SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door onlogisch op 06-09-2023 09:27:50 ]Makkelijk eerste
De Pieter Zwart van ESPN. Geinig. Ga ik straks even bekijken aawe.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Deze jodennerd heeft een analyse gemaakt over LukaGod
Nou nou nou nou nouquote:
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
@:onlogische waarom staat dit in tt @:klaasweetalles blijf met je vieze flikken van de OP af
Dat stond in de OP, niet de TT. Het is aangepast.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
@:onlogische waarom staat dit in tt @:klaasweetalles blijf met je vieze flikken van de OP af
OP jahquote:Op woensdag 6 september 2023 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat stond in de OP, niet de TT. Het is aangepast.
we willen allemaal wel eens wat klaasquote:Op woensdag 6 september 2023 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OP jah
nu wil ik dat die gast een ban krijg van 2 dagen wegens beledigingen aan gerespecteerde user
Ban vragen is ban krijgen. U vraagt: wij draaien.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OP jah
nu wil ik dat die gast een ban krijg van 2 dagen wegens beledigingen aan gerespecteerde user
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ban vragen is ban krijgen. U vraagt: wij draaien.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ban vragen is ban krijgen. U vraagt: wij draaien.
Jaquote:Op woensdag 6 september 2023 11:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft Klaas nu een ban of wat
Jozsef is een zware drinker.quote:
Prima boekie, niks mis meequote:Op woensdag 6 september 2023 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb hem nooit zien spelen en kan bij hem alleen denken aan het feit dat ik al 4 keer dit boek heb gekregen voor een verjaardag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 september 2023 13:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Is dat 't Zand? Die gast lijkt wel 35
quote:Op woensdag 6 september 2023 13:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Joszef was wel echt het schoolvoorbeeld van een anti-held. Beetje sjokken, totaal niet atletisch gebouwd, zag er toen al uit alsof hij in de haven werkte. Maar wat een spits. Een van de eerste spelers waar ik echt fan van was. Goede techniek, onverstoorbaar. Mooie kerelquote:Op woensdag 6 september 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jozsef is een zware drinker.
Ook mooi dat hij gewoon supporters thuis uitnodigt die even langs zijn dorp komen (meestal krijgt hij dat te horen in de kroeg).
@Qarrad in the mudquote:Op woensdag 6 september 2023 13:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die kools thuis tegen PSV met Ronaldo en Nilis thuis in 95quote:Op woensdag 6 september 2023 15:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Joszef was wel echt het schoolvoorbeeld van een anti-held. Beetje sjokken, totaal niet atletisch gebouwd, zag er toen al uit alsof hij in de haven werkte. Maar wat een spits. Een van de eerste spelers waar ik echt fan van was. Goede techniek, onverstoorbaar. Mooie kerel
quote:Op woensdag 6 september 2023 17:53 schreef Qarrad het volgende:
Oh Wijnaldum traint mee met ons lees ik
Ik snapte het onderschrift al niet![]()
In my defense: ik zat op de telefoon in de tuin in de zon
Dat weet alleen Klaas.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft Klaas nu een ban of wat
In jouw verdediging: ik snapte niet waarom je werd uitgelachen en ben nog gaan googelen wie dit was.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:53 schreef Qarrad het volgende:
Haar excuus over de zon en een klein scherm klinkt nog redelijk plausibel.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In jouw verdediging: ik snapte niet waarom je werd uitgelachen en ben nog gaan googelen wie dit was.
Ik was het bestaan van Wijnaldum totaal vergeten, en als ik aan hem denk zie ik nog steeds dat ventje van 20.
Ben je aan het ijlen?quote:Op woensdag 6 september 2023 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In jouw verdediging: ik snapte niet waarom je werd uitgelachen en ben nog gaan googelen wie dit was.
Ik was het bestaan van Wijnaldum totaal vergeten, en als ik aan hem denk zie ik nog steeds dat ventje van 20.
Ik weet niet, maar ik vind hem op deze foto totaal niet lijken op vroeger of überhaupt het beeld wat ik van hem had. Maar dat ligt blijkbaar aan mijquote:
Kijk je nooit Nederlands elftal of zo hahaquote:Op woensdag 6 september 2023 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik vind hem op deze foto totaal niet lijken op vroeger of überhaupt het beeld wat ik van hem had. Maar dat ligt blijkbaar aan mij
Kijkt iemand dat vrijwillig dan?quote:Op woensdag 6 september 2023 19:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Kijk je nooit Nederlands elftal of zo haha
't Zand en De Pers.quote:
Alleen als Wieffer of Geertruida aan de bal is.quote:Op woensdag 6 september 2023 19:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Kijk je nooit Nederlands elftal of zo haha
Wisselen wel geniale momenten met echt dramatische momenten af. Die goal van Dilrosun is mooi en de steekpassjes van Timber ook (goed dat die daar veel mee bezig is), maar dat balverlies daarna in de eerste helft van Dilrosun is echt lachwekkend. Of Vd Belt die ipv rustig aannemen of open draaien (zn man staat links van hem), tussen 3 man in de 1-2 met Timber aan wil gaan, dat is echt schrikbarend hoor.quote:
Ze lijken ook allemaal op elkaar hè, Theo Reitsma?quote:Op woensdag 6 september 2023 17:53 schreef Qarrad het volgende:
Hehehe nee ik heb in West-Afrika gewoond en gereisd dus dat kan ik ook niet als excuus gebruiken.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze lijken ook allemaal op elkaar hè, Theo Reitsma?
Ik kan me nog een wedstrijd (tegen Willem II ofzo) herinneren waarin Theo Biseswar verwarde met… Hofland.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze lijken ook allemaal op elkaar hè, Theo Reitsma?
Het advies van Huntelaar zal in ieder geval helpen.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dilrosun ziet er wel slecht uit zeg.
Misschien pikt Sauer op de achtergrond er ook nog wat van opquote:Op woensdag 6 september 2023 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het advies van Huntelaar zal in ieder geval helpen.
Ik heb je rug maat. Ik zag het ook niet direct.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik vind hem op deze foto totaal niet lijken op vroeger of überhaupt het beeld wat ik van hem had. Maar dat ligt blijkbaar aan mij
Dit ja. Het excuus van @Qarrad was nog redelijk, maar het gewoon echt niet zien? Dan is een afspraak bij de oogarts aan te raden.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zag vrij duidelijk dat het Wijnaldum is. Wat mankeert er in godsnaam aan jullie ogen?
Dit.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zag vrij duidelijk dat het Wijnaldum is. Wat mankeert er in godsnaam aan jullie ogen?
blacks do crack?quote:Op donderdag 7 september 2023 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 september 2023 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks zijn extra rimpels en dat hij schijnbaar ook geen nigger-kapper kan vinden herkende ik hem toch directquote:Op donderdag 7 september 2023 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die jongen heet 't Zand, niet Van 't Zand. Dit wordt steeds pijnlijker.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het van 't Zand was, ik herkende hem in eerste instantie niet
Als drie gewaardeerde users, waarvan maar één vermoedens van een handicap (ik zeg niet wie), hem niet gelijk herkennen op deze foto is dit een oké fout om te makenquote:Op donderdag 7 september 2023 11:18 schreef Erasmus het volgende:
Ik neem afstand van dat walgelijke spelen op de man.
Noem mij Zwitserland.
125 euro voor een heat-sealed castore logo, WIE WIL DAT NOU NIETquote:Op donderdag 7 september 2023 10:19 schreef Erasmus het volgende:
Castore Aids denkt dat ze Apple of überhaupt een A-merk zijn.
Je kan binnenkort ook de Pro versie van een shirt kopen voor maar liefst 125 euro!
[ twitter ]
Volgend jaar schrijven ze het er gewoon met viltstift op.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
125 euro voor een heat-sealed castore logo, WIE WIL DAT NOU NIET
hij gaat gewoon naar een nigger kapperquote:Op donderdag 7 september 2023 11:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ondanks zijn extra rimpels en dat hij schijnbaar ook geen nigger-kapper kan vinden herkende ik hem toch direct
Akkoordquote:Op donderdag 7 september 2023 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als drie gewaardeerde users, waarvan maar één vermoedens van een handicap (ik zeg niet wie), hem niet gelijk herkennen op deze foto is dit een oké fout om te maken
Joh echtquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij gaat gewoon naar een nigger kapper
niet voor mijquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Joh echt
PI lezen is lastig schijbaar.
Blijkbaar ook voor Harvard studenten, anders had je zo'n pijnlijke post kunnen besparen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet voor mij
wel voor midelmatige erasmus studenten
Mijn interpretatie is niet jouw interpretatiequote:Op vrijdag 8 september 2023 10:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Blijkbaar ook voor Harvard studenten, anders had je zo'n pijnlijke post kunnen besparen.
Is goed, Ajacied Klaas.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mijn interpretatie is niet jouw interpretatie
dat is het verschil tussen Harvard en de grauwe erasmus mens
quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:24 schreef Erasmus het volgende:
De Rotterdamse Amsterdamse dorpsgekkie van VBL is weer vrijgelaten.
quote:Het-woorden
De volgende categorieën woorden zijn over het algemeen het-woorden:
verkleinwoorden: het bloempje, het jongetje, het briefje
Ik ga hier mijn "ik woon in het buitenland en spreek/schrijf in het dagelijks leven amper Nederlands meer" kaart voor inzetten.quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
Wie gaat vanavond flink door de mand vallen?
quote:
Oei.quote:
Net 2 dagen 60, ziet er uit als 85.quote:
Voor de Olympische spelen zeker wel, tenminste ik ga er vanuit dat het daarvoor is, al zullen ze als het zover is wel het maximum aantal dispensatiespelers toevoegen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk voor hem![]()
Heeft dat onder 23 elftal nog een beetje aanzien daar? @:tarado
quote:'Vierde tenue Feyenoord lekt uit: Klassieker en andere grote duels in dit shirt'
16:23, Vandaag
40
Feyenoord gaat binnenkort in samenwerking met Castore een vierde tenue op de markt brengen. Het zou voor de Rotterdammers een Europees tenue worden, maar dat lukt door bepaalde regels binnen de UEFA niet. Nu moet het shirt ingezet worden bij grote binnenlandse wedstrijden.
Het vierde tenue is een soort ode aan Rotterdam en doet wat denken aan het uitshirt van seizoen 2021/2022. De kleuren zijn grijs-zwart met een aantal geelgroene accenten. Het belangrijkste aan het tenue is de stadsplattegrond van Rotterdam, die te zien is over de gehele voorkant van het shirt. Het broekje dat bij het tenue past is overwegend groengeel als de accenten op het tricot.
Dit vierde shirt zou eigenlijk gedragen worden tijdens de Europese wedstrijden van Feyenoord, maar de regelgeving van de UEFA heeft daar een stokje voor gestoken. Zo mag de stadsplattegrond op het shirt niet volgens de reglementen. En ook de sponsoren achterop het tenue, zoals prijsvrij.nl, mogen tijdens Europese wedstrijden niet te zien zijn vanwege de UEFA-regels.
Het is pas besproken als ik het besproken hebquote:
Het is besproken als ik zeg dat het besproken is, belhamel!quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is pas besproken als ik het besproken heb
quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is pas besproken als ik het besproken heb
al besprokenquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is besproken als ik zeg dat het besproken is, belhamel!
quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is besproken als ik zeg dat het besproken is, belhamel!
Het interseert me geen reet of het al besproken isquote:
Ik doe wat ik wil.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk voor hem![]()
Heeft dat onder 23 elftal nog een beetje aanzien daar? @:tarado
8,5 miljoen en een 5-jarig contract voor die gozer is de steal van het jaar.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:17 schreef alopio het volgende:
Ivanusec maakt weer even een goaltje voor Kroatië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
8,5 miljoen en een 5-jarig contract voor die gozer is de steal van het jaar.beetje voorbarig allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij moet eerst maar is gaan presteren
daarmee wil ik zeggen dat hij een rendement moet krijgen dat we winnen en prijzen gaan pakken"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
tsja liep eerder deze week op blaak en zat al vol met internationale studenten hoor dus zo gek is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga hier mijn "ik woon in het buitenland en spreek/schrijf in het dagelijks leven amper Nederlands meer" kaart voor inzetten.
Gelukkig zit ik op FOK! zodat users mijn taal op peil kunnen blijven houden, waarvoor dank.
[..]
8,5 miljoen en een 5-jarig contract voor die gozer is de steal van het jaar.Ik heb het volste vertrouwen in Ivanusec en denk idd ook dat het een steal is. Die gast gaat echt een sensatie worden in de eredivisie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
8,5 miljoen en een 5-jarig contract voor die gozer is de steal van het jaar.Nee, de grootste steal van het jaar heeft Benfica gedaan bij onze Kökcü!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Ivanusec echt een hele knappe deal. Denk dat het te Kloese slapeloze nachtjes heeft bezorgd met die vermoeiende Kroaten, maar het is echt heel goed gedaan. Dubbeltje eerste rang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Deze act was op zich best even leuk. 2 weken. Een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mijn interpretatie is niet jouw interpretatie
dat is het verschil tussen Harvard en de grauwe erasmus mens
Veel mooie spelers bij Feyenoord in die periode hè?quote:
Zal ook wel heel beperkt zijn geweest, stel dat van de seizoenkaarthouders 20% geen PPT heeft gekocht hou je met overhouden voor losse verkoop, vergroot uitvak en een dicht vak Z heel weinig overquote:Op zaterdag 9 september 2023 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is ons wel gelukt, maar ik had 14 tabbladen en op 12 een extreem hoog nummergelukkig op het laatste scherm wat ik checkte een heel laag getal, en zelfs toen was er vrij weinig keuze.
Ik had helaas maar 1 scherm tot mijn beschikking, onderweg in de trein. Dan ben je bijna zeker kansloosquote:Op zaterdag 9 september 2023 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat jammer maat. Hopelijk komt er nog wat vrij in de vrije verkoop.
Volgende keer een dm sturen in die situatie, dan kan ik wel kijken, ik zit toch zelf in die inlogschermen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had helaas maar 1 scherm tot mijn beschikking, onderweg in de trein. Dan ben je bijna zeker kansloos
Idd had 11 schermen en laagste was 2200. Toen was W/X/Z al weg. Blauw nog wel gelukkig.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is ons wel gelukt, maar ik had 14 tabbladen en op 12 een extreem hoog nummergelukkig op het laatste scherm wat ik checkte een heel laag getal, en zelfs toen was er vrij weinig keuze.
Waarom koop jij kaarten voor Feyenoord?quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd had 11 schermen en laagste was 2200. Toen was W/X/Z al weg. Blauw nog wel gelukkig.
Voor degene die niets hebben gewoon 2/3 dagen voor de wedstrijd fey site checken. Komen altijd honderden kaarten van UEFA terug. Zo krijg ik bij PSV ook altijd nog stoelen voor de wedstrijden.
Omdat CL altijd wel leuk is om te kijken. Potje tegen celtic enzo leuk om mee te pakken. Naar ajax hoef je dit seizoen ook niet dus dan Feyenoord maar keertje.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom koop jij kaarten voor Feyenoord?
quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd had 11 schermen en laagste was 2200. Toen was W/X/Z al weg. Blauw nog wel gelukkig.
Voor degene die niets hebben gewoon 2/3 dagen voor de wedstrijd fey site checken. Komen altijd honderden kaarten van UEFA terug. Zo krijg ik bij PSV ook altijd nog stoelen voor de wedstrijden.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is ons wel gelukt, maar ik had 14 tabbladen en op 12 een extreem hoog nummer![]()
quote:
Vreemd dat er voor Z geen kaarten werden verkochtquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kom je tenminste in een echt stadion.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omdat CL altijd wel leuk is om te kijken. Potje tegen celtic enzo leuk om mee te pakken. Naar ajax hoef je dit seizoen ook niet dus dan Feyenoord maar keertje.
Zag Z4 wel staan maar als ik 'm aanklikte was het uitverkocht. Dus misschien waren ze er wel maar iig toen al weg. Zelfde met X3.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat er voor Z geen kaarten werden verkocht
Z is helemaal gesloten Europees.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zag Z4 wel staan maar als ik 'm aanklikte was het uitverkocht. Dus misschien waren ze er wel maar iig toen al weg. Zelfde met X3.
Zal wel weer bugged zijn dan. Ze moeten verantwoordelijke voor die ticketing site sowieso ontslaan.quote:
Er zitten alleen gehandicapten maar die gaan (hoop ik) niet via het reguliere proces.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal wel weer bugged zijn dan. Ze moeten verantwoordelijke voor die ticketing site sowieso ontslaan.
Stukje katheterquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zitten alleen gehandicapten maar die gaan (hoop ik) niet via het reguliere proces.
Met z’n allen zwaaien naar @Zipportal dusquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zitten alleen gehandicapten maar die gaan (hoop ik) niet via het reguliere proces.
Dat kan @klaasweetalles je vertellen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
(en omdat hij daar zit met zijn begeleider)quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan @:klaasweetalles je vertellen.
(Omdat hij alles weet)
Not sure if serious, maar dat gaat allemaal via de Feyenoord TicketExchangequote:Op zaterdag 9 september 2023 13:31 schreef aTypisch het volgende:
Werkt kaartjes kopen via Viagogo nog voor Feyenoord?
gr
Neequote:Op zaterdag 9 september 2023 13:31 schreef aTypisch het volgende:
gr
Ja hoor. Verkoop/koop er regelmatig. Nooit geen issue. Alleen krijg je nu mobiele screenshots bij Feyenoord ipv pdf. En Feyenoord is geen partner meer omdat ze die oplichting van een ticket exchange hebben nu.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:31 schreef aTypisch het volgende:
gr
Dat er dingen bij Feyenoord überhaupt al functioneel zijn is nog een beetje nieuw voor ons.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal wel weer bugged zijn dan. Ze moeten verantwoordelijke voor die ticketing site sowieso ontslaan.
Bitte warten Siequote:Op zaterdag 9 september 2023 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat er dingen bij Feyenoord überhaupt al functioneel zijn is nog een beetje nieuw voor ons.
Babystapjes.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:19 schreef Zipportal het volgende:
Lutsharel Geertruida verlaat training Oranje vroegtijdig
quote:Blij mee, ik ken hem vrij goed en feyenoord Is zij focus. Terecht dat hij geen risico neemt en lekker terug naar 1908 gaat
Interlandgenot.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:19 schreef Zipportal het volgende:
Lutsharel Geertruida verlaat training Oranje vroegtijdig
https://www.telegraaf.nl/(...)g-oranje-vroegtijdig
GVD.
Ik zie het, op basis van wat ik tot nu heb gezien, toch wel heel erg zitten in Ueda. Hij heeft veel spelinzicht en is bovendien enorm wendbaar in zijn acties, dat zie je weinig. Als hij fysiek bijleert, zowel als aanspeelpunt als in het loopvermogen (niet dat dat slecht is maar bij Slot ligt de norm gewoon heel hoog) gaan we hier heel veel plezier aan beleven.quote:
Je gaat bijna hopen dat Gimenez over een jaar voor een gigantisch monsterbedrag wordt verkocht. Ueda is eigenlijk te goed om weer een heel jaar op de bank te zitten en het te moeten doen met invalbeurtjes.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het, op basis van wat ik tot nu heb gezien, toch wel heel erg zitten in Ueda. Hij heeft veel spelinzicht en is bovendien enorm wendbaar in zijn acties, dat zie je weinig. Als hij fysiek bijleert, zowel als aanspeelpunt als in het loopvermogen (niet dat dat slecht is maar bij Slot ligt de norm gewoon heel hoog) gaan we hier heel veel plezier aan beleven.
Echt bizar dat we tegenwoordig zo’n jongen als tweede spits halen en dat bedoel ik positief.
Dat je moet verduidelijken dat je het positief bedoeld zegt ook alles.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het, op basis van wat ik tot nu heb gezien, toch wel heel erg zitten in Ueda. Hij heeft veel spelinzicht en is bovendien enorm wendbaar in zijn acties, dat zie je weinig. Als hij fysiek bijleert, zowel als aanspeelpunt als in het loopvermogen (niet dat dat slecht is maar bij Slot ligt de norm gewoon heel hoog) gaan we hier heel veel plezier aan beleven.
Echt bizar dat we tegenwoordig zo’n jongen als tweede spits halen en dat bedoel ik positief.
Ik denk dat dat sowieso de intentie is. Gimenez voor een recordbedrag in de zomer weg, Ueda eerste spits.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gaat bijna hopen dat Gimenez over een jaar voor een gigantisch monsterbedrag wordt verkocht. Ueda is eigenlijk te goed om weer een heel jaar op de bank te zitten en het te moeten doen met invalbeurtjes.
Echt raar dat twee pure spitsen niet samen kunnen spelen. Dat hele Ueda op 10 komt puur van fanatiek FM spelersquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso de intentie is. Gimenez voor een recordbedrag in de zomer weg, Ueda eerste spits.
Het enige wat mij nog ietwat tegenvalt is dat Gimenez en Ueda nog geen (natuurlijke) afstemming lijken te hebben, terwijl je dat uiteindelijk wel zou verwachten gezien wat voor type spitsen het zijn. Dit baseer ik op iets van zestig minuten dus ach, maar soms spat zoiets er direct af, stukje powerplay zou dat kunnen opleveren
Type lex immersquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt raar dat twee pure spitsen niet samen kunnen spelen. Dat hele Ueda op 10 komt puur van fanatiek FM spelers
Jørgensen en Kramer hadden eigenlijk een best goede afstemming destijds (lol)quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt raar dat twee pure spitsen niet samen kunnen spelen. Dat hele Ueda op 10 komt puur van fanatiek FM spelers
Laten we voetbal ook geen hogere wiskunde maken. Op het moment dat je het befaamde powerplay van Arne gaat spelen ga je gewoon heerlijk opportunistisch ballen pompen. En dan heb je wat meer aan 2 echte killers in een druk gebied dan 1. Dat is alles.quote:Op zondag 10 september 2023 00:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jørgensen en Kramer hadden eigenlijk een best goede afstemming destijds (lol)
Ueda op 10 slaat nergens op maar als je een extra spits brengt om iets te forceren zit er ook iets tussen elkaar aanvullen of continu tegen elkaar aan beuken. Terwijl Gimenez beter is met zijn rug naar het doel en Ueda wendbaarder is, zou moeten werken zou je zeggen
Of die pot tegen de Ieren laten schieten en krachten sparen voor Feyenoord en Cl.quote:Op zondag 10 september 2023 10:15 schreef bbuddybb het volgende:
Loopt weer een blessure op bij Oranje.
Dit is niet fijn.
Er zijn tijden geweest dat nagenoeg geen spelers interlands speelden. Ik denk dat ik wel weet wat ik liever hebquote:Op zondag 10 september 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez zojuist uit in Australië een oefenwedstrijd gespeeld en moet woensdag naar de VS voor een oefenwedstrijd tegen Oezbekistan om zaterdag weer in Nederland te moeten spelen.
Echt, waar slaat dit allemaal optieft gewoon op met die kutinterlands
Er zit een verschil tussen ‘geen interlands’ en ‘een rondje over de hele wereld vliegen voor twee oefeninterlands’. Dat laatste is gewoon onverantwoord.quote:Op zondag 10 september 2023 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat nagenoeg geen spelers interlands speelden. Ik denk dat ik wel weet wat ik liever heb
Gelukkig speelt de reservespits dinsdag in Genkquote:Op zondag 10 september 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen ‘geen interlands’ en ‘een rondje over de hele wereld vliegen voor twee oefeninterlands’. Dat laatste is gewoon onverantwoord.
Alhoewel ik per definitie voorstander ben van de interlandperiodes tussen de competitie afschaffen.
quote:Op zondag 10 september 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alhoewel ik per definitie voorstander ben van de interlandperiodes tussen de competitie afschaffen.
Die pot tegen Australië was ook in de VS, dus het valt nog mee.quote:Op zondag 10 september 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez zojuist uit in Australië een oefenwedstrijd gespeeld en moet woensdag naar de VS voor een oefenwedstrijd tegen Oezbekistan om zaterdag weer in Nederland te moeten spelen.
Maar Gimenez speelde vannacht ook in de VS.quote:Op zondag 10 september 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De internationals van psv en ajax hebben er ook mee te makenquote:Op zondag 10 september 2023 11:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Gimenez speelde vannacht ook in de VS.
Interlandaids zijn kut, maar landen doen ten minste wel een klein beetje hun best om het reizen te beperken. Japan speelt ook gewoon lekker in Duitsland en België, erg vriendelijk van ze.
Zou zweren dat het anders stond op FR12 maar ik denk dat ik het gewoon verkeerd heb gelezen. Gurleygod.quote:Op zondag 10 september 2023 11:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die pot tegen Australië was ook in de VS, dus het valt nog mee.
Interlands zijn vervelend maar je hebt tenminste nog een competitie pauze gedurende deze reeks, de komende Africa Cup is een groter probleem als je spelers hebt die er aan meedoen.quote:Op zondag 10 september 2023 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou zweren dat het anders stond op FR12 maar ik denk dat ik het gewoon verkeerd heb gelezen. Gurleygod.
Ze serveren naast lauwe kroketten nu ook gefrituurde vleermuizen in de Kuip. Noem het maar geen waarderingquote:Op zondag 10 september 2023 11:50 schreef KingRoland het volgende:
UEDA-SAN
mag wat meer waardering krijgen vooral van de supporters in de kuip. Ook geen japanse teksten gezien, geen vlag. niks. Over Ueda gesproken Japan begint ook heel snel te groeien als team. Prima elftal hebben ze![]()
het is een beginquote:Op zondag 10 september 2023 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze serveren naast lauwe kroketten nu ook gefrituurde vleermuizen in de Kuip. Noem het maar geen waardering
Gezien je ‘alle Aziaten zijn vies en geel’-act zou het ook kunnen dat ze die serveren voor Alireza.quote:Op zondag 10 september 2023 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze serveren naast lauwe kroketten nu ook gefrituurde vleermuizen in de Kuip. Noem het maar geen waardering
Nou de tanden van Ueda in ieder geval wel.quote:Op zondag 10 september 2023 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien je ‘alle Aziaten zijn vies en geel’-act
Europeanen die slakken eten zien als een hoog cultuur zijn pas vies smerig vuilhondenquote:Op zondag 10 september 2023 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien je ‘alle Aziaten zijn vies en geel’-act zou het ook kunnen dat ze die serveren voor Alireza.
Bleekboy @Calandquote:Op zondag 10 september 2023 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou de tanden van Ueda in ieder geval wel.
Die zijn ernstig goor, ja.quote:Op zondag 10 september 2023 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou de tanden van Ueda in ieder geval wel.
Ik zou heel graag een gifje willen van zo’n schijn karatetrap van Immers naar de keeperquote:
ik vind dat mensen die de transfer van Ueda in twijfel trokken wel even af zijnquote:Op zondag 10 september 2023 14:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
De goal van Ueda
wat zijn die moffen ver afgegleden
Al besproken.quote:Op zondag 10 september 2023 21:52 schreef Caland het volgende:
Ueda geblesseerd naar huis
Dit is niet leuk
Lijmsnuiver heeft zijn kansen gehad.quote:Op zondag 10 september 2023 21:54 schreef Caland het volgende:
Dilro op 9 tegen Celtic dan maar
#comeback
Lekker mee stoppen, interlands.quote:Op zondag 10 september 2023 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je kan zeggen dat deze interlandperiode voor ons niet goed loopt
Deze uitleg van vetklep Koeman over GeertGod slaat ook echt als een lul op een drumstel.quote:...aldus Koeman, die aangeeft verrast te zijn door de afwezigheid van de geblesseerde Geertruida. We wisten vanaf het eerste moment dat Luts niet fit was, maar ik had verder niets vernomen na de wedstrijd tegen Griekenland. Daarna was ik op de training dus verrast dat hij ineens naar binnen ging."
Hij stond ook wel een beetje vrij.quote:Op zondag 10 september 2023 23:03 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
In Japan is Bryan geen kabouter.
Ueda en Geert zijn met het oog op de volgende serie aan wedstrijden wel de slechtst mogelijke spelers om geblesseerd te raken, dus het is wel vervelend dat je met die spanning zit. Geen Ueda tegen Celtic lijkt mij logisch waarom dat kut is. En ik zie de combinatie Trauner-Nieuwkoop niet zo zitten tegen sterkere tegenstanders, alhoewel wellicht Celtic en Ajax niet genoeg tegenstand gaan geven om dat uit te kunnen buiten.quote:Op maandag 11 september 2023 10:08 schreef fetX het volgende:
We weten nog helemaal niet hoe ernstig die blessures zijn. Wellicht valt het mee.
En tegen Heerenveen moet het zonder die twee ook makkelijk lukken.
Zou het een tikje minder arrogant kunnen?quote:Op maandag 11 september 2023 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda en Geert zijn met het oog op de volgende serie aan wedstrijden wel de slechtst mogelijke spelers om geblesseerd te raken, dus het is wel vervelend dat je met die spanning zit. Geen Ueda tegen Celtic lijkt mij logisch waarom dat kut is. En ik zie de combinatie Trauner-Nieuwkoop niet zo zitten tegen sterkere tegenstanders, alhoewel wellicht Celtic en Ajax niet genoeg tegenstand gaan geven om dat uit te kunnen buiten.
Laten we hopen dat het meevalt
Geertruida is een hele goede speler, maar ik zou het toch vervelender vinden als we Hancko of Wellenreuther voor de komende wedstrijden zouden missen.quote:Op maandag 11 september 2023 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda en Geert zijn met het oog op de volgende serie aan wedstrijden wel de slechtst mogelijke spelers om geblesseerd te raken, dus het is wel vervelend dat je met die spanning zit. Geen Ueda tegen Celtic lijkt mij logisch waarom dat kut is. En ik zie de combinatie Trauner-Nieuwkoop niet zo zitten tegen sterkere tegenstanders, alhoewel wellicht Celtic en Ajax niet genoeg tegenstand gaan geven om dat uit te kunnen buiten.
Pas nou op met dit soort uitsprakenquote:Op maandag 11 september 2023 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klonk veel arroganter dan mijn intentie wasquote:Op maandag 11 september 2023 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas nou op met dit soort uitspraken
Geloof ook wel dat we een behoorlijk seizoen gaan draaien want de spelopvatting van Slot is niet ineens wezenlijk anders.quote:Op maandag 11 september 2023 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad, enige bescheidenheid past ons voorlopig nog wel, aangezien we vooralsnog alleen tegen de lamme en de blinde wervelend voetbal hebben laten zien.
Nu heb ik er wel vertrouwen in dat we een stabiel en goed seizoen gaan draaien, maar Celtic en Ajax staan al binnen enkele weken op het programma dus ik houd nog een slag om de arm.
quote:Op maandag 11 september 2023 13:39 schreef Pistolero het volgende:
Paixao ook al eerder terug naar NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorig seizoen was Feyenoord veel beter en won het maar 1x met minimaal verschil.quote:Op maandag 11 september 2023 13:38 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Over Ajax gesproken. Ik zelf durf niet al meteen hoog van de toren te blazen en bijdehand te doen tegen Ajax over dat wij beter zijn, wetende dat het van korte duur kan zijn.
Maar dan kijk ik in het Ajax topic en dan zie ik dat er mensen zijn die daar TOTAAL geen moeite mee hebben
Ajax is altijd moeilijk voor Feyenoord, het enige wat je nu misschien hebt is dat te weinig Ajacieden het klassieker besef hebben.quote:Op maandag 11 september 2023 13:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vorig seizoen was Feyenoord veel beter en won het maar 1x met minimaal verschil.
Daar had parameter-meneer wel gelijk in.![]()
We zijn de afgelopen 15 jaar wel vaker de betere partij geweest maar het lukt gewoon zelden. Ook dit jaar zal het weer pittig worden daar.quote:Op maandag 11 september 2023 13:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vorig seizoen was Feyenoord veel beter en won het maar 1x met minimaal verschil.
Daar had parameter-meneer wel gelijk in.![]()
Dat was bij feyenoord afgelopen seizoen ook het geval, uiteindelijk heeft het alleen maar geholpen in de arena denk ik zoquote:Op maandag 11 september 2023 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is altijd moeilijk voor Feyenoord, het enige wat je nu misschien hebt is dat te weinig Ajacieden het klassieker besef hebben.
Wat heeft geholpen?quote:Op maandag 11 september 2023 14:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat was bij feyenoord afgelopen seizoen ook het geval, uiteindelijk heeft het alleen maar geholpen in de arena denk ik zo
Dat de spelers van Feyenoord zich een stuk minder bewust waren van de waarde van de klassieker, zeker vergeleken met jongens uit nederlandquote:Op maandag 11 september 2023 14:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat was bij feyenoord afgelopen seizoen ook het geval, uiteindelijk heeft het alleen maar geholpen in de arena denk ik zo
Die staan in zo'n wedstrijd vanzelf weer op, zie bij ons zo'n Minteh die een doelpunt in Utrecht viert met naar het logo te wijzen. Alsof hij niet uitgeleend is en pas zijn vijfde wedstrijd speelt maar jarenlang kind van de club is.quote:Op maandag 11 september 2023 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is altijd moeilijk voor Feyenoord, het enige wat je nu misschien hebt is dat te weinig Ajacieden het klassieker besef hebben.
Heel oud nieuws.quote:Op maandag 11 september 2023 14:38 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Die Danilo kust ook bij Rangers het logo bij zijn eerste doelpunt. Hij heeft ons logo nog nooit gekust, wat een vuilak!
Ik weet het niet, volgens alle parameters zijn wij de betere ploeg ik denk dat we dit keer wel heel erg in het voordeel zijn. Ajax is gewoon nog niet ingespeeld en los zand, bovendien is het sentiment enorm negatief, ze moeten drie dagen ervoor een loodzware pot tegen Marseille en zoals je zegt dat Klassieker besef gaat bij veel spelers van Ajax nog ontbreken, als er een Tadic of zelfs Klaassen had meegedaan (of iemand met de individuele kwaliteiten van Kudus) was ik toch wat angstiger geweest. Je moet echt met een goed strijdplan komen om dit Feyenoord te kloppen en onder druk te zetten, en ik zie Steijn eigenlijk niet zoiets bedenken met deze selectie, en tegen Utrecht zag je al hoe groot de ruimtes worden als ons middenveld tijd en ruimte krijgt om te combineren.quote:Op maandag 11 september 2023 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een boek, zal de Dengue zijnquote:Op maandag 11 september 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het niet, volgens alle parameters zijn wij de betere ploeg ik denk dat we dit keer wel heel erg in het voordeel zijn. Ajax is gewoon nog niet ingespeeld en los zand, bovendien is het sentiment enorm negatief, ze moeten drie dagen ervoor een loodzware pot tegen Marseille en zoals je zegt dat Klassieker besef gaat bij veel spelers van Ajax nog ontbreken, als er een Tadic of zelfs Klaassen had meegedaan (of iemand met de individuele kwaliteiten van Kudus) was ik toch wat angstiger geweest. Je moet echt met een goed strijdplan komen om dit Feyenoord te kloppen en onder druk te zetten, en ik zie Steijn eigenlijk niet zoiets bedenken met deze selectie, en tegen Utrecht zag je al hoe groot de ruimtes worden als ons middenveld tijd en ruimte krijgt om te combineren.
Deze keer moeten we gewoon winnen, over een paar maanden gaan de verhoudingen anders zijn maar dit is echt het gunstigste moment ooit (dat zeiden we ook in januari maar daar was ik het toen al niet mee eens).
Ook jouw maandag.quote:Op maandag 11 september 2023 14:38 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Die Danilo kust ook bij Rangers het logo bij zijn eerste doelpunt. Hij heeft ons logo nog nooit gekust, wat een vuilak!
We hadden het vorig jaar ook gewoon lastig tegen Sparta, uit dan. Niet heel moeilijk, maar het was ook geen makkie. Vond ik dan.quote:Op maandag 11 september 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en ik zie Steijn eigenlijk niet zoiets bedenken met deze selectie
Die ploeg van Sparta draaide ook een stuk beter dan dit Ajax nu.quote:Op maandag 11 september 2023 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hadden het vorig jaar ook gewoon lastig tegen Sparta, uit dan. Niet heel moeilijk, maar het was ook geen makkie. Vond ik dan.
Uiteraard. De voortekenen zijn ook wel oké, maar het blijft Ajax uit.quote:Op maandag 11 september 2023 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ploeg van Sparta draaide ook een stuk beter dan dit Ajax nu.
Daarom staat Feyenoord ook fier bovenaan met 12 uit 4.quote:Op maandag 11 september 2023 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ploeg van Sparta draaide ook een stuk beter dan dit Ajax nu.
Zie het niet als zeer positief naar Feyenoord maar vooral enorm negatief naar dit Ajax.quote:Op maandag 11 september 2023 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Als Gurley zo positief is ben ik altijd een beetje angstig voor wat er komen gaat.
Sparta (de eerste 60 minuten) en Fortuna speelden enorm vervelend voor ons door heel kort druk op ons middenveld te zetten, maar dat kan niet elke tegenstander. Tegen Almere en Utrecht kreeg ons middenveld ruimte om te combineren, die overmacht was vervolgens gigantisch.quote:Op maandag 11 september 2023 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom staat Feyenoord ook fier bovenaan met 12 uit 4.
We gaan zien hoe we het onoverwinnelijke Feyenoord gaan aanpakkenquote:Op maandag 11 september 2023 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sparta (de eerste 60 minuten) en Fortuna speelden enorm vervelend voor ons door heel kort druk op ons middenveld te zetten, maar dat kan niet elke tegenstander. Tegen Almere en Utrecht kreeg ons middenveld ruimte om te combineren, die overmacht was vervolgens gigantisch.
Ajax is wel beter dan die twee maar het concept blijft hetzelfde, bij hen ontbreekt de coördinatie om er kort op te zitten en onze zwakke punten tentoon te stellen. Spelers klagen openlijk dat ze niet weten hoe ze druk moeten zetten. Dan kan je eigenlijk alleen nog een variant van Dickieball proberen.
Gurley is altijd al heel optimistisch.quote:Op maandag 11 september 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
Gurley is een beetje teveel gaan zweven.
Ik zie gewoon niet hoe ploegen die ongecoördineerd druk zetten het dit Feyenoord lastig gaan maken eigenlijk.quote:Op maandag 11 september 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
Gurley is een beetje teveel gaan zweven.
Vooralsnog heb je één aardige wedstrijd gespeeld dit seizoen. Laten we het maar even afwachten allemaal.quote:Op maandag 11 september 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet hoe ploegen die ongecoördineerd druk zetten het dit Feyenoord lastig gaan maken eigenlijk.
Seizoen van Ajax begint eigenlijk pas deze week als ze voor het eerst met iedereen kunnen trainen. De nieuwste aankopen waren pas één dag voor de wedstrijd tegen Fortuna binnen en direct in basis gezet. Dat is geen excuus en zegt ook weinig over hoe Ajax gaat presteren straks maar het spel van afgelopen weken is nog niet helemaal representatief zou ik zeggen.quote:Op maandag 11 september 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet hoe ploegen die ongecoördineerd druk zetten het dit Feyenoord lastig gaan maken eigenlijk.
Maar de meeste ploegen gaan zichzelf niet zo op een presenteerblaadje leggen als Utrecht en Almere natuurlijk, alleen denk ik dit vreemde Ajax dus wel. Die doen echt maar wat.
Voor mij is het grote verschil wel dat ik normaliter al 3 punten in potlood zou opschrijven maar dat nu nog maar even laat omdat Ajax nog wel een vraagteken is.quote:Op maandag 11 september 2023 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooralsnog heb je één aardige wedstrijd gespeeld dit seizoen. Laten we het maar even afwachten allemaal.
Wel een prima opbouw naar de klassieker trouwens met Heerenveen en Celtic thuis waar je voetballend altijd de bovenliggende partij bent en ook nog eens een rustdag (of 2?) meer. In combinatie met een trainer bij de tegenpartij die lekker bosloopjes doet enzo om stoer over te komen kan dat wel eens goed uitpakken.
Inderdaad. Wij zien hier de eerste 2 wedstrijden ook niet als representatief. Dat was een valse start omdat de goede samenstelling op het middenveld nog niet gevonden was, er nog een hele goede aanwinst ontbrak en je 1x ongelukkig met 10 kwam te staan.quote:Op maandag 11 september 2023 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Seizoen van Ajax begint eigenlijk pas deze week als ze voor het eerst met iedereen kunnen trainen. De nieuwste aankopen waren pas één dag voor de wedstrijd tegen Fortuna binnen en direct in basis gezet. Dat is geen excuus en zegt ook weinig over hoe Ajax gaat presteren straks maar het spel van afgelopen weken is nog niet helemaal representatief zou ik zeggen.
De parameters liggen wat anders dit seizoen ja.quote:Op maandag 11 september 2023 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mij is het grote verschil wel dat ik normaliter al 3 punten in potlood zou opschrijven maar dat nu nog maar even laat omdat Ajax nog wel een vraagteken is.
Daarom is de timing ook ideaal voor ons, dat gaat niet in een paar weken tijd opgelost zijn.quote:Op maandag 11 september 2023 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Seizoen van Ajax begint eigenlijk pas deze week als ze voor het eerst met iedereen kunnen trainen. De nieuwste aankopen waren pas één dag voor de wedstrijd tegen Fortuna binnen en direct in basis gezet. Dat is geen excuus en zegt ook weinig over hoe Ajax gaat presteren straks maar het spel van afgelopen weken is nog niet helemaal representatief zou ik zeggen.
quote:Oud-profvoetballer moet ruim 40.000 euro betalen vanwege hennepkweek
Een 39-jarige Velpenaar, die in het verleden als profvoetballer uitkwam voor de Gelderse clubs Vitesse, De Graafschap en NEC, hoeft niet de cel in vanwege zijn vermeende rol bij hennepteelt. Tot dat oordeel kwam de rechtbank in Arnhem maandag.
De man wordt veroordeeld tot een celstraf van vier dagen: dat staat gelijk aan zijn voorarrest. Daarmee ontloopt hij een gevangenisstraf. Wel moet hij ruim 40.000 euro terugbetalen aan de Nederlandse overheid. Dit is het bedrag dat hij met de wietkwekerij zou hebben verdiend, aldus de rechtbank. Ook krijgt hij een voorwaardelijke taakstraf van zestig uur opgelegd.
Het duurde dik vijf jaar voordat de zaak eindelijk voor de rechter kwam. En van de vijf beschuldigingen op de tenlastelegging bleef er slechts één over, zo bleek twee weken geleden ter zitting. De Velpenaar zou betrokken zijn geweest bij de hennepteelt van 498 plantjes in Klarenbeek, een dorp nabij Apeldoorn.
Hennepgeur
De man ontkende op de zitting iets met de kwekerij te maken te hebben. Hij zou er niets van weten. Wel kwam hij meerdere keren per week in de woning op visite en beschikte hij over sleutels van de woning. De rechtbank acht zijn verklaring daarom niet aannemelijk.
Buiten de woning was al een wietgeur te ruiken en het pand was zichtbaar onbewoond. De rechtbank oordeelt dat het niet anders kan zijn dan dat hij een rol had bij het telen van wiet in die woning. Een 44-jarige medeverdachte, die het pand in Klarenbeek huurde, kreeg van de rechtbank een voorwaardelijke taakstraf van veertig uur opgelegd.
Drie Gelderse voetbalclubs
De Velpenaar brak als voetballer door bij Vitesse en speelde daarna onder meer bij De Graafschap en NEC. Daarmee is hij een van de weinige profs die voor alle drie de Gelderse clubs uitkwam. Dat deed hij zeker bij die laatste twee clubs niet onverdienstelijk: bij De Graafschap (2004-2007) reeg hij de doelpunten aaneen en bij NEC (2007-2010) scoorde hij driemaal in Europese wedstrijden. Daarmee is hij nog altijd Europees topscorer aller tijden voor de Nijmegenaren.
Hetzelfde geldt voor PSV en Feyenoord die de komende maanden hun spel moeten gaan verbeterenquote:Op maandag 11 september 2023 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:KNVB houdt rekening met Europese deelnemers en past speelschema aan
16.51,
Vandaag
Reacties
De KNVB heeft tien wijzigingen aangebracht in het speelschema van de Eredivisie. Nadat PSV, Ajax en AZ zich hadden geplaatst voor de groepsfase van een Europees toernooi, kon de voetbalbond de laatste hand leggen aan het definitieve programma.
Die heeft met zijn blessure de kansen op een basisplek bij oranje ook nog eens flink vergroot.quote:Op maandag 11 september 2023 17:28 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Zoals verwacht, niks aan het handje met Geert.
"houd rekening met" om de wedstrijd dan een uur te verplaatsen.quote:
En je hebt door deze wijzigingen minder rust (al zal dat verschil met zoveel dagen verwaarloosbaar zijn), is nu kijkcijfertechnisch gewoon beter.quote:Op maandag 11 september 2023 17:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
"houd rekening met" om de wedstrijd dan een uur te verplaatsen.
(en de 4,5 uur is ook onbelangrijk)
ik vind die 1630 op zaterdag wel prima eigenlijkquote:Op maandag 11 september 2023 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoewel ik negen uur een vervelende tijd vind komt zaterdag 21 oktober later spelen mij wel beter uit.
Derhalve prima wijzigingen
We zitten echt nog lang niet in de positie om makkelijk te denken over een wedstrijd in de ArenA. Snap ook niet waar deze arrogantie vandaan komt eigenlijk. Zo goed zijn we niet aan het seizoen begonnen.quote:Op maandag 11 september 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar de meeste ploegen gaan zichzelf niet zo op een presenteerblaadje leggen als Utrecht en Almere natuurlijk, alleen denk ik dit vreemde Ajax dus wel. Die doen echt maar wat.
als feyenoord daar verliest post ik het hele jaar niet meerquote:Op maandag 11 september 2023 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
We zitten echt nog lang niet in de positie om makkelijk te denken over een wedstrijd in de ArenA. Snap ook niet waar deze arrogantie vandaan komt eigenlijk. Zo goed zijn we niet aan het seizoen begonnen.
Laten we dan samen hopen datquote:Op maandag 11 september 2023 18:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als feyenoord daar verliest post ik het hele jaar niet meer
Dat is nou ook weer niet zo, ik denk niet eens makkelijk over het potje tegen Heerenveen aanstaande zaterdag, we creëren niet zo eenvoudig kansen en zeker niet tegen verdedigende ploegen.quote:Op maandag 11 september 2023 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
We zitten echt nog lang niet in de positie om makkelijk te denken over een wedstrijd in de ArenA. Snap ook niet waar deze arrogantie vandaan komt eigenlijk. Zo goed zijn we niet aan het seizoen begonnen.
100% dat hij de opvolger van SLot gaat worden.quote:
Tja, hij is vaak erg slecht ingevallen, dus kan wel wat krediet gebruiken van de fans. Dan is dat een snelle manier. Minteh deed hetzelfde.quote:Op maandag 11 september 2023 14:38 schreef Epistaxiophobia het volgende:
'Hij zette nog een flinke sprint in om van de politie weg te komen, een 88-jarige agent greep hem daarna bij zijn kraag.'quote:
Gewoon Hancko in de spits tegen Celtic als Ueda echt niet kan spelen.quote:Op maandag 11 september 2023 20:50 schreef hhh38 het volgende:
Hancko met een goal na 10 seconden
Assist van BozenikGod
Padelbatje op het veld leggen en zo Van Persie nog twee keer verleiden.quote:Op maandag 11 september 2023 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gewoon Hancko in de spits tegen Celtic Ueda echt niet kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |