quote:Het Nederlands elftal kan goede zaken doen richting het EK als het weet te winnen van Griekenland. Die ploeg komt in Eindhoven met een aantal (ex-)Eredivisie-spelers voor de dag, onder wie AZ-spits Vangelis Pavlidis.
In de jacht op deelname aan het EK van 2024 in Duitsland is Griekenland de volgende horde voor het Nederlands elftal.
Ronald Koeman
De ploeg van Ronald Koeman is met een ruime nederlaag tegen Frankrijk en een wat magere zege op Gibraltar niet geweldig begonnen aan de reeks, maar er is nog niks verloren in een poule met verder nog Ierland. Bij winst vanavond kan Oranje gelijk een tik uitdelen aan een concurrent.
Nederland versus Griekenland
De Zuid-Europeanen hebben een aantal (oud-)Eredivisie-spelers in de ploeg. Zo zijn doelpuntenmakers van AZ en FC Utrecht, Vangelis Pavlidis en Anastasios Douvikas, onderdeel van de aanvalslinie. Oranje is gewaarschuwd: de laatste ontmoeting met de Grieken, toevallig ook in Eindhoven, eindigde in een nederlaag. In 2016 ging een oefenduel met 1-2 verloren.
Stadion: Philips Stadion
Aftrap: 7 september 2023 · 20:45
TV: NPO 3
quote:2
Barry Hulshoff
Johan Cruijff
Hans Gilhaus
Marco van Basten
Dennis Bergkamp
1
Johan Neeskens
Kees Kist
Edo Ophof
Dimitris Saravakos
Ronald Koeman
Danny Blind
Roy Makaay
Boudewijn Zenden
John Heitinga
Pierre van Hooijdonk
Georginio Wijnaldum
Kostas Mitroglou
Giannis Gianniotas
Griekenland heeft evenveel EK's gewonnen als Nederland.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:48 schreef Nober het volgende:
Griekenland won maar een keer dat was wel tijdens de laatste ontmoeting op 1 september 2016.
9 ontmoetingen
7 keer winst Nederland
1 keer gelijk
20 voor, 3 tegen
4 keer vriendschappelijk (1972, 1980, 2004, 2016)
1 keer EK groepsfase (1980)
4 keer EK kwalificatie (1987, 1987, 1990, 1991)
Topscorers
[..]
Dat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Griekenland heeft evenveel EK's gewonnen als Nederland.
Laat dat even bezinken.
Niet zo recalcitrant doen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.
En nu?
En nu God zoekenquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.
En nu?
quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stoep niet sneeuwvrij gemaakt
@:3rr0r handel jij dit maar af
Echt niemand moet lachen.quote:
1-2quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Nederland - Griekenland | NPO3
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP 1-0
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker 3-1
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Erasmus
Stukje pad thai.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
1-2
Ik kijk vooral uit naar de rust.
0-2quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 1-2
@:onlogisch
2-1 (wel oogaids)quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:onlogisch 0-2
0-1 (in de laatste minuten)quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik trek niks in. Als ze maar geen blessures oplopen.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt niemand moet lachen.
Als Geert of Wieffer speelt trek je dit in neem ik aan?Nederlaagje tegen Griekenland is weer -5 miljoen.
Maar als ze niet spelen en een of andere Ajaxkneus wel, wel lekker zeiken natuurlijk!quote:Op donderdag 7 september 2023 09:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik trek niks in. Als ze maar geen blessures oplopen.
Ook niet. Nederlands Efltal kan mij echt gestolen worden.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als ze niet spelen en een of andere Ajaxkneus wel, wel lekker zeiken natuurlijk!
Behalve dat. We hebben een wildcard door de Nations League als Final Four. Lekker boeiend als we geen 1ste of 2de in de poule worden, play-offs voor het EK gaat Oranje sowieso wel spelen.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook niet. Nederlands Efltal kan mij echt gestolen worden.
Play-offs moet je echt niet willen, pech met de loting, een mindere dag en weg EK.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Behalve dat. We hebben een wildcard door de Nations League als Final Four. Lekker boeiend als we geen 1ste of 2de in de poule worden, play-offs voor het EK gaat Oranje sowieso wel spelen.
Ik zat met mijn hoofd dat alleen de groepswinnaar zich direct kwalificeerde, je hebt gelijk. Dacht dat de 2de plaats een play-off plekkie was.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Play-offs moet je echt niet willen, pech met de loting, een mindere dag en weg EK.
Gewoon 2e worden achter Frankrijk dus.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zat met mijn hoofd dat alleen de groepswinnaar zich direct kwalificeerde, je hebt gelijk. Dacht dat de 2de plaats een play-off plekkie was.
2-0quote:Op donderdag 7 september 2023 09:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
1-2
Ik kijk vooral uit naar de rust.
Natuurlijk is dat wel boeiend omdat het een afgang is als je in deze poule geen 2e wordt, dat je later alsnog het EK haalt waar iedereen behalve Luxemburg en Gibraltar aan meedoet zegt heel weinig.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Behalve dat. We hebben een wildcard door de Nations League als Final Four. Lekker boeiend als we geen 1ste of 2de in de poule worden, play-offs voor het EK gaat Oranje sowieso wel spelen.
Als je naar ons aanval kijkt gaat dit sowieso al een afgang worden. En Oranje moét zich kwalificeren, ik wil ze in het Olympiastadion zien spelen gvd.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel boeiend omdat het een afgang is als je in deze poule geen 2e wordt, dat je later alsnog het EK haalt waar iedereen behalve Luxemburg en Gibraltar aan meedoet zegt heel weinig.
2-0 Met Flekken op doel, houden we de noel.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 2-0
@:Scrummie 4-0
@:tong80 4-0
@:Tarado 2-1
@:DombohetOlifantje1 2-0
@:Erasmus 0-1
0-0.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-0
@:3rr0r 2-0
Lekker een terrasje pakken vanavond, ouwe reus. Ik probeer te ontworstelen van de altijd vervelende Ronald Koeman.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:49 schreef Sked het volgende:
[..]
0-0.
Ik twijfel dus of ik zal gaan kijken.
Het nadeel is dat we nog wel een tijdje aan hem vast zitten mochten deze 2 potjes goed aflopen.quote:Op donderdag 7 september 2023 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lekker een terrasje pakken vanavond, ouwe reus. Ik probeer te ontworstelen van de altijd vervelende Ronald Koeman.
Dat is een uitstekend idee.quote:Op donderdag 7 september 2023 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lekker een terrasje pakken vanavond, ouwe reus. Ik probeer te ontworstelen van de altijd vervelende Ronald Koeman.
Tot wanneer heeft hij getekend?quote:Op donderdag 7 september 2023 14:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het nadeel is dat we nog wel een tijdje aan hem vast zitten mochten deze 2 potjes goed aflopen.
quote:Op donderdag 7 september 2023 14:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tot en met het EK in elk geval lijkt me.
quote:Hij tekende een contract tot en met het WK van 2026
Niet per definitie als het ervoor zorgt dat je met een andere bondscoach kan deelnemen.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel boeiend omdat het een afgang is als je in deze poule geen 2e wordt, dat je later alsnog het EK haalt waar iedereen behalve Luxemburg en Gibraltar aan meedoet zegt heel weinig.
Dat geldt voor rechtsbuiten eigenlijk ook, op links heb je een stuk 4-5 opties die daar op hun best zijn maar op een andere positie voorin een stuk minder.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet per definitie als het ervoor zorgt dat je met een andere bondscoach kan deelnemen.
Op deze manier gaan we toch wel af. Alhoewel ik mij afvraag of er iemand is die balans kan vormen uit dit zooitje ongeregeld. Denk vooral dat je op de spitspositie gewoon moet accepteren dat je een middelmatige speler moet opstellen in plaats van de bekende namen forceren die niet op die positie passen of volkomen de weg kwijt zijn.
Blindquote:Op donderdag 7 september 2023 16:14 schreef Nober het volgende:
Flekken
Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind
De Roon, Koopmeiners, De Jong
Berghuis, Gakpo, Lang
Malen is wel goed op rechtsbuiten toch? Verder correct, je moet eigenlijk op Summerville of Manhoef gaan gokken en de arrogantie eens weglaten dat dat ‘toch niet Nederlands elftal waardig is’, blijkbaar wel dus. Zelfde voor de spits, daar zijn Dallinga, Piroe en Emegha nu je beste opties aan het worden.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geldt voor rechtsbuiten eigenlijk ook, op links heb je een stuk 4-5 opties die daar op hun best zijn maar op een andere positie voorin een stuk minder.
Summerville viel ook gigantisch door de mand op dat jeugd-EK.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Malen is wel goed op rechtsbuiten toch? Verder correct, je moet eigenlijk op Summerville of Manhoef gaan gokken en de arrogantie eens weglaten dat dat ‘toch niet Nederlands elftal waardig is’, blijkbaar wel dus. Zelfde voor de spits, daar zijn Dallinga, Piroe en Emegha nu je beste opties aan het worden.
En kwam toch ook vanaf links?quote:Op donderdag 7 september 2023 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Summerville viel ook gigantisch door de mand op dat jeugd-EK.
Wie niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Summerville viel ook gigantisch door de mand op dat jeugd-EK.
Met het materiaal wat er voorin is kan je beter met 2 spitsen spelen en als je dan de rest ziet is 3-5-2 eigenlijk het beste.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie niet.
Ben ook geen fan, van Leeds supporters kreeg ik mee dat het iemand is die je kort moet houden, dat zie ik Looij niet bepaald lukken.
Ik vind de rechtsbuiten positie ook de lastigste, alleen Malen is daar eigenlijk een goede optie nu. Voor de spitspositie snap ik minder dat er niet verder gekeken wordt dan het rijtje bekende namen.
Ja ik ben een beetje geschrokken door de vreselijke spelopvatting van NL afgelopen winter waardoor ik blij was met 4-3-3, maar denk dat je gelijk hebt. 3-5-2 is gewoon beter voor dit materiaal.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met het materiaal wat er voorin is kan je beter met 2 spitsen spelen en als je dan de rest ziet is 3-5-2 eigenlijk het beste.
22u is toch geen fijne tijd voor mensen die naar het stadion in Eindhoven gaan en morgenochtend weer moeten werken.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:13 schreef KingRoland het volgende:
22:00 beste tijd
21:30 mooie tijd
21:00 en 20:45 prima
dan 22u als het in Ahoy of de Arena is dan.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
22u is toch geen fijne tijd voor mensen die naar het stadion in Eindhoven gaan en morgenochtend weer moeten werken.
Gewoon werken voor je geld!
Het houdt niet op. Niet vanzelf.quote:
Waar komt deze opstelling vandaan?quote:Op donderdag 7 september 2023 16:14 schreef Nober het volgende:
Flekken
Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind
De Roon, Koopmeiners, De Jong
Berghuis, Gakpo, Lang
Noberquote:Op donderdag 7 september 2023 17:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar komt deze opstelling vandaan?
In Ahoy?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan 22u als het in Ahoy of de Arena is dan.
2-2quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-0
@:Sked 0-0
@:3rr0r 2-0
Manhoef hahahaha. Kom op man, je roept nu echt hele random namen.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Malen is wel goed op rechtsbuiten toch? Verder correct, je moet eigenlijk op Summerville of Manhoef gaan gokken en de arrogantie eens weglaten dat dat ‘toch niet Nederlands elftal waardig is’, blijkbaar wel dus. Zelfde voor de spits, daar zijn Dallinga, Piroe en Emegha nu je beste opties aan het worden.
Nee hoor, waarom denk je dat er maar vier echte aanvallers zijn opgeroepen überhauptquote:Op donderdag 7 september 2023 18:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Manhoef hahahaha. Kom op man, je roept nu echt hele random namen.
quote:Op donderdag 7 september 2023 18:22 schreef TornadoDK het volgende:
Vanavond juich ik voor mijn nieuwe thuisland![]()
Ik heb ook niet zoveel met dit Nederlands elftal
Het PSV Stadion blijft stil.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:36 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)olland-hup~a9a7222c/
Dutch Fanatics represent
@:Zipportal @:wereldgozer
Muskusboktor56quote:Op donderdag 7 september 2023 18:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Flekken
Dumfries - De Ligt - Aké - Hartman
Reijnders - De Jong
Simons
Berghuis Malen Gakpo
Maar goed, wie ben ik?
Beetje subtiel pochen met je loft.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:11 schreef Coco het volgende:
Lekkage in het gebouw hier.
Ben wellicht later.
Loft (2008) - Reference View - IMDbquote:Op donderdag 7 september 2023 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje subtiel pochen met je loft.
Succes uiteraard.
Waar komt deze act vandaan qua het beloofde land?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bart Verbruggen brengt ons naar het beloofde land. Alleen is Koeman geen De Zerbi, dus moeten we nog even wachten.
Kunnen de Belgen wel een film maken?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Loft (2008) - Reference View - IMDb
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen de Belgen wel een film maken?
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:11 schreef Coco het volgende:
Ben wellicht later.
Lekkage in het hoofd van Koeman.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:11 schreef Coco het volgende:
Ben wellicht later.
Nounounou,quote:Op donderdag 7 september 2023 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat voelde je wel aankomen. Tja. Als wingback neem ik aan, dat kan echt niet en bovendien past Hartman of Maatsen prima in dat systeem.
Ik ben trouwens ziedend dat Wieffer gepasseerd is voor de Roon. En wat doet Weghorst daar. Wat een kutopstelling eigenlijk
Heeft @TheVoice4ever een papiertje gestuurd met de opstelling en dacht Koeman van ‘hey, das wel een leuk idee’ ofzoquote:
FrimpongGod. Die jongen is veel te goed en lief voor dit land. Wij verdienen hem niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar hoe kan je godsallemekraken nu niet Frimpong selecteren en WEL dit systeem spelen.
Al moet ik oppassen want je mag Frimpong volgens enkele users niet teveel ophemelen.
Zou wel goed bij Feyenoord passen eigenlijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
FrimpongGod. Die jongen is veel te goed en lief voor dit land. Wij verdienen hem niet.
Erg verstandige jongen ook die ook wel door heeft dat Koeman niet al te lang meer op zijn plek zit en rustig afwacht.
Je bedoelt van Wieffer, toch?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounounou,
Dat is wel redelijk terecht lijkt mij.
Niet als je zelf elke bal inlevert (want in die vorm zit hij wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bedoelt van Wieffer, toch?
Mwah. Laat Frenkie beter tot zijn recht komen dan de Roon.
Wieffer op de bank is niet zo heel gek opzich. De Roon opstellen wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet als je zelf elke bal inlevert (want in die vorm zit hij wel.) En jaja, tegen FC Utrecht was hij wel weer goed.
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:34 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Koeman is wilsonbekwaam en dood-en-doodziek in zijn hoofd.
Bij Feyenoord ligt het baltempo dan ook een stuk hoger dan bij Nederland-Griekenland.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet als je zelf elke bal inlevert (want in die vorm zit hij wel.) En jaja, tegen FC Utrecht was hij wel weer goed.
Basisspeler bij de nr2 van Spanje hequote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet wel heel slechtziend zijn om Blind op te stellen.
Die heeft een straf van Koeman.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar hoe kan je godsallemekraken nu niet Frimpong selecteren en WEL dit systeem spelen.
Al moet ik oppassen want je mag Frimpong volgens enkele users niet teveel ophemelen.
Jij kent hem niet eens walgelijke populist.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
FrimpongGod. Die jongen is veel te goed en lief voor dit land. Wij verdienen hem niet.
Erg verstandige jongen ook die ook wel door heeft dat Koeman niet al te lang meer op zijn plek zit en rustig afwacht.
Oké @Poepz0rquote:Op donderdag 7 september 2023 19:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees voor Gravenberch.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die heeft een straf van Koeman.
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij kent hem niet eens walgelijke populist.
Nog steeds mensen die de klasse van Frimpong niet erkennen.quote:
Het leven is op fok is soms moeilijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds mensen die de klasse van Frimpong niet erkennen.
Dit kan toch niet. @:DombohetOlifantje1
Ik vind het erg mooi om te zien dat wij de laatste tijd zo vaak op één lijn zitten qua het goed zien van de kwaliteiten van een speler.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het leven is op fok is soms moeilijk.
Uiteindelijk weten we allebei wie er straks gelijk heeft
Wordt het zo'n avond?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet wel heel slechtziend zijn om Blind op te stellen.
Dombo en ik zouden het leuk vinden als je gezellig meekijkt, ondanks Blind.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt het zo'n avond?
Want dan sla ik over.
Nou, vooruitquote:Op donderdag 7 september 2023 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Dombo en ik zouden het leuk vinden als je gezellig meekijkt, ondanks Mexicanobakker.
betere spits is er nietquote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef TLC het volgende:
En van wappie wout komen we ook nooit af
Blijf dan maar weg!quote:Op donderdag 7 september 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt het zo'n avond?
Want dan sla ik over.
Proleetquote:Op donderdag 7 september 2023 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben nu stevig aan het indrinken.
Grote vetzakquote:Op donderdag 7 september 2023 20:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik eet een Magnum double sunlover mini.
Vetbuikzwijn dat je bent.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik eet een Magnum double sunlover mini.
Nee in de Hoogvliet.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grote vetzak
gekocht bij een snackbar in Amersfoort?
Walgelijk die onderschatting van de Roonquote:Op donderdag 7 september 2023 20:17 schreef LordVoldermort het volgende:
De Roon is echt de grootste schande ooit. Die man doet wat iedere willekeurige amateurspeler op 6 ook kan.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:23 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
quote:
FC Emmen is geen voetbalclub.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Walgelijk die onderschatting van de Roon
Zou bij, pak hem beet, FC Emmen by far de beste zijn
7-upquote:Op donderdag 7 september 2023 20:23 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:26 schreef GGMM het volgende:
Gaat die debiel op schoot liggen met dit weer
Gelukkig is hij nu weer weg
Geur was niet te harden voor hemquote:Op donderdag 7 september 2023 20:26 schreef GGMM het volgende:
Gaat die debiel op schoot liggen met dit weer
Gelukkig is hij nu weer weg
Moest googlen.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet een hele leuke mop alvast in het teken van Nederland-Griekenland!!
Hoe heet de nieuwe spits van Griekenland?
Alsiemaarraakis!
Deze dijenkletser hebben jullie vast nooit eerder gehoord
Je bent gerapporteerd.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet een hele leuke mop alvast in het teken van Nederland-Griekenland!!
Hoe heet de nieuwe spits van Griekenland?
Alsiemaarraakis!
Deze dijenkletser hebben jullie vast nooit eerder gehoord
Spa Touch lemon.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:23 schreef Coco het volgende:
Brabanders zijn ook echt nooit aantrekkelijk hè.quote:
@Dj_Day-V is een Brabanderquote:Op donderdag 7 september 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brabanders zijn ook echt nooit aantrekkelijk hè.
Mark van Bommel is een limbo.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens besproeienquote:Op donderdag 7 september 2023 20:31 schreef Rabieluh het volgende:
Dat veld nu besproeien vind ik wel provocerend naar de Grieken toe.
Hmm, Klaas zit momenteel in de kampen.quote:
Nog erger.quote:
Ik las iets anders.quote:
Kampen worden niet besproken.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, Klaas zit momenteel in de kampen.
Ik denk dat ik mij maar blijf gedragen.
Smoking badquote:Op donderdag 7 september 2023 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veel grensoverschrijdende posts hier.
Welk cijfer zou je hem geven?quote:
Ik heb wel eens een aantrekkelijke Brabander ontmoetquote:Op donderdag 7 september 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zullen ze in Overijssel niet leuk vinden.quote:
Slow Horses serie. Apple tv plus.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Iemand nog goeie misdaad/detective serie voor als dit weer pure aids is?
@Slobeend niet happen vanavond he.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:30 schreef GGMM het volgende:
Blind, de Roon, Weghorst, Geertruida
Dit wordt vreselijk.
Pokémon: Detective Pikachu (2019) - Reference View - IMDbquote:Op donderdag 7 september 2023 20:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Iemand nog goeie misdaad/detective serie voor als dit weer pure aids is?
Jij hebt in alle contreien wel wat geproefd.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een aantrekkelijke Brabander ontmoet
Zeker één van mijn hoogtepunten in 2017.
Ik mis alleen nog de provincie Flevoland.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt in alle contreien wel wat geproefd.
Dat valt reuze mee. Ik raak in paniek als meisjes mij leuk vinden Ik ben een kritisch persoon en pak niet alles wat los en vast zitquote:Op donderdag 7 september 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt in alle contreien wel wat geproefd.
Heb je ook iemand uit Zeeland gehad?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de provincie Flevoland.
Dat wil ik graag zo houden.
Nu is de avond pas echt leukquote:
Zeeuws meisje.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb je ook iemand uit Zeeland gehad?
Bij dat accent ren je nog harder dan bij het zuiden.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb je ook iemand uit Zeeland gehad?
Hebben ze Zeeland naar het noorden verplaatst dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dat accent ren je nog harder dan bij het zuiden.
Je klinkt als een echte jongen op Fok!quote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik raak in paniek als meisjes mij leuk vinden
Ik was dronken.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dat accent ren je nog harder dan bij het zuiden.
@IkGeefEnkelLikesquote:Op donderdag 7 september 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
Wie gaat vanavond flink door de mand vallen?
Geertruida weerquote:Op donderdag 7 september 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
Mensen die bij F1 naar de ceremonies kijken hebben een leeg leven.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:43 schreef Zorro het volgende:
Oh ik dacht dat nu het Oostenrijkse volkslied kwam
Het is geen korfbalquote:Op donderdag 7 september 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
Koekoek.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die bij F1 naar de ceremonies kijken hebben een leeg leven.
Dat kan korter.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
Jaquote:Op donderdag 7 september 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die bij F1 naar de ceremonies kijken hebben een leeg leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |