Broodje kebabquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Kukelecucktsju10
Dombohetolifantje1
Deze SC krijgt MOKERSLAGEN te verwerken.
Shake shackquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti, salade.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je kent me.quote:
Ebookquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste keer een ebook (Hef @:Caland ) besteld (ruimtegebrek rugzak vliegtuig). Dat leest toch ook voor geen meter. Niet meer doen.
Dan heb je geheid ook geen speciale ebook reader, dan leest het uiteraard helemaal kut. Maar een gewoon papieren boek is hoe dan ook fijner.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste keer een ebook (Hef @:Caland ) besteld (ruimtegebrek rugzak vliegtuig). Dat leest toch ook voor geen meter. Niet meer doen.
Normaal doen tegen Niek jijquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik lees alles buiten de bijbel en koran op ereader en heb nergens last vanquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoezo bijbel en koran, heb je een dissociatieve identiteitsstoornis?quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik lees alles buiten de bijbel en koran op ereader en heb nergens last van
Ja, idd geen ereader. Dat zal vast wel een hoop schelen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan heb je geheid ook geen speciale ebook reader, dan leest het uiteraard helemaal kut. Maar een gewoon papieren boek is hoe dan ook fijner.
Stukje comparatieve theologiequote:Op zaterdag 9 september 2023 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo bijbel en koran, heb je een dissociatieve identiteitsstoornis?
Oh, was je weg?quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:34 schreef onlogisch het volgende:
Geen nood boys, ik ben er weer
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klik weg dan idiootquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:34 schreef onlogisch het volgende:
Geen nood boys, ik ben er weer
[ afbeelding ]
Ja, zeker.quote:Op zondag 10 september 2023 08:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Genoten van je dagje strand?
Gewonnen. 6-4quote:Op zondag 10 september 2023 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Welke score had de wedstrijd?
Netjes.quote:Op zondag 10 september 2023 08:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewonnen. 6-4
Onlo jr. 1 goal (links stijf in de kruising, hij is rechts) 2 assists
Volgende week wordt het wel zwaar. Dan komen we tegen een ploeg die na 2 duels 28 goals heeft gemaakt
Ja je kan nu niet een fijn gevoel halen uit die quotes terwijl je dat wel haalde uit het altijd weg te klikken, of er is iets goed mis in je hoofdquote:
Hij is er net zo blij mee als z'n vaderquote:Op zondag 10 september 2023 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Netjes.
Wat vindt hij van de nieuwe trainer?
Dat laatste kunnen we niet uitsluiten makkerquote:Op zondag 10 september 2023 09:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja je kan nu niet een fijn gevoel halen uit die quotes terwijl je dat wel haalde uit het altijd weg te klikken, of er is iets goed mis in je hoofd
quote:Op zondag 10 september 2023 01:01 schreef 3rr0r het volgende:
@:Coco wint US OpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke meid, leuke moeder. Call me @Coco
Een paal met vier ballenquote:Op zondag 10 september 2023 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke meid, leuke moeder. Call me @:coco
quote:Op zondag 10 september 2023 14:47 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, na bijna 4 jaar heeft het virus mij toch te pakken. Ik heb corona, fijn jullie gekend te hebben. Morgen nog even naar een super spreader event en dan ben ik klaar voor God. @:Kingroland
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 september 2023 14:47 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, na bijna 4 jaar heeft het virus mij toch te pakken. Ik heb corona, fijn jullie gekend te hebben. Morgen nog even naar een super spreader event en dan ben ik klaar voor God. @:Kingroland
[ afbeelding ]
Genoten dit weekend. Volgend jaar 8 keer goud. Ha ha ha.quote:
ik kan je aanraden om in het nu te levenquote:Op zondag 10 september 2023 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genoten dit weekend. Volgend jaar 8 keer goud. Ha ha ha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |