stukje opsporing verzochtquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben buiten wanneer het kan.En heb het hele jaar door wel een kleurtje.
Feyenoord gaf momenteel toch al te weinig aanleidingen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:39 schreef De_Kraam het volgende:
M'n tv is kapot gegaan. Nu kan er dus echt een baksteen doorheen. @:zipportal
Ik ben zelf ook buiten wanneer het kan, maar mijn ‘bruin’ is een soort donkerwit. Ik ontsnap niet aan het stereotype zolderkamer zelfs als ik mijn best doe.quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben buiten wanneer het kan.En heb het hele jaar door wel een kleurtje.
Blond of rood haar?quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook buiten wanneer het kan, maar mijn ‘bruin’ is een soort donkerwit. Ik ontsnap niet aan het stereotype zolderkamer zelfs als ik mijn best doe.
Terwijl ik uitgezonderd mijn nek weer niet snel verbrand.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Voor de lol of is het zo'n type dat met geitenbix ontbijt?quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:35 schreef Oriente het volgende:
M'n schoonvader van eind 50 loopt nu de marathon in Zwitserland (in de bergen), wat een eindbaas
Voor de lolquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor de lol of is het zo'n type dat met geitenbix ontbijt?
Hou ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Kukelecucktsju10
Dombohetolifantje1
Deze SC krijgt MOKERSLAGEN te verwerken.
kutforumquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Kukelecucktsju10
Dombohetolifantje1
Deze SC krijgt MOKERSLAGEN te verwerken.
Tijd dat jij zijn liefde voor cardio overneemt!quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:35 schreef Oriente het volgende:
M'n schoonvader van eind 50 loopt nu de marathon in Zwitserland (in de bergen), wat een eindbaas
En jij zit met je dikke reet op de bank te Fokken.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:35 schreef Oriente het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |