Zal een reden hebben. Mogelijk medisch?quote:Op zondag 13 november 2022 18:06 schreef Scrummie het volgende:
Gvd Arne, laat Gimenez nou eens gewoon 90 minuten staan.
Nee, niets medisch.quote:Op zondag 13 november 2022 18:09 schreef RvLaak het volgende:
Kan een modje een normale TT maken?
[..]
Zal een reden hebben. Mogelijk medisch?
OhArne is gebeld door de bondscoach van Megico.quote:Op zondag 13 november 2022 18:09 schreef RvLaak het volgende:
Kan een modje een normale TT maken?
[..]
Zal een reden hebben. Mogelijk medisch?
Zo frustrerend jaquote:Op zondag 13 november 2022 18:13 schreef Slobeend het volgende:
De eerste bruikbare voorzet als Gimenez er niet meer is
Zidane was een uitslover.quote:Op zondag 13 november 2022 18:15 schreef bbuddybb het volgende:
Een Zidane-achtige goal hoor.
Al was de goal van Zidane lastiger, omdat hij 'm wat hoger in de lucht nam.
Kokcu is prima in vorm.quote:Op zondag 13 november 2022 18:18 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu kan echt zoveel beter. Zie je net bij die steekpass ook.
Als het na de winterstop (hopelijk) allemaal wat beter draait, zul je zien dat ook hij echt weergaloze wedstrijden op de mat zal leggen.
Eens. Bedoelde meer dat hij nog dwingender kan zijn als het elftal ook beter draait.quote:
Sowieso vrij duidelijk onze beste speler en misschien wel de beste van de Eredivisie. Alle kritiek op zijn spel snap ik niet zo.quote:
Ik zei zoiets ook in Pol maar toen werd ik voor gek verklaard.quote:Op zondag 13 november 2022 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Azarkan volgend jaar zeker de kans geven.
Mwah, ik denk dat Excelsior wel zijn plafond is, mentaal niet bijster sterk.quote:Op zondag 13 november 2022 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Azarkan volgend jaar zeker de kans geven.
Ja kunnen we dan ff kijkenquote:Op zondag 13 november 2022 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Excelsior wel zijn plafond is, mentaal niet bijster sterk.
Waar haal je dat nou weer vandaan!? Hij heeft overal ontzettend veel inzet getoond en is overal een waardevolle speler daardoor. Vlak nadat hij opnieuw teleurgesteld werd bij Feyenoord dat hij verhuurd ging worden pakte hij de draad gewoon weer op.quote:Op zondag 13 november 2022 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Excelsior wel zijn plafond is, mentaal niet bijster sterk.
Verdedigend doet ie het prima. Aanvallend voorlopig minder dan vorig seizoen. Contractverlenging al rond?quote:Op zondag 13 november 2022 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk is Geertruida volgend jaar ook wat meer in vorm, want die heeft een beroerde eerste seizoenshelft te pakken.
Mensen die waarde hechten aan die statistiek in een individuele wedstrijd hebben dan ook een enorme mentale beperking.quote:Op zondag 13 november 2022 18:34 schreef hhh38 het volgende:
xG van 1,4
Met Seba en Orrie is die statistiek nóg minder waard
Morgenquote:Op zondag 13 november 2022 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verdedigend doet ie het prima. Aanvallend voorlopig minder dan vorig seizoen. Contractverlenging al rond?
Die keeper van hun is wel hun beste speler en die staat er ook niet voor Jan Lul natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 18:33 schreef hhh38 het volgende:
Je had er nog makkelijk 3 bij kunnen maken
"Goed in de combinatie"quote:Op zondag 13 november 2022 18:39 schreef Kerftminister het volgende:
Die Danilo
Die leidt zo vaak counters van tegenstanders in.
En ook deze overtreding weer zo dom, wat een sukkel.
Mag wel op scoutings lijstje voor als Bijlow ooit een transfer gaat maken.quote:Op zondag 13 november 2022 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die keeper van hun is wel hun beste speler en die staat er ook niet voor Jan Lul natuurlijk.
Het zegt natuurlijk wel dat je niet tot hele grote uitgespeelde kansen komt maar hangt op de individuele kwaliteiten van oa die twee, waar niet per se iets mis mee is, dus in die zin weinig waard ja.quote:Op zondag 13 november 2022 18:34 schreef hhh38 het volgende:
xG van 1,4
Met Seba en Orrie is die statistiek nóg minder waard
Voor Feyenoord is een vrije schietkans net buiten de 16 gewoon een grote kans. Vooral omdat het inmiddels wel tactiek lijkt om Szymanski en Kokcu daar in stelling te brengen.quote:Op zondag 13 november 2022 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk wel dat je niet tot hele grote uitgespeelde kansen komt maar hangt op de individuele kwaliteiten van oa die twee, waar niet per se iets mis mee is, dus in die zin weinig waard ja.
En nog veel zeikerds! Kun je nagaan als het allemaal eindelijk eens gaat lopen....quote:Op zondag 13 november 2022 18:41 schreef Kerftminister het volgende:
Bovenaan in Nederland.
Bovenaan in Europa.
OVERAL BOVENAAN
OH ARNE
Leuke verdekte persoonlijke aanval weer voor een user die te laf is om normaal op iemand in te gaan.quote:Op zondag 13 november 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die waarde hechten aan die statistiek in een individuele wedstrijd hebben dan ook een enorme mentale beperking.
Wel leuk dat je je aangesproken voelt terwijl hij niet 1x je naam noemt.quote:Op zondag 13 november 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuke verdekte persoonlijke aanval weer voor een user die te laf is om normaal op iemand in te gaan.
Ja zo is hij. Doet het slim/sluw zodat niemand kan ingrijpen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel leuk dat je je aangesproken voelt terwijl hij niet 1x je naam noemt.
Daarvoor moeten we echt wachten tot juni denk ik.quote:Op zondag 13 november 2022 19:09 schreef fetX het volgende:
Hopelijk gaat het goede nieuws wat @:zka aankondigde over SzymanskiGod
@:dombo
Helemaal mee eens. Deze man verkoop je makkelijk door voor 20+ aan een Italiaanse ploegje.quote:Op zondag 13 november 2022 19:09 schreef fetX het volgende:
Hopelijk gaat het goede nieuws wat @:zka aankondigde over SzymanskiGod
@:dombo
QFT.quote:Op zondag 13 november 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die waarde hechten aan die statistiek in een individuele wedstrijd hebben dan ook een enorme mentale beperking.
Hier kan ik mij wel een voorstelling bij maken ja.quote:Op zondag 13 november 2022 19:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hans in heel gebrekkig Engels stelde rare vragen.
Jankenquote:Op zondag 13 november 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuke verdekte persoonlijke aanval weer voor een user die te laf is om normaal op iemand in te gaan.
Lekker gescout voor de verandering godverdomme.quote:Op zondag 13 november 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Deze man verkoop je makkelijk door voor 20+ aan een Italiaanse ploegje.
Yes doe ik morgen! Waar is speelschemaatje?quote:Op zondag 13 november 2022 18:44 schreef Zipportal het volgende:
User @:ThePlaneteer gaat de OP updaten. Tied zat nu.
Gewoon Kökcü verkopen na dit seizoen en met een middenveld spelen met Timber, Szymanski en een nieuwe nummer 6quote:Op zondag 13 november 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Deze man verkoop je makkelijk door voor 20+ aan een Italiaanse ploegje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |