wat voor een?quote:
Ja, al was die andere nu ook niet echt top tien ofzo.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:39 schreef H_T het volgende:
Dit was het minder succesvolle liedje met cakethema van dat jaar toch?
Een perenclafoutis. Ik ben dit jaar helemaal fan van clafoutissen (of clafouti? wat zou het meervoud zijn?) geworden en had er nu eentje met extra veel speculaaskruiden gemaakt, zodat het een beetje een najaarsvibe zou krijgen.quote:
Step 1) believe in itquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:41 schreef H_T het volgende:
Hun instructies voor cake bakken bestaan uit 3 stappen, wat suggereert dat het op het ESF ingewikkelder is om een cake te bakken dan een liedje te schrijven
*googlet*quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een perenclafoutis. Ik ben dit jaar helemaal fan van clafoutissen (of clafouti? wat zou het meervoud zijn?) geworden en had er nu eentje met extra veel speculaaskruiden gemaakt, zodat het een beetje een najaarsvibe zou krijgen.
Is it you, Rose?quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een perenclafoutis. Ik ben dit jaar helemaal fan van clafoutissen (of clafouti? wat zou het meervoud zijn?) geworden en had er nu eentje met extra veel speculaaskruiden gemaakt, zodat het een beetje een najaarsvibe zou krijgen.
quote:het meervoud van clafoutis is… clafoutis.
https://www.kokenmetkarin.nl/2008/12/03/kookboek-clafoutis/
Het is ook nog eens lekker!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*googlet*
Oh, dat ziet er goed uit.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik neem aan dat dit een voorrondelied is, want ik kan me niet herinneren dit ooit op het podium gehoord te hebben.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef sportfreak het volgende:
avond
Ik hoorde dat er hier een feestje is
Zet er gerust nog wat verzoekjes inquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef sportfreak het volgende:
avond
Ik hoorde dat er hier een feestje is
De lijst is anders al behoorlijk lang zie ikquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zet er gerust nog wat verzoekjes in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |