Zal een reden hebben. Mogelijk medisch?quote:Op zondag 13 november 2022 18:06 schreef Scrummie het volgende:
Gvd Arne, laat Gimenez nou eens gewoon 90 minuten staan.
Nee, niets medisch.quote:Op zondag 13 november 2022 18:09 schreef RvLaak het volgende:
Kan een modje een normale TT maken?
[..]
Zal een reden hebben. Mogelijk medisch?
OhArne is gebeld door de bondscoach van Megico.quote:Op zondag 13 november 2022 18:09 schreef RvLaak het volgende:
Kan een modje een normale TT maken?
[..]
Zal een reden hebben. Mogelijk medisch?
Zo frustrerend jaquote:Op zondag 13 november 2022 18:13 schreef Slobeend het volgende:
De eerste bruikbare voorzet als Gimenez er niet meer is
Zidane was een uitslover.quote:Op zondag 13 november 2022 18:15 schreef bbuddybb het volgende:
Een Zidane-achtige goal hoor.
Al was de goal van Zidane lastiger, omdat hij 'm wat hoger in de lucht nam.
Kokcu is prima in vorm.quote:Op zondag 13 november 2022 18:18 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu kan echt zoveel beter. Zie je net bij die steekpass ook.
Als het na de winterstop (hopelijk) allemaal wat beter draait, zul je zien dat ook hij echt weergaloze wedstrijden op de mat zal leggen.
Eens. Bedoelde meer dat hij nog dwingender kan zijn als het elftal ook beter draait.quote:
Sowieso vrij duidelijk onze beste speler en misschien wel de beste van de Eredivisie. Alle kritiek op zijn spel snap ik niet zo.quote:
Ik zei zoiets ook in Pol maar toen werd ik voor gek verklaard.quote:Op zondag 13 november 2022 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Azarkan volgend jaar zeker de kans geven.
Mwah, ik denk dat Excelsior wel zijn plafond is, mentaal niet bijster sterk.quote:Op zondag 13 november 2022 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Azarkan volgend jaar zeker de kans geven.
Ja kunnen we dan ff kijkenquote:Op zondag 13 november 2022 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Excelsior wel zijn plafond is, mentaal niet bijster sterk.
Waar haal je dat nou weer vandaan!? Hij heeft overal ontzettend veel inzet getoond en is overal een waardevolle speler daardoor. Vlak nadat hij opnieuw teleurgesteld werd bij Feyenoord dat hij verhuurd ging worden pakte hij de draad gewoon weer op.quote:Op zondag 13 november 2022 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Excelsior wel zijn plafond is, mentaal niet bijster sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |