Mwah, met Stephane was vrij weinig mis en Amber kwam minder over alsof ze echt helemaal niks met F1 heeft dan Koen. Die zit daar echt puur omdat hij iets kan presenteren, ofzo, terwijl je in alles hoort dat hij gewoon niks met F1 heeft.quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat Viaplay F1 zonder Amber en Stephane nog een flinke slag beter is geworden.
Er zit ook meer variatie in de analysten. Het is gewoon erg goed wat ze maken rond de race.
Ik vond wat Amber deed juist te veel over komen als vragen naar iets waar ze het antwoord al lang op weet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, met Stephane was vrij weinig mis en Amber kwam minder over alsof ze echt helemaal niks met F1 heeft dan Koen. Die zit daar echt puur omdat hij iets kan presenteren, ofzo, terwijl je in alles hoort dat hij gewoon niks met F1 heeft.
Alsof ik een voetbalprogramma ga presenteren en dan met vragen kom als "Die op het middenveld, die trapte de bal ook wel goed he?", "die schoten op doel gingen er niet allemaal in, hoe komt dat?" of "en die wissel, was dat een goede keuze?". Op zich geen vragen die er niks mee te maken hebben, maar waaraan je gewoon kunt horen dat iemand er weinig mee heeft en weinig van snapt.
De rechten van 2024 liggen bij Viaplay.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:12 schreef THEFXR het volgende:
is er al bekend aan wie het verkocht is voor volgend jaar?
Geruchten gaan dat ze die dus willen verkopen.quote:Op maandag 20 november 2023 08:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De rechten van 2024 liggen bij Viaplay.
https://www.gptoday.net/n(...)echten-in-aanbiedingquote:Op maandag 20 november 2023 08:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De rechten van 2024 liggen bij Viaplay.
Maar niemand wil ze overnemen voor de prijs die ze vragen. Daarnaast is er een deal met de fom gemaakt dat Viaplay abonnees toegang krijgen tot f1tv in 2024.quote:Op maandag 20 november 2023 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat ze die dus willen verkopen.
Denk ook dat het rijkelijk laat is om dat nu nog te kunnen verkopen, tenzij er een partij is die Viaplay of delen ervan overneemt.quote:Op maandag 20 november 2023 16:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Maar niemand wil ze overnemen voor de prijs die ze vragen. Daarnaast is er een deal met de fom gemaakt dat Viaplay abonnees toegang krijgen tot f1tv in 2024.
Tenzij ze nogmaals worden uitgesteldquote:Op maandag 20 november 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
29 november weten we meer als de uitgestelde kwartaalcijfers bekend worden gemaakt
Dat gaat over de cijfers van de holding. Veel details over de (maatregelen in de) afzonderlijke landen worden daarin niet bekend gemaakt, verwacht ik.quote:Op maandag 20 november 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
29 november weten we meer als de uitgestelde kwartaalcijfers bekend worden gemaakt
Dat heb ik liever dan het jip en janneke verhaal elke week weer bij ziggoquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik vond wat Amber deed juist te veel over komen als vragen naar iets waar ze het antwoord al lang op weet.
Als Amber bij wijze van spreken vraagt waarom rode banden sneller slijten dan gele dan is dat geen normale vraag voor haar maar voor iemand die zich daar nooit zo mee bezig gehouden heeft wel.
Laat de analisten het maar uitleggen en de presentator presenteren.
De reden dat het in eerste instantie is uitgesteld is dat ze aan het praten waren over de toekomst, dus er komt absoluut ook nieuws buiten de cijfers.quote:Op maandag 20 november 2023 17:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat gaat over de cijfers van de holding. Veel details over de (maatregelen in de) afzonderlijke landen worden daarin niet bekend gemaakt, verwacht ik.
Ik meen dat het juist de reden was van het uitstel.quote:Op maandag 20 november 2023 17:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat gaat over de cijfers van de holding. Veel details over de (maatregelen in de) afzonderlijke landen worden daarin niet bekend gemaakt, verwacht ik.
Dit schreven ze eroverquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:08 schreef Starflyer het volgende:
De maatregelen die ze willen nemen zijn (waarschijnlijk) ook de reden van het uitstel. Maar of ze, tijdens het bekend maken van de cijfers, in detail voor elk land gaan benoemen wat die maatregelen zijn, waag ik te betwijfelen.
Maar ik kan het mis hebben.
Niet dat ik denk dat het gevolgen heeft voor de NL markt want dat is juist 1 van de "core" markten zoals ook te lezen valtquote:Viaplay Group today announced that its Board of Directors has decided to reschedule the publication of its Q3 2023 financial results, pending the conclusion of ongoing discussions with three of the Group's largest shareholders, its debt providers and bondholders regarding the potential recapitalisation of the Group, and the completion of ongoing discussions regarding potential sales of non-core international operations and potential partnerships in various of its markets. The results were due to be published tomorrow, Tuesday 24 October, and will now be published on or before Wednesday 29 November, with the precise timing to be confirmed in due course.
https://www.viaplaygroup.(...)23-financial-resultsquote:Viaplay Group announced a new strategy and plan in July, which included, but is not limited to, focusing on its core Nordic, Netherlands and Viaplay Select operations;
Daarom snap ik die discussie over de verkoop van de F1 rechten ook niet. Zeker niet nadat ze een partnership met F1TV zijn aangegaan. Zonder die rechten is hun bestaansrecht in Nederland imho een stuk kleiner. Als ze zich op Nederland blijven focussen zullen ze die rechten wel willen behouden, verwacht ik.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit schreven ze erover
2023-10-23 22:15
[..]
Niet dat ik denk dat het gevolgen heeft voor de NL markt want dat is juist 1 van de "core" markten zoals ook te lezen valt
[..]
https://www.viaplaygroup.(...)23-financial-results
Kunnen ze gewoon oude meuk kopen? Of moeten ze ook content maken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Viaplay moet zich ook houden dat volgend jaar dat ze Nederlandse series en films moeten aanbieden vanwege wetgeving. Ik zie niet hoe ze dat doen gezien de financiële malaise daaro.
https://www.rijksoverheid(...)derlandse-productiesquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Kunnen ze gewoon oude meuk kopen? Of moeten ze ook content maken.
5% slechts. En ze hoeven het niet te maken, alleen aan te bieden dus ze kunnen ook oud materiaal aankopen, dacht ik. Of in sublicentie aanbieden zoals ze zelf ook met hun eigen content willen doen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Viaplay moet zich ook houden dat volgend jaar dat ze Nederlandse series en films moeten aanbieden vanwege wetgeving. Ik zie niet hoe ze dat doen gezien de financiële malaise daaro.
Het is is een beetje "wens vader van de gedachte" journalistiek voor zover je het journalistiek kan noemen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom snap ik die discussie over de verkoop van de F1 rechten ook niet. Zeker niet nadat ze een partnership met F1TV zijn aangegaan. Zonder die rechten is hun bestaansrecht in Nederland imho een stuk kleiner. Als ze zich op Nederland blijven focussen zullen ze die rechten wel willen behouden, verwacht ik.
Zal imho vooral gaan over bijvoorbeeld de UK en VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |