veel goeds.
Pedersen - 6 | Niet heel bijzonder, vind hem ook niet zo slecht als hier beweert wordt.
Rasmussen - 6,5 | Prima back-up
Lopez - 6,5 | Beetje wisselvallig nog wel.
Wieffer - 6,5 | Maakt een steeds betere indruk
Idrissi - 6,3 | Deed het toch wel eens leuk
Alireza - 6,3 | Deed het toch wel eens leuk
Walemark - 6,3 | Deed het toch wel eens leuk
Danilo - 7,5 | 8 goals in 14 potten. Prima moyenne, iets waar je een spits toch uiteindelijk moet op afrekenen.
De rest komt niet in aanmerking.
Als je tegen een team speelt (zoals Cambuur) die de bal alleen maar voor slingert krijg je altijd wel een kans tegen. Gisteren was alleen de eerste 15 min een beetje fragiel.quote:Op maandag 14 november 2022 13:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Dus tegen een betere tegenstander moet ik nog maar zien of we defensief zo sterk zijn. Hancko liep ook aardig te prutsen gisteren, ik vind het allemaal nog erg fragiel, niet onlogisch met de nieuwe mensen.
Prima rapport. Ik zou Timber een 6,1, Danilo een 6,5, Gimenez een 6,5 en Alireza een 5,3 geven.quote:Op maandag 14 november 2022 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord op rapport
Mede mogelijk gemaakt door Dombo
[..]
Wat een leuke groep jongens.
Vind het prima, alleen Danilo wel erg hoog. Dat betekent dat je die de 5e beste speler vond tot nu toe?quote:Op maandag 14 november 2022 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord op rapport
Mede mogelijk gemaakt door Dombo
[..]
Wat een leuke groep jongens.
nou nou nouquote:Op maandag 14 november 2022 14:34 schreef Caland het volgende:
Walemark een voldoende, dan loop je met je eigen domheid te koop.
Misschien had een 7 beter gepast inderdaad. Puur kijkende naar zijn goals.quote:Op maandag 14 november 2022 14:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind het prima, alleen Danilo wel erg hoog. Dat betekent dat je die de 5e beste speler vond tot nu toe?
Ik vind die goals ook persoonlijk echt niet het hele verhaal vertellen. Ik zou zelf meer op een 6,4 gaan zitten, omdat hij buiten de goals echt niks toevoegt imo.quote:Op maandag 14 november 2022 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien had een 7 beter gepast inderdaad. Puur kijkende naar zijn goals.
Die hetze tegen Walegod is erg onleuk.quote:Op maandag 14 november 2022 14:34 schreef Caland het volgende:
Zelfde geldt voor Lopez. Ik was daar eerst nog wel enthousiast over maar die is het helemaal kwijtgeraakt sinds Idrissi geblesseerd raakte.quote:Op maandag 14 november 2022 14:34 schreef Caland het volgende:
Slot slechts een 7? Dat vind ik opvallend. Ik zou Slot echt minimaal een 9 geven.quote:Op maandag 14 november 2022 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow 7
Hartman 7
Hancko 8
Trauner 7
Geertruida 6
Timber 6
Kökcü 8
Szymanski 6 Szymanski 7
Dilrosun 6
Danilo 6
Paixao 6
Lopez 5
Rasmussen 5
Pedersen 4
Idrissi 4
Jahanbakhsh 5
Walemark 5
Gimenez 6
Slot 7
Zo.
Lopez valt de laatste paar keer wel aardig in maar was het daarvoor een paar wedstrijdjes kwijt ja. Begon wel goed.quote:Op maandag 14 november 2022 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Lopez. Ik was daar eerst nog wel enthousiast over maar die is het helemaal kwijtgeraakt sinds Idrissi geblesseerd raakte.
En Geert wordt weer onderschat.
Was jij ook fan van Gustafson?quote:Op maandag 14 november 2022 14:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die hetze tegen Walegod is erg onleuk.![]()
Als je niet inziet dat die jongen meer talent heeft dan 90% van de selectie heb je er niet zo veel van begrepen.
Ik vind Larsson nog een betere vergelijking, waarom zijn die Zweden allemaal van die halve tammen?quote:
Twijfelde tussen een 7 en een 8 maar omdat hij gisteren over de xG begon werd het een 7.quote:Op maandag 14 november 2022 14:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Slot slechts een 7? Dat vind ik opvallend. Ik zou Slot echt minimaal een 9 geven.
Fan is een groot woord, maar Gustafson was een prima voetballer voor Feyenoord. Zeker als je kijkt naar de selectie van toen.quote:
Heeft ook wel een enorme stap gemaakt natuurlijk, had niet verwacht dat hij er gelijk zou staan.quote:Op maandag 14 november 2022 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Lopez valt de laatste paar keer wel aardig in maar was het daarvoor een paar wedstrijdjes kwijt ja. Begon wel goed.
Bijlow 7 (matig begin, goed herstel. De beste keeper van Nederland)quote:Op maandag 14 november 2022 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Erg benieuwd naar het rapport van @:Caland!
Heb nog wel vertrouwen dat het met hem goed kan komen en dat we samen met Hartman 2 prima backs hebben voor de komende jaren.quote:Op maandag 14 november 2022 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft ook wel een enorme stap gemaakt natuurlijk, had niet verwacht dat hij er gelijk zou staan.
Goal van gisteren zat wat mazzel bij maar wel gewoon een hele knappe individuele actie.quote:Op maandag 14 november 2022 14:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die hetze tegen Walegod is erg onleuk.![]()
Als je niet inziet dat die jongen meer talent heeft dan 90% van de selectie heb je er niet zo veel van begrepen.
quote:Op maandag 14 november 2022 15:03 schreef Caland het volgende:
Oja, ik vergeet weer eens Alireza.
Nouja, jammer dan.
Er waren tijden dat je hem nog beter vond dan Berghuis.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Caland het volgende:
Alireza op 70%
Als die straks op 100 zit is die zowaar beter dan de slang.
Ik heb hem pas vrij recent opgegeven. Dat was een bittere pil om te verwerken.quote:Op maandag 14 november 2022 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Er waren tijden dat je hem nog beter vond dan Berghuis.
Jammer.
Dat gaat inderdaad niet meer goedkomen.quote:Op maandag 14 november 2022 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem pas vrij recent opgegeven. Dat was een bittere pil om te verwerken.
Normaal doen.quote:Op maandag 14 november 2022 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krijg stiekem wel weer een beetje sympathie voor hem.
Ik heb dat nog steeds wel eigenlijk. Als je de sentimenten die bij spelers over het algemeen toch niet leven opzij zet heeft hij toch gewoon een uitstekende beslissing gemaakt. Ook nog één van de weinige spelers die in interviews altijd wel zegt waar het op staat. Fijne speler om naar te kijken.quote:Op maandag 14 november 2022 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad niet meer goedkomen.
Berghuis zou je er juist wel weer graag bij hebben. Toch wel poëtisch dat ie nu weer verongelijkt de beste speler loopt uit te hangen bij een ongeorganiseerd zooitje met een walgelijk incompetente trainer. Krijg stiekem wel weer een beetje sympathie voor hem.
Ze doen het daar blijkbaar nog vreemder dan Louis die vanwege het tijdsverschil met Engeland nakende spelers opbelde.quote:
Berghuis is nu inderdaad dezelfde slappe zak als bij ons. Wellicht ligt het dan niet bij de club maar bij de speler. Die verongelijkte kop die zichzelf veel beter vindt dan ieder ander past veel beter bij Ajax, lekker wegblijven.quote:Op maandag 14 november 2022 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad niet meer goedkomen.
Berghuis zou je er juist wel weer graag bij hebben. Toch wel poëtisch dat ie nu weer verongelijkt de beste speler loopt uit te hangen bij een ongeorganiseerd zooitje met een walgelijk incompetente trainer. Krijg stiekem wel weer een beetje sympathie voor hem.
Raul Jimenez is onbetwiste spits lijkt me. Geen idee wie dan back-up is.quote:Op maandag 14 november 2022 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee wat de alternatieven zijn eigenlijk.
Volgens mij is het daar de enige die zich nog een klein beetje aan de malaise kan onttrekken, stevent (no pun intended) ook gewoon af op een basisplek volgende week in Qatar dus je kan zeggen dat het geen hele verkeerde keuze is geweest. Maar wellicht een discussie voor een ander topic.quote:Op maandag 14 november 2022 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Berghuis is nu inderdaad dezelfde slappe zak als bij ons. Wellicht ligt het dan niet bij de club maar bij de speler. Die verongelijkte kop die zichzelf veel beter vindt dan ieder ander past veel beter bij Ajax, lekker wegblijven.
Funes Mori als ik het goed heb.quote:Op maandag 14 november 2022 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raul Jimenez is onbetwiste spits lijkt me. Geen idee wie dan back-up is.
Mwah hij heeft het met zijn bipolaire gedrag wel een beetje verbruid bij mij, als je medespelers op trainingen neertrapt en meermaals rood pakt in cruciale potjes met gefrustreerde zaagtackles dan ben je gewoon niet goed wijs. Dat heeft weinig met zijn transfer te maken alhoewel dat ie zo lang loyaal bleef aan Feyenoord de enige reden is dat ik hem niet al veel eerder uitspuugde.quote:Op maandag 14 november 2022 16:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb dat nog steeds wel eigenlijk. Als je de sentimenten die bij spelers over het algemeen toch niet leven opzij zet heeft hij toch gewoon een uitstekende beslissing gemaakt. Ook nog één van de weinige spelers die in interviews altijd wel zegt waar het op staat. Fijne speler om naar te kijken.
Al sta ik dan wel weer juichend op de tribune als Kokcu hem een dubbele beenbreuk schopt in januari, zo hypocriet ben ik dan ook wel weer
Ik snap wel dat je gefrustreerd raakt als je zo goed kan voetballen en vervolgens Dickball we zijn een Nederlandse club dus we praten hier Nederlands voorgeschoteld krijgt. Spreekt wat mij betreft alleen maar voor hem, ook de enige die daar zijn muil over los durfde te trekken en vervolgens het zwijgen werd opgelegd.quote:Op maandag 14 november 2022 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah hij heeft het met zijn bipolaire gedrag wel een beetje verbruid bij mij, als je medespelers op trainingen neertrapt en meermaals rood pakt in cruciale potjes met gefrustreerde zaagtackles dan ben je gewoon niet goed wijs. Dat heeft weinig met zijn transfer te maken alhoewel dat ie zo lang loyaal bleef aan Feyenoord de enige reden is dat ik hem niet al veel eerder uitspuugde.
Maar dat verongelijkte, vooral als een teamgenoot weer een kutbal gaf of als Advocaat zo’n ‘jaah hard werkuh’ speech deed, dat had wel iets leuks. En als het bij hem loopt kan ie zo ontzettend goed voetballen. Van hem als speler zal ik altijd fan blijven.
Gezien de alternatieven en zijn algemene populariteit in Mexico is het niet zo’n slimme keuze juist. Bondscoach staat daar al onder druk, op die manier krijg je al die knotsgekke ziedende Mexicanen alleen maar meer tegen je.quote:
Nou ja, ik zou toch eerder een bewezen doelpuntenmaker uit Premier League meenemen (los van fitheid) dan Santi, lijkt me. Leuk dat er daar ook miljoenen bondscoaches zijn maar de echte bondscoach luistert daar natuurlijk niet naar.quote:Op maandag 14 november 2022 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de alternatieven en zijn algemene populariteit in Mexico is het niet zo’n slimme keuze juist. Bondscoach staat daar al onder druk, op die manier krijg je al die knotsgekke ziedende Mexicanen alleen maar meer tegen je.
Verder is Santi wel een goede speler om in te brengen als invaller dus hij zou niet waardeloos zijn.
Ligt er een beetje aan of die surrogaatbondscoaches op een gegeven moment ledematen gaan opsturen of iets dergelijks.quote:Op maandag 14 november 2022 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou toch eerder een bewezen doelpuntenmaker uit Premier League meenemen (los van fitheid) dan Santi, lijkt me. Leuk dat er daar ook miljoenen bondscoaches zijn maar de echte bondscoach luistert daar natuurlijk niet naar.
Op zich maar zoals ik al zei, als je dan mensen maar gaat neertrappen op het middenveld ben je gewoon niet goed in je hoofd.quote:Op maandag 14 november 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je gefrustreerd raakt als je zo goed kan voetballen en vervolgens Dickball we zijn een Nederlandse club dus we praten hier Nederlands voorgeschoteld krijgt. Spreekt wat mij betreft alleen maar voor hem, ook de enige die daar zijn muil over los durfde te trekken en vervolgens het zwijgen werd opgelegd.
Ja dat is precies het punt dat ik probeer te maken. Waar vergelijk je het mee. We hebben deze zomer best wat geld uitgegeven aan spelers die ook niet altijd leveren / niet allemaal zekerheidshalve blijken te zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Anderzijds is het maar ca. 2mln meer dan Timber.
Nou ja, ‘bier’quote:Op maandag 14 november 2022 19:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.biernet.nl/nieuws/bier-in-de-eredivisie-seizoen-2223
Voor altijd de eerste. @:Caland
Jammer! Hopen dat ie snel de knop om kan zetten en alles op alles te zetten nummer 1 bij Feyenoord te worden en blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |