Bij de orthodontist.quote:Op maandag 11 september 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
11 september boys.
WAAR WAREN JULLIE 22 JAAR GELEDEN TOEN JE HET HOORDE?
Mijn hart huilt.quote:Op maandag 11 september 2023 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het nog voor je opgenomen toen enkelen hier onaardig deden over je.
Klukkluk schoot pijlen in m'n rug tijdens m'n ban van twee weken.quote:Op maandag 11 september 2023 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het nog voor je opgenomen toen enkelen hier onaardig deden over je.
Gekookt op je rug ?quote:
Sterkte.quote:Op maandag 11 september 2023 14:07 schreef tong80 het volgende:
Zo de moed schrapen. telefoontje naar m'n favoriete terminale oom. Pleegt morgen euthanasie.
Ik haat moppen.quote:
Ik twijfel nog, ik heb zin in iets makkelijksquote:Op maandag 11 september 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Tagliatellequote:Op maandag 11 september 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op maandag 11 september 2023 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ik heb zin in iets makkelijks
Het wordt of brood met soep, of een maaltijdsalade.
Ik laat het je nog even weten vanavond (maar misschien ook niet @:scrummie)
Kom eens hier ouwe reus, krijg je een knuffel. Kop op.quote:Op maandag 11 september 2023 15:33 schreef tong80 het volgende:
Net laatste gesprek met oom.....en tante. Man, heavy stuff. Hele geschiedenis. De onrechtvaardigheid van een mooi verleden. Effe janken.
Wat een heerlijke knuffel. BuffonGod.quote:Op maandag 11 september 2023 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kom eens hier ouwe reus, krijg je een knuffel. Kop op.
[ afbeelding ]
Salade, gekookt aardappeltje, worst.quote:Op maandag 11 september 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat het over een man die Otto heet?quote:Op maandag 11 september 2023 18:27 schreef KingRoland het volgende:
had jij 'a man called otto' al een review gegeven? @:ggmm
Klinkt niet heel spannend.quote:Op maandag 11 september 2023 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat het over een man die Otto heet?
Nee, nog niet.quote:Op maandag 11 september 2023 18:27 schreef KingRoland het volgende:
had jij 'a man called otto' al een review gegeven? @:ggmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |