Wordt zeer gewaardeerdquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb geen nummers toegevoegd, alleen mezelf bij de kijkers.
Is daar een meet van?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
NailQueen, kom je komende januari wel naar de top 2000 meet + karaoke?
quote:
Jullie zitten al aardig op een lijn vanavond.quote:
Staat je geluid wel aan?quote:
Die eerste vind ik heerlijk. De laatste heb ik nooit op. Ik ga zelf straks voor een Rioja Edition 2022 Barley Wine, maar eerst voor een goede gueuze!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Hel & Verdoemenis en Bommen & Granaten
Met 2 nummers zelfsquote:
Hou me op de hoogte over wanneer en waarquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit jaar waren we met zn vijfen. Het was erg gezellig!
Bier ik nuquote:
@PippenScottie, ESF1Gamer wil komend jaar ook mee naar de karaoke!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte over wanneer en waar
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bier ik nu
vind ik persoonlijk nóg beter klinken.
Ik heb nu een Piraat triple hop, die me toch minder bevalt dan de normale Piraat. Maar ach, in de aanbieding bij Lidl, dan kan je het best eens proberenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die eerste vind ik heerlijk. De laatste heb ik nooit op. Ik ga zelf straks voor een Rioja Edition 2022 Barley Wine, maar eerst voor een goede gueuze!
Zet mij ook maar op de lijstquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:PippenScottie, ESF1Gamer wil komend jaar ook mee naar de karaoke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |