Niet lang genoeg!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De lijst is anders al behoorlijk lang zie ik
Succesvoller dan die van Sienekequote:
Topsong vind ik een groot woord voor wat ik net hoorde, maar Circles moest ik googelen omdat ik me er niks van kon herinneren. Dus ja, hm.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Op tiebreak ging Andrea met het poepsaaie Circles in plaats van de topsong van daarnet
Ik kan dat nummer bijna niet meer herinneren. En toch 11de geworden in de halve finale. Ik geloof nog steeds dat dat een typfout wasquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Op tiebreak ging Andrea met het poepsaaie Circles in plaats van de topsong van daarnet
Mwe mwe zeur zeur running in circles mwe mwequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Topsong vind ik een groot woord voor wat ik net hoorde, maar Circles moest ik googelen omdat ik me er niks van kon herinneren. Dus ja, hm.
2020, het gecancelde editiequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:53 schreef sportfreak het volgende:
Welk jaar was dit, komt me niet bekend voor?
2020, dus daar is een logische verklaring voorquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:53 schreef sportfreak het volgende:
Ja, zoiets zag ik inderdaad in de lyrics staan toen ik het googlede.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwe mwe zeur zeur running in circles mwe mwe
Lijkt me ook niet echt een bandje wat hierna nog veel gedaan heeft.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou ook raar zijn te roepen dat je graag een snor wil als je er al een hebt natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:02 schreef H_T het volgende:
Overbodig feitje: een drummer van ABBA heeft in de Formule 1 gereden met het ABBA-logo op zijn auto
Nee, maar als ze al een snor hadden, dan hadden ze natuurlijk niet hoeven zingen hoe graag ze een snor hadden willen hebben he?quote:
Ja, die heeft het dus niet begrepen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Oh wacht die met het lange haar heeft een snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |