Bij mij staat wat anders in de adresbalk.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:26 schreef Sableheart het volgende:
de link staat niet langer in de adresbalk, dit is de correcte: https://w2g.tv/?r=41y3zz7vjafgu5c4ih
Klopt, de link die in de adresbalk verschijnt, lijkt voor iedereen uniek te zijn, en werkt voor anderen niet.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij staat wat anders in de adresbalk.
De Susan en Freek van Denemarken (Dat is geen compliment)quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:28 schreef Sableheart het volgende:
Denemarken is schattig, maar of dat is wat je van een ESF nummer wil...
Nee, dat is een goede keuze!quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:32 schreef Sableheart het volgende:
Is het erg dat ik in het geval van Albanie simpelweg vergat te luisteren?
Waarom?quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Dit stond op 1 bij de bookies vlak voordat bekend werd dat het songfestival gecanceld was.
Bij mij haalt ze de finale nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Omdat het een mooi liedje is met winner-potentie.
"We moeten wat Engels in het nummer doen, dan begrijpt men het en krijgen we meer stemmen".quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:54 schreef Sableheart het volgende:
Frankrijk die een nummer met Engelstalige fragmenten stuurt, en daarmee het nummer nog eens slechter maakt ook.
Ik denk het niet, al stonden ze op 10 in de odds. Waarschijnlijk zou het geen bottom 5 zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:58 schreef Sableheart het volgende:
Ik vind het lastig om de demografie van het ESF in te schatten. Er is zeker een jongere fanbase, maar hoe groot is die, met name in de televote? Genoeg om Duitsland richting linkerrijtje te trekken? Ik weet het niet.
Die boekhouder had idd een prima nummer. Niks mis meequote:Op zaterdag 9 september 2023 22:35 schreef Sableheart het volgende:
Finland had een goede inzending, die het waarschijnlijk niet geweldig zou hebben gedaan.
Op 34 bij de odds, terwijl Spanje een zekere finaleplaats heeft. Dat zegt ook wel wat. De andere landen van de big 5 + Nederland stonden hoger.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:05 schreef Sableheart het volgende:
Betwijfel of het genoeg zou zijn geweest voor top 20. Het is makkelijk te vergeten/te missen.
Ik denk dat ik het voor gezien houdt. Het was een intensieve week voor mequote:Op zaterdag 9 september 2023 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
Doen we trouwens nog een (korte) afterparty?
Dat is helemaal goedquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:10 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voor gezien houdt. Het was een intensieve week voor me
Ging beide kanten op. Alle avonden weg geweest (iha positief), plus wat andere dingen die er speelden.() iha negatiefquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is helemaal goedIntensief, dat kan verschillende kanten op. Wel een positief intensieve week?
Goede. Wel fijn om applaus te horenquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb Serhat toegevoegd als afsluiter
Lekker uitrusten en bijkomen dan maarquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ging beide kanten op. Alle avonden weg geweest (iha positief), plus wat andere dingen die er speelden.() iha negatief
Wel heerlijke zondagmuziekquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:16 schreef Sableheart het volgende:
Dit nummer van Oostenrijk is het type dat ik met deze periode associeer. En dat is helaas geen compliment
Ik slaap alquote:
En duozang of komen er nog meer duo's aan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:00 schreef Sableheart het volgende:
Het VK heeft echter de enige meezinger van de avond.
Toch het laatste liedjequote:Op zaterdag 16 september 2023 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En duozang of komen er nog meer duo's aan?
Zullen we het iets later doen? 22.00 uur?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:41 schreef BillDauterive het volgende:
Wat jammer dat Sable er niet is, maar dat geeft @:ESF1gamer en mij wel alle ruimte om vanavond onze eigen verjaardagsparty te houden.
Nodig jij nog wat extra mensen uit, ESF1gamer?Hoe laat beginnen we, gewoon om 21.00 uur?
Dan zal ik om half 10 de mentionlijst postenquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zullen we het iets later doen? 22.00 uur?
Als ik het nou nu pas lees, is het dan nog steeds over een half uur of moet ik dan gaan lopen rekenen?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over een halfuur begint de AFTERPARTY
Wat San Remo kan, dat kunnen wij ookquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:50 schreef BillDauterive het volgende:
Over een minuut of 10 gaan we helemaal los, Roger!
Het is even wachten op het linkje en dan is de club open tot laat
Ik ben ook fanatiek geweest met nummers toevoegenquote:
Ik heb straks ook een biertje van De Molen klaarstaanquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:05 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag twee biertjes van De Moleb gekocht, die waren allesbehalve free
Hel & Verdoemenis en Bommen & Granatenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb straks ook een biertje van De Molen klaarstaanWelke heb je gehaald?
Wordt ook zeer gewaardeerdquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb geen nummers toegevoegd, alleen mezelf bij de kijkers.
Wordt zeer gewaardeerdquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb geen nummers toegevoegd, alleen mezelf bij de kijkers.
Is daar een meet van?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
NailQueen, kom je komende januari wel naar de top 2000 meet + karaoke?
quote:
Jullie zitten al aardig op een lijn vanavond.quote:
Staat je geluid wel aan?quote:
Die eerste vind ik heerlijk. De laatste heb ik nooit op. Ik ga zelf straks voor een Rioja Edition 2022 Barley Wine, maar eerst voor een goede gueuze!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Hel & Verdoemenis en Bommen & Granaten
Met 2 nummers zelfsquote:
Hou me op de hoogte over wanneer en waarquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit jaar waren we met zn vijfen. Het was erg gezellig!
Bier ik nuquote:
@PippenScottie, ESF1Gamer wil komend jaar ook mee naar de karaoke!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte over wanneer en waar
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bier ik nu
vind ik persoonlijk nóg beter klinken.
Ik heb nu een Piraat triple hop, die me toch minder bevalt dan de normale Piraat. Maar ach, in de aanbieding bij Lidl, dan kan je het best eens proberenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die eerste vind ik heerlijk. De laatste heb ik nooit op. Ik ga zelf straks voor een Rioja Edition 2022 Barley Wine, maar eerst voor een goede gueuze!
Zet mij ook maar op de lijstquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:PippenScottie, ESF1Gamer wil komend jaar ook mee naar de karaoke!
En een liedje met een boodschap hoeft niet deprimerend te zijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
dn gustaaf. groovy. zie je maar, ook met een wat ouderwetsiger liedje kun je best een eindje komen als de basis goed is en als het goed is uitgevoerd.
zeker.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
En een liedje met een boodschap hoeft niet deprimerend te zijn
Leest AvroTros even hier meequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
En een liedje met een boodschap hoeft niet deprimerend te zijn
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht: "laat ik eens een speciaal speciaal biertje drinken" en nu zit ik te kloten met de kurk die niet uit de fles wil
Misschien helpt het om even flink te schudden.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht: "laat ik eens een speciaal speciaal biertje drinken" en nu zit ik te kloten met de kurk die niet uit de fles wil
De meet was met een man of twintig. Maar alleen de die hards gingen nog karaoke doen!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit jaar waren we met zn vijfen. Het was erg gezellig!
Dan de kurk tegen het plafond aan laten knallenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien helpt het om even flink te schudden.
Ik heb heel hard gelachen bij die voorrondequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
In de Belgische voorronde vond ik dit nummer helemaal niks, was ook verbaasd dat hiervoor gekozen was.
Hier op het 'echte podium' vond ik het ineens wel wat hebben.
Meteen heel het systeemplafond naar beneden, maar de kurk is wel uit de fles.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan de kurk tegen het plafond aan laten knallen
Als je de kurk helemaal in de fles weet te krijgen kan het bier er ook uitquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Dit was het hoogtepunt van het NF-seizoenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb heel hard gelachen bij die voorronde. Ik gunde het Gustaph wel, maar dacht dat ie kansloos was. Tot alle grote favorieten door het ijs zakten en hij toch won
En toch, ik vond de Duitse voorronde op het forum het leukst eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit was het hoogtepunt van het NF-seizoen
Heel de lijst leek opnieuw te beginnen, selectievakje stond ook weer bovenin.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die hadden we al gehad. Hoezo kwam die nog een keer?
Zoekbalk boven gebruikenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Hoe voeg ik eigenlijk toe aan de playlist?
Bovenin kan je een liedje zoeken. als je dat doet, dan kan je em daarna toevoegen aan de playlist.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Via youtube de link kopieren in de URL plakkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, de meet was erg geslaagd, maar de karaoke maakte het onvergetelijkquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De meet was met een man of twintig. Maar alleen de die hards gingen nog karaoke doen!
Volgend jaar Top 2000 ESF cross-over meet staat genoteerd!
Deze tip hielp!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien helpt het om even flink te schudden.
Sabotage zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, de meet was erg geslaagd, maar de karaoke maakte het onvergetelijk
Volgende nummerquote:
4 keer! Twee keer tijdens de juryshow op maandag, op de repetitie op zaterdag en nog een keer in beide uitvoeringen in Zwollequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je zal dit maar live gezien hebben.
Ik kan niet wachten tot het ergens op 28 december 's ochtends vroeg gedraaid wordt bij de top 2000 en ik dan tig mentions krijgquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sabotage zal nooit meer hetzelfde zijn
Nu vraag ik me af of je bij het volgende nummer gaat vragen of The Roop er al tussen staat.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:25 schreef NailQueen het volgende:
Staat The Busker er al tussen?
Edit: Ja
Nice, ik alleen de family show op zaterdag, maar nog steeds niet te vergeten.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
4 keer! Twee keer tijdens de juryshow op maandag, op de repetitie op zaterdag en nog een keer in beide uitvoeringen in Zwolle
Ik had van te voren wat liedjes opgezocht en alles volgespamtquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af of je bij het volgende nummer gaat vragen of The Roop er al tussen staat.
Ik denk dat de uitvoering door mensen een beetje als bonte avond werd ervaren.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Dit staat wel in mijn top 3 van laatste plekken. En top 5 inzendingen die de finale nooit gehaald hebben.
Zo kwam bij mij ook over, verder is het leuk liedjequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitvoering door mensen een beetje als bonte avond werd ervaren.
Speelt wel eens spelletjes met ESF'ers erbijquote:
Moet je vaker in discord en in Goos Goos Duck komenquote:
En de tweede positie heeft ze ook niet geholpen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitvoering door mensen een beetje als bonte avond werd ervaren.
Oja die is er ook nogquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet je vaker in discord en in Goos Goos Duck komen
De 2e plek vloekquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de tweede positie heeft ze ook niet geholpen.
Wel leuk bedachtquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:35 schreef NailQueen het volgende:
Rood wit blauw veren stond voor Nederland. Dat had ik toen niet in de gaten
Had je liever Pit Bull gehad?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Flo Rida voor San Marino voelt nog steeds als een koortsdroom.
wat voor een?quote:
Ja, al was die andere nu ook niet echt top tien ofzo.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:39 schreef H_T het volgende:
Dit was het minder succesvolle liedje met cakethema van dat jaar toch?
Een perenclafoutis. Ik ben dit jaar helemaal fan van clafoutissen (of clafouti? wat zou het meervoud zijn?) geworden en had er nu eentje met extra veel speculaaskruiden gemaakt, zodat het een beetje een najaarsvibe zou krijgen.quote:
Step 1) believe in itquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:41 schreef H_T het volgende:
Hun instructies voor cake bakken bestaan uit 3 stappen, wat suggereert dat het op het ESF ingewikkelder is om een cake te bakken dan een liedje te schrijven
*googlet*quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een perenclafoutis. Ik ben dit jaar helemaal fan van clafoutissen (of clafouti? wat zou het meervoud zijn?) geworden en had er nu eentje met extra veel speculaaskruiden gemaakt, zodat het een beetje een najaarsvibe zou krijgen.
Is it you, Rose?quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een perenclafoutis. Ik ben dit jaar helemaal fan van clafoutissen (of clafouti? wat zou het meervoud zijn?) geworden en had er nu eentje met extra veel speculaaskruiden gemaakt, zodat het een beetje een najaarsvibe zou krijgen.
quote:het meervoud van clafoutis is… clafoutis.
https://www.kokenmetkarin.nl/2008/12/03/kookboek-clafoutis/
Het is ook nog eens lekker!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*googlet*
Oh, dat ziet er goed uit.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik neem aan dat dit een voorrondelied is, want ik kan me niet herinneren dit ooit op het podium gehoord te hebben.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef sportfreak het volgende:
avond
Ik hoorde dat er hier een feestje is
Zet er gerust nog wat verzoekjes inquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef sportfreak het volgende:
avond
Ik hoorde dat er hier een feestje is
De lijst is anders al behoorlijk lang zie ikquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zet er gerust nog wat verzoekjes in
Niet lang genoeg!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De lijst is anders al behoorlijk lang zie ik
Succesvoller dan die van Sienekequote:
Topsong vind ik een groot woord voor wat ik net hoorde, maar Circles moest ik googelen omdat ik me er niks van kon herinneren. Dus ja, hm.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Op tiebreak ging Andrea met het poepsaaie Circles in plaats van de topsong van daarnet
Ik kan dat nummer bijna niet meer herinneren. En toch 11de geworden in de halve finale. Ik geloof nog steeds dat dat een typfout wasquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Op tiebreak ging Andrea met het poepsaaie Circles in plaats van de topsong van daarnet
Mwe mwe zeur zeur running in circles mwe mwequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Topsong vind ik een groot woord voor wat ik net hoorde, maar Circles moest ik googelen omdat ik me er niks van kon herinneren. Dus ja, hm.
2020, het gecancelde editiequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:53 schreef sportfreak het volgende:
Welk jaar was dit, komt me niet bekend voor?
2020, dus daar is een logische verklaring voorquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:53 schreef sportfreak het volgende:
Ja, zoiets zag ik inderdaad in de lyrics staan toen ik het googlede.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwe mwe zeur zeur running in circles mwe mwe
Lijkt me ook niet echt een bandje wat hierna nog veel gedaan heeft.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou ook raar zijn te roepen dat je graag een snor wil als je er al een hebt natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:02 schreef H_T het volgende:
Overbodig feitje: een drummer van ABBA heeft in de Formule 1 gereden met het ABBA-logo op zijn auto
Nee, maar als ze al een snor hadden, dan hadden ze natuurlijk niet hoeven zingen hoe graag ze een snor hadden willen hebben he?quote:
Ja, die heeft het dus niet begrepen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Oh wacht die met het lange haar heeft een snor
Dat die je mag smaken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik ga nu aan de Hel & Verdoemenis
Ik stel zelf de hel nog even uit tot na mijn dood, heb ik iig iets om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik ga nu aan de Hel & Verdoemenis
Voorrondequote:
Ik ook niet.quote:
Het is anders wel een smakelijke imperial stoutquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik stel zelf de hel nog even uit tot na mijn dood, heb ik iig iets om naar uit te kijken.
Litouwen 2020. Ze hebben het later nog geprobeerd met I love my bearquote:
topnummerquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Litouwen 2020. Ze hebben het later nog geprobeerd met I love my bear
Hm, dan hoop ik dat ze hem nog steeds schenken als ik daar eenmaal aankom.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is anders wel een smakelijke imperial stout
Geen idee, die site doet toch al altijd raar bij mij, dus ik kom maar gewoon nooit ergens aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |