Lekker om vijf uur in de gym maatje SCHIJVEN DOOR HET DAK vieze kk bitch bakje tonijn met je blote klauwe ope knijpequote:
Lekker stukje keta genoteerd.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker om vijf uur in de gym maatje SCHIJVEN DOOR HET DAK vieze kk bitch bakje tonijn met je blote klauwe ope knijpe
Deze week gezond leven even loslatenquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:47 schreef Erasmus het volgende:
Vandaag een of ander instant maaltijd van Huel Hot & Savory, geen tijd voor iets moois
Deze periode heb ik achter mij gelaten, dus ik schakel naar gezond vreten (vandaar die Huel Hot & Savory, erg gezond maar ook erg snel klaar).quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Deze week gezond leven even loslaten
3x per dag uit eten/bezorgen
quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:55 schreef Bezsen het volgende:
Volgens mijn vrouw kun je als man geen Emirati paspoort trouwen @:erasmus @:tjacka
Alleen als vrouw
Dan ga ik maar elders een rijke vrouw zoeken die interesse heeft in een toy boy als ik.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volgens mijn vrouw krijg je als man een PR.
Volgens haar komt dat omdat Sharia op familierecht van toepassing is en erfenissen/familieopvolging via de mannelijke lijn gaatquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan ga ik maar elders een rijke vrouw zoeken die interesse heeft in een toy boy als ik.![]()
Interesting. Ik weet dat UAE in andere aspecten de sharia afgeschaft heeft, maar qua familierecht (zoals te verwachten) dus niet. Good to know.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volgens haar komt dat omdat Sharia op familierecht van toepassing is en erfenissen/familieopvolging via de mannelijke lijn gaat
ik voel mij ook wel als een vrouw de laatste tijdquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:55 schreef Bezsen het volgende:
Volgens mijn vrouw kun je als man geen Emirati paspoort trouwen @:erasmus @:tjacka
Alleen als vrouw
PR en goldenvisa krijgen wel gesubsidieerde healthcare en privescholing. En als PR husband van een Emirati wel gezamelijk land.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Interesting. Ik weet dat UAE in andere aspecten de sharia afgeschaft heeft, maar qua familierecht (zoals te verwachten) dus niet. Good to know.
Heb je nog iets qua benefits aan een PR in UAE? En stel je trouwt toch met een Emirati en je krijgt kinderen, wat krijgt dat kind dan?
Alright, thanks voor de info, zal ik in overweging nemen. Net als Japan dus, daar krijg je ook max een PR, zelfs als je trouwt met een Japanse en daar voor altijd woont. Stemrecht ga je ook nooit krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
PR en goldenvisa krijgen wel gesubsidieerde healthcare en privescholing. En als PR husband van een Emirati wel gezamelijk land.
En ja. Als het kind 6 is krijgt het kind wel Emirati paspoort van de moeder.
Tonijn is mokergoor idd. Ik zoek nog een goed receptje om dat in te verwerkenquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker om vijf uur in de gym maatje SCHIJVEN DOOR HET DAK vieze kk bitch bakje tonijn met je blote klauwe ope knijpe
Gewoon niet zo jankenquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tonijn is mokergoor idd. Ik zoek nog een goed receptje om dat in te verwerken
ik vind jou knapquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te weinig. Af en toe wat zalm of kabbeljauw (@GGMM @Scrummie). Daarom wil ik tonijn gaan eten.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Eet je voor de rest wel gewoon vis?
Otoro is lekker hoor, heb je geen recept voor nodig, rauw het best.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt wel kunst.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Otoro is lekker hoor, heb je geen recept voor nodig, rauw het best.
[ afbeelding ]
Neem aan dat hij het als 'goedkoop een flinke dosis eiwitten binnenkrijgen' wil inzetten, zoals menig fitnesser. Blikjes dus en niet een (verse) tonijnmoot.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Otoro is lekker hoor, heb je geen recept voor nodig, rauw het best.
[ afbeelding ]
Geef mij een goede bord sashimi met een kom Japanse rijst erbij en dan ben ik voor een uur de gelukkigste man op aarde.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedereen die tonijn anders serveert dan rauw draagt wat mij betreft bij aan voedselverspilling.
@Tarado is doorgaans van het duurdere segment ja.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neem aan dat hij het als 'goedkoop een flinke dosis eiwitten binnenkrijgen' wil inzetten, zoals menig fitnesser. Blikjes dus en niet een (verse) tonijnmoot.
Er zit toch ook wel een verschil tussen dingen wel oké of echt lekker vinden. In principe zijn champignons en kazen vanaf brie voor mij niet te doen en lukt verder alles wel, maar of ik nou geniet van een Nederlands slap bordje pasta met in de boter gebakken gehakt en groentenkots, nee, en mijn maag al helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:00 schreef Erasmus het volgende:
Ansich vind ik tonijn in blik ook lekker, maar daar heb ik ook andere verwachtingen bij vergeleken met normale tonijn. Verder vreet ik dan ook gewoon alles, weinig dingen die ik echt goor vind.
Eigenlijk alleen orgaanvlees (![]()
), maar voor de rest ben ik een vuilnisbak
Blik gebruik ik ook weleens voor in een pasta, neem als voorbeeld puttanesca en voeg daar 1 of 2 blikjes tonijn aan toe en je hebt een prima saus met tonijn.quote:
putanesca is dat saus voor hoerenquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blik gebruik ik ook weleens voor in een pasta, neem als voorbeeld puttanesca en voeg daar 1 of 2 blikjes tonijn aan toe en je hebt een prima saus met tonijn.
Sterkte met het hele traject, hou je taai.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk iemand kunnen bereiken in JBZ. *Zucht* Vrijdag operatie in Den Bosch. Worden lymfeklieren weggehaald. Twee nachten blijven. Als het bevalt, met geringe eigen bijdrage, een nacht extra op de afdeling gyneacologie. Donderdag bellen ze hoe laat de operatie is. 21 september in Tilburg weer operatie, krijg ik goud injecties. Daarna 2 oktober beginnen met bestralen in Den Bosch. Eén of twee maanden. 5 dagen per week. Net naar gelang de lymfeklierschade.
Gebeld met Menzis, kost me geen reiskosten. Taxi wordt vergoed. Mocht zelfs kiezen tussen Danny deVito, Maarten Spanjer of Frits Sissing als chauffeur. Verder laatste tijd steeds moeier. Zoals gisteren om 18:00 uur gaan liggen en Nederlands Elftal niet kunnen kijken. We houden de moed er echter in. Ik laat me niet kisten. Zou Kees Kist zeggen. Wie A zegt moet ook Z zeggen.
Sterkte maat. Hopelijk ben je snel van dat bestralingstraject af zonder al te veel schade.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk iemand kunnen bereiken in JBZ. *Zucht* Vrijdag operatie in Den Bosch. Worden lymfeklieren weggehaald. Twee nachten blijven. Als het bevalt, met geringe eigen bijdrage, een nacht extra op de afdeling gyneacologie. Donderdag bellen ze hoe laat de operatie is. 21 september in Tilburg weer operatie, krijg ik goud injecties. Daarna 2 oktober beginnen met bestralen in Den Bosch. Eén of twee maanden. 5 dagen per week. Net naar gelang de lymfeklierschade.
Gebeld met Menzis, kost me geen reiskosten. Taxi wordt vergoed. Mocht zelfs kiezen tussen Danny deVito, Maarten Spanjer of Frits Sissing als chauffeur. Verder laatste tijd steeds moeier. Zoals gisteren om 18:00 uur gaan liggen en Nederlands Elftal niet kunnen kijken. We houden de moed er echter in. Ik laat me niet kisten. Zou Kees Kist zeggen. Wie A zegt moet ook Z zeggen.
quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sterkte met het hele traject, hou je taai.
Je bent goed bezig. Hou je haaks.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef tong80 het volgende:
@Cocoquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:28 schreef KingRoland het volgende:
Alle Rotterdammers stemmen Pvda (AbouGOD)
tenzij je in Kralingen woont dan stem je VVD
quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef tong80 het volgende:
Sterkte brother.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt vast genieten op de tribunes en rond het stadionquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zometeen de vermeende genocide derby
quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:34 schreef Bezsen het volgende:
Net mokerharde diarree aanval in de mall
Smiddags een paar meetings gehad. Daarna even naar de boekenwinkel in de mall. Daarna gingen we hapje eten en tijdens hetwegwerken van iskander kebab voelde ik het al borrelen.quote:
Mand.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Smiddags een paar meetings gehad. Daarna even naar de boekenwinkel in de mall. Daarna gingen we hapje eten en tijdens hetwegwerken van iskander kebab voelde ik het al borrelen.
Toen dacht ik dat het over was en liep ik naar taxi standplaats. Maar toen we er bijna waren opeens smeriger aandrang.
Ik stap naar de toilet en staan er 8 mensen te wachten voor de toiletdat was heel matig.
Toen dacht ik dat het klaar was maar nog 3 keer teruggegaan voordat ik de taxi durfde te nemen
dit valt nog wel mee voor een poepverhaal in het buitenlandquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Smiddags een paar meetings gehad. Daarna even naar de boekenwinkel in de mall. Daarna gingen we hapje eten en tijdens hetwegwerken van iskander kebab voelde ik het al borrelen.
Toen dacht ik dat het over was en liep ik naar taxi standplaats. Maar toen we er bijna waren opeens smeriger aandrang.
Ik stap naar de toilet en staan er 8 mensen te wachten voor de toiletdat was heel matig.
Toen dacht ik dat het klaar was maar nog 3 keer teruggegaan voordat ik de taxi durfde te nemen
Ja ik zit niet in India!!!quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit valt nog wel mee voor een poepverhaal in het buitenland
Holy fuck 8 mensen in de rij?!quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Alle 8 bij dezelfde tent gegetenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Holy fuck 8 mensen in de rij?!
Dit is net zo kut als dat je onderweg bent in de taxi of het ov en dan een diarree aanval meemaakt.
Zo‘n aanval dat alleen maar erger en erger wordt met iedere kilometer dat je dichterbij huis bent, d.w.z. een extreem hoge kans hebt om al reizend in je broek te schijten.
Nooit zo ver gekomen gelukkig, maar heb echt wel een paar close calls meegemaakt.
Was maar een kleintje. Dubai mall.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
Een mall met maar 1 toilet is overigens een onwijze kut mall
Ik bedoel meer maar 1 hokje dus? In de horeca is dat wel vaker maar in een beetje mall meestal meer a la Schiphol of een Pathe bios een aantal naast elkaar toch.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Was maar een kleintje. Dubai mall.
Ik wist niet of ik lopend de volgende kon halen
Wow. Kalmquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe eens een keer normaal en rustig, halve zool.
Denk eerder 1 ruimte met meerdere hokjes en dan een rij van 8 mensen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik bedoel meer maar 1 hokje dus? In de horeca is dat wel vaker maar in een beetje mall meestal meer a la Schiphol of een Pathe bios een aantal naast elkaar toch.
Bingoquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denk eerder 1 ruimte met meerdere hokjes en dan een rij van 8 mensen.
Veel mensen met constipatie dan die daar gaan schijten als er dan toch een rij van 8 ontstaat. Wel knap alsnog rij van 8 mensen afwachtenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denk eerder 1 ruimte met meerdere hokjes en dan een rij van 8 mensen.
Het is ook niet te doen met deze warmte. Ik hoop dat je vannacht beter zult slapenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, ik heb weinig geslapen vannacht.
Vooral niet verstandig om een avond/nacht te zuipen als je wekker om 07:30 gaat.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is ook niet te doen met deze warmte. Ik hoop dat je vannacht beter zult slapen
Eens makkerquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral niet verstandig om een avond/nacht te zuipen als je wekker om 07:30 gaat.
Heb jij wel eens in de bosjes gepoept nadat je te pittig had gegeten in Azië?quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit valt nog wel mee voor een poepverhaal in het buitenland
De toiletten bij de food court van The Mall of Berlin is ook een beetje zo en er staat ook altijd een rij van 4-8 mensen. Verder in die wing heb je niks meer. Omloop verschilt nogal.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Veel mensen met constipatie dan die daar gaan schijten als er dan toch een rij van 8 ontstaat. Wel knap alsnog rij van 8 mensen afwachten
Ook dat is deel van de studentenexperience. Flink nadeel wel aan iets ouder zijn is dat die katers ook steeds heftiger worden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral niet verstandig om een avond/nacht te zuipen als je wekker om 07:30 gaat.
In het vliegtuig lijkt dat ook steeds erger te worden, toiletje minder = extra stoelen. Ondertussen altijd een rij.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De toiletten bij de food court van The Mall of Berlin is ook een beetje zo en er staat ook altijd een rij van 4-8 mensen. Verder in die wing heb je niks meer. Omloop verschilt nogal.
Verder is dit ook gelijk een signaal om er niet meer te eten
Dit klopt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook dat is deel van de studentenexperience. Flink nadeel wel aan iets ouder zijn is dat die katers ook steeds heftiger worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 08-09-2023 20:40:04 ]
Ik heb gezocht en het topic gekickedquote:
lol, dat weet iedereen toch die na het eerste seizoen daaraan meedoet, dat ze suggestieve beelden laten zien om met je te fucken. En dan zelfmoordpogingen doen en cashen. 12 anderen ruiken ook geld.quote:Voorlopig geen nieuw seizoen Temptation Island na meldingen oud-deelnemers
Afgelopen weekend kwam het AD met een interview met oud-deelnemers Aylin en Efrain, die stellen dat er bij het programma sprake was van manipulatie, onder meer bij de beelden die de twee van elkaar te zien kregen.
Ze zouden nadien grote psychische problemen hebben gekregen en Aylin zegt twee zelfdodingspogingen te hebben gedaan. Na gesprekken en een bemiddelingstraject met RTL en SimpelZodiak kreeg het stel 30.000 euro als compensatie.
Het stel wordt bijgestaan door advocaat Sébas Diekstra. Bij hem hebben zich na publicatie van het artikel nog twaalf oud-deelnemers gemeld.
Stukje tokkies uitbuiten.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lol, dat weet iedereen toch die na het eerste seizoen daaraan meedoet, dat ze suggestieve beelden laten zien om met je te fucken. En dan zelfmoordpogingen doen en cashen. 12 anderen ruiken ook geld.
Die heeft het geleerd van Johnny Carson.quote:
Net thuis van het hardlopen. Zo douchen, boodschappen doen en naar het strand.quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Wat brengt de dag vandaag?
Good busy. Geniet van je stranddagquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net thuis van het hardlopen. Zo douchen, boodschappen doen en naar het strand.
En jij?
Nu klink je als een albino.quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Good busy. Geniet van je stranddag
De dag bestaat hier vooral uit voetbal. Onlo jr. speelt straks een wedstrijd. Daarna even wat huishoudelijke meuk en vanmiddag kijken bij ons eerste op een ZONOVERGOTEN sportpark. Dat wordt GENIETEN.
Ik bruin niet echt snel neequote:Op zaterdag 9 september 2023 08:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu klink je als een albino.![]()
Dat junior maar weer een goeie wedstrijd speelt.
Ik ben buiten wanneer het kan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bruin niet echt snel neeJij?
Niet zo vreemd ook. Op mijn zolderkamer komt weinig zonlicht binnen.
stukje opsporing verzochtquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben buiten wanneer het kan.En heb het hele jaar door wel een kleurtje.
Feyenoord gaf momenteel toch al te weinig aanleidingen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:39 schreef De_Kraam het volgende:
M'n tv is kapot gegaan. Nu kan er dus echt een baksteen doorheen. @:zipportal
Ik ben zelf ook buiten wanneer het kan, maar mijn ‘bruin’ is een soort donkerwit. Ik ontsnap niet aan het stereotype zolderkamer zelfs als ik mijn best doe.quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben buiten wanneer het kan.En heb het hele jaar door wel een kleurtje.
Blond of rood haar?quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook buiten wanneer het kan, maar mijn ‘bruin’ is een soort donkerwit. Ik ontsnap niet aan het stereotype zolderkamer zelfs als ik mijn best doe.
Terwijl ik uitgezonderd mijn nek weer niet snel verbrand.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Voor de lol of is het zo'n type dat met geitenbix ontbijt?quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:35 schreef Oriente het volgende:
M'n schoonvader van eind 50 loopt nu de marathon in Zwitserland (in de bergen), wat een eindbaas
Voor de lolquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor de lol of is het zo'n type dat met geitenbix ontbijt?
Hou ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Kukelecucktsju10
Dombohetolifantje1
Deze SC krijgt MOKERSLAGEN te verwerken.
kutforumquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Kukelecucktsju10
Dombohetolifantje1
Tijd dat jij zijn liefde voor cardio overneemt!quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:35 schreef Oriente het volgende:
M'n schoonvader van eind 50 loopt nu de marathon in Zwitserland (in de bergen), wat een eindbaas
En jij zit met je dikke reet op de bank te Fokken.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:35 schreef Oriente het volgende:
Broodje kebabquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Kukelecucktsju10
Dombohetolifantje1
Shake shackquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti, salade.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je kent me.quote:
Ebookquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste keer een ebook (Hef @:Caland ) besteld (ruimtegebrek rugzak vliegtuig). Dat leest toch ook voor geen meter. Niet meer doen.
Dan heb je geheid ook geen speciale ebook reader, dan leest het uiteraard helemaal kut. Maar een gewoon papieren boek is hoe dan ook fijner.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste keer een ebook (Hef @:Caland ) besteld (ruimtegebrek rugzak vliegtuig). Dat leest toch ook voor geen meter. Niet meer doen.
Normaal doen tegen Niek jijquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik lees alles buiten de bijbel en koran op ereader en heb nergens last vanquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoezo bijbel en koran, heb je een dissociatieve identiteitsstoornis?quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik lees alles buiten de bijbel en koran op ereader en heb nergens last van
Ja, idd geen ereader. Dat zal vast wel een hoop schelen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan heb je geheid ook geen speciale ebook reader, dan leest het uiteraard helemaal kut. Maar een gewoon papieren boek is hoe dan ook fijner.
Stukje comparatieve theologiequote:Op zaterdag 9 september 2023 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo bijbel en koran, heb je een dissociatieve identiteitsstoornis?
Oh, was je weg?quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:34 schreef onlogisch het volgende:
Geen nood boys, ik ben er weer
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klik weg dan idiootquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:34 schreef onlogisch het volgende:
Geen nood boys, ik ben er weer
[ afbeelding ]
Ja, zeker.quote:Op zondag 10 september 2023 08:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Genoten van je dagje strand?
Gewonnen. 6-4quote:Op zondag 10 september 2023 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Welke score had de wedstrijd?
Netjes.quote:Op zondag 10 september 2023 08:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewonnen. 6-4
Onlo jr. 1 goal (links stijf in de kruising, hij is rechts) 2 assists
Volgende week wordt het wel zwaar. Dan komen we tegen een ploeg die na 2 duels 28 goals heeft gemaakt
Ja je kan nu niet een fijn gevoel halen uit die quotes terwijl je dat wel haalde uit het altijd weg te klikken, of er is iets goed mis in je hoofdquote:
Hij is er net zo blij mee als z'n vaderquote:Op zondag 10 september 2023 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Netjes.
Wat vindt hij van de nieuwe trainer?
Dat laatste kunnen we niet uitsluiten makkerquote:Op zondag 10 september 2023 09:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja je kan nu niet een fijn gevoel halen uit die quotes terwijl je dat wel haalde uit het altijd weg te klikken, of er is iets goed mis in je hoofd
quote:Op zondag 10 september 2023 01:01 schreef 3rr0r het volgende:
@:Coco wint US OpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke meid, leuke moeder. Call me @Coco
Een paal met vier ballenquote:Op zondag 10 september 2023 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke meid, leuke moeder. Call me @:coco
quote:Op zondag 10 september 2023 14:47 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, na bijna 4 jaar heeft het virus mij toch te pakken. Ik heb corona, fijn jullie gekend te hebben. Morgen nog even naar een super spreader event en dan ben ik klaar voor God. @:Kingroland
[ afbeelding ]
Jongens, na bijna 4 jaar heeft het virus mij toch te pakken. Ik heb corona, fijn jullie gekend te hebben. Morgen nog even naar een super spreader event en dan ben ik klaar voor God. @:Kingroland
[ afbeelding ]
Genoten dit weekend. Volgend jaar 8 keer goud. Ha ha ha.quote:
ik kan je aanraden om in het nu te levenquote:Op zondag 10 september 2023 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genoten dit weekend. Volgend jaar 8 keer goud. Ha ha ha.
WTF:?quote:Op zondag 10 september 2023 15:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik kan je aanraden om in het nu te leven
[ afbeelding ]
Vanavond pad thai?quote:Op zondag 10 september 2023 16:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sommige mensen hier lezen eBooks...
[ afbeelding ]
Ook een pastaatje maatquote:Op zondag 10 september 2023 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Oven net aangezet met van alles om de temperatuur in huis nog wat te verhogen.quote:Op zondag 10 september 2023 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tonijnsalade.quote:Op zondag 10 september 2023 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gore zeugquote:Op zondag 10 september 2023 19:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Tonijnsalade.
Later vanavond slingeren we de airfryer weer eens aan.
Walgelijke papzakquote:Op zondag 10 september 2023 19:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Tonijnsalade.
Later vanavond slingeren we de airfryer weer eens aan.
Je kan je ook aan de maximum snelheid houden op de snelweg.quote:Op zondag 10 september 2023 19:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
je kunt gezond eten uit de airfryer
zelfcontrole is u vreemd?quote:Op zondag 10 september 2023 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan je ook aan de maximum snelheid houden op de snelweg.
Sow koekoek.quote:Op zondag 10 september 2023 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan je ook aan de maximum snelheid houden op de snelweg.
Tokkiepan. Niet in mijn keuken.quote:Op zondag 10 september 2023 19:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
je kunt gezond eten uit de airfryer
Als je liefhebber bent van stoofvlees, dan is dat wel een leuk ding om te hebben.quote:Op zondag 10 september 2023 20:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt een slow cooker wel door de keuring?
die gebruik ik vaker
Ik ken een niet nader te noemen forumgebruiker die nooit meer voetbal zou kijken als Wout Weghorst ooit in Oranje kwam te spelenquote:Worstelend Oranje zet dankzij fraaie goal Wout Weghorst grote stap richting EK na zege op Ierland
Wat een eikel.quote:Op maandag 11 september 2023 07:27 schreef onlogisch het volgende:
29 graden op kantoor toen ik binnenkwam
Timer van de airco heeft verzaakt. Gvd.
Wil je alleen maar VBL sc'ers posten? Niemand geeft een neuk om @DerRabbitquote:Op maandag 11 september 2023 09:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
017. 096 GGMM
018. 093 3rr0r
019. 089 DerRabbit
020. 085 tong80
021. 084 Caland
Dit is zeer onlogischquote:Op maandag 11 september 2023 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je alleen maar VBL sc'ers posten? Niemand geeft een neuk om @:DerRabbit
Had net telefoonseks gehad met shmoopy. Zette de tv aan en las het op teletekst.quote:Op maandag 11 september 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
11 september boys.
WAAR WAREN JULLIE 22 JAAR GELEDEN TOEN JE HET HOORDE?
Wat een taal.quote:Op maandag 11 september 2023 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je alleen maar VBL sc'ers posten? Niemand geeft een neuk om @:DerRabbit
In de vagijn van je moeder.quote:Op maandag 11 september 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
11 september boys.
Voetbal in de VBL SC.quote:
In de aula van het ROC.quote:Op maandag 11 september 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
11 september boys.
Op school en bij de tweede zat ik in de auto naast mijn vader.quote:Op maandag 11 september 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
11 september boys.
Op school, groep 3 of zo.quote:Op maandag 11 september 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
11 september boys.
quote:
Daarom is het nu ook lunchtijd.quote:Op maandag 11 september 2023 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel wat vroeg voor het diner maat
L-l-lunch?quote:Op maandag 11 september 2023 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom is het nu ook lunchtijd.
quote:
Bij de orthodontist.quote:Op maandag 11 september 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
11 september boys.
Mijn hart huilt.quote:Op maandag 11 september 2023 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het nog voor je opgenomen toen enkelen hier onaardig deden over je.
Klukkluk schoot pijlen in m'n rug tijdens m'n ban van twee weken.quote:Op maandag 11 september 2023 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het nog voor je opgenomen toen enkelen hier onaardig deden over je.
Gekookt op je rug ?quote:
Sterkte.quote:Op maandag 11 september 2023 14:07 schreef tong80 het volgende:
Zo de moed schrapen. telefoontje naar m'n favoriete terminale oom. Pleegt morgen euthanasie.
Ik haat moppen.quote:
Ik twijfel nog, ik heb zin in iets makkelijksquote:Op maandag 11 september 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Tagliatellequote:Op maandag 11 september 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op maandag 11 september 2023 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ik heb zin in iets makkelijks
Het wordt of brood met soep, of een maaltijdsalade.
Ik laat het je nog even weten vanavond (maar misschien ook niet @:scrummie)
Kom eens hier ouwe reus, krijg je een knuffel. Kop op.quote:Op maandag 11 september 2023 15:33 schreef tong80 het volgende:
Net laatste gesprek met oom.....en tante. Man, heavy stuff. Hele geschiedenis. De onrechtvaardigheid van een mooi verleden. Effe janken.
Wat een heerlijke knuffel. BuffonGod.quote:Op maandag 11 september 2023 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kom eens hier ouwe reus, krijg je een knuffel. Kop op.
[ afbeelding ]
Salade, gekookt aardappeltje, worst.quote:Op maandag 11 september 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat het over een man die Otto heet?quote:Op maandag 11 september 2023 18:27 schreef KingRoland het volgende:
had jij 'a man called otto' al een review gegeven? @:ggmm
Klinkt niet heel spannend.quote:Op maandag 11 september 2023 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat het over een man die Otto heet?
Nee, nog niet.quote:Op maandag 11 september 2023 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Heftige beelden van een vreselijk uit de hand gelopen herpes op de bovenlip.quote:Op maandag 11 september 2023 18:23 schreef KingRoland het volgende:
En terecht
@:coco @:rambodirk @:oriente @:zipportal @:3rr0r @:wereldgozer @:nober @:powerloungen @:erasmus
Kut kopie van een Zweeds origineel, cringe galore.quote:Op maandag 11 september 2023 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Stukje Freeway Cola.quote:Op maandag 11 september 2023 18:23 schreef KingRoland het volgende:
En terecht
@:coco @:rambodirk @:oriente @:zipportal @:3rr0r @:wereldgozer @:nober @:powerloungen @:erasmus
Ik heb een klein stukje gekeken, vond de grappen na 10 minuten vermoeiend worden.quote:Op maandag 11 september 2023 18:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kut kopie van een Zweeds origineel, cringe galore.
Heb het idee dat Hollywood films altijd troep zijn tegenwoordig. Je moet het van de series hebben.quote:Op maandag 11 september 2023 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gekeken, vond de grappen na 10 minuten vermoeiend worden.
Heftige beelden van een stapel hout onder je bovengebit kwijt kunnen.quote:Op maandag 11 september 2023 18:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heftige beelden van een vreselijk uit de hand gelopen herpes op de bovenlip.
Hey je bent terugquote:Op maandag 11 september 2023 19:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heftige beelden van een stapel hout onder je bovengebit kwijt kunnen.
Volgens mij gaven een paar mensen hier hem een 7.5 oidquote:Op maandag 11 september 2023 19:03 schreef GGMM het volgende:
Dit werkt niet motiverend om dit weekend die film te gaan kijken
Koreaanse series en films zijn altijd vele malen beter.quote:Op maandag 11 september 2023 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb het idee dat Hollywood films altijd troep zijn tegenwoordig. Je moet het van de series hebben.
Ja KingRolandquote:Op maandag 11 september 2023 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij gaven een paar mensen hier hem een 7.5 oid
Misschien hadden die al kromme tenenquote:Op maandag 11 september 2023 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij gaven een paar mensen hier hem een 7.5 oid
Wanneer komt het volgende deel van die hitserie op Netflix?quote:Op maandag 11 september 2023 19:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Koreaanse series en films zijn altijd vele malen beter.
welkequote:Op maandag 11 september 2023 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wanneer komt het volgende deel van die hitserie op Netflix?
Ik geef a man called otto een 7 (ik zag rambodirk zijn review en dacht dat ik ook een 7.5 gaf, maar dat was voor The Whale)quote:Op maandag 11 september 2023 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja KingRoland
Die neem ik wel héél serieus (als het om films gaat)
Nee ik kijk hem wel dan
Heb je Succession nu al afgekeken?quote:Op maandag 11 september 2023 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb het idee dat Hollywood films altijd troep zijn tegenwoordig. Je moet het van de series hebben.
Jaquote:Op maandag 11 september 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je Succession nu al afgekeken?
eerlijk gezegd geen idee. Ik zou graag squid game seizoen 2 samen met @johannes_vermeer en @GGMM willen kijkenquote:Op maandag 11 september 2023 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja nu moest ik het gaan opzoeken. Squid Game.
Cijfer?quote:
Eensquote:Op maandag 11 september 2023 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
eerlijk gezegd geen idee. Ik zou graag squid game seizoen 2 samen met @:johannes_vermeer en @:ggmm willen kijken
Een 8 denk ik. Vond het eerst niet zo super. Weet niet meer zo goed waarom. Beetje geforceerd alles mis laten gaan of voorspelbaar meen ik. Daarna wel vermakelijk en later kabbelt het voort maar is het ook weer niet zo boeiend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |