abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211075203
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat is daarvan jouw bron 🧐
de altijd vervelende Chris Woerts op BNR
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 25 oktober 2023 @ 13:13:26 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211075281
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Rechten zijn naar het schijnt al in de verkoop voor belachelijke prijzen. En wat is Viaplay in Nederland nou nog waard zonder rechten?
Zonder rechten niks, maar 1 miljoen abonnees plus de rechten is wel geld waard en ik heb over het hele Viaplay, internationaal gezien een klein bedrijf maar ze hebben 6-7? miljoen abonnees en dat inclusief diverse rechten kan voor een koper/investeerder wel interessant zijn.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 13:14:56 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211075298
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 13:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zonder rechten niks, maar 1 miljoen abonnees plus de rechten is wel geld waard en ik heb over het hele Viaplay, internationaal gezien een klein bedrijf maar ze hebben 6-7? miljoen abonnees en dat inclusief diverse rechten kan voor een koper/investeerder wel interessant zijn.
En toch zijn er geruchten dat de belangrijkste rechten in de verkoop gaan. Dat kan maar op één manier eindigen natuurlijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 13:20:03 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211075356
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 13:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En toch zijn er geruchten dat de belangrijkste rechten in de verkoop gaan. Dat kan maar op één manier eindigen natuurlijk.
Geruchten, daar kunnen we nog niet zoveel mee, volgens de geruchten was het na het 1e jaar al afgelopen met Viaplay in NL.

quote:
Viaplay Group today announced that its Board of Directors has decided to reschedule the publication of its Q3 2023 financial results, pending the conclusion of ongoing discussions with three of the Group's largest shareholders, its debt providers and bondholders regarding the potential recapitalisation of the Group, and the completion of ongoing discussions regarding potential sales of non-core international operations and potential partnerships in various of its markets. The results were due to be published tomorrow, Tuesday 24 October, and will now be published on or before Wednesday 29 November, with the precise timing to be confirmed in due course.
We zullen nog even moeten wachten tot eind volgende maand.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 13:23:02 #180
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211075382
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 13:06 schreef Sabata het volgende:

[..]
de altijd vervelende Chris Woerts op BNR
Die ook al dacht dat Amazon het wielrenteam van Jumbo-Visma ging overnemen _O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_211076909
Als Viaplay na volgend jaar de rechten verliest ben ik wel benieuwd wie het geld op kan brengen om die rechten te kopen.

Ziggy heeft net de rechten van de Europa League en Conference League binnen en de Champions League verlengd dus weet niet of die nog het budget hebben voor F1.
ESPN heeft net de eredivisie voor 10 jaar verlengd + met Disney/ESPN gaat het niet heel best op dit moment.

Misschien dat Sky zich in NL wil vestigen en alles van Viaplay overneemt?
Ik bedoel ze hebben in de UK al F1, PL, Bundesliga en Darts. :)
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 15:32:51 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211076989
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 15:23 schreef Arnhemunited het volgende:
Als Viaplay na volgend jaar de rechten verliest ben ik wel benieuwd wie het geld op kan brengen om die rechten te kopen.

Ziggy heeft net de rechten van de Europa League en Conference League binnen en de Champions League verlengd dus weet niet of die nog het budget hebben voor F1.
ESPN heeft net de eredivisie voor 10 jaar verlengd + met Disney/ESPN gaat het niet heel best op dit moment.

Dan zullen de mensen die Viaplay al duur vinden een hartverzakking krijgen.
pi_211077093
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dan zullen de mensen die Viaplay al duur vinden een hartverzakking krijgen.
In Duitsland is het 20 euro het eerste jaar. Daarna 28 :N. In de UK ligt het nog veel hoger geloof ik.
Dat gaat idd heel veel kijkers kosten inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 17:16:02 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211078169
quote:

Ziggy gaat natuurlijk vol inzetten op het terughalen van de rechten voor 2025 en verder, die hebben genoeg geld achter de hand. Een nieuwe partij gaat natuurlijk niet voor 1 jaar rechten voor de hoofdprijs kopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211078372
quote:

HUH? By the numbers: ESPN delivered more than $16 billion for Disney's fiscal year 2022 (which ended on October 1, 2022) and $2.9 billion in profit.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_211084359
quote:
Het is een 5 jarige deal.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_211084784
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 17:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ziggy gaat natuurlijk vol inzetten op het terughalen van de rechten voor 2025 en verder, die hebben genoeg geld achter de hand. Een nieuwe partij gaat natuurlijk niet voor 1 jaar rechten voor de hoofdprijs kopen.
Ik vraag het me echt af of Ziggo nog zoveel geld achter de hand heeft, ze zijn in de afgelopen jaren enorm veel klanten kwijt geraakt. Niet alleen door het wegvallen van F1, maar ook andere zaken, zoals te dure abonnementen en het ontbreken van supersnelle glasvezel abonnementen.

Gezien Apple zojuist besloten heeft om de abonnementsprijs voor hun streamingdienst flink te verhogen, is dit imho een teken aan de wand dat zij er serieus en vol voor gaan om de uitzendrechten voor F1 straks binnen te hengelen.

Ik ben in elk geval erg benieuwd welke provider er straks mee vandoor gaat :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  donderdag 26 oktober 2023 @ 07:21:31 #188
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_211085008
Apple heeft MLS en dat kost 15 dollar per maand. Neem aan dat mensen dat niet voor f1 gaan betalen?
F1tv kost je 40-60 per jaar (of 20 via een ander land).
Haters everywhere but I don't really care.
pi_211085018
Jeetje wordt deze discussie gebaseerd op uitspraken van Chris.

Dat is niet goed hoor.
pi_211085110
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 07:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wordt deze discussie gebaseerd op uitspraken van Chris.

Dat is niet goed hoor.
Niet alleen Chris Woerts, maar dat de kwartaalcijfers later worden bekend gemaakt. Dat is vaak geen goed teken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 26 oktober 2023 @ 10:02:16 #191
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211085978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Niet alleen Chris Woerts, maar dat de kwartaalcijfers later worden bekend gemaakt. Dat is vaak geen goed teken.
Dat is voor Viaplay als geheel. Heeft relatief weinig te maken met Nederland.
pi_211087353
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 17:31 schreef RipCity het volgende:

[..]
HUH? By the numbers: ESPN delivered more than $16 billion for Disney's fiscal year 2022 (which ended on October 1, 2022) and $2.9 billion in profit.
Er zijn van de zomer grote layoffs geweest bij ESPN om de kosten te drukken.
Bijna alle grote Disneyfilms deze zomer waren financieel teleurstellend of gewoonweg geflopt. En Disney is verplicht om alle resterende aandelen van Hulu over te kopen van Comcast.

Maar goed, we dwalen wat af. OT dan maar weer. :)
pi_211101089
https://sportnieuws.nl/fo(...)e-1-bij-ziggo-sport/

Jack zegt in dit filmpje (1:20) dat 'als wij volgend jaar weer op reis gaan sla ik Mexico over.'

quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 07:21 schreef matthijst het volgende:
Apple heeft MLS en dat kost 15 dollar per maand. Neem aan dat mensen dat niet voor f1 gaan betalen?
F1tv kost je 40-60 per jaar (of 20 via een ander land).
Apple zal bij een complete deal uiteraard eisen dat F1TV stopt, het is überhaupt raar dat dat bestaat.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 06:25 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Ik vraag het me echt af of Ziggo nog zoveel geld achter de hand heeft, ze zijn in de afgelopen jaren enorm veel klanten kwijt geraakt. Niet alleen door het wegvallen van F1, maar ook andere zaken, zoals te dure abonnementen en het ontbreken van supersnelle glasvezel abonnementen.

Gezien Apple zojuist besloten heeft om de abonnementsprijs voor hun streamingdienst flink te verhogen, is dit imho een teken aan de wand dat zij er serieus en vol voor gaan om de uitzendrechten voor F1 straks binnen te hengelen.

Ik ben in elk geval erg benieuwd welke provider er straks mee vandoor gaat :)
Heel veel bij Ziggo is een paar procent abonnees vanuit een hoogte die echt wel redelijk maximaal was en waar überhaupt weinig ruimte meer zat qua abonnees. Gaat gewoon prima met Ziggo financieel, vorig jaar (met Vodafone) een EBITDA van 1.9 miljard, dit jaar wss een licht verlies wegens de hoge inflatie, maar nog steeds financieel kerngezond.

[ Bericht 15% gewijzigd door Wienerschnitzels op 27-10-2023 16:05:07 ]
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:14:21 #194
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_211102769
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:

Apple zal bij een complete deal uiteraard eisen dat F1TV stopt, het is überhaupt raar dat dat bestaat.

Dat is gewoon een kwestie van betalen en niet zozeer van 'eisen'. Partijen kunnen de live-uitzendingen van F1TV (Pro-account) in een land/gebied afkopen, maar dat kost veel meer geld. Sky doet dat in de UK en Duitsland en de Franse rechtenhouder volgens mij ook, maar uiteindelijk is het gewoon een kosten/baten-afweging.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:25:44 #195
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211102877
F1TV is begonnen om de reikwijdte van de F1 te vergroten naar gebieden die geen F1 tv-rechten hebben en is er vervolgens naast gekomen in landen die geen exclusieve deals hebben afgesloten (zoals bijvoorbeeld ook Sky UK dat wel heeft). En zoals Jane zegt, die exclusiviteit kun je (voor meer geld) kopen.
pi_211103714
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:14 schreef Jane het volgende:

[..]
Dat is gewoon een kwestie van betalen en niet zozeer van 'eisen'. Partijen kunnen de live-uitzendingen van F1TV (Pro-account) in een land/gebied afkopen, maar dat kost veel meer geld. Sky doet dat in de UK en Duitsland en de Franse rechtenhouder volgens mij ook, maar uiteindelijk is het gewoon een kosten/baten-afweging.
F1TV pro is wel beschikbaar in Frankrijk, maar niet in Spanje, Italië, UK, Duitsland, Aziatische landen en het midden oosten. https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:00:10 #197
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_211103931
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:47 schreef hole1988 het volgende:

[..]
F1TV pro is wel beschikbaar in Frankrijk, maar niet in Spanje, Italië, UK, Duitsland, Aziatische landen en het midden oosten. https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html
Ah, ik haalde Frankrijk en Spanje door elkaar. Excusez moi.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_211190902
Anne-Greet vind ik veel beter presenteren dan Koen !
pi_211259105
Weg met dat ViaPlee, heeft al twee jaar te lang geduurd.
pi_211260472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
Anne-Greet vind ik veel beter presenteren dan Koen !
Ik moet ook zeggen dat Viaplay F1 zonder Amber en Stephane nog een flinke slag beter is geworden.
Er zit ook meer variatie in de analysten. Het is gewoon erg goed wat ze maken rond de race.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')