quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:02 schreef H_T het volgende:
Overbodig feitje: een drummer van ABBA heeft in de Formule 1 gereden met het ABBA-logo op zijn auto
Nee, maar als ze al een snor hadden, dan hadden ze natuurlijk niet hoeven zingen hoe graag ze een snor hadden willen hebben he?quote:
Ja, die heeft het dus niet begrepen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Oh wacht die met het lange haar heeft een snor
Dat die je mag smaken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik ga nu aan de Hel & Verdoemenis
Ik stel zelf de hel nog even uit tot na mijn dood, heb ik iig iets om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik ga nu aan de Hel & Verdoemenis
Voorrondequote:
Ik ook niet.quote:
Het is anders wel een smakelijke imperial stoutquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik stel zelf de hel nog even uit tot na mijn dood, heb ik iig iets om naar uit te kijken.
Litouwen 2020. Ze hebben het later nog geprobeerd met I love my bearquote:
topnummerquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Litouwen 2020. Ze hebben het later nog geprobeerd met I love my bear
Hm, dan hoop ik dat ze hem nog steeds schenken als ik daar eenmaal aankom.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is anders wel een smakelijke imperial stout
Geen idee, die site doet toch al altijd raar bij mij, dus ik kom maar gewoon nooit ergens aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |