En een liedje met een boodschap hoeft niet deprimerend te zijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
dn gustaaf. groovy. zie je maar, ook met een wat ouderwetsiger liedje kun je best een eindje komen als de basis goed is en als het goed is uitgevoerd.
zeker.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
En een liedje met een boodschap hoeft niet deprimerend te zijn
Leest AvroTros even hier meequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
En een liedje met een boodschap hoeft niet deprimerend te zijn
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht: "laat ik eens een speciaal speciaal biertje drinken" en nu zit ik te kloten met de kurk die niet uit de fles wil
Misschien helpt het om even flink te schudden.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht: "laat ik eens een speciaal speciaal biertje drinken" en nu zit ik te kloten met de kurk die niet uit de fles wil
De meet was met een man of twintig. Maar alleen de die hards gingen nog karaoke doen!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit jaar waren we met zn vijfen. Het was erg gezellig!
Dan de kurk tegen het plafond aan laten knallenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien helpt het om even flink te schudden.
Ik heb heel hard gelachen bij die voorrondequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
In de Belgische voorronde vond ik dit nummer helemaal niks, was ook verbaasd dat hiervoor gekozen was.
Hier op het 'echte podium' vond ik het ineens wel wat hebben.
Meteen heel het systeemplafond naar beneden, maar de kurk is wel uit de fles.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan de kurk tegen het plafond aan laten knallen
Als je de kurk helemaal in de fles weet te krijgen kan het bier er ook uitquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Dit was het hoogtepunt van het NF-seizoenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb heel hard gelachen bij die voorronde. Ik gunde het Gustaph wel, maar dacht dat ie kansloos was. Tot alle grote favorieten door het ijs zakten en hij toch won
En toch, ik vond de Duitse voorronde op het forum het leukst eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit was het hoogtepunt van het NF-seizoen
Heel de lijst leek opnieuw te beginnen, selectievakje stond ook weer bovenin.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die hadden we al gehad. Hoezo kwam die nog een keer?
Zoekbalk boven gebruikenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Hoe voeg ik eigenlijk toe aan de playlist?
Bovenin kan je een liedje zoeken. als je dat doet, dan kan je em daarna toevoegen aan de playlist.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Via youtube de link kopieren in de URL plakkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |