1-2quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Nederland - Griekenland | NPO3
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP 1-0
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker 3-1
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Erasmus
Stukje pad thai.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
1-2
Ik kijk vooral uit naar de rust.
0-2quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 1-2
@:onlogisch
2-1 (wel oogaids)quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:onlogisch 0-2
0-1 (in de laatste minuten)quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:onlogisch 0-2
Ik trek niks in. Als ze maar geen blessures oplopen.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt niemand moet lachen.
Als Geert of Wieffer speelt trek je dit in neem ik aan?Nederlaagje tegen Griekenland is weer -5 miljoen.
Maar als ze niet spelen en een of andere Ajaxkneus wel, wel lekker zeiken natuurlijk!quote:Op donderdag 7 september 2023 09:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik trek niks in. Als ze maar geen blessures oplopen.
Ook niet. Nederlands Efltal kan mij echt gestolen worden.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als ze niet spelen en een of andere Ajaxkneus wel, wel lekker zeiken natuurlijk!
Behalve dat. We hebben een wildcard door de Nations League als Final Four. Lekker boeiend als we geen 1ste of 2de in de poule worden, play-offs voor het EK gaat Oranje sowieso wel spelen.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook niet. Nederlands Efltal kan mij echt gestolen worden.
Play-offs moet je echt niet willen, pech met de loting, een mindere dag en weg EK.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Behalve dat. We hebben een wildcard door de Nations League als Final Four. Lekker boeiend als we geen 1ste of 2de in de poule worden, play-offs voor het EK gaat Oranje sowieso wel spelen.
Ik zat met mijn hoofd dat alleen de groepswinnaar zich direct kwalificeerde, je hebt gelijk. Dacht dat de 2de plaats een play-off plekkie was.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Play-offs moet je echt niet willen, pech met de loting, een mindere dag en weg EK.
Gewoon 2e worden achter Frankrijk dus.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zat met mijn hoofd dat alleen de groepswinnaar zich direct kwalificeerde, je hebt gelijk. Dacht dat de 2de plaats een play-off plekkie was.
2-0quote:Op donderdag 7 september 2023 09:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
1-2
Ik kijk vooral uit naar de rust.
Natuurlijk is dat wel boeiend omdat het een afgang is als je in deze poule geen 2e wordt, dat je later alsnog het EK haalt waar iedereen behalve Luxemburg en Gibraltar aan meedoet zegt heel weinig.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Behalve dat. We hebben een wildcard door de Nations League als Final Four. Lekker boeiend als we geen 1ste of 2de in de poule worden, play-offs voor het EK gaat Oranje sowieso wel spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |