Bij mij haalt ze de finale nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Omdat het een mooi liedje is met winner-potentie.
"We moeten wat Engels in het nummer doen, dan begrijpt men het en krijgen we meer stemmen".quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:54 schreef Sableheart het volgende:
Frankrijk die een nummer met Engelstalige fragmenten stuurt, en daarmee het nummer nog eens slechter maakt ook.
Ik denk het niet, al stonden ze op 10 in de odds. Waarschijnlijk zou het geen bottom 5 zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:58 schreef Sableheart het volgende:
Ik vind het lastig om de demografie van het ESF in te schatten. Er is zeker een jongere fanbase, maar hoe groot is die, met name in de televote? Genoeg om Duitsland richting linkerrijtje te trekken? Ik weet het niet.
Die boekhouder had idd een prima nummer. Niks mis meequote:Op zaterdag 9 september 2023 22:35 schreef Sableheart het volgende:
Finland had een goede inzending, die het waarschijnlijk niet geweldig zou hebben gedaan.
Op 34 bij de odds, terwijl Spanje een zekere finaleplaats heeft. Dat zegt ook wel wat. De andere landen van de big 5 + Nederland stonden hoger.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:05 schreef Sableheart het volgende:
Betwijfel of het genoeg zou zijn geweest voor top 20. Het is makkelijk te vergeten/te missen.
Ik denk dat ik het voor gezien houdt. Het was een intensieve week voor mequote:Op zaterdag 9 september 2023 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
Doen we trouwens nog een (korte) afterparty?
Dat is helemaal goedquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:10 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voor gezien houdt. Het was een intensieve week voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |