Er zit toch ook wel een verschil tussen dingen wel oké of echt lekker vinden. In principe zijn champignons en kazen vanaf brie voor mij niet te doen en lukt verder alles wel, maar of ik nou geniet van een Nederlands slap bordje pasta met in de boter gebakken gehakt en groentenkots, nee, en mijn maag al helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:00 schreef Erasmus het volgende:
Ansich vind ik tonijn in blik ook lekker, maar daar heb ik ook andere verwachtingen bij vergeleken met normale tonijn. Verder vreet ik dan ook gewoon alles, weinig dingen die ik echt goor vind.
Eigenlijk alleen orgaanvlees (![]()
), maar voor de rest ben ik een vuilnisbak
Blik gebruik ik ook weleens voor in een pasta, neem als voorbeeld puttanesca en voeg daar 1 of 2 blikjes tonijn aan toe en je hebt een prima saus met tonijn.quote:
putanesca is dat saus voor hoerenquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blik gebruik ik ook weleens voor in een pasta, neem als voorbeeld puttanesca en voeg daar 1 of 2 blikjes tonijn aan toe en je hebt een prima saus met tonijn.
Sterkte met het hele traject, hou je taai.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk iemand kunnen bereiken in JBZ. *Zucht* Vrijdag operatie in Den Bosch. Worden lymfeklieren weggehaald. Twee nachten blijven. Als het bevalt, met geringe eigen bijdrage, een nacht extra op de afdeling gyneacologie. Donderdag bellen ze hoe laat de operatie is. 21 september in Tilburg weer operatie, krijg ik goud injecties. Daarna 2 oktober beginnen met bestralen in Den Bosch. Eén of twee maanden. 5 dagen per week. Net naar gelang de lymfeklierschade.
Gebeld met Menzis, kost me geen reiskosten. Taxi wordt vergoed. Mocht zelfs kiezen tussen Danny deVito, Maarten Spanjer of Frits Sissing als chauffeur. Verder laatste tijd steeds moeier. Zoals gisteren om 18:00 uur gaan liggen en Nederlands Elftal niet kunnen kijken. We houden de moed er echter in. Ik laat me niet kisten. Zou Kees Kist zeggen. Wie A zegt moet ook Z zeggen.
Sterkte maat. Hopelijk ben je snel van dat bestralingstraject af zonder al te veel schade.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk iemand kunnen bereiken in JBZ. *Zucht* Vrijdag operatie in Den Bosch. Worden lymfeklieren weggehaald. Twee nachten blijven. Als het bevalt, met geringe eigen bijdrage, een nacht extra op de afdeling gyneacologie. Donderdag bellen ze hoe laat de operatie is. 21 september in Tilburg weer operatie, krijg ik goud injecties. Daarna 2 oktober beginnen met bestralen in Den Bosch. Eén of twee maanden. 5 dagen per week. Net naar gelang de lymfeklierschade.
Gebeld met Menzis, kost me geen reiskosten. Taxi wordt vergoed. Mocht zelfs kiezen tussen Danny deVito, Maarten Spanjer of Frits Sissing als chauffeur. Verder laatste tijd steeds moeier. Zoals gisteren om 18:00 uur gaan liggen en Nederlands Elftal niet kunnen kijken. We houden de moed er echter in. Ik laat me niet kisten. Zou Kees Kist zeggen. Wie A zegt moet ook Z zeggen.
quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sterkte met het hele traject, hou je taai.
Je bent goed bezig. Hou je haaks.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef tong80 het volgende:
@Cocoquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:28 schreef KingRoland het volgende:
Alle Rotterdammers stemmen Pvda (AbouGOD)
tenzij je in Kralingen woont dan stem je VVD
quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef tong80 het volgende:
Sterkte brother.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt vast genieten op de tribunes en rond het stadionquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zometeen de vermeende genocide derby
quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:34 schreef Bezsen het volgende:
Net mokerharde diarree aanval in de mall
Smiddags een paar meetings gehad. Daarna even naar de boekenwinkel in de mall. Daarna gingen we hapje eten en tijdens hetwegwerken van iskander kebab voelde ik het al borrelen.quote:
Mand.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Smiddags een paar meetings gehad. Daarna even naar de boekenwinkel in de mall. Daarna gingen we hapje eten en tijdens hetwegwerken van iskander kebab voelde ik het al borrelen.
Toen dacht ik dat het over was en liep ik naar taxi standplaats. Maar toen we er bijna waren opeens smeriger aandrang.
Ik stap naar de toilet en staan er 8 mensen te wachten voor de toiletdat was heel matig.
Toen dacht ik dat het klaar was maar nog 3 keer teruggegaan voordat ik de taxi durfde te nemen
dit valt nog wel mee voor een poepverhaal in het buitenlandquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Smiddags een paar meetings gehad. Daarna even naar de boekenwinkel in de mall. Daarna gingen we hapje eten en tijdens hetwegwerken van iskander kebab voelde ik het al borrelen.
Toen dacht ik dat het over was en liep ik naar taxi standplaats. Maar toen we er bijna waren opeens smeriger aandrang.
Ik stap naar de toilet en staan er 8 mensen te wachten voor de toiletdat was heel matig.
Toen dacht ik dat het klaar was maar nog 3 keer teruggegaan voordat ik de taxi durfde te nemen
Ja ik zit niet in India!!!quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit valt nog wel mee voor een poepverhaal in het buitenland
Holy fuck 8 mensen in de rij?!quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Alle 8 bij dezelfde tent gegetenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Holy fuck 8 mensen in de rij?!
Dit is net zo kut als dat je onderweg bent in de taxi of het ov en dan een diarree aanval meemaakt.
Zo‘n aanval dat alleen maar erger en erger wordt met iedere kilometer dat je dichterbij huis bent, d.w.z. een extreem hoge kans hebt om al reizend in je broek te schijten.
Nooit zo ver gekomen gelukkig, maar heb echt wel een paar close calls meegemaakt.
Was maar een kleintje. Dubai mall.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
Een mall met maar 1 toilet is overigens een onwijze kut mall
Ik bedoel meer maar 1 hokje dus? In de horeca is dat wel vaker maar in een beetje mall meestal meer a la Schiphol of een Pathe bios een aantal naast elkaar toch.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Was maar een kleintje. Dubai mall.
Ik wist niet of ik lopend de volgende kon halen
Wow. Kalmquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe eens een keer normaal en rustig, halve zool.
Denk eerder 1 ruimte met meerdere hokjes en dan een rij van 8 mensen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik bedoel meer maar 1 hokje dus? In de horeca is dat wel vaker maar in een beetje mall meestal meer a la Schiphol of een Pathe bios een aantal naast elkaar toch.
Bingoquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denk eerder 1 ruimte met meerdere hokjes en dan een rij van 8 mensen.
Veel mensen met constipatie dan die daar gaan schijten als er dan toch een rij van 8 ontstaat. Wel knap alsnog rij van 8 mensen afwachtenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denk eerder 1 ruimte met meerdere hokjes en dan een rij van 8 mensen.
Het is ook niet te doen met deze warmte. Ik hoop dat je vannacht beter zult slapenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, ik heb weinig geslapen vannacht.
Vooral niet verstandig om een avond/nacht te zuipen als je wekker om 07:30 gaat.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is ook niet te doen met deze warmte. Ik hoop dat je vannacht beter zult slapen
Eens makkerquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral niet verstandig om een avond/nacht te zuipen als je wekker om 07:30 gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |