Lekker om vijf uur in de gym maatje SCHIJVEN DOOR HET DAK vieze kk bitch bakje tonijn met je blote klauwe ope knijpequote:
Lekker stukje keta genoteerd.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker om vijf uur in de gym maatje SCHIJVEN DOOR HET DAK vieze kk bitch bakje tonijn met je blote klauwe ope knijpe
Deze week gezond leven even loslatenquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:47 schreef Erasmus het volgende:
Vandaag een of ander instant maaltijd van Huel Hot & Savory, geen tijd voor iets moois
Deze periode heb ik achter mij gelaten, dus ik schakel naar gezond vreten (vandaar die Huel Hot & Savory, erg gezond maar ook erg snel klaar).quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Deze week gezond leven even loslaten
3x per dag uit eten/bezorgen
quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:55 schreef Bezsen het volgende:
Volgens mijn vrouw kun je als man geen Emirati paspoort trouwen @:erasmus @:tjacka
Alleen als vrouw
Dan ga ik maar elders een rijke vrouw zoeken die interesse heeft in een toy boy als ik.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volgens mijn vrouw krijg je als man een PR.
Volgens haar komt dat omdat Sharia op familierecht van toepassing is en erfenissen/familieopvolging via de mannelijke lijn gaatquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan ga ik maar elders een rijke vrouw zoeken die interesse heeft in een toy boy als ik.![]()
Interesting. Ik weet dat UAE in andere aspecten de sharia afgeschaft heeft, maar qua familierecht (zoals te verwachten) dus niet. Good to know.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volgens haar komt dat omdat Sharia op familierecht van toepassing is en erfenissen/familieopvolging via de mannelijke lijn gaat
ik voel mij ook wel als een vrouw de laatste tijdquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:55 schreef Bezsen het volgende:
Volgens mijn vrouw kun je als man geen Emirati paspoort trouwen @:erasmus @:tjacka
Alleen als vrouw
PR en goldenvisa krijgen wel gesubsidieerde healthcare en privescholing. En als PR husband van een Emirati wel gezamelijk land.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Interesting. Ik weet dat UAE in andere aspecten de sharia afgeschaft heeft, maar qua familierecht (zoals te verwachten) dus niet. Good to know.
Heb je nog iets qua benefits aan een PR in UAE? En stel je trouwt toch met een Emirati en je krijgt kinderen, wat krijgt dat kind dan?
Alright, thanks voor de info, zal ik in overweging nemen. Net als Japan dus, daar krijg je ook max een PR, zelfs als je trouwt met een Japanse en daar voor altijd woont. Stemrecht ga je ook nooit krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
PR en goldenvisa krijgen wel gesubsidieerde healthcare en privescholing. En als PR husband van een Emirati wel gezamelijk land.
En ja. Als het kind 6 is krijgt het kind wel Emirati paspoort van de moeder.
Tonijn is mokergoor idd. Ik zoek nog een goed receptje om dat in te verwerkenquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker om vijf uur in de gym maatje SCHIJVEN DOOR HET DAK vieze kk bitch bakje tonijn met je blote klauwe ope knijpe
Gewoon niet zo jankenquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tonijn is mokergoor idd. Ik zoek nog een goed receptje om dat in te verwerken
ik vind jou knapquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te weinig. Af en toe wat zalm of kabbeljauw (@GGMM @Scrummie). Daarom wil ik tonijn gaan eten.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Eet je voor de rest wel gewoon vis?
Otoro is lekker hoor, heb je geen recept voor nodig, rauw het best.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt wel kunst.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Otoro is lekker hoor, heb je geen recept voor nodig, rauw het best.
[ afbeelding ]
Neem aan dat hij het als 'goedkoop een flinke dosis eiwitten binnenkrijgen' wil inzetten, zoals menig fitnesser. Blikjes dus en niet een (verse) tonijnmoot.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Otoro is lekker hoor, heb je geen recept voor nodig, rauw het best.
[ afbeelding ]
Geef mij een goede bord sashimi met een kom Japanse rijst erbij en dan ben ik voor een uur de gelukkigste man op aarde.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedereen die tonijn anders serveert dan rauw draagt wat mij betreft bij aan voedselverspilling.
@Tarado is doorgaans van het duurdere segment ja.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neem aan dat hij het als 'goedkoop een flinke dosis eiwitten binnenkrijgen' wil inzetten, zoals menig fitnesser. Blikjes dus en niet een (verse) tonijnmoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |