Waar is ie dan? Heeft ie een baan?quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:21 schreef Caland het volgende:
Was @:tong80 er maar om dit nieuws te duiden
Op vakantiequote:Op zaterdag 12 november 2022 15:33 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Waar is ie dan? Heeft ie een baan?
Als dat zou gebeuren dan is het echt de Comedy Capers Competitie.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Gezien de uitslag bij Emmen - Ajax en de tussenstand bij PSV - AZ ga ik voor morgen vast rekenen op puntverlies, dan ben ik maar vast voorbereid.
Coolsingel?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoordgod dat morgen 3 punten los staat van Ajax.
Na al die jaren supporteren weet ik maar al te goed hoe deze club rolt natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren dan is het echt de Comedy Capers Competitie.
Ach je hebt toch ook de Drank de Boer-jaren meegemaakt? Toen verknalde de top 4 ook aan de lopende band punten.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren dan is het echt de Comedy Capers Competitie.
Gewoon een mooie 0-0 en dan als koploper de winterstop ingaan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Gezien de uitslag bij Emmen - Ajax en de tussenstand bij PSV - AZ ga ik voor morgen vast rekenen op puntverlies, dan ben ik maar vast voorbereid.
Jinx het nou niet manquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoordgod dat morgen 3 punten los staat van Ajax.
Het zou toch zo heerlijk zijn als je zo’n matige eerste seizoenshelft met een volledig nieuw team kan afsluiten als winterkampioen (naast groepswinnaar in de EL)quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:55 schreef Scrummie het volgende:
Het potje is morgen ERG belangrijk.
Gewoon een geweldige ploeg.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou toch zo heerlijk zijn als je zo’n matige eerste seizoenshelft met een volledig nieuw team kan afsluiten als winterkampioen (naast groepswinnaar in de EL)
Vrij bijzonder ja. Na de voorbereiding was dit topic manisch depressief.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou toch zo heerlijk zijn als je zo’n matige eerste seizoenshelft met een volledig nieuw team kan afsluiten als winterkampioen (naast groepswinnaar in de EL)
Ik ben nooit depressief geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrij bijzonder ja. Na de voorbereiding was dit topic manisch depressief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geleerd als Feyenoorder dat ik dat nooit moet zeggen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:07 schreef fetX het volgende:
Wel heerlijk want het kan alleen maar beter.
#Makkelijkderdeeerstequote:Op zaterdag 12 november 2022 23:14 schreef De_Kraam het volgende:
Bestsellerauteurtje had weer gelijk.
[ afbeelding ]
Wedstrijd minder ehquote:Op zondag 13 november 2022 00:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik snap trouwens niet helemaal waarom we eerste staan met een minder doelsaldo of is dat weer een Oostenrijk naar 't WK momentje? Of vanwege wedstrijd minder?
Bij gelijk aantal punten gelden de verliespunten, Feyenoord heeft er 9, Ajax en PSV beiden 12. Zijn die gelijk dan telt doelsaldo pas, daarna doelpunten voor etc. etc.quote:Op zondag 13 november 2022 00:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik snap trouwens niet helemaal waarom we eerste staan met een minder doelsaldo of is dat weer een Oostenrijk naar 't WK momentje? Of vanwege wedstrijd minder?
Niet verliespunten maar het gemiddelde aantal punten per wedstrijd geeft de doorslagquote:Op zondag 13 november 2022 00:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bij gelijk aantal punten gelden de verliespunten, Feyenoord heeft er 9, Ajax en PSV beiden 12. Zijn die gelijk dan telt doelsaldo pas, daarna doelpunten voor etc. etc.
Ben het wel met @fetX eens dat we naar onszelf moeten kijken en niet naar de rest. Dat Ajax de boel saboteert om de trainer eruit te werken (ik weet echt niet meer wat ik het anders kan noemen…) en PSV vier uit veertien verliest is echt ongekend te noemen. Net als in de EL overwinteren met 8 punten, laat staan als groepswinnaar. Denk dat we qua punten staan waar we moeten staan maar dat de uitgangspositie bijzonder gunstig is voor hoe we presteren.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrij bijzonder ja. Na de voorbereiding was dit topic manisch depressief.
Uit het reglement betaald voetbal 22-23quote:Op zondag 13 november 2022 01:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet verliespunten maar het gemiddelde aantal punten per wedstrijd geeft de doorslag![]()
Maar het is pas sinds 19/20 dat dit in de tussenstand wordt doorgevoerd als eerste tiebreaker.
quote:Artikel 17 – Competitieresultaten
1. De rangorde gedurende een competitie wordt bepaald door het aantal behaalde wedstrijdpunten. Bij een gelijk aantal
wedstrijdpunten is het aantal verliespunten bepalend voor de positie op de ranglijst, dat wil zeggen hoe meer verliespunten,
hoe lager de positie. Zijn het aantal wedstrijdpunten en het aantal verliespunten gelijk, dan is het doelsaldo bepalend. Is het
doelsaldo gelijk, dan is het aantal doelpunten "voor" beslissend. Is het aantal doelpunten "voor" gelijk, dan is het resultaat
van de onderlinge competitiewedstrijd(en) beslissend en wel als volgt:
- aantal behaalde punten in onderlinge wedstrijd(en);
- bij gelijk aantal behaalde punten: doelsaldo in onderlinge wedstrijd(en);
- bij gelijk aantal behaalde punten en doelsaldo: aantal gescoorde doelpunten in onderlinge wedstrijd(en);
- bij gelijk aantal behaalde punten, doelsaldo en aantal gescoorde doelpunten: aantal gescoorde uitdoelpunten in
onderlinge wedstrijd(en).
Indien het resultaat van de onderlinge competitiewedstrijd(en) geen beslissing brengt of kan brengen, dan wordt de
rangorde bepaald door de alfabetische volgorde van de naam van de desbetreffende clubs.
Winterkampioen is leuk maar zegt zo weinig met maar 14 wedstrijden gespeeld. De competitie is nog niet op de helft en Feyenoord krijgt Utrecht (uit), Groningen (uit) en Ajax (thuis) direct na de winterstop. Kijken of ze dan nog bovenaan staan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof het dan opeens heel wat voorstelt dat we bovenaan staan.quote:Op zondag 13 november 2022 03:27 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Winterkampioen is leuk maar zegt zo weinig met maar 14 wedstrijden gespeeld. De competitie is nog niet op de helft en Feyenoord krijgt Utrecht (uit), Groningen (uit) en Ajax (thuis) direct na de winterstop. Kijken of ze dan nog bovenaan staan.
Ik hoop oprecht intens dat Alfred er in januari nog zit met z’n rebelse bende dwarsliggers. Dan krijg je zowaar misschien een leuke kans om de voorsprong uit te bouwen.quote:Op zondag 13 november 2022 03:27 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Winterkampioen is leuk maar zegt zo weinig met maar 14 wedstrijden gespeeld. De competitie is nog niet op de helft en Feyenoord krijgt Utrecht (uit), Groningen (uit) en Ajax (thuis) direct na de winterstop. Kijken of ze dan nog bovenaan staan.
Het kan. Ik denk dat zowel Feyenoord als PSV de pech hebben dat het elftal net als in Amsterdam ook gewoon een stuk minder is dit seizoen. Als we eerlijk zijn heeft Feyenoord het tot nu toe ook helemaal niet zo bijzonder gedaan. 33 punten uit 14 betekent 77 puntjes uit 34 wedstrijden, dat is geen bijzonder hoog puntenaantal.quote:Op zondag 13 november 2022 07:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht intens dat Alfred er in januari nog zit met z’n rebelse bende dwarsliggers. Dan krijg je zowaar misschien een leuke kans om de voorsprong uit te bouwen.
33 uit 14 is 80 uit 34. Daarnaast niet bijzonder gedaan terwijl je voor 75 miljoen aan spelers hebt verkocht en voor ca 35 hebt gekocht (wel incl wat huurspelers dan). Je hebt meer dan de helft van je basis moeten vervangen met jong grut. Je hebt nog helemaal niks, maar je mag hier toch best blij mee zijn?quote:Op zondag 13 november 2022 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan. Ik denk dat zowel Feyenoord als PSV de pech hebben dat het elftal net als in Amsterdam ook gewoon een stuk minder is dit seizoen. Als we eerlijk zijn heeft Feyenoord het tot nu toe ook helemaal niet zo bijzonder gedaan. 33 punten uit 14 betekent 77 puntjes uit 34 wedstrijden, dat is geen bijzonder hoog puntenaantal.
Het moet na de winter gewoon echt beter en wedstrijden tegen de kleintjes moeten makkelijker gewonnen worden. Dan heb je best een aardige kans.
80 punten uit 34 wedstrijden zou heel goed zijn. Dat is een stuk meer dan vorig jaar. En je zou er de afgelopen 10 jaar 3x kampioen mee zijn geworden. Sinds 2015 dan weer niet, maar het betekent sowieso dat je tot het eind meedoet. Dat zou heel knap zijn met dit nieuwe team.quote:Op zondag 13 november 2022 09:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
33 uit 14 is 80 uit 34. Daarnaast niet bijzonder gedaan terwijl je voor 75 miljoen aan spelers hebt verkocht en voor ca 35 hebt gekocht (wel incl wat huurspelers dan). Je hebt meer dan de helft van je basis moeten vervangen met jong grut. Je hebt nog helemaal niks, maar je mag hier toch best blij mee zijn?
Maar ok. Laten we het niet jinxen. Morgen 200% geven.
Benieuwd naar je berekening want ik kom op 77 uit. 33 delen door 14 en dan keer 34.quote:Op zondag 13 november 2022 09:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
33 uit 14 is 80 uit 34. Daarnaast niet bijzonder gedaan terwijl je voor 75 miljoen aan spelers hebt verkocht en voor ca 35 hebt gekocht (wel incl wat huurspelers dan). Je hebt meer dan de helft van je basis moeten vervangen met jong grut. Je hebt nog helemaal niks, maar je mag hier toch best blij mee zijn?
Maar ok. Laten we het niet jinxen. Morgen 200% geven.
Nou bereken nog maar een keer dan..quote:Op zondag 13 november 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Benieuwd naar je berekening want ik kom op 77 uit. 33 delen door 14 en dan keer 34.
Ah kut.quote:
Op dit punt hadden we vorig jaar 10 verliespunten, nu nog maar 9. Maar het verschil blijft klein, ook in vergelijking met de seizoenen daarvoor.quote:Op zondag 13 november 2022 09:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik kan het even niet meer vinden maar volgens mij heb ik gelezen dat wij per wedstrijd gemiddeld meer punten pakken dan vorig seizoen itt de rest.
Klopt, wij hebben een ietsjes hoger gemiddelde per wedstrijd maar zij een stuk minder.quote:Op zondag 13 november 2022 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op dit punt hadden we vorig jaar 10 verliespunten, nu nog maar 9. Maar het verschil blijft klein, ook in vergelijking met de seizoenen daarvoor.
In de kuip zullen ze niet gaan stunten neem ik aan al was Feyenoord tegen Cambuur ook zeer matig.quote:Op zondag 13 november 2022 11:09 schreef fetX het volgende:
Excelsior gaat de pot van hun leven spelen @:caland
Klopt al krijg je zelfs dan 4 100% kansen dus kun je nagaan tegen wat voor troep je speelt.quote:Op zondag 13 november 2022 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de kuip zullen ze niet gaan stunten neem ik aan al was Feyenoord tegen Cambuur ook zeer matig.
quote:Op zondag 13 november 2022 11:09 schreef fetX het volgende:
Je moet tegen zo'n kutclub gewoon minimaal 3 xG creëren en maximaal 0,5 weggeven. Tegen Cambuur was dat 2 tegen 1, dat zit nog veel te dicht bij elkaar.quote:Op zondag 13 november 2022 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt al krijg je zelfs dan 4 100% kansen dus kun je nagaan tegen wat voor troep je speelt.
AzarkanGOD gaat mondjes snoerenquote:Op zondag 13 november 2022 11:09 schreef fetX het volgende:
Hij kan het weten, hij was de voorganger van Directeurtje als VI Sinterklaas.quote:Op zondag 13 november 2022 11:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Koert is er al zeker van dus dit komt goed voor Feyenoord.
Ik ben de laatste die tevreden is over dit Feyenoord tot nu toe, maar ben er wel van overtuigd dat er meer in zit.quote:Op zondag 13 november 2022 11:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je moet tegen zo'n kutclub gewoon minimaal 3 xG creëren en maximaal 0,5 weggeven. Tegen Cambuur was dat 2 tegen 1, dat zit nog veel te dicht bij elkaar.
En dan heeft Cambuur nog relatief weinig goals tegen (net zo veel als PSVquote:Op zondag 13 november 2022 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt al krijg je zelfs dan 4 100% kansen dus kun je nagaan tegen wat voor troep je speelt.
Ik ben daar ook van overtuigd hoor, maar wel vooral door Slot. Als je Bertje van Marwijk aan het roer had gehad dan weet je dat je het seizoen gewoon naar het einde had gerommeld en je weer vierde ofzo was geworden.quote:Op zondag 13 november 2022 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die tevreden is over dit Feyenoord tot nu toe, maar ben er wel van overtuigd dat er meer in zit.
Dat heeft er denk ik meer mee te maken dat Slot veel aanvallender denkt dat een van Marwijk. Feyenoord moet altijd op zoek naar zo’n aanvallend ingestelde trainer die druk naar voren wil zetten.quote:Op zondag 13 november 2022 11:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben daar ook van overtuigd hoor, maar wel vooral door Slot. Als je Bertje van Marwijk aan het roer had gehad dan weet je dat je het seizoen gewoon naar het einde had gerommeld en je weer vierde ofzo was geworden.
Het heeft er bij mij mee te maken dat Slot (net als een Ten Hag) structureel heeft bewezen dat hij zijn ploegen 10 tot 20 procent beter kan laten presteren dan er in het materiaal zit. Van Marwijk niet.quote:Op zondag 13 november 2022 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heeft er denk ik meer mee te maken dat Slot veel aanvallender denkt dat een van Marwijk. Feyenoord moet altijd op zoek naar zo’n aanvallend ingestelde trainer die druk naar voren wil zetten.
Met onze EIGEN jeugd op de backposities. We hebben gewoon de beste verdediging van Nederlandquote:Op zondag 13 november 2022 11:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij niet zo druk met ons supertrio Trauner - Hancko - Bijlow achterin.
Maar ik vind dat Slot dat tot nu toe nog niet doet.quote:Op zondag 13 november 2022 11:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het heeft er bij mij mee te maken dat Slot (net als een Ten Hag) structureel heeft bewezen dat hij zijn ploegen 10 tot 20 procent beter kan laten presteren dan er in het materiaal zit. Van Marwijk niet.
Dat vind ik een opmerkelijke stelling.quote:Op zondag 13 november 2022 12:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar ik vind dat Slot dat tot nu toe nog niet doet.
quote:Op zondag 13 november 2022 12:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik een opmerkelijke stelling.Waarom niet? Hij zit op een hoger puntengemiddelde dan vorig jaar en overleeft in Europa. Ik denk echt dat er in dit materiaal niet veel meer zit, dit is geen machine die alles met 4-0 wint.
?quote:Op zondag 13 november 2022 11:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben daar ook van overtuigd hoor, maar wel vooral door Slot.
Nouja er zal misschien nog iets meer scorend vermogen in zitten ja, maar denk dat Feyenoord als het daadwerkelijk dit puntengemiddelde volhoudt een wereldprestatie levert.quote:
Als er een controlerende middenvelder komt kan het gebeuren dat Szymanski op de flanken komt te spelen op de plek van Dilrosun, maar denk dat we niet iets nieuws gaan halen. Paixao gaat niet meer uit de ploeg denk ik.quote:Op zondag 13 november 2022 12:03 schreef fetX het volgende:
Ik moet dit overigens wel nuanceren. De kwaliteit voorin houdt namelijk niet echt over. Dus eea gaat wel afhangen van wat er in de winterstop gebeurt.
Als Danilo vandaag een doelpuntje erin prikt gaat hij als topscorer de winter in.quote:Op zondag 13 november 2022 12:03 schreef fetX het volgende:
Ik moet dit overigens wel nuanceren. De kwaliteit voorin houdt namelijk niet echt over. Dus eea gaat wel afhangen van wat er in de winterstop gebeurt.
Ik heb ook nog steeds wel kleine hoop op Walemark. Zeker na de woorden van Slot. Maar het houdt ook niet over wat hij laat zien hoor. Pfoe.quote:Op zondag 13 november 2022 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als er een controlerende middenvelder komt kan het gebeuren dat Szymanski op de flanken komt te spelen op de plek van Dilrosun, maar denk dat we niet iets nieuws gaan halen. Paixao gaat niet meer uit de ploeg denk ik.
Eens hoor al blijf ik hem te matig vinden voor Feyenoord.quote:Op zondag 13 november 2022 12:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Danilo vandaag een doelpuntje erin prikt gaat hij als topscorer de winter in.
Heeft hij toch gedaan wat hij moet doen.
Wat zei Slot daarover?quote:Op zondag 13 november 2022 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds wel kleine hoop op Walemark. Zeker na de woorden van Slot. Maar het houdt ook niet over wat hij laat zien hoor. Pfoe.
Dat hij er heel dichtbij zit om echt goed te zijn voor Feyenoord afgaande wat hij ziet op de training. Dat hij nog een drempel over moet oid.quote:
Soms komt er ineens toch een omslagpunt (vaak rond 22/23 ofzo) dat spelers toch ineens flink omhoog gaan in rendement. Maar je hebt ook jongens die hun hele carrière op 2 goals per seizoen blijven hangen, en daar ben ik bij Walemark een beetje bang voor.quote:Op zondag 13 november 2022 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds wel kleine hoop op Walemark. Zeker na de woorden van Slot. Maar het houdt ook niet over wat hij laat zien hoor. Pfoe.
Ah oke, tnx.quote:Op zondag 13 november 2022 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hij er heel dichtbij zit om echt goed te zijn voor Feyenoord afgaande wat hij ziet op de training. Dat hij nog een drempel over moet oid.
In het begin van het seizoen zag je die potentie in ieder geval terug dus wie weet. Paixao - Gimenez - Walemark geven mij wat dat betreft alledrie hetzelfde gevoel dat er potentie tot buitenklasse in zit maar ze het nog (lang) niet bereiken. Bij Idrissi - Danilo - Dilrosun heb ik weer het tegenovergestelde, alledrie redelijke spelers voor Feyenoord maar niks met echte doorgroeipotentie.quote:Op zondag 13 november 2022 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hij er heel dichtbij zit om echt goed te zijn voor Feyenoord afgaande wat hij ziet op de training. Dat hij nog een drempel over moet oid.
Klopt. Echter lijkt er wel ontwikkeling in de ploeg te zitten. Maw; ze lijken beter op elkaar ingespeeld te raken. Als Slot die lijn vol kan houden in & na de winterstop, kon het nog wel eens een heel leuk seizoen worden.*quote:Op zondag 13 november 2022 12:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Feyenoord gaat niet als koploper de stop in omdat we zo verschrikkelijk goed zijn maar omdat Ajax en PSV steekjes laten vallen.
Maar misschien geeft dit een boost waardoor het het heel mooi seizoen kan gaan worden.
Je hebt het over de ploeg die maar 1 verlies heeft in de Eredivisie op dit moment. (En die was natuurlijk zwaar onterecht vanwege de corner die geen corner wasquote:Op zondag 13 november 2022 12:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Feyenoord gaat niet als koploper de stop in omdat we zo verschrikkelijk goed zijn maar omdat Ajax en PSV steekjes laten vallen.
Maar misschien geeft dit een boost waardoor het het heel mooi seizoen kan gaan worden.
Ja, dat is waar. Maar Feyenoord heeft het in die wedstrijd zelf ook wel verprutst.quote:Op zondag 13 november 2022 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt het over de ploeg die maar 1 verlies heeft in de Eredivisie op dit moment. (En die was natuurlijk zwaar onterecht vanwege de corner die geen corner was)
Het gaat allemaal nog steeds dusdanig moeizaam dat we ons vooral geen illusies moeten maken. Het is met name te danken aan de rest en vooral ons uiterst eenvoudige programma.quote:Op zondag 13 november 2022 12:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Wanneer is dat ooit fout gegaan?quote:Op zondag 13 november 2022 12:47 schreef De_Kraam het volgende:
Een Oostenrijker met een arm omhoog.
Moet gewoon kunnen toch.
PSV was inderdaad beter, maar dat is niet een heel gek verloop in Eindhoven.quote:Op zondag 13 november 2022 12:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar Feyenoord heeft het in die wedstrijd zelf ook wel verprutst.
Sluit me hier wel bij aan.quote:Op zondag 13 november 2022 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PSV was inderdaad beter, maar dat is niet een heel gek verloop in Eindhoven.
Je kan zeggen wat je wil, maar Feyenoord heeft dit seizoen geen enkel punt gestolen. Ja, de overtuiging ontbrak wel eens, maar gestolen is er niks.
Dat valt voor mij moeilijkt te rijmen met het feit dat we dankzij de anderen dan wel of dan niet als eerste de winterstop ingaan.
Het zegt qua stand en punten nog niet zo heel veel maar ondertussen is het bij Ajax chaos en zit de halve selectie op het WK, PSV heeft het ook niet als ze geen underdog zijn en die zullen ook wel een aantal WK gangers hebben, Slot mist 1? speler voor het WK, dat scheelt toch echt wel in de voorbereiding op de 2e seizoenshelft.quote:Op zondag 13 november 2022 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat allemaal nog steeds dusdanig moeizaam dat we ons vooral geen illusies moeten maken. Het is met name te danken aan de rest en vooral ons uiterst eenvoudige programma.
Naast Bijlow, zijn er geen Feyenoord namen op het formulier van vGaal.quote:Op zondag 13 november 2022 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zegt qua stand en punten nog niet zo heel veel maar ondertussen is het bij Ajax chaos en zit de halve selectie op het WK, PSV heeft het ook niet als ze geen underdog zijn en die zullen ook wel een aantal WK gangers hebben, Slot mist 1? speler voor het WK, dat scheelt toch echt wel in de voorbereiding op de 2e seizoenshelft.
Begrijp ik maar je hebt die Pool ook nog dus dat is al 2 en misschien nog meer van andere landen.quote:Op zondag 13 november 2022 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Naast Bijlow, zijn er geen Feyenoord namen op het formulier van vGaal.
Crap... Blijf dat vergetenquote:Op zondag 13 november 2022 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik maar je hebt die Pool ook nog dus dat is al 2 en misschien nog meer van andere landen.
Gimenez waarschijnlijk nog. Meer niet.quote:Op zondag 13 november 2022 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik maar je hebt die Pool ook nog dus dat is al 2 en misschien nog meer van andere landen.
Blijf het lekker bagatelliseren de prestaties van je eigen club. Van het eerste blok van 17 wedstrijden moet je buiten Excelsior nog Utrecht, Groningen en Ajax. Moeilijk maar de eerst 2 zijn ook weer niet vergelijkbaar met de clubs die ze vroeger waren. Ajax moet in dit blok nog tegen Twente, NEC en ons. En dan hebben wij een makkelijk programma gehad?quote:Op zondag 13 november 2022 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat allemaal nog steeds dusdanig moeizaam dat we ons vooral geen illusies moeten maken. Het is met name te danken aan de rest en vooral ons uiterst eenvoudige programma.
Het gaat toch ook gewoon moeizaam? We kunnen nog niet zeggen dat we naar een geweldig elftal zitten te kijken, zeker als je het vergelijkt met vorig jaar. Het heeft toch wel erg met de concurrentie te maken dat we zometeen waarschijnlijk als nummer 1 de herfststop ingaan.quote:Op zondag 13 november 2022 13:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Blijf het lekker bagatelliseren de prestaties van je eigen club. Van het eerste blok van 17 wedstrijden moet je buiten Excelsior nog Utrecht, Groningen en Ajax. Moeilijk maar de eerst 2 zijn ook weer niet vergelijkbaar met de clubs die ze vroeger waren. Ajax moet in dit blok nog tegen Twente, NEC en ons. En dan hebben wij een makkelijk programma gehad?
Maar ok wat is makkelijk. PSV verliest van de nummer 15 en 17.
Het heeft toch bijna altijd met de concurrentie te maken? Als die alles winnen sta je geen 1e. Dat het moeizaam gaat is duidelijk, dat er zeker aanvallend verbetering moet komen ook. Maar defensief zijn wij enorm stabiel, pas 1x verloren. En kan je wel naar het programma kijken, maar de concurrentie verspeelt punten tegen Cambuur, Go Ahead, Emmen (een dit jaar dramatisch) Vitesse. Het is toch knap dat wij bv van een Twente en AZ redelijk gemakkelijk winnen.quote:Op zondag 13 november 2022 13:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat toch ook gewoon moeizaam? We kunnen nog niet zeggen dat we naar een geweldig elftal zitten te kijken, zeker als je het vergelijkt met vorig jaar. Het heeft toch wel erg met de concurrentie te maken dat we zometeen waarschijnlijk als nummer 1 de herfststop ingaan.
Vorig jaar had Ajax na 14 wedstrijden 9 verliespunten en PSV 11. Wint Feyenoord vandaag dan kom je als je het doortrekt gewoon uit op 80 punten. Zeker als er dit jaar echt een top 3 is dan is dat normaliter genoeg voor een kampioenschap. Ik snap daarnaast niet wat de punten die wij binnenhalen te maken heeft met de concurrenten?quote:Op zondag 13 november 2022 13:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat toch ook gewoon moeizaam? We kunnen nog niet zeggen dat we naar een geweldig elftal zitten te kijken, zeker als je het vergelijkt met vorig jaar. Het heeft toch wel erg met de concurrentie te maken dat we zometeen waarschijnlijk als nummer 1 de herfststop ingaan.
Die moeten ze zo lang mogelijk houden jaquote:Op zondag 13 november 2022 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe langer het ontslagbericht van Schreuder uitblijft hoe meer ik in een titel ga geloven in ieder geval.
Ik sluit ook niet uit dat we gaan choken vandaag.quote:Op zondag 13 november 2022 14:04 schreef Cupfighter het volgende:
Eerst maar even winnen, we hebben ons ooit al een keer rijk gerekend tegen Excelsior
Snap echt niet waarom men zo paniekerig is. Buiten het feit dat het spel soms echt om te janken is heb ik voor deze wedstrijd echt nul spanning. En ik kan mij ook niet voorstellen dat de selectie van Feyenoord dat wel heeft. De herfst titel heeft nul waarde en zelfs al zou je verliezen sta je op gelijke hoogte. Zou kut zijn dat wel, maar niet kutter dan die andere verliespunten.quote:Op zondag 13 november 2022 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat we gaan choken vandaag.
De laatste drie keer dat ik dit had werd het twee keer 1-1 en een keer 0-0.quote:Op zondag 13 november 2022 14:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom men zo paniekerig is. Buiten het feit dat het spel soms echt om te janken is heb ik voor deze wedstrijd echt nul spanning.
Als je dit jaar kampioen wordt is het sowieso voor een groot dee omdat de tegenstand het volledig laat afweten. Als je eerlijk ben komen we vooralsnog op elk vlak tekort.quote:Op zondag 13 november 2022 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan. Ik denk dat zowel Feyenoord als PSV de pech hebben dat het elftal net als in Amsterdam ook gewoon een stuk minder is dit seizoen. Als we eerlijk zijn heeft Feyenoord het tot nu toe ook helemaal niet zo bijzonder gedaan. 33 punten uit 14 betekent 77 puntjes uit 34 wedstrijden, dat is geen bijzonder hoog puntenaantal.
Het moet na de winter gewoon echt beter en wedstrijden tegen de kleintjes moeten makkelijker gewonnen worden. Dan heb je best een aardige kans.
Hoe dan ook, ondanks het heel vaak zwaar tegenvallende spelbeeld is het aantal punten waar we nu op staan, gezien de (volledig nieuwe) selectie gewoon erg knap. Ook pas 1x verloren en weinig tegendoelpunten.quote:Omgerekend naar een 3-puntensysteem komt de gemiddelde eredivisie-kampioen uit op 79,3 punten, met een doelsaldo van 87,2 doelpunten voor en 28,7 tegen (+58.5).
Dat kan, maar dat heeft echt totaal niks te maken met dat onze concurrenten in het zelfde weekend punten verliezen. Dat vind ik zo'n onzin. Wellicht dat het in de eindfase een rol gaat spelen maar tm een ronde of 25? Nee daar geloof ik niet in.quote:Op zondag 13 november 2022 14:57 schreef fetX het volgende:
[..]
De laatste drie keer dat ik dit had werd het twee keer 1-1 en een keer 0-0.
Ter info.
Zag er net één in de tram!quote:Op zondag 13 november 2022 15:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Donkere jongen gesignaleerd rond de Kuip?
Bagatelliseren nog wel. Wij komen echt maar heel maar heel moeilijk tot scoren, zelfs tegen de onderkant van de eredivisie. Het is de laatste wedstrijden iets beter maar het is nog steeds heel pover.quote:Op zondag 13 november 2022 13:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Blijf het lekker bagatelliseren de prestaties van je eigen club. Van het eerste blok van 17 wedstrijden moet je buiten Excelsior nog Utrecht, Groningen en Ajax. Moeilijk maar de eerst 2 zijn ook weer niet vergelijkbaar met de clubs die ze vroeger waren. Ajax moet in dit blok nog tegen Twente, NEC en ons. En dan hebben wij een makkelijk programma gehad?
Maar ok wat is makkelijk. PSV verliest van de nummer 15 en 17.
Wat heeft dat alles te maken met de rest en de concurrentie dan? Hoewel het vaak kut gaat vind ik niet dat wij onderweg punten hebben gestolen. En het kan best zo zijn dat het hele seizoen zo spelen niet gaat werken. Maar je doet net of de wedstrijden die we hebben gewonnen niet verdiend waren.quote:Op zondag 13 november 2022 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Bagatelliseren nog wel. Wij komen echt maar heel maar heel moeilijk tot scoren, zelfs tegen de onderkant van de eredivisie. Het is de laatste wedstrijden iets beter maar het is nog steeds heel pover.
Wat ze bij Ajax doen weet ik niet, maar het riekt naar sabotage. Schreuder is op deze manier in elk geval geen lang leven beschoren. Die gaan straks echt wel weer beter presteren.
Maar los van de malaise elders vind ik het allemaal gewoon nog steeds matig qua doelpuntenproductie bij ons. Al is het spel wel wat beter, maar ook hier draagt het feit dat je amper weerstand krijgt voor een belangrijk deel aan bij.
Hopen dat Santi en Szymanski ondanks hun (mogelijke) WK deelname wel volgas geven.quote:Op zondag 13 november 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
SantiGOD
Zoals verwacht eigenlijk wel. Slot leek niet al te tevreden over Danilo afgelopen donderdag.
Santi moet juist gas geven, want het is nog helemaal niet zeker dat ie meegaat.quote:Op zondag 13 november 2022 15:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hopen dat Santi en Szymanski ondanks hun (mogelijke) WK deelname wel volgas geven.
Logische opstelling, met uitzondering van Dilrosun. Die krijgt wel HEEL lang het vertrouwen.quote:Op zondag 13 november 2022 15:40 schreef fetX het volgende:
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Timber, Kökcü, Szymanski; Dilrosun, Gimenez, Paixao
Het is niet dat zijn mogelijke vervangers leveren.quote:Op zondag 13 november 2022 15:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Logische opstelling, met uitzondering van Dilrosun. Die krijgt wel HEEL lang het vertrouwen.
Heeft Walemark al eens 5+ potjes achter elkaar basis gespeeld dit jaar?quote:Op zondag 13 november 2022 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is niet dat zijn mogelijke vervangers leveren.
Nee maar dat dwingt hij ook niet af in de invalbeurten en basisplekken die hij wel krijgt. Er zat een goede periode in in het begin, toen had het gekund maar toen raakte hij geblesseerd. Op basis van hoe hij nu speelt zou het onterecht zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 16:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft Walemark al eens 5+ potjes achter elkaar basis gespeeld dit jaar?
PSV had toen een week rust omdat Arsenal niet doorging. Feyenoord had die donderdag nog gevoetbald.quote:Op zondag 13 november 2022 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PSV was inderdaad beter, maar dat is niet een heel gek verloop in Eindhoven.
Zie ik anders. Hij speelt niet fantastisch, maar Dilrosun bakt er ook echt niks van. Daarnaast mag hij meestal niet op z'n eigen plek invallen, maar op links. Niet makkelijk om dan het verschil te maken.quote:Op zondag 13 november 2022 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar dat dwingt hij ook niet af in de invalbeurten en basisplekken die hij wel krijgt. Er zat een goede periode in in het begin, toen had het gekund maar toen raakte hij geblesseerd. Op basis van hoe hij nu speelt zou het onterecht zijn.
Moet zeggen dat ik Dilro zijn basisniveau wel echt iets hoger vind liggen. Maar zie in potentie ook meer in Wålemark hoor, alleen moet ie gewoon beter spelen.quote:Op zondag 13 november 2022 16:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zie ik anders. Hij speelt niet fantastisch, maar Dilrosun bakt er ook echt niks van. Daarnaast mag hij meestal niet op z'n eigen plek invallen, maar op links. Niet makkelijk om dan het verschil te maken.
Geert mist Nelsonquote:Op zondag 13 november 2022 16:49 schreef TweedeKlum het volgende:
GeertGod is slordig de laatste tijd.
quote:Op zondag 13 november 2022 09:19 schreef RvLaak het volgende:
Lees een hoop hoopvolle posts... Ben bang dat Feyenoord gewoon weer doet wat ze altij doen; wanneer ze kunnen profiteren, verzaken
Hoor net dat het statistisch ook een soort van zekerheidje is. 61% van de keren dat de concurrentie faalt, faalt Feyenoord ookquote:
Azarkan staat wel echt teringvrij op dat middenveld, verder wel eens. Komt ook nog wel goed joh.quote:Op zondag 13 november 2022 16:52 schreef Kerftminister het volgende:
Gaat op zich niet heel veel fout bij die goal, klein foutje Trauner, maar vooral goede aanval Excelsior. Nu mentaliteit tonen.
Het is echt een mooie goal inderdaadquote:Op zondag 13 november 2022 16:52 schreef Kerftminister het volgende:
Gaat op zich niet heel veel fout bij die goal, klein foutje Trauner, maar vooral goede aanval Excelsior. Nu mentaliteit tonen.
Omgaan met druk is ook een kwaliteit zullen we maar zeggen. De reden dat AZ zo erg choked als het erop neerkomt.quote:Op zondag 13 november 2022 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoor net dat het statistisch ook een soort van zekerheidje is. 61% van de keren dat de concurrentie faalt, faalt Feyenoord ook
Go Ahead uitquote:Op zondag 13 november 2022 16:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als je denkt dit nog te gaan winnen heb je echt teveel hoop in Fey
Excelsior heeft sinds de jaren 80 niet meer gewonnen in De Kuip.quote:Op zondag 13 november 2022 16:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
We zullen zien, maar had er al een hard hoofd inquote:Op zondag 13 november 2022 16:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Omgaan met druk is ook een kwaliteit zullen we maar zeggen. De reden dat AZ zo erg choked als het erop neerkomt.
quote:Op zondag 13 november 2022 16:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Harde werkers, niets te duur om in te huren.
Ik heb er toch nog wel vertrouwen inquote:Op zondag 13 november 2022 16:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
LOLLERLOLquote:Op zondag 13 november 2022 16:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 17:09 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wat dat is
Klopt, maar GeertGod heeft terecht meer krediet.quote:Op zondag 13 november 2022 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Pedersen doet wat Geert nu allemaal doet was dit topic weer 2 pagina's groter geweest.
Counter eruit halen, op zich goed maar dat je zoiets beter kan doen vlak voor tijd met deze tussenstand is hem blijkbaar ontgaan.quote:
Centenbakje genot.quote:Op zondag 13 november 2022 17:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In Rik zit 99% syndroom van down.
De manier waarop is toch vrij raar en onnodig.quote:Op zondag 13 november 2022 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Counter eruit halen, op zich goed maar dat je zoiets beter kan doen vlak voor tijd met deze tussenstand is hem blijkbaar ontgaan.
Je moet in een split seconde een beslissing maken. Als hier de 2-2 uit was gekomen en de eindstand zou worden, dan vervloek je hem dat die geen overtreding heeft gemaakt.quote:Op zondag 13 november 2022 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Counter eruit halen, op zich goed maar dat je zoiets beter kan doen vlak voor tijd met deze tussenstand is hem blijkbaar ontgaan.
Zit je niet in het stadion?quote:Op zondag 13 november 2022 17:11 schreef onlogisch het volgende:
Wat een pegel van Kökcü zeg. Goeie genade
Op zijn minst moet je Dilrosun dan op links zetten en Walemark op rechts.quote:Op zondag 13 november 2022 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Walemark.
Het zal mij weer benieuwen.
Ja, die is echt toe aan een break.quote:Op zondag 13 november 2022 17:18 schreef Oostblokkert het volgende:
Timber heeft ook echt een enorme terugval gehad hoor
Niet geheel onlogisch.quote:Op zondag 13 november 2022 17:18 schreef Oostblokkert het volgende:
Timber heeft ook echt een enorme terugval gehad hoor
Lijkt wel Fjes voetbal zo gaat het heen en weer.quote:
Oh, verkeerde topic.quote:
Ik snap dat je spijt hebt van je uitspraak van gisteravond dat je bij puntverlies nooit meer Ajax zou supporten.quote:
Lijkt mij een prima gozer.quote:Op zondag 13 november 2022 17:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Hartman heeft ook al van die tokkieplaatjes net als Karsdorp.
quote:Op zondag 13 november 2022 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik snap dat je spijt hebt van je uitspraak van gisteravond dat je bij puntverlies nooit meer Ajax zou supporten.
Maar nu ga je wel heel ver. Wees welkom
Maar als je beter speelt wordt je misschien wel kampioen.quote:Op zondag 13 november 2022 17:36 schreef bbuddybb het volgende:
Leuk, winterkampioen.
Maar als je volgend jaar ook zo blijft spelen, sta je heel snel weer op de derde plaats of lager.
Wij willen WIEFFERquote:Op zondag 13 november 2022 17:19 schreef Slobeend het volgende:
Timber gaat met de wedstrijd slechter spelen.
1. Feyenoord 33quote:Op zondag 13 november 2022 17:37 schreef Pistolero het volgende:
Het is de laatste wedstrijd voor de winterstop en er is nog steeds he-le-maal geen lijn te herkennen in het veldspel en de tactiek. Het lijkt wel of ze vanochtend 11 willekeurige gasten van de straat hebben geplukt die elkaar nu voor het eerst zien en samen spelen. Spelers weten niet waar ze moeten lopen en herkennen elkaars looplijnen en acties ook niet. Dan krijg je dus dit soort lachwekkend slordige wedstrijden waar bijna geen enkele speler ook maar in de buurt van zijn niveau kan komen.
Het meest pijnlijke is dat er werkelijk nul progressie in dit elftal dit. Zie daarom ook geen enkele aanleiding om te denken dat het na de winterstop opeens beter gaat lopen. Wat gebeurd er in godsnaam op de trainingen..?
Winterkampioen en eerste in de EL poulequote:Op zondag 13 november 2022 17:37 schreef Pistolero het volgende:
Het is de laatste wedstrijd voor de winterstop en er is nog steeds he-le-maal geen lijn te herkennen in het veldspel en de tactiek. Het lijkt wel of ze vanochtend 11 willekeurige gasten van de straat hebben geplukt die elkaar nu voor het eerst zien en samen spelen. Spelers weten niet waar ze moeten lopen en herkennen elkaars looplijnen en acties ook niet. Dan krijg je dus dit soort lachwekkend slordige wedstrijden waar bijna geen enkele speler ook maar in de buurt van zijn niveau kan komen.
Het meest pijnlijke is dat er werkelijk nul progressie in dit elftal dit. Zie daarom ook geen enkele aanleiding om te denken dat het na de winterstop opeens beter gaat lopen. Wat gebeurd er in godsnaam op de trainingen..?
Gebeurd.quote:Op zondag 13 november 2022 17:37 schreef Pistolero het volgende:
Haha hoe kan je toch altijd zo negatief zijnquote:Op zondag 13 november 2022 17:37 schreef Pistolero het volgende:
Vandaag is het wel echt uitzonderlijk triest inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2022 17:37 schreef Pistolero het volgende:
En als de rest zo blijft spelen als ze de eerste helft hebben gedaan, wordt je kampioen met 6 punten.quote:Op zondag 13 november 2022 17:36 schreef bbuddybb het volgende:
Leuk, winterkampioen.
Maar als je volgend jaar ook zo blijft spelen, sta je heel snel weer op de derde plaats of lager.
Wel leuk hoor, maar ook wel opportunistisch. Het voetbal is echt matig. Als dat na de winterstop niet 200% beter loopt dan ga je onvermijdelijk wegzakken naar plek 3 of lager.quote:Op zondag 13 november 2022 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Winterkampioen en eerste in de EL poule
Ik denk dat we gaan degraderen uiteindelijk.quote:Op zondag 13 november 2022 17:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel leuk hoor, maar ook wel opportunistisch. Het voetbal is echt matig. Als dat na de winterstop niet 200% beter loopt dan ga je onvermijdelijk wegzakken naar plek 3 of lager.
Dit lees ik al weken en sindsdien zijn we gestegen van plek 4 naar 1. Misschien ben je ietwat té kritisch.quote:Op zondag 13 november 2022 17:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel leuk hoor, maar ook wel opportunistisch. Het voetbal is echt matig. Als dat na de winterstop niet 200% beter loopt dan ga je onvermijdelijk wegzakken naar plek 3 of lager.
We hebben het over Feyenoord en niet over Excelsior.quote:Op zondag 13 november 2022 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat we gaan degraderen uiteindelijk.
Het zijn gewoon feiten, daar is niets opportunistisch aan. Het is niet alsof mensen zeggen dat we lekker achterover kunnen leunen de komende tijd. Het is juist geweldig dat je er zo goed voor staat terwijl het nog zoveel beter kan.quote:Op zondag 13 november 2022 17:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De lat is enorm omhoog gegaan na vorig seizoenquote:Op zondag 13 november 2022 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We spelen altijd slecht.
Maar nog geen wedstrijd onterecht gewonnen.
Hier gaat iets mis.
Daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 13 november 2022 17:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De lat is enorm omhoog gegaan na vorig seizoen
Niemand die dat ontkent, Dat maakt het juist prettig dat je ook in slechte wedstrijden punten pakt. Daar kun je kampioen mee worden.quote:Op zondag 13 november 2022 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we eerst maar die drie punten binnenslepen, het is vandaag wel heel matig hoor.
Oneens, toen speelden we echt goed voetbal. De tactiek was wel heel anders en het tempo lag veel trager toen.quote:Op zondag 13 november 2022 17:47 schreef Kerftminister het volgende:
Tijdens het kampioensjaar was het voetbal ook echt niet geweldig.
Al aangifte gedaan?quote:Op zondag 13 november 2022 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een vermoeden van matchfixing.
Hier ben ik heel gevoelig voor.quote:Op zondag 13 november 2022 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waardeloos schot van die Szymanski, wat een flutspeler
quote:Op zondag 13 november 2022 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier ben ik heel gevoelig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |