Heftige beelden van een vreselijk uit de hand gelopen herpes op de bovenlip.quote:Op maandag 11 september 2023 18:23 schreef KingRoland het volgende:
En terecht
@:coco @:rambodirk @:oriente @:zipportal @:3rr0r @:wereldgozer @:nober @:powerloungen @:erasmus
Kut kopie van een Zweeds origineel, cringe galore.quote:Op maandag 11 september 2023 18:27 schreef KingRoland het volgende:
had jij 'a man called otto' al een review gegeven? @:ggmm
Stukje Freeway Cola.quote:Op maandag 11 september 2023 18:23 schreef KingRoland het volgende:
En terecht
@:coco @:rambodirk @:oriente @:zipportal @:3rr0r @:wereldgozer @:nober @:powerloungen @:erasmus
Ik heb een klein stukje gekeken, vond de grappen na 10 minuten vermoeiend worden.quote:Op maandag 11 september 2023 18:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kut kopie van een Zweeds origineel, cringe galore.
Heb het idee dat Hollywood films altijd troep zijn tegenwoordig. Je moet het van de series hebben.quote:Op maandag 11 september 2023 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gekeken, vond de grappen na 10 minuten vermoeiend worden.
Heftige beelden van een stapel hout onder je bovengebit kwijt kunnen.quote:Op maandag 11 september 2023 18:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heftige beelden van een vreselijk uit de hand gelopen herpes op de bovenlip.
Hey je bent terugquote:Op maandag 11 september 2023 19:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heftige beelden van een stapel hout onder je bovengebit kwijt kunnen.
Volgens mij gaven een paar mensen hier hem een 7.5 oidquote:Op maandag 11 september 2023 19:03 schreef GGMM het volgende:
Dit werkt niet motiverend om dit weekend die film te gaan kijken
Koreaanse series en films zijn altijd vele malen beter.quote:Op maandag 11 september 2023 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb het idee dat Hollywood films altijd troep zijn tegenwoordig. Je moet het van de series hebben.
Ja KingRolandquote:Op maandag 11 september 2023 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij gaven een paar mensen hier hem een 7.5 oid
Misschien hadden die al kromme tenenquote:Op maandag 11 september 2023 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij gaven een paar mensen hier hem een 7.5 oid
Wanneer komt het volgende deel van die hitserie op Netflix?quote:Op maandag 11 september 2023 19:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Koreaanse series en films zijn altijd vele malen beter.
welkequote:Op maandag 11 september 2023 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wanneer komt het volgende deel van die hitserie op Netflix?
Ik geef a man called otto een 7 (ik zag rambodirk zijn review en dacht dat ik ook een 7.5 gaf, maar dat was voor The Whale)quote:Op maandag 11 september 2023 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja KingRoland
Die neem ik wel héél serieus (als het om films gaat)
Nee ik kijk hem wel dan
Heb je Succession nu al afgekeken?quote:Op maandag 11 september 2023 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb het idee dat Hollywood films altijd troep zijn tegenwoordig. Je moet het van de series hebben.
Jaquote:Op maandag 11 september 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je Succession nu al afgekeken?
eerlijk gezegd geen idee. Ik zou graag squid game seizoen 2 samen met @johannes_vermeer en @GGMM willen kijkenquote:Op maandag 11 september 2023 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja nu moest ik het gaan opzoeken. Squid Game.
Cijfer?quote:
Eensquote:Op maandag 11 september 2023 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
eerlijk gezegd geen idee. Ik zou graag squid game seizoen 2 samen met @:johannes_vermeer en @:ggmm willen kijken
Een 8 denk ik. Vond het eerst niet zo super. Weet niet meer zo goed waarom. Beetje geforceerd alles mis laten gaan of voorspelbaar meen ik. Daarna wel vermakelijk en later kabbelt het voort maar is het ook weer niet zo boeiend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |