Als ik https://www.totaaltv.nl/n(...)ndrechten-formule-1/ mag geloven sluit de eerste biedingsperiode deze maand. Mogelijk dat we dus over een paar weken iets horen... maar als er extra biedingsronden komen kan het ook nog wel even duren.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:30 schreef Tarado het volgende:
Vreemd wel dat we nog niks horen over de F1 uitzendrechten vanaf 2025, zou toch in augustus uitonderhandeld worden?
2021 was dan ook het laatste jaar van dat rechtenpakket, 2024 is nu het laatste jaar, dus je vergist jequote:Op woensdag 6 september 2023 17:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik https://www.totaaltv.nl/n(...)ndrechten-formule-1/ mag geloven sluit de eerste biedingsperiode deze maand. Mogelijk dat we dus over een paar weken iets horen... maar als er extra biedingsronden komen kan het ook nog wel even duren.
In 2021 hoorden we echter al half mei dat de rechten vanaf maart het volgende jaar naar Viaplay zouden gaan, dus in dat opzicht zijn ze sowieso aan de late kant.
Het gaat ook over 2025 dus als het bekend wordt voor mei 24 zijn ze eigenlijk vroeg.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik https://www.totaaltv.nl/n(...)ndrechten-formule-1/ mag geloven sluit de eerste biedingsperiode deze maand. Mogelijk dat we dus over een paar weken iets horen... maar als er extra biedingsronden komen kan het ook nog wel even duren.
In 2021 hoorden we echter al half mei dat de rechten vanaf maart het volgende jaar naar Viaplay zouden gaan, dus in dat opzicht zijn ze sowieso aan de late kant.
Het enige wat ik hier uit haal is dat de abonnementcijfers schijnbaar openbaar zijn gemaakt? Ben wel benieuwd hoe groot het verval is.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)ten-omhoog/10519217/
De weg naar de afgrond is begonnen
Dat ze jaarabonnementen eruit gooien en de prijzen per maand verhogen. Het prijsverschil met f1tv op jaarbasis wordt wel heel groot als je viaplay alleen hebt voor de F1.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier uit haal is dat de abonnementcijfers schijnbaar openbaar zijn gemaakt? Ben wel benieuwd hoe groot het verval is.
Die jaaraanbiedingen waren sowieso toch alleen maar aan het begin van het jaar? Even afwachten waar ze volgend voorjaar mee komen, dan lopen de meest jaarabonnementen weer af.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat ze jaarabonnementen eruit gooien en de prijzen per maand verhogen. Het prijsverschil met f1tv op jaarbasis wordt wel heel groot als je viaplay alleen hebt voor de F1.
quote:“Iedereen roept dat Ziggo de Formule 1 groot heeft gemaakt in Nederland, maar ik geloof dat je dan een kleine vergissing maakt. Want volgens mij heeft Max Verstappen de Formule 1 groot gemaakt in Nederland.
F1 was al uit het dal aan het klimmen voor 2016. Sport1 ging er helemaal kapot aan, Ziggo heeft het weer winstgevend gekregen. Wij van WC eend gehalte is hoog bij deze.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
Vreemd wel dat die gast er in dit interview helemaal niets over zegt.
Al klopt dit wel
[..]
[ twitter ]
Dat heeft toch ook met de kostprijs te maken die laag was en waarom was die laag, zal dat iets met de populariteit te maken gehad hebben?quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 was al uit het dal aan het klimmen voor 2016. Sport1 ging er helemaal kapot aan, Ziggo heeft het weer winstgevend gekregen. Wij van WC eend gehalte is hoog bij deze.
Als ze failliet zijn kun je die vergoeding sowieso wel vergeten, dat moet geen reden zijn om er mee te stoppen. Dan verdwijnen ze gewoon, en de abonnee kan fluiten naar hun centen. Het is als je er tegen aan zit juist handig om jaarabonnementen af te laten sluiten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:12 schreef Eagles89 het volgende:
Komt ook weer een nieuwe prijsverhoging aan, de 4e(?) inmiddels alweer sinds de belofte dat ze geen prijsverhogingen zouden doorvoeren.
Ook die belofte van 5 races per seizoen openbaar maken is me een raadsel, want heb er tot nu toe 2 gezien, 1 in september 2022 en 1 afgelopen maand, en dat moesten er 10 zijn.
Laat dat ViaPlay aub heel snel failliet verklaard worden, en laten we hopen dat de reden dat ze stoppen met die jaarabonnementen is omdat ze geen gezeik willen als ze straks op de fles gaan en dan al die jaarabbo’s te moeten vergoeden.
Overigens vind ik de toon van die man over de rechten na 2024 al een stuk minder optimistisch dan eerst. Hij zegt nu “laten we hopen dat het niet voor 3 jaar is geweest”. Toen ze begonnen bliezen ze compleet anders van de toren.
We gaan zien wat ze aanbieden in het voorjaar en misschien is dan ook bekend wie het vanaf 2025 gaat doen, dat zal ook wel wat invloed gaan hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Als ze failliet zijn kun je die vergoeding sowieso wel vergeten, dat moet geen reden zijn om er mee te stoppen. Dan verdwijnen ze gewoon, en de abonnee kan fluiten naar hun centen. Het is als je er tegen aan zit juist handig om jaarabonnementen af te laten sluiten.
Ze hadden aan het begin van het jaar een aanbieding (1 jaar voor 100 euro ofzo?), maar er was altijd de optie om een jaar- of maandabonnement te nemen. Een jaarabonnement was dan een paar euro goedkoper. Die optie is nu weg en je kunt alleen nog per maand een abonnement afsluiten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die jaaraanbiedingen waren sowieso toch alleen maar aan het begin van het jaar? Even afwachten waar ze volgend voorjaar mee komen, dan lopen de meest jaarabonnementen weer af.
Ja maar alsnog, als je nu mensen kan binnen harken voor een jaar, met nog maar 3 maanden te gaan in de F1, ben je imo slim bezig.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan zien wat ze aanbieden in het voorjaar en misschien is dan ook bekend wie het vanaf 2025 gaat doen, dat zal ook wel wat invloed gaan hebben.
Deed ik met Ziggo ook altijd. Opzeggen in december en in maart weer activeren. Waarom zou je 4 maanden lang betalen voor iets dat je toch niet gebruikt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Mensen die puur voor de F1 abonneren zullen waarschijnlijk hun maandabo tussen december en maart toch opzeggen.
Ja dat heb ik gedaan, het eerste was het 99,- voor een jaar, het 2e jaar (met een ander email adres) 10,49/ maand = 125,88/jaar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hadden aan het begin van het jaar een aanbieding (1 jaar voor 100 euro ofzo?), maar er was altijd de optie om een jaar- of maandabonnement te nemen. Een jaarabonnement was dan een paar euro goedkoper. Die optie is nu weg en je kunt alleen nog per maand een abonnement afsluiten.
Mss gaan ze toch meer inzetten op andere sporten dan (alleen) F1?quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar alsnog, als je nu mensen kan binnen harken voor een jaar, met nog maar 3 maanden te gaan in de F1, ben je imo slim bezig.
Mensen die puur voor de F1 abonneren zullen waarschijnlijk hun maandabo tussen december en maart toch opzeggen.
Ik ga er wel vanuit dat de meesten een jaarabonnement hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar alsnog, als je nu mensen kan binnen harken voor een jaar, met nog maar 3 maanden te gaan in de F1, ben je imo slim bezig.
Mja doen ze ook wel, maar ze zullen het toch echt vooral van de F1 moeten hebben. Als je die rechten eenmaal hebt aangekocht...quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss gaan ze toch meer inzetten op andere sporten dan (alleen) F1?
Daarom zouden jaarabo's nu op dit moment juist lucratief zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Deed ik met Ziggo ook altijd. Opzeggen in december en in maart weer activeren. Waarom zou je 4 maanden lang betalen voor iets dat je toch niet gebruikt.
Dat lijkt me wel het meest prijzige, ja.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Mja doen ze ook wel, maar ze zullen het toch echt vooral van de F1 moeten hebben. Als je die rechten eenmaal hebt aangekocht...
Als ze dat kwijt zijn is het het wel over en uit in NL, benieuwd wat er dan met hun PL rechten gaat gebeuren, voor de PL heb ik ook wel geld over maar uiteraard minder als ze geen F1 meer hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Mja doen ze ook wel, maar ze zullen het toch echt vooral van de F1 moeten hebben. Als je die rechten eenmaal hebt aangekocht...
Het zou kunnen dat ze weer met een (tijdelijke) aanbieding komen, maar desalniettemin is het opmerkelijk dat het jaarabonnement uit het normale aanbod is verdwenen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, het eerste was het 99,- voor een jaar, het 2e jaar (met een ander email adres) 10,49/ maand = 125,88/jaar.
Ze bieden nu ook 3 maanden voor 9,99/maand aan dus het is gewoon even afwachten of ze weer met een jaaraanbieding komen of niet in het voorjaar.
Nee, laten we hopen dat viaplee zo snel mogelijk weg gaat uit NL.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
Vreemd wel dat die gast er in dit interview helemaal niets over zegt.
Al klopt dit wel
[..]
[ twitter ]
Veeg teken aan de wand.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze weer met een (tijdelijke) aanbieding komen, maar desalniettemin is het opmerkelijk dat het jaarabonnement uit het normale aanbod is verdwenen.
Als je nu naar https://www.viaplay.nl gaat krijg je alleen de optie om een maandabonnement af te sluiten, terwijl daar begin september nog twee opties stonden: https://web.archive.org/w(...)//viaplay.com/nl-nl/
Maar lees hier eerder vandaag net van mensen die zeggen dat als ze als ViaPlay zijnde heel slecht gaan ze juist nog zoveel mogelijk jaarabonnementen proberen af te sluiten. Wat zou die plotselinge keuze om alleen nog maand abbo’s aan te bieden bij ViaPlay dan betekenen? Ik denk dat we alles pas definitief zeker weten als straks de F1 rechten bekend worden.quote:
Waarom?quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je alleen F1TV hebt dan maakt het toch niks uit?
Excuses, daar had ik overheen gelezenquote:Op vrijdag 29 september 2023 08:56 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
"F1 TV Pro will also remain available in the Netherlands as a stand-alone product."
Nou. Het is volgens Max Verstappen zelfs geweldig nieuws. Hij is ook trots op de unieke content die hij samen met viaplay levert aan ons de fans.quote:
Neequote:Op vrijdag 29 september 2023 09:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Het is volgens Max Verstappen zelfs geweldig nieuws. Hij is ook trots op de unieke content die hij samen met viaplay levert aan ons de fans.
Dus niet zo hatelijk. Zeg sorry!
quote:
Ergens wel een goede zet van ze, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze samenwerking aangaan om meer abonnees bij Viaplay te krijgen, zodat er straks meer geld kan worden geboden op de uitzendrechten na 2024
Dus ¤17 in de maand betalen zodat je F1TV krijgt, een andere streamingdienst die voor minder dan de helft ook direct te verkrijgen is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze samenwerking aangaan om meer abonnees bij Viaplay te krijgen, zodat er straks meer geld kan worden geboden op de uitzendrechten na 2024
En alle andere content (incl sporten) die jij misschien niet interessant vind, maar anderen wel.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus ¤17 in de maand betalen zodat je F1TV krijgt, een andere streamingdienst die voor minder dan de helft ook direct te verkrijgen is.
Je langspeelplaat blijft hangen, het gaat nu puur over deze deal.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
En alle andere content (incl sporten) die jij misschien niet interessant vind, maar anderen wel.
De jouwe ook.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je langspeelplaat blijft hangen, het gaat nu puur over deze deal.
Maar ViaPlay is niet alléén F1.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je langspeelplaat blijft hangen, het gaat nu puur over deze deal.
ook nog darten en mma.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ViaPlay is niet alléén F1.
En dat roepen degenen die het wel hebben ook al het hele jaar door
En heel veel (goed) voetjebal, waar best ook wel wat F1 fans in geintereseerd zijnquote:
Je zit in een F1 topic te praten over F1TV nieuws. Denk nou even twee tellen logisch na. Wie kan ooit de doelgroep van deze actie zijn? Iedereen die Viaplay om andere redenen heeft heeft Viaplay al, de rest is nog steeds veel beter af met direct F1TV.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ViaPlay is niet alléén F1.
En dat roepen degenen die het wel hebben ook al het hele jaar door
Ik ben de doelgroep, ik heb Viaplay ipv F1TV vanwege het darten en voetbal, maar nu krijg ik vanaf volgend jaar er 'gewoon' weer F1TV bij wat ik qua F1 product prettiger vindt dan Viaplay, zeker als ze zouden stoppen met het lineaire kanaal (en ik vrees dat dat wel eindig is met deze nieuwe deal).quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zit in een F1 topic te praten over F1TV nieuws. Denk nou even twee tellen logisch na. Wie kan ooit de doelgroep van deze actie zijn? Iedereen die Viaplay om andere redenen heeft heeft Viaplay al, de rest is nog steeds veel beter af met direct F1TV.
En lees nu even de post waar ik in eerste instantie op reageerde voor jullie met je vaste riedeltje kwamen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ben de doelgroep, ik heb Viaplay ipv F1TV vanwege het darten en voetbal, maar nu krijg ik vanaf volgend jaar er 'gewoon' weer F1TV bij wat ik qua F1 product prettiger vindt dan Viaplay, zeker als ze zouden stoppen met het lineaire kanaal (en ik vrees dat dat wel eindig is met deze nieuwe deal).
Maar je hebt het al, dus Viaplay krijgt niets extra's.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:55 schreef Starflyer het volgende:
Deze deal is imho vooral bedoeld om mensen die F1 via F1TV willen kijken, maar ook andere content willen zien van Viaplay, te behouden of aan te trekken.
Ik heb beide, maar met deze deal ben ik dus goedkoper uit dan allebei de producten los aan te schaffen.
Mijn haat voor de huidige streamingnarkt zal zo echt niet minder worden iig.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beetje offtopic, maar het gerucht gaat dat Apple een miljardenbod gaat uitbrengen voor de exclusieve uitzendrechten op hun platform. Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren, mocht het waar zijn.
Ik hoop ook niet.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beetje offtopic, maar het gerucht gaat dat Apple een miljardenbod gaat uitbrengen voor de exclusieve uitzendrechten op hun platform. Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren, mocht het waar zijn.
Ook dan zal f1tv wel beschikbaar blijven toch?quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat dit een opstapje is naar 2025, oftewel die deal is ook dichtbij.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denkt dat Apple dat niet wilquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ook dan zal f1tv wel beschikbaar blijven toch?
Dan denk ik dat F1 daar niet mee akkoord zal gaan.quote:
Bij Ziggo was het toch ook alleen via ziggo te krijgen F1TV?quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan denk ik dat F1 daar niet mee akkoord zal gaan.
Volgens mij niet, ik meen dat je toen ook gewoon via F1TV kon kijken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ziggo was het toch ook alleen via ziggo te krijgen F1TV?
Jawel maar de aanschaf was toch via ziggo?quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik meen dat je toen ook gewoon via F1TV kon kijken.
Zou goed kunnen, ik zit al sinds tijden bij Ziggoquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel maar de aanschaf was toch via ziggo?
Ik ook, ik meen dat F1TV een tijd niet beschikbaar was in NL en op een gegeven moment via Ziggo wel, het zat toen in het XL pakket of zo. Maar precies weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik zit al sinds tijden bij Ziggo
Je kon gewoon los F1TV krijgen zonder ziggo abonnement.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ziggo was het toch ook alleen via ziggo te krijgen F1TV?
Als je sports pakket van Ziggo had dan kreeg je F1TV gratis erbijquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, ik meen dat F1TV een tijd niet beschikbaar was in NL en op een gegeven moment via Ziggo wel, het zat toen in het XL pakket of zo. Maar precies weet ik het ook niet meer.
Juist daarom zou de F1 weer naar Ziggo moeten.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat ik wel te prijzen vind, is dat ziggo al meer gratis GP's laten zien dan viaplay gewoon door hun sport kanalen voor een promotie weekend open te gooien.
F1TV was nog niet beschikbaar omdat Ziggo een ouder contract had. Zodra die vernieuwd werd, kregen wij F1TV.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, ik meen dat F1TV een tijd niet beschikbaar was in NL en op een gegeven moment via Ziggo wel, het zat toen in het XL pakket of zo. Maar precies weet ik het ook niet meer.
ja, dat vind ik niet gek, na vijf prijsverhogingen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat dit een opstapje is naar 2025, oftewel die deal is ook dichtbij.
Er zijn ook mensen die nu alleen F1TV hebben en het er misschien wel voor over hebben om over te stappen, zodat ze ook de rest van de Viaplay content te zien krijgen voor minder geld dan beide los te moeten aanschaffen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je hebt het al, dus Viaplay krijgt niets extra's.
Las dat de bieding was uitgesteld omdat er te weinig gegadigden zouden zijn, waardoor er te weinig geboden zou worden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat dit een opstapje is naar 2025, oftewel die deal is ook dichtbij.
Ze gaan snijden en voor zo ongeveer alle landen hetzelfde product leveren. Althans dat denk ikquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan ook verhalen rond dat dit zomaar wel eens wat te maken kan hebben met dat Viaplay niemand meer op locatie heeft volgend jaar. Die geloof ik zelf niet helemaal, maar je kan het persbericht wel zo lezen.
Mag hopen dat Liberty ze dan wel verplicht om een Android-App te maken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat gaat echt heel veel kijkers schelen. Weet dus ook niet of het een commercieel succes gaat zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat is dan nog de toegevoegde waarde van viaplee?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan ook verhalen rond dat dit zomaar wel eens wat te maken kan hebben met dat Viaplay niemand meer op locatie heeft volgend jaar. Die geloof ik zelf niet helemaal, maar je kan het persbericht wel zo lezen.
Op zich kun je Apple TV ook met niet-Apple producten kijken. Zo is er bijvoorbeeld een Chromecast app.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat gaat echt heel veel kijkers schelen. Weet dus ook niet of het een commercieel succes gaat zijn.
Hier zouden dus wetten tegen gemaakt moeten worden. Verplicht een bepaald merk device moeten aanschaffen om datgene te kunnen zien wat je wil. Bij games snap ik het wel, maar voor tv uitzendingen?
Paar goede series ook op Apple TV. Ik neem nu af en toe een abonnement via de Chromecast 4K om even bij te kijken. Erg goede app, van Apple.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich kun je Apple TV ook met niet-Apple producten kijken. Zo is er bijvoorbeeld een Chromecast app.
MLS, zij betalen Messi z'n salaris ook deels (met adidas), geen idee of ze ook al andere sport(en) hebben aangekocht.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:12 schreef nils7 het volgende:
Apple heeft ook apps op Android (tv) dus dat zou geen verschil moeten zijn met f1 tv of ViaPlay nu.
Overigens heeft Apple al een sport deal met een grote sport in de US. Weet alleen even niet welke.
Volgens mij de Major League Baseball.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:54 schreef King_Merc het volgende:
Loopt bij jullie het beeld ook niet helemaal gelijk met het geluid ?
Het spijt me voor je dat je de vreugde van het nooit gehoord hebben van die twee nu niet meer kent.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:28 schreef APK het volgende:
Ik ben echt geschrokken.
Commentaar van viaplay via de F1-app bij het terugkijken naar de kwalificatie van eerder vandaag.
Het circuit is al dodelijk saai en totaal sfeerloos, maar dan twee mannen ('Melroy'? en 'Melvin'?) die met jaren 80 stemmen van de vorige eeuw tegen elkaar zitten te praten terwijl het spannend moet zijn.
Brrrrr.
Bah.
Edit: Allard Kalff viel nog wel mee wat mij betreft.
"De commentator gebruik ik alleen voor wat relevante informatie", die uitspraak begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
De commentator gebruik ik alleen voor wat relevante informatie, dat geven de jongens wel vind ik. En af een toe een grapje tussendoor. Maar wat boeit het verder wie commentaar geeft? Mij vrij weinig
Ik vind het prima bij Viaplay. Mol en die tandarts kwamen mijn strot uit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
"De commentator gebruik ik alleen voor wat relevante informatie", die uitspraak begrijp ik niet.
Ik zet commentaar aan om de hele race van start tot finish te volgen. Die twee hebben (binnen mijn spectrum) ongelooflijk brallerige klotestemmen die het plezier van de race voor mij vergallen. Zit geen spanningsboog of humor in, helemaal niks.
Ik begrijp zelf nauwelijks dat het mogelijk is, maar ze verpesten de race voor mij, te dominant aanwezig met hun domme een-tweetjes.
Vandaag gp-radio gesynct met het beeld van de F1 app.
Beetje gedoe, debiel dat het nodig is, maar fijn dat het nog kan.
Luisteren naar iemand die in zijn bezemkast hetzelfde ziet als ik zie beter te verteren vinden dan die kutstemmen van viaplay
Daar bedoel ik mee dat zij weten wat de strategie is, zij zien de rondetijden, en zij verstrekken informatie over het reilen en zeilen van de teams, dus een beetje journalistieke inval. En Allard die verslag doet over de communicatie tussen de engineers en rijders.quote:Op zondag 8 oktober 2023 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
"De commentator gebruik ik alleen voor wat relevante informatie", die uitspraak begrijp ik niet.
Vind wel dat ze best wel prima humor hebben. Melroy heeft vaak wel goede teksten vooral, hij is ook coureur geweestquote:Ik zet commentaar aan om de hele race van start tot finish te volgen. Die twee hebben (binnen mijn spectrum) ongelooflijk brallerige klotestemmen die het plezier van de race voor mij vergallen. Zit geen spanningsboog of humor in, helemaal niks.
Ik begrijp zelf nauwelijks dat het mogelijk is, maar ze verpesten de race voor mij, te dominant aanwezig met hun domme een-tweetjes.
Vandaag gp-radio gesynct met het beeld van de F1 app.
Beetje gedoe, debiel dat het nodig is, maar fijn dat het nog kan.
Luisteren naar iemand die in zijn bezemkast hetzelfde ziet als ik zie beter te verteren vinden dan die kutstemmen van viaplay
Ik ben het helemaal met je eens. Leuke grit rapportages ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het prima bij Viaplay. Mol en die tandarts kwamen mijn strot uit.
Staat 'ie bij jou op mute dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Donna het volgende:
Heb eigenlijk niet zoveel moeite met het commentaar van Viaplay.
Horen we in het voorjaar pas.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:47 schreef Tijn het volgende:
Nog steeds niks bekend over wie nou F1 na volgend jaar mag uitzenden?
Nee, maar ik filter dit denk ik makkelijker dan Olav die heel veel Engels altijd verkeerd vertaalde (en dat dan ook weer corrigeerde). Het is maar net waar je irritatiepunt ligt denk ik?quote:
Wat zijn de verwachtingen?quote:
Ik pak m'n glazen bol er even bij.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zijn de verwachtingen?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik pak m'n glazen bol er even bij.
Het is al met al gewoon beter bij Viaplay dan het bij Ziggo was, maar dat is tegen het zere been van de diehard Olav en hoe heet die tandarts ook alweer fans.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, maar ik filter dit denk ik makkelijker dan Olav die heel veel Engels altijd verkeerd vertaalde (en dat dan ook weer corrigeerde). Het is maar net waar je irritatiepunt ligt denk ik?
Ik ben oprecht heel bang dat het een andere buitenlandse streamingdienst wordt.quote:
Ik zie het als van twee kwaden de minst erge kiezen. En dan heb ik liever Olav die solo gewoon zijn ding doet dan die tenenkrommend slechte pogingen om grappig te doen van dat Viaplay duo.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is al met al gewoon beter bij Viaplay dan het bij Ziggo was, maar dat is tegen het zere been van de diehard Olav en hoe heet die tandarts ook alweer fans.
Welp, F1TV it is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben oprecht heel bang dat het een andere buitenlandse streamingdienst wordt.
Sowieso is het in de studio stukken beter. Meer inhoud en een goeie opzet van een coureur bespreken met daarna het interview van de coureur.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is al met al gewoon beter bij Viaplay dan het bij Ziggo was, maar dat is tegen het zere been van de diehard Olav en hoe heet die tandarts ook alweer fans.
Winkelmanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Sowieso is het in de studio stukken beter. Meer inhoud en een goeie opzet van een coureur bespreken met daarna het interview van de coureur.
Commentaar tijdens de race mag wel beter, maar ik denk dat dat ook een kwestie van groeien is. Fouten zullen er altijd blijven wie het ook doet.
Olav is gewoon wel klaar. Die heeft de best mogelijke afsluiting gehad, tijd dat ie het stokje overdraagt.
Bij het commentaar heb ik ook af en toe het idee dat ze vertraagd kijken maar dat had ik bij Olav minimaal net zo vaak, maar wat jij zegt, studio is beter, pitreporter ook beter.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Sowieso is het in de studio stukken beter. Meer inhoud en een goeie opzet van een coureur bespreken met daarna het interview van de coureur.
Commentaar tijdens de race mag wel beter, maar ik denk dat dat ook een kwestie van groeien is. Fouten zullen er altijd blijven wie het ook doet.
Olav is gewoon wel klaar. Die heeft de best mogelijke afsluiting gehad, tijd dat ie het stokje overdraagt.
Dat is ook zo. Als ik iets terugkijk met Viaplay-commentaar, dan stoor ik me elke keer enorm aan de taalfouten en algemeen slecht Nederlands. En dat doen ze dan niet voor de grap of dat ze het achteraf corrigeren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:06 schreef Donna het volgende:
Het is maar net waar je irritatiepunt ligt denk ik?
Ik heb daar geen last van, ook bij Olav niet overigens, bij mij is het commentaar eigenlijk meer iets voor achtergrond info omdat ik zelf wel zie wat er gebeurt, die fouten van de commentaar is bij mij meer van ok en door.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie het als van twee kwaden de minst erge kiezen. En dan heb ik liever Olav die solo gewoon zijn ding doet dan die tenenkrommend slechte pogingen om grappig te doen van dat Viaplay duo.
Doet normaliter het voetbal, dus ik kende hem al, dat scheelt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:09 schreef Donna het volgende:
Die kerel die afgelopen week in de studio presenteerde vond ik wel vreselijk trouwens.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is altijd in het voorjaar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Raar. Eerst was het augustus, toen september... en nu opeens het voorjaar.
In dit topic is toch eerder gezegd dat er meer informatie zou komen in augustus?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is altijd in het voorjaar.
Ik vind Melroy wel echt matig. Nelson is duidelijk niet specifiek een autosportman maar kan ik prima hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Donna het volgende:
Heb eigenlijk niet zoveel moeite met het commentaar van Viaplay.
Ergens wist ik meen @Starflyer te melden dat er te weinig bidders waren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
In dit topic is toch eerder gezegd dat er meer informatie zou komen in augustus?
In beide gevallen denk ik dat ze gewoon te veel schermen hebben. Soms gebeurt er iets overduidelijk op het reguliere beeld, maar praten ze over wat anders.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij het commentaar heb ik ook af en toe het idee dat ze vertraagd kijken maar dat had ik bij Olav minimaal net zo vaak, maar wat jij zegt, studio is beter, pitreporter ook beter.
En streams voor sport, dat wordt alleen maar meer.
In een Vandaag Inside aflevering kwam Chris Woerts ermee. Wat blijkt te kloppen andes hadden we nu wel geweten wie de rechten heeft vanaf 2025.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ergens wist ik meen @:Starflyer te melden dat er te weinig bidders waren.
Dus dan leverde het te weinig op.
En werd de bid uitgesteld.
Ik hoop zo op Ziggo.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In een Vandaag Inside aflevering kwam Chris Woerts ermee. Wat blijkt te kloppen andes hadden we nu wel geweten wie de rechten heeft vanaf 2025.
Ik hoop op Viaplay en dan gaat het me niet eens om F1 maar de combinatie Premier League & F1.quote:
Als Chris het meldt ligt het altijd anders.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In een Vandaag Inside aflevering kwam Chris Woerts ermee. Wat blijkt te kloppen andes hadden we nu wel geweten wie de rechten heeft vanaf 2025.
Is al verwijderd. Wat stond er?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)%2Fwww.google.nl%2F#
Aldus het laatste nieuws. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in dat hele cafégebeuren weer.
quote:FOM stelde de door kenners verwachte biedingsprocedure echter voor onbeperkte tijd uit; naar verluidt om Viaplay meer tijd te gunnen om de financiën op orde te brengen nu de streamingdienst in een neerwaartse spiraal is beland.
De dubbele godzijdank is voor je eigen gelijk?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Oh, die link was gewoon kapot.
Godzijdank.
En ik kan dit niet genoeg benadrukken: godzijdank.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De dubbele godzijdank is voor je eigen gelijk?
Geen Apple. Daar zou iedereen blij mee moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waar ben je zo blij om? Ziggo of geen buitenlandse investeerder als een Apple?
Mwa rond die tijd moet ik een nieuwe iPhone, als dat gratis formule1 met zich zou brengen..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen Apple. Daar zou iedereen blij mee moeten zijn.
We zijn het zowaar met elkaar eens. Jemig, de fuck is dit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen Apple. Daar zou iedereen blij mee moeten zijn.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zijn het zowaar met elkaar eens. Jemig, de fuck is dit.
Ik schrijf je gelijk in voor de Laat Viaplay Het Gewoon Halen-peprallyquote:
#teamziggoquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik schrijf je gelijk in voor de Laat Viaplay Het Gewoon Halen-peprally
Helemaal prima als zij ook zo'n degelijk online platform krijgen als Viaplay (dus inclusief goede player en dergelijken, ook als je een Ziggo Sport-abo hebt maar wel een andere provider) en - vooral - als ze ook alle rechten overnemen. Al gaat het dan naar TV Hazeldonk ofzo, als ze alle rechten die Viaplay heeft maar gewoon meenemenquote:
Al besproken. Zie post 125quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:20 schreef D.Licious het volgende:
De presentatie van de kwartaalcijfers laat in ieder geval nog even op zich wachten: https://www.gptoday.net/n(...)-kwartaalcijfers-uit
Geen teken van weelde als je het mij vraagt.
Mja klopt. Ik weet het zelf toch altijd beter, misschien erger ik me daarom niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Melroy wel echt matig. Nelson is duidelijk niet specifiek een autosportman maar kan ik prima hebben.
Omdat Nederland slechts een klein deel is van het hele bedrijf.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:13 schreef beantherio het volgende:
Ik lees net dat ze in Nederland 1 miljoen abonnees hebben. Dat is meer dan ik had verwacht. Dan vind ik het toch nog wel apart dat ze blijkbaar niet overeind kunnen blijven.
Van wanneer is dat cijfer? Ik dacht dat het een flinke tijd geleden is dat Viaplay voor het laatst iets naar buiten heeft gebracht over het aantal abonnees.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:13 schreef beantherio het volgende:
Ik lees net dat ze in Nederland 1 miljoen abonnees hebben. Dat is meer dan ik had verwacht. Dan vind ik het toch nog wel apart dat ze blijkbaar niet overeind kunnen blijven.
Van september dit jaar: https://www.dutchcowboys.(...)-nederlandse-kijkersquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van wanneer is dat cijfer? Ik dacht dat het een flinke tijd geleden is dat Viaplay voor het laatst iets naar buiten heeft gebracht over het aantal abonnees.
Oh dat valt dan inderdaad mee, ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Van september dit jaar: https://www.dutchcowboys.(...)-nederlandse-kijkers
Dat hadden ze in het eerste jaar ja. Sinds dien heb ik geen nieuwe cijfers meer gezien.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:13 schreef beantherio het volgende:
met minder abo's moet je steeds de prijs blijven verhogenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hadden ze in het eerste jaar ja. Sinds dien heb ik geen nieuwe cijfers meer gezien.
Jep. De prijs is al twee keer omhoog gegaan, alle mensen die op de hypetrein sprongen zijn door hun eerste jaarabo heen, F1TV is bekender geworden, maar de cijfers komen ze niet meer mee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met minder abo's moet je steeds de prijs blijven verhogen
twee keer maar? ik dacht vier keerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. De prijs is al twee keer omhoog gegaan, alle mensen die op de hypetrein sprongen zijn door hun eerste jaarabo heen, F1TV is bekender geworden, maar de cijfers komen ze niet meer mee.
Ik meen dat ze dat nog bij hun laatste kwartaalcijfers hadden gemeld, vandaar dat ze ook door willen gaan met NL.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hadden ze in het eerste jaar ja. Sinds dien heb ik geen nieuwe cijfers meer gezien.
Als het gelijk is gebleven ondanks de uitbreiding van de content, is het natuurlijk ook wel redelijk mager. Volgens mij waren die oude cijfers nog van voor het voetbalseizoen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik meen dat ze dat nog bij hun laatste kwartaalcijfers hadden gemeld, vandaar dat ze ook door willen gaan met NL.
Als ik naar de koers kijk gaat het iig niet goed met ze dus ze zullen wel met investeerders om de tafel zitten om te kijken of en hoe ze nog verder kunnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het gelijk is gebleven ondanks de uitbreiding van de content, is het natuurlijk ook wel redelijk mager. Volgens mij waren die oude cijfers nog van voor het voetbalseizoen.
Hoe dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik naar de koers kijk gaat het iig niet goed met ze dus ze zullen wel met investeerders om de tafel zitten om te kijken of en hoe ze nog verder kunnen.
In NL hebben ze vrij veel geinvesteerd qua rechten maar met 1 miljoen subscribers zou je dat wel winstgevend moeten kunnen maken lijkt me.
De koersval van Viaplay is echt ongekend. Gisteren weer 20% eraf. De waarde van het bedrijf op papier is nu zo laag, dat het zeer de vraag is of ze iemand gaan vinden die er nog geld in wil steken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik naar de koers kijk gaat het iig niet goed met ze dus ze zullen wel met investeerders om de tafel zitten om te kijken of en hoe ze nog verder kunnen.
Gegokt en verloren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
De koersval van Viaplay is echt ongekend. Gisteren weer 20% eraf. De waarde van het bedrijf op papier is nu zo laag, dat het zeer de vraag is of ze iemand gaan vinden die er nog geld in wil steken.
Wat is duur, ik betaal 10,49/maand voor Premier League en F1 en nog andere competities en sporten, niet dat ik die andere veel kijk maar voor wat ik kijk vind ik dat helemaal niet duur.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ze zijn al de duurste streamingsdienst in Nederland. Meer prijsverhogingen gaat niet worden. Ze kunnen beter kijken of ze kosten kunnen reduceren.
Niet alleen voor de rechten van F1 is dat dan de vraag. PL, Darts, Bundes Liga dacht ik ook...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat ze bijna 2 jaar hebben volgehouden is al prestatie op zich. Ik denk na dit F1 seizoen bye bye Viaplay Nederland is. Dan is alleen de vraag waar die rechten voor 2024 heen gaan.
Jep, en dan nog buiten de wat kleinere markten die na Viaplay vermoedelijk weer helemaal verdwijnen. Voor de algemene sportliefhebber allemaal erg jammer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet alleen voor de rechten van F1 is dat dan de vraag. PL, Darts, Bundes Liga dacht ik ook...
Denk dat de gieren (bij wijze van spreken van Ziggo er al boven cirkelen, al een tijdje.
Allicht. En vergeet dat gerucht van Apple niet. Die azen er nu ook op.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet alleen voor de rechten van F1 is dat dan de vraag. PL, Darts, Bundes Liga dacht ik ook...
Denk dat de gieren (bij wijze van spreken van Ziggo er al boven cirkelen, al een tijdje.
Lijkt gelukkig ontkracht.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allicht. En vergeet dat gerucht van Apple niet. Die azen er nu ook op.
Ik heb het liever allemaal op 1 plek. Dat versnipperde is echt idioot geworden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, en dan nog buiten de wat kleinere markten die na Viaplay vermoedelijk weer helemaal verdwijnen. Voor de algemene sportliefhebber allemaal erg jammer.
Gelukkig maarquote:
Maar goed, álles op één plek is natuurlijk sowieso geen optie, geen enkele partij gaat betalen voor én alle voetbalcompetities én F1 én MotoGP én diverse andere motorsporten én alle wintersporten én al het wielrennen etc etcquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb het liever allemaal op 1 plek. Dat versnipperde is echt idioot geworden.
1 miljoen abonnees voor het absurde ¤16 per maand, ¤192 per jaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
In NL hebben ze vrij veel geinvesteerd qua rechten maar met 1 miljoen subscribers zou je dat wel winstgevend moeten kunnen maken lijkt me.
Nederland lijkt me niet zozeer het probleem. Dat ligt meer in Scandinavië, waar ze en minder abonnees hebben, en beduidend minder advertentieinkomsten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doen ze al. Die Nederlandse content die ze hadden aangekondigd is komen te vervallen. In Nederland richten ze zich nu voornamelijk op de sport en minder op hun films en series etc. om de kosten te drukken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ze zijn al de duurste streamingsdienst in Nederland. Meer prijsverhogingen gaat niet worden. Ze kunnen beter kijken of ze kosten kunnen reduceren.
Wat is daarvan jouw bron 🧐quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijdens mijn zoektocht naar bedragen kwam ik ook nieuws tegen dat Viaplay schijnbaar alsnog gaat vertrekken uit Nederland trouwens
Ik zie ze eerder de hele boel inclusief rechten aan een grote speler verkopen, nu is de vraag wat zo'n grote speler er voor over heeft, want ze hebben de tijd aan hun zijde, Viaplay wordt alleen maar minder waard.quote:
Rechten zijn naar het schijnt al in de verkoop voor belachelijke prijzen. En wat is Viaplay in Nederland nou nog waard zonder rechten?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie ze eerder de hele boel inclusief rechten aan een grote speler verkopen, nu is de vraag wat zo'n grote speler er voor over heeft, want ze hebben de tijd aan hun zijde, Viaplay wordt alleen maar minder waard.
Zonder rechten niks, maar 1 miljoen abonnees plus de rechten is wel geld waard en ik heb over het hele Viaplay, internationaal gezien een klein bedrijf maar ze hebben 6-7? miljoen abonnees en dat inclusief diverse rechten kan voor een koper/investeerder wel interessant zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rechten zijn naar het schijnt al in de verkoop voor belachelijke prijzen. En wat is Viaplay in Nederland nou nog waard zonder rechten?
En toch zijn er geruchten dat de belangrijkste rechten in de verkoop gaan. Dat kan maar op één manier eindigen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder rechten niks, maar 1 miljoen abonnees plus de rechten is wel geld waard en ik heb over het hele Viaplay, internationaal gezien een klein bedrijf maar ze hebben 6-7? miljoen abonnees en dat inclusief diverse rechten kan voor een koper/investeerder wel interessant zijn.
Geruchten, daar kunnen we nog niet zoveel mee, volgens de geruchten was het na het 1e jaar al afgelopen met Viaplay in NL.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch zijn er geruchten dat de belangrijkste rechten in de verkoop gaan. Dat kan maar op één manier eindigen natuurlijk.
We zullen nog even moeten wachten tot eind volgende maand.quote:Viaplay Group today announced that its Board of Directors has decided to reschedule the publication of its Q3 2023 financial results, pending the conclusion of ongoing discussions with three of the Group's largest shareholders, its debt providers and bondholders regarding the potential recapitalisation of the Group, and the completion of ongoing discussions regarding potential sales of non-core international operations and potential partnerships in various of its markets. The results were due to be published tomorrow, Tuesday 24 October, and will now be published on or before Wednesday 29 November, with the precise timing to be confirmed in due course.
Die ook al dacht dat Amazon het wielrenteam van Jumbo-Visma ging overnemenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
de altijd vervelende Chris Woerts op BNR
Dan zullen de mensen die Viaplay al duur vinden een hartverzakking krijgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:23 schreef Arnhemunited het volgende:
Als Viaplay na volgend jaar de rechten verliest ben ik wel benieuwd wie het geld op kan brengen om die rechten te kopen.
Ziggy heeft net de rechten van de Europa League en Conference League binnen en de Champions League verlengd dus weet niet of die nog het budget hebben voor F1.
ESPN heeft net de eredivisie voor 10 jaar verlengd + met Disney/ESPN gaat het niet heel best op dit moment.
Misschien dat Sky zich in NL wil vestigen en alles van Viaplay overneemt?
Ik bedoel ze hebben in de UK al F1, PL, Bundesliga en Darts.
In Duitsland is het 20 euro het eerste jaar. Daarna 28quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zullen de mensen die Viaplay al duur vinden een hartverzakking krijgen.
Ziggy gaat natuurlijk vol inzetten op het terughalen van de rechten voor 2025 en verder, die hebben genoeg geld achter de hand. Een nieuwe partij gaat natuurlijk niet voor 1 jaar rechten voor de hoofdprijs kopen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:23 schreef Arnhemunited het volgende:
Als Viaplay na volgend jaar de rechten verliest ben ik wel benieuwd wie het geld op kan brengen om die rechten te kopen.
Ziggy heeft net de rechten van de Europa League en Conference League binnen en de Champions League verlengd dus weet niet of die nog het budget hebben voor F1.
ESPN heeft net de eredivisie voor 10 jaar verlengd + met Disney/ESPN gaat het niet heel best op dit moment.
Misschien dat Sky zich in NL wil vestigen en alles van Viaplay overneemt?
Ik bedoel ze hebben in de UK al F1, PL, Bundesliga en Darts.
HUH? By the numbers: ESPN delivered more than $16 billion for Disney's fiscal year 2022 (which ended on October 1, 2022) and $2.9 billion in profit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:23 schreef Arnhemunited het volgende:
Het is een 5 jarige deal.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:23 schreef Arnhemunited het volgende:
Ik vraag het me echt af of Ziggo nog zoveel geld achter de hand heeft, ze zijn in de afgelopen jaren enorm veel klanten kwijt geraakt. Niet alleen door het wegvallen van F1, maar ook andere zaken, zoals te dure abonnementen en het ontbreken van supersnelle glasvezel abonnementen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziggy gaat natuurlijk vol inzetten op het terughalen van de rechten voor 2025 en verder, die hebben genoeg geld achter de hand. Een nieuwe partij gaat natuurlijk niet voor 1 jaar rechten voor de hoofdprijs kopen.
Niet alleen Chris Woerts, maar dat de kwartaalcijfers later worden bekend gemaakt. Dat is vaak geen goed teken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wordt deze discussie gebaseerd op uitspraken van Chris.
Dat is niet goed hoor.
Dat is voor Viaplay als geheel. Heeft relatief weinig te maken met Nederland.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet alleen Chris Woerts, maar dat de kwartaalcijfers later worden bekend gemaakt. Dat is vaak geen goed teken.
Er zijn van de zomer grote layoffs geweest bij ESPN om de kosten te drukken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
HUH? By the numbers: ESPN delivered more than $16 billion for Disney's fiscal year 2022 (which ended on October 1, 2022) and $2.9 billion in profit.
Apple zal bij een complete deal uiteraard eisen dat F1TV stopt, het is überhaupt raar dat dat bestaat.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:21 schreef matthijst het volgende:
Apple heeft MLS en dat kost 15 dollar per maand. Neem aan dat mensen dat niet voor f1 gaan betalen?
F1tv kost je 40-60 per jaar (of 20 via een ander land).
Heel veel bij Ziggo is een paar procent abonnees vanuit een hoogte die echt wel redelijk maximaal was en waar überhaupt weinig ruimte meer zat qua abonnees. Gaat gewoon prima met Ziggo financieel, vorig jaar (met Vodafone) een EBITDA van 1.9 miljard, dit jaar wss een licht verlies wegens de hoge inflatie, maar nog steeds financieel kerngezond.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:25 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt af of Ziggo nog zoveel geld achter de hand heeft, ze zijn in de afgelopen jaren enorm veel klanten kwijt geraakt. Niet alleen door het wegvallen van F1, maar ook andere zaken, zoals te dure abonnementen en het ontbreken van supersnelle glasvezel abonnementen.
Gezien Apple zojuist besloten heeft om de abonnementsprijs voor hun streamingdienst flink te verhogen, is dit imho een teken aan de wand dat zij er serieus en vol voor gaan om de uitzendrechten voor F1 straks binnen te hengelen.
Ik ben in elk geval erg benieuwd welke provider er straks mee vandoor gaat
Dat is gewoon een kwestie van betalen en niet zozeer van 'eisen'. Partijen kunnen de live-uitzendingen van F1TV (Pro-account) in een land/gebied afkopen, maar dat kost veel meer geld. Sky doet dat in de UK en Duitsland en de Franse rechtenhouder volgens mij ook, maar uiteindelijk is het gewoon een kosten/baten-afweging.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Apple zal bij een complete deal uiteraard eisen dat F1TV stopt, het is überhaupt raar dat dat bestaat.
F1TV pro is wel beschikbaar in Frankrijk, maar niet in Spanje, Italië, UK, Duitsland, Aziatische landen en het midden oosten. https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.htmlquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van betalen en niet zozeer van 'eisen'. Partijen kunnen de live-uitzendingen van F1TV (Pro-account) in een land/gebied afkopen, maar dat kost veel meer geld. Sky doet dat in de UK en Duitsland en de Franse rechtenhouder volgens mij ook, maar uiteindelijk is het gewoon een kosten/baten-afweging.
Ah, ik haalde Frankrijk en Spanje door elkaar. Excusez moi.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
F1TV pro is wel beschikbaar in Frankrijk, maar niet in Spanje, Italië, UK, Duitsland, Aziatische landen en het midden oosten. https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html
Ik moet ook zeggen dat Viaplay F1 zonder Amber en Stephane nog een flinke slag beter is geworden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
Anne-Greet vind ik veel beter presenteren dan Koen !
Mwah, met Stephane was vrij weinig mis en Amber kwam minder over alsof ze echt helemaal niks met F1 heeft dan Koen. Die zit daar echt puur omdat hij iets kan presenteren, ofzo, terwijl je in alles hoort dat hij gewoon niks met F1 heeft.quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat Viaplay F1 zonder Amber en Stephane nog een flinke slag beter is geworden.
Er zit ook meer variatie in de analysten. Het is gewoon erg goed wat ze maken rond de race.
Ik vond wat Amber deed juist te veel over komen als vragen naar iets waar ze het antwoord al lang op weet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, met Stephane was vrij weinig mis en Amber kwam minder over alsof ze echt helemaal niks met F1 heeft dan Koen. Die zit daar echt puur omdat hij iets kan presenteren, ofzo, terwijl je in alles hoort dat hij gewoon niks met F1 heeft.
Alsof ik een voetbalprogramma ga presenteren en dan met vragen kom als "Die op het middenveld, die trapte de bal ook wel goed he?", "die schoten op doel gingen er niet allemaal in, hoe komt dat?" of "en die wissel, was dat een goede keuze?". Op zich geen vragen die er niks mee te maken hebben, maar waaraan je gewoon kunt horen dat iemand er weinig mee heeft en weinig van snapt.
De rechten van 2024 liggen bij Viaplay.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:12 schreef THEFXR het volgende:
is er al bekend aan wie het verkocht is voor volgend jaar?
Geruchten gaan dat ze die dus willen verkopen.quote:Op maandag 20 november 2023 08:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De rechten van 2024 liggen bij Viaplay.
https://www.gptoday.net/n(...)echten-in-aanbiedingquote:Op maandag 20 november 2023 08:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De rechten van 2024 liggen bij Viaplay.
Maar niemand wil ze overnemen voor de prijs die ze vragen. Daarnaast is er een deal met de fom gemaakt dat Viaplay abonnees toegang krijgen tot f1tv in 2024.quote:Op maandag 20 november 2023 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat ze die dus willen verkopen.
Denk ook dat het rijkelijk laat is om dat nu nog te kunnen verkopen, tenzij er een partij is die Viaplay of delen ervan overneemt.quote:Op maandag 20 november 2023 16:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Maar niemand wil ze overnemen voor de prijs die ze vragen. Daarnaast is er een deal met de fom gemaakt dat Viaplay abonnees toegang krijgen tot f1tv in 2024.
Tenzij ze nogmaals worden uitgesteldquote:Op maandag 20 november 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
29 november weten we meer als de uitgestelde kwartaalcijfers bekend worden gemaakt
Dat gaat over de cijfers van de holding. Veel details over de (maatregelen in de) afzonderlijke landen worden daarin niet bekend gemaakt, verwacht ik.quote:Op maandag 20 november 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
29 november weten we meer als de uitgestelde kwartaalcijfers bekend worden gemaakt
Dat heb ik liever dan het jip en janneke verhaal elke week weer bij ziggoquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik vond wat Amber deed juist te veel over komen als vragen naar iets waar ze het antwoord al lang op weet.
Als Amber bij wijze van spreken vraagt waarom rode banden sneller slijten dan gele dan is dat geen normale vraag voor haar maar voor iemand die zich daar nooit zo mee bezig gehouden heeft wel.
Laat de analisten het maar uitleggen en de presentator presenteren.
De reden dat het in eerste instantie is uitgesteld is dat ze aan het praten waren over de toekomst, dus er komt absoluut ook nieuws buiten de cijfers.quote:Op maandag 20 november 2023 17:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat gaat over de cijfers van de holding. Veel details over de (maatregelen in de) afzonderlijke landen worden daarin niet bekend gemaakt, verwacht ik.
Ik meen dat het juist de reden was van het uitstel.quote:Op maandag 20 november 2023 17:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat gaat over de cijfers van de holding. Veel details over de (maatregelen in de) afzonderlijke landen worden daarin niet bekend gemaakt, verwacht ik.
Dit schreven ze eroverquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:08 schreef Starflyer het volgende:
De maatregelen die ze willen nemen zijn (waarschijnlijk) ook de reden van het uitstel. Maar of ze, tijdens het bekend maken van de cijfers, in detail voor elk land gaan benoemen wat die maatregelen zijn, waag ik te betwijfelen.
Maar ik kan het mis hebben.
Niet dat ik denk dat het gevolgen heeft voor de NL markt want dat is juist 1 van de "core" markten zoals ook te lezen valtquote:Viaplay Group today announced that its Board of Directors has decided to reschedule the publication of its Q3 2023 financial results, pending the conclusion of ongoing discussions with three of the Group's largest shareholders, its debt providers and bondholders regarding the potential recapitalisation of the Group, and the completion of ongoing discussions regarding potential sales of non-core international operations and potential partnerships in various of its markets. The results were due to be published tomorrow, Tuesday 24 October, and will now be published on or before Wednesday 29 November, with the precise timing to be confirmed in due course.
https://www.viaplaygroup.(...)23-financial-resultsquote:Viaplay Group announced a new strategy and plan in July, which included, but is not limited to, focusing on its core Nordic, Netherlands and Viaplay Select operations;
Daarom snap ik die discussie over de verkoop van de F1 rechten ook niet. Zeker niet nadat ze een partnership met F1TV zijn aangegaan. Zonder die rechten is hun bestaansrecht in Nederland imho een stuk kleiner. Als ze zich op Nederland blijven focussen zullen ze die rechten wel willen behouden, verwacht ik.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit schreven ze erover
2023-10-23 22:15
[..]
Niet dat ik denk dat het gevolgen heeft voor de NL markt want dat is juist 1 van de "core" markten zoals ook te lezen valt
[..]
https://www.viaplaygroup.(...)23-financial-results
Kunnen ze gewoon oude meuk kopen? Of moeten ze ook content maken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Viaplay moet zich ook houden dat volgend jaar dat ze Nederlandse series en films moeten aanbieden vanwege wetgeving. Ik zie niet hoe ze dat doen gezien de financiële malaise daaro.
https://www.rijksoverheid(...)derlandse-productiesquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Kunnen ze gewoon oude meuk kopen? Of moeten ze ook content maken.
5% slechts. En ze hoeven het niet te maken, alleen aan te bieden dus ze kunnen ook oud materiaal aankopen, dacht ik. Of in sublicentie aanbieden zoals ze zelf ook met hun eigen content willen doen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Viaplay moet zich ook houden dat volgend jaar dat ze Nederlandse series en films moeten aanbieden vanwege wetgeving. Ik zie niet hoe ze dat doen gezien de financiële malaise daaro.
Het is is een beetje "wens vader van de gedachte" journalistiek voor zover je het journalistiek kan noemen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom snap ik die discussie over de verkoop van de F1 rechten ook niet. Zeker niet nadat ze een partnership met F1TV zijn aangegaan. Zonder die rechten is hun bestaansrecht in Nederland imho een stuk kleiner. Als ze zich op Nederland blijven focussen zullen ze die rechten wel willen behouden, verwacht ik.
Zal imho vooral gaan over bijvoorbeeld de UK en VS.
https://www.viaplaygroup.(...)23-financial-resultsquote:Viaplay Group will publish its Q3 2023 financial results at around 07:00 CET on Wednesday 29 November.
A conference call will be held at 08:00 CET on Wednesday 29 November with presentations from Jřrgen Madsen Lindemann, President and CEO, and Enrique Patrickson, Chief Financial Officer. The call will be hosted by Matthew Hooper, Chief Corporate Affairs Officer, and a question-and-answer session will follow the presentations.
Tja, als je puur voor F1 Viaplay hebt, heeft het weinig zin om december, januari en februari ook af te tikkenquote:Op dinsdag 28 november 2023 03:06 schreef THEFXR het volgende:
https://www.autoblog.nl/n(...)iaplay-tabee-3577860
Nog beter F1TV nemen voor 65 euro per jaarquote:Op dinsdag 28 november 2023 07:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als je puur voor F1 Viaplay hebt, heeft het weinig zin om december, januari en februari ook af te tikken
Ja, kan, maar als je gewoon Viaplay wilt omdat je dat fijner, makkelijker of wat dan ook vindt - en die mensen zijn er natuurlijk - is het ook gewoon logisch om het nu op te zeggen en in maart weer af sluiten, als je het alleen voor de F1 doetquote:Op dinsdag 28 november 2023 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog beter F1TV nemen voor 65 euro per jaar
WK Darts had ik altijd op de achtergrond aan toen het nog op RTL7 zatquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, kan, maar als je gewoon Viaplay wilt omdat je dat fijner, makkelijker of wat dan ook vindt - en die mensen zijn er natuurlijk - is het ook gewoon logisch om het nu op te zeggen en in maart weer af sluiten, als je het alleen voor de F1 doet
Hier geen haar op mijn hoofd die er aan denkt het op te zeggen, WK darts begint bijna, WK handbal begint morgen, wintersportseizoen is begonnen, etc
Hebben ze ook al het handbal gekaapt? Manmanman.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, kan, maar als je gewoon Viaplay wilt omdat je dat fijner, makkelijker of wat dan ook vindt - en die mensen zijn er natuurlijk - is het ook gewoon logisch om het nu op te zeggen en in maart weer af sluiten, als je het alleen voor de F1 doet
Hier geen haar op mijn hoofd die er aan denkt het op te zeggen, WK darts begint bijna, WK handbal begint morgen, wintersportseizoen is begonnen, etc
Wat kapen ze nietquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze ook al het handbal gekaapt? Manmanman.
Niet gekaapt: gekocht en verbeterd. Ziggo had er dan de rechten voor en zond van een WK met tientallen wedstrijden misschien een handjevol wedstrijden uit (want geen zin en beperkt door slechts een paar kanalen op TV te hebben), Viaplay zond begin dit jaar álles uit, het hele WK, ook als er vijf tegelijk bezig waren, gewoon lekker op de digitale kanalenquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze ook al het handbal gekaapt? Manmanman.
Allemaal buitenspel gezetquote:
https://www.viaplaygroup.(...)-results-30-novemberquote:Viaplay Group today announced that its Board of Directors has decided to reschedule the publication of its Q3 2023 financial results to after close of trading on NASDAQ Stockholm on Thursday 30 November, in order to continue discussions with its largest shareholders, debt providers and bondholders regarding the potential recapitalisation of the Group.
ze vechten elkaar eerst de tent uit wie mag blijven en wie een trap krijgt.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:37 schreef Tarado het volgende:
News News Releases
Viaplay Group reschedules publication of Q3 2023 financial results to 30 November
2023-11-29 06:00
[..]
https://www.viaplaygroup.(...)-results-30-november
Weer uitgesteld dus, al is het maar 1 dag.
Erg bijzonder. Je vraagt je af wat die ene dag nou uitmaakt.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:37 schreef Tarado het volgende:
News News Releases
Viaplay Group reschedules publication of Q3 2023 financial results to 30 November
[..]
Dat blijft gissen maar ze hebben die cijfers al aan enkele (grote) belanghebbenden voorgelegd dus het kan zijn dat één (of meerdere) van die partijen iets wil. We weten het morgen.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Erg bijzonder. Je vraagt je af wat die ene dag nou uitmaakt.
Deze gozerquote:Op maandag 20 november 2023 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij ze nogmaals worden uitgesteld
Aandeeltjes Viaplay nog meer naar benedenquote:Op woensdag 29 november 2023 08:37 schreef Tarado het volgende:
News News Releases
[..]
90% van de waarde verloren in een jaarquote:Op woensdag 29 november 2023 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Aandeeltjes Viaplay nog meer naar beneden
Één grote soap.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:07 schreef Zorro het volgende:
Nou daar zijn we binnenkort ook mooi vanaf dus
quote:
Dat is de vraag, misschien is er wel een overname in gang gezet.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:07 schreef Zorro het volgende:
Als álle rechten dan ook maar naar een aanbieder gaan die ze ook daadwerkelijk gebruikt, dus niet het halfbakken werk van Ziggo ofzoquote:Op woensdag 29 november 2023 13:07 schreef Zorro het volgende:
zo, dat ben je normaal faillietquote:Op woensdag 29 november 2023 12:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
90% van de waarde verloren in een jaar
kan Viaplay nog een voorbeeld aan nemen aan het "halfbakken" werk van Ziggo.....quote:Op woensdag 29 november 2023 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als álle rechten dan ook maar naar een aanbieder gaan die ze ook daadwerkelijk gebruikt, dus niet het halfbakken werk van Ziggo ofzo
Nou, nee, als het gaat om het gebruiken van de rechten die ze hebben doet Viaplay het perfect en Ziggo...nou ja, laten we positief zijn: matig. Viaplay laat immers nagenoeg álles zien waar ze de rechten van hebben.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:03 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
kan Viaplay nog een voorbeeld aan nemen aan het "halfbakken" werk van Ziggo.....
Dat is ook wel het voordeel van streams, ook van de PL laten ze alle wedstrijden zien terwijl ziggo in het verleden maar 1 wedstrijd per tijdslot uitzond.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee, als het gaat om het gebruiken van de rechten die ze hebben doet Viaplay het perfect en Ziggo...nou ja, laten we positief zijn: matig. Viaplay laat immers nagenoeg álles zien waar ze de rechten van hebben.
Hoe verkloot ik mijn standpunt met één hele slechte uitspraak.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:41 schreef Tarado het volgende:
want ook F1 was niet beter dan het bij Viaplay nu
Ja precies, het hele format van Viaplay is echt uitstekend, alleen kan ik me indenken dat mensen het fijner zouden vinden als op het TV-kanaal ook vaker wel iets uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel het voordeel van streams, ook van de PL laten ze alle wedstrijden zien terwijl ziggo in het verleden maar 1 wedstrijd per tijdslot uitzond.
Ik begrijp die schreeuw om ziggo dan ook niet, want ook F1 was niet beter dan het bij Viaplay nu is.
Het enige dat imho beter was, was de 4k lineaire uitzending. De rest niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe verkloot ik mijn standpunt met één hele slechte uitspraak.
De rest is objectief gezien gelijk ja, dus is de kwaliteit een heel groot minpunt.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het enige dat imho beter was, was de 4k lineaire uitzending. De rest niet.
Subjectief*quote:Op woensdag 29 november 2023 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De rest is objectief gezien gelijk ja, dus is de kwaliteit een heel groot minpunt.
Als het goed is komen ze na de beurssluiting met een bericht, zal tegen 6 uur zijn.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:51 schreef Red_85 het volgende:
En? Zijn ze al naar de klote?
Of horen we dat zo?
Ja, wat is dit? Het zou toch vandaag komen?quote:Op donderdag 30 november 2023 15:51 schreef Red_85 het volgende:
Of horen we dat zo?
Dan zal het wel niet goed zijnquote:Op donderdag 30 november 2023 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het goed is komen ze na de beurssluiting met een bericht, zal tegen 6 uur zijn.
Dus allemaal tactiek dusquote:Op donderdag 30 november 2023 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het goed is komen ze na de beurssluiting met een bericht, zal tegen 6 uur zijn.
Sowieso vreemd dat ze nog een dag nodig hadden, ze hadden er ruim een maand de tijd voor genomen.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet goed zijn
zoiets zal het wel zijn, countdown 1,5 uur. daarna de incasso's beginnen terug te boeken?quote:Op donderdag 30 november 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat ze nog een dag nodig hadden, ze hadden er ruim een maand de tijd voor genomen.
Of het is zo dat ze gisteren de stekker eruit wilden trekken en dat er toch nog een partij interesse heeft.
We weten het snel genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Lijkt me sowieso niet dat ze per direct de stekker ergens uit halenquote:Op donderdag 30 november 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat ze nog een dag nodig hadden, ze hadden er ruim een maand de tijd voor genomen.
Of het is zo dat ze gisteren de stekker eruit wilden trekken en dat er toch nog een partij interesse heeft.
We weten het snel genoeg.
dat is zo, maar is niet geheel uitgesloten.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet dat ze per direct de stekker ergens uit halen
Dan zou de algemene sportfan pas echt genaaid zijn
Dit zou prima zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen hier lijken niet echt door te hebben dat dit niet (enkel) over Viaplay Nederland gaat en dat Viaplay Nederland by far het best lopende onderdeel is van Viaplay en dus het minst logische deel is om mee te stoppen tenzij je met de hele toko stopt.
Verwacht dus maar niets vanmiddag behalve dan nieuws van het afstoten van alle onderdelen in het buitenland op Nederland na en het focussen op een kern van Scandinavië en Nederland.
Startend met minuut stilte vanwege ondergang van Viaplay?quote:Op donderdag 30 november 2023 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om 6 uur trouwens WK handbal op Viaplay
Eerste groepswedstrijd van ONZE dames.
Maar dat was toch al langer bekend?quote:Op donderdag 30 november 2023 17:13 schreef Jane het volgende:
Ik las dat ze gisteren Viaplay UK (terug-)verkocht hebben aan Premier Sports, dus misschien dat die dag uitstel daar ook mee te maken had? Om daarna de balans weer opnieuw op te maken ofzo?
Anyway, ik verwacht geen goed nieuws voor het bedrijf in totaal. Daarvoor zijn de voortekenen te slecht en de schulden (2 miljard?) te groot.
Het best lopende onderdeel als in: het enige onderdeel dat niet verlies maakt, maar nog steeds slecht draait. Overschat de Nederlandse tak ook vooral niet.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen hier lijken niet echt door te hebben dat dit niet (enkel) over Viaplay Nederland gaat en dat Viaplay Nederland by far het best lopende onderdeel is van Viaplay en dus het minst logische deel is om mee te stoppen tenzij je met de hele toko stopt.
Verwacht dus maar niets vanmiddag behalve dan nieuws van het afstoten van alle onderdelen in het buitenland op Nederland na en het focussen op een kern van Scandinavië en Nederland.
Is dat zo? Ik heb het niet continu gevolgd, maar ik zag gisteren de berichten langskomen dat de verkoop rond was.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat was toch al langer bekend?
Nee, maar bedoel er meer mee dat er 0 reden is voor Viaplay om de Nederlandse tak te verkopen voor iets anders dan de hoofdprijs (ook in lijn met wat Woerts gisteren riep dat ze het voor veel geld hebben geprobeerd te verkopen aan Ziggo).quote:Op donderdag 30 november 2023 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het best lopende onderdeel als in: het enige onderdeel dat niet verlies maakt, maar nog steeds slecht draait. Overschat de Nederlandse tak ook vooral niet.
Dat is op zich al heel wat als je in je 3e jaar winst maakt als je ziet wat de rechten gekost hebben.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het best lopende onderdeel als in: het enige onderdeel dat niet verlies maakt, maar nog steeds slecht draait. Overschat de Nederlandse tak ook vooral niet.
Dat is gebaseerd op oude cijfers. Het kan er een stuk minder rooskleurig voor staan nu.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is op zich al heel wat als je in je 3e jaar winst maakt als je ziet wat de rechten gekost hebben.
Soms moet je op goed nieuws wat langer wachtenquote:Op donderdag 30 november 2023 15:51 schreef Red_85 het volgende:
Of horen we dat zo?
Volgens mij is het verhaal dat ze de individuele NLse sportrechten hebben proberen door te verkopen (o.a. aan Ziggo), maar dat niemand de prijs wil betalen die ze er voor vragen.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, maar bedoel er meer mee dat er 0 reden is voor Viaplay om de Nederlandse tak te verkopen voor iets anders dan de hoofdprijs (ook in lijn met wat Woerts gisteren riep dat ze het voor veel geld hebben geprobeerd te verkopen aan Ziggo).
Code Rood.quote:
https://www.viaplaygroup.com/news/news-releasesquote:Op donderdag 30 november 2023 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Welke nieuwssites moeten we in de gaten houden?
Tenzij ze hun failliet aankondigenquote:Op donderdag 30 november 2023 18:47 schreef StephanL het volgende:
Niks aan de hand dus
Nog niks, dus zal wel meevallen
Kan je klinkers geven?quote:
Failliet, maar dat is 1 woordquote:
De lange versie?quote:Op donderdag 30 november 2023 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Failliet, maar dat is 1 woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |