Als ik https://www.totaaltv.nl/n(...)ndrechten-formule-1/ mag geloven sluit de eerste biedingsperiode deze maand. Mogelijk dat we dus over een paar weken iets horen... maar als er extra biedingsronden komen kan het ook nog wel even duren.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:30 schreef Tarado het volgende:
Vreemd wel dat we nog niks horen over de F1 uitzendrechten vanaf 2025, zou toch in augustus uitonderhandeld worden?
2021 was dan ook het laatste jaar van dat rechtenpakket, 2024 is nu het laatste jaar, dus je vergist jequote:Op woensdag 6 september 2023 17:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik https://www.totaaltv.nl/n(...)ndrechten-formule-1/ mag geloven sluit de eerste biedingsperiode deze maand. Mogelijk dat we dus over een paar weken iets horen... maar als er extra biedingsronden komen kan het ook nog wel even duren.
In 2021 hoorden we echter al half mei dat de rechten vanaf maart het volgende jaar naar Viaplay zouden gaan, dus in dat opzicht zijn ze sowieso aan de late kant.
Het gaat ook over 2025 dus als het bekend wordt voor mei 24 zijn ze eigenlijk vroeg.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik https://www.totaaltv.nl/n(...)ndrechten-formule-1/ mag geloven sluit de eerste biedingsperiode deze maand. Mogelijk dat we dus over een paar weken iets horen... maar als er extra biedingsronden komen kan het ook nog wel even duren.
In 2021 hoorden we echter al half mei dat de rechten vanaf maart het volgende jaar naar Viaplay zouden gaan, dus in dat opzicht zijn ze sowieso aan de late kant.
Het enige wat ik hier uit haal is dat de abonnementcijfers schijnbaar openbaar zijn gemaakt? Ben wel benieuwd hoe groot het verval is.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)ten-omhoog/10519217/
De weg naar de afgrond is begonnen
Dat ze jaarabonnementen eruit gooien en de prijzen per maand verhogen. Het prijsverschil met f1tv op jaarbasis wordt wel heel groot als je viaplay alleen hebt voor de F1.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier uit haal is dat de abonnementcijfers schijnbaar openbaar zijn gemaakt? Ben wel benieuwd hoe groot het verval is.
Die jaaraanbiedingen waren sowieso toch alleen maar aan het begin van het jaar? Even afwachten waar ze volgend voorjaar mee komen, dan lopen de meest jaarabonnementen weer af.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat ze jaarabonnementen eruit gooien en de prijzen per maand verhogen. Het prijsverschil met f1tv op jaarbasis wordt wel heel groot als je viaplay alleen hebt voor de F1.
quote:“Iedereen roept dat Ziggo de Formule 1 groot heeft gemaakt in Nederland, maar ik geloof dat je dan een kleine vergissing maakt. Want volgens mij heeft Max Verstappen de Formule 1 groot gemaakt in Nederland.
F1 was al uit het dal aan het klimmen voor 2016. Sport1 ging er helemaal kapot aan, Ziggo heeft het weer winstgevend gekregen. Wij van WC eend gehalte is hoog bij deze.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
Vreemd wel dat die gast er in dit interview helemaal niets over zegt.
Al klopt dit wel
[..]
[ twitter ]
Dat heeft toch ook met de kostprijs te maken die laag was en waarom was die laag, zal dat iets met de populariteit te maken gehad hebben?quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 was al uit het dal aan het klimmen voor 2016. Sport1 ging er helemaal kapot aan, Ziggo heeft het weer winstgevend gekregen. Wij van WC eend gehalte is hoog bij deze.
Als ze failliet zijn kun je die vergoeding sowieso wel vergeten, dat moet geen reden zijn om er mee te stoppen. Dan verdwijnen ze gewoon, en de abonnee kan fluiten naar hun centen. Het is als je er tegen aan zit juist handig om jaarabonnementen af te laten sluiten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:12 schreef Eagles89 het volgende:
Komt ook weer een nieuwe prijsverhoging aan, de 4e(?) inmiddels alweer sinds de belofte dat ze geen prijsverhogingen zouden doorvoeren.
Ook die belofte van 5 races per seizoen openbaar maken is me een raadsel, want heb er tot nu toe 2 gezien, 1 in september 2022 en 1 afgelopen maand, en dat moesten er 10 zijn.
Laat dat ViaPlay aub heel snel failliet verklaard worden, en laten we hopen dat de reden dat ze stoppen met die jaarabonnementen is omdat ze geen gezeik willen als ze straks op de fles gaan en dan al die jaarabbo’s te moeten vergoeden.
Overigens vind ik de toon van die man over de rechten na 2024 al een stuk minder optimistisch dan eerst. Hij zegt nu “laten we hopen dat het niet voor 3 jaar is geweest”. Toen ze begonnen bliezen ze compleet anders van de toren.
We gaan zien wat ze aanbieden in het voorjaar en misschien is dan ook bekend wie het vanaf 2025 gaat doen, dat zal ook wel wat invloed gaan hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Als ze failliet zijn kun je die vergoeding sowieso wel vergeten, dat moet geen reden zijn om er mee te stoppen. Dan verdwijnen ze gewoon, en de abonnee kan fluiten naar hun centen. Het is als je er tegen aan zit juist handig om jaarabonnementen af te laten sluiten.
Ze hadden aan het begin van het jaar een aanbieding (1 jaar voor 100 euro ofzo?), maar er was altijd de optie om een jaar- of maandabonnement te nemen. Een jaarabonnement was dan een paar euro goedkoper. Die optie is nu weg en je kunt alleen nog per maand een abonnement afsluiten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die jaaraanbiedingen waren sowieso toch alleen maar aan het begin van het jaar? Even afwachten waar ze volgend voorjaar mee komen, dan lopen de meest jaarabonnementen weer af.
Ja maar alsnog, als je nu mensen kan binnen harken voor een jaar, met nog maar 3 maanden te gaan in de F1, ben je imo slim bezig.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan zien wat ze aanbieden in het voorjaar en misschien is dan ook bekend wie het vanaf 2025 gaat doen, dat zal ook wel wat invloed gaan hebben.
Deed ik met Ziggo ook altijd. Opzeggen in december en in maart weer activeren. Waarom zou je 4 maanden lang betalen voor iets dat je toch niet gebruikt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Mensen die puur voor de F1 abonneren zullen waarschijnlijk hun maandabo tussen december en maart toch opzeggen.
Ja dat heb ik gedaan, het eerste was het 99,- voor een jaar, het 2e jaar (met een ander email adres) 10,49/ maand = 125,88/jaar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hadden aan het begin van het jaar een aanbieding (1 jaar voor 100 euro ofzo?), maar er was altijd de optie om een jaar- of maandabonnement te nemen. Een jaarabonnement was dan een paar euro goedkoper. Die optie is nu weg en je kunt alleen nog per maand een abonnement afsluiten.
Mss gaan ze toch meer inzetten op andere sporten dan (alleen) F1?quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar alsnog, als je nu mensen kan binnen harken voor een jaar, met nog maar 3 maanden te gaan in de F1, ben je imo slim bezig.
Mensen die puur voor de F1 abonneren zullen waarschijnlijk hun maandabo tussen december en maart toch opzeggen.
Ik ga er wel vanuit dat de meesten een jaarabonnement hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar alsnog, als je nu mensen kan binnen harken voor een jaar, met nog maar 3 maanden te gaan in de F1, ben je imo slim bezig.
Mja doen ze ook wel, maar ze zullen het toch echt vooral van de F1 moeten hebben. Als je die rechten eenmaal hebt aangekocht...quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss gaan ze toch meer inzetten op andere sporten dan (alleen) F1?
Daarom zouden jaarabo's nu op dit moment juist lucratief zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Deed ik met Ziggo ook altijd. Opzeggen in december en in maart weer activeren. Waarom zou je 4 maanden lang betalen voor iets dat je toch niet gebruikt.
Dat lijkt me wel het meest prijzige, ja.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Mja doen ze ook wel, maar ze zullen het toch echt vooral van de F1 moeten hebben. Als je die rechten eenmaal hebt aangekocht...
Als ze dat kwijt zijn is het het wel over en uit in NL, benieuwd wat er dan met hun PL rechten gaat gebeuren, voor de PL heb ik ook wel geld over maar uiteraard minder als ze geen F1 meer hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Mja doen ze ook wel, maar ze zullen het toch echt vooral van de F1 moeten hebben. Als je die rechten eenmaal hebt aangekocht...
Het zou kunnen dat ze weer met een (tijdelijke) aanbieding komen, maar desalniettemin is het opmerkelijk dat het jaarabonnement uit het normale aanbod is verdwenen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, het eerste was het 99,- voor een jaar, het 2e jaar (met een ander email adres) 10,49/ maand = 125,88/jaar.
Ze bieden nu ook 3 maanden voor 9,99/maand aan dus het is gewoon even afwachten of ze weer met een jaaraanbieding komen of niet in het voorjaar.
Nee, laten we hopen dat viaplee zo snel mogelijk weg gaat uit NL.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
Vreemd wel dat die gast er in dit interview helemaal niets over zegt.
Al klopt dit wel
[..]
[ twitter ]
Veeg teken aan de wand.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze weer met een (tijdelijke) aanbieding komen, maar desalniettemin is het opmerkelijk dat het jaarabonnement uit het normale aanbod is verdwenen.
Als je nu naar https://www.viaplay.nl gaat krijg je alleen de optie om een maandabonnement af te sluiten, terwijl daar begin september nog twee opties stonden: https://web.archive.org/w(...)//viaplay.com/nl-nl/
Maar lees hier eerder vandaag net van mensen die zeggen dat als ze als ViaPlay zijnde heel slecht gaan ze juist nog zoveel mogelijk jaarabonnementen proberen af te sluiten. Wat zou die plotselinge keuze om alleen nog maand abbo’s aan te bieden bij ViaPlay dan betekenen? Ik denk dat we alles pas definitief zeker weten als straks de F1 rechten bekend worden.quote:
Waarom?quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je alleen F1TV hebt dan maakt het toch niks uit?
Excuses, daar had ik overheen gelezenquote:Op vrijdag 29 september 2023 08:56 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
"F1 TV Pro will also remain available in the Netherlands as a stand-alone product."
Nou. Het is volgens Max Verstappen zelfs geweldig nieuws. Hij is ook trots op de unieke content die hij samen met viaplay levert aan ons de fans.quote:
Neequote:Op vrijdag 29 september 2023 09:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Het is volgens Max Verstappen zelfs geweldig nieuws. Hij is ook trots op de unieke content die hij samen met viaplay levert aan ons de fans.
Dus niet zo hatelijk. Zeg sorry!
quote:
Ergens wel een goede zet van ze, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze samenwerking aangaan om meer abonnees bij Viaplay te krijgen, zodat er straks meer geld kan worden geboden op de uitzendrechten na 2024
Dus ¤17 in de maand betalen zodat je F1TV krijgt, een andere streamingdienst die voor minder dan de helft ook direct te verkrijgen is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze samenwerking aangaan om meer abonnees bij Viaplay te krijgen, zodat er straks meer geld kan worden geboden op de uitzendrechten na 2024
En alle andere content (incl sporten) die jij misschien niet interessant vind, maar anderen wel.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus ¤17 in de maand betalen zodat je F1TV krijgt, een andere streamingdienst die voor minder dan de helft ook direct te verkrijgen is.
Je langspeelplaat blijft hangen, het gaat nu puur over deze deal.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
En alle andere content (incl sporten) die jij misschien niet interessant vind, maar anderen wel.
De jouwe ook.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je langspeelplaat blijft hangen, het gaat nu puur over deze deal.
Maar ViaPlay is niet alléén F1.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je langspeelplaat blijft hangen, het gaat nu puur over deze deal.
ook nog darten en mma.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ViaPlay is niet alléén F1.
En dat roepen degenen die het wel hebben ook al het hele jaar door
En heel veel (goed) voetjebal, waar best ook wel wat F1 fans in geintereseerd zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |