Ik hoop zo op Ziggo.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In een Vandaag Inside aflevering kwam Chris Woerts ermee. Wat blijkt te kloppen andes hadden we nu wel geweten wie de rechten heeft vanaf 2025.
Ik hoop op Viaplay en dan gaat het me niet eens om F1 maar de combinatie Premier League & F1.quote:
Als Chris het meldt ligt het altijd anders.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In een Vandaag Inside aflevering kwam Chris Woerts ermee. Wat blijkt te kloppen andes hadden we nu wel geweten wie de rechten heeft vanaf 2025.
Is al verwijderd. Wat stond er?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)%2Fwww.google.nl%2F#
Aldus het laatste nieuws. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in dat hele cafégebeuren weer.
quote:FOM stelde de door kenners verwachte biedingsprocedure echter voor onbeperkte tijd uit; naar verluidt om Viaplay meer tijd te gunnen om de financiën op orde te brengen nu de streamingdienst in een neerwaartse spiraal is beland.
De dubbele godzijdank is voor je eigen gelijk?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Oh, die link was gewoon kapot.
Godzijdank.
En ik kan dit niet genoeg benadrukken: godzijdank.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De dubbele godzijdank is voor je eigen gelijk?
Geen Apple. Daar zou iedereen blij mee moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waar ben je zo blij om? Ziggo of geen buitenlandse investeerder als een Apple?
Mwa rond die tijd moet ik een nieuwe iPhone, als dat gratis formule1 met zich zou brengen..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen Apple. Daar zou iedereen blij mee moeten zijn.
We zijn het zowaar met elkaar eens. Jemig, de fuck is dit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen Apple. Daar zou iedereen blij mee moeten zijn.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zijn het zowaar met elkaar eens. Jemig, de fuck is dit.
#teamziggoquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik schrijf je gelijk in voor de Laat Viaplay Het Gewoon Halen-peprally
Helemaal prima als zij ook zo'n degelijk online platform krijgen als Viaplay (dus inclusief goede player en dergelijken, ook als je een Ziggo Sport-abo hebt maar wel een andere provider) en - vooral - als ze ook alle rechten overnemen. Al gaat het dan naar TV Hazeldonk ofzo, als ze alle rechten die Viaplay heeft maar gewoon meenemenquote:
Al besproken. Zie post 125quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:20 schreef D.Licious het volgende:
De presentatie van de kwartaalcijfers laat in ieder geval nog even op zich wachten: https://www.gptoday.net/n(...)-kwartaalcijfers-uit
Geen teken van weelde als je het mij vraagt.
Mja klopt. Ik weet het zelf toch altijd beter, misschien erger ik me daarom niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Melroy wel echt matig. Nelson is duidelijk niet specifiek een autosportman maar kan ik prima hebben.
Omdat Nederland slechts een klein deel is van het hele bedrijf.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:13 schreef beantherio het volgende:
Ik lees net dat ze in Nederland 1 miljoen abonnees hebben. Dat is meer dan ik had verwacht. Dan vind ik het toch nog wel apart dat ze blijkbaar niet overeind kunnen blijven.
Van wanneer is dat cijfer? Ik dacht dat het een flinke tijd geleden is dat Viaplay voor het laatst iets naar buiten heeft gebracht over het aantal abonnees.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:13 schreef beantherio het volgende:
Ik lees net dat ze in Nederland 1 miljoen abonnees hebben. Dat is meer dan ik had verwacht. Dan vind ik het toch nog wel apart dat ze blijkbaar niet overeind kunnen blijven.
Van september dit jaar: https://www.dutchcowboys.(...)-nederlandse-kijkersquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van wanneer is dat cijfer? Ik dacht dat het een flinke tijd geleden is dat Viaplay voor het laatst iets naar buiten heeft gebracht over het aantal abonnees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |