SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door onlogisch op 06-09-2023 09:27:50 ]Makkelijk eerste
De Pieter Zwart van ESPN. Geinig. Ga ik straks even bekijken aawe.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Deze jodennerd heeft een analyse gemaakt over LukaGod
Nou nou nou nou nouquote:
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
@:onlogische waarom staat dit in tt @:klaasweetalles blijf met je vieze flikken van de OP af
Dat stond in de OP, niet de TT. Het is aangepast.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
@:onlogische waarom staat dit in tt @:klaasweetalles blijf met je vieze flikken van de OP af
OP jahquote:Op woensdag 6 september 2023 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat stond in de OP, niet de TT. Het is aangepast.
we willen allemaal wel eens wat klaasquote:Op woensdag 6 september 2023 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OP jah
nu wil ik dat die gast een ban krijg van 2 dagen wegens beledigingen aan gerespecteerde user
Ban vragen is ban krijgen. U vraagt: wij draaien.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OP jah
nu wil ik dat die gast een ban krijg van 2 dagen wegens beledigingen aan gerespecteerde user
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ban vragen is ban krijgen. U vraagt: wij draaien.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ban vragen is ban krijgen. U vraagt: wij draaien.
Jaquote:Op woensdag 6 september 2023 11:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft Klaas nu een ban of wat
Jozsef is een zware drinker.quote:
Prima boekie, niks mis meequote:Op woensdag 6 september 2023 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb hem nooit zien spelen en kan bij hem alleen denken aan het feit dat ik al 4 keer dit boek heb gekregen voor een verjaardag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 september 2023 13:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Is dat 't Zand? Die gast lijkt wel 35
quote:Op woensdag 6 september 2023 13:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Joszef was wel echt het schoolvoorbeeld van een anti-held. Beetje sjokken, totaal niet atletisch gebouwd, zag er toen al uit alsof hij in de haven werkte. Maar wat een spits. Een van de eerste spelers waar ik echt fan van was. Goede techniek, onverstoorbaar. Mooie kerelquote:Op woensdag 6 september 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jozsef is een zware drinker.
Ook mooi dat hij gewoon supporters thuis uitnodigt die even langs zijn dorp komen (meestal krijgt hij dat te horen in de kroeg).
@Qarrad in the mudquote:Op woensdag 6 september 2023 13:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die kools thuis tegen PSV met Ronaldo en Nilis thuis in 95quote:Op woensdag 6 september 2023 15:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Joszef was wel echt het schoolvoorbeeld van een anti-held. Beetje sjokken, totaal niet atletisch gebouwd, zag er toen al uit alsof hij in de haven werkte. Maar wat een spits. Een van de eerste spelers waar ik echt fan van was. Goede techniek, onverstoorbaar. Mooie kerel
quote:Op woensdag 6 september 2023 17:53 schreef Qarrad het volgende:
Oh Wijnaldum traint mee met ons lees ik
Ik snapte het onderschrift al niet![]()
In my defense: ik zat op de telefoon in de tuin in de zon
Dat weet alleen Klaas.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft Klaas nu een ban of wat
In jouw verdediging: ik snapte niet waarom je werd uitgelachen en ben nog gaan googelen wie dit was.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:53 schreef Qarrad het volgende:
Oh Wijnaldum traint mee met ons lees ik
Ik snapte het onderschrift al niet![]()
In my defense: ik zat op de telefoon in de tuin in de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |