Muskusboktor56quote:Op donderdag 7 september 2023 18:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Flekken
Dumfries - De Ligt - Aké - Hartman
Reijnders - De Jong
Simons
Berghuis Malen Gakpo
Maar goed, wie ben ik?
Beetje subtiel pochen met je loft.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:11 schreef Coco het volgende:
Lekkage in het gebouw hier.
Ben wellicht later.
Loft (2008) - Reference View - IMDbquote:Op donderdag 7 september 2023 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje subtiel pochen met je loft.
Succes uiteraard.
Waar komt deze act vandaan qua het beloofde land?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bart Verbruggen brengt ons naar het beloofde land. Alleen is Koeman geen De Zerbi, dus moeten we nog even wachten.
Kunnen de Belgen wel een film maken?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Loft (2008) - Reference View - IMDb
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen de Belgen wel een film maken?
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:11 schreef Coco het volgende:
Ben wellicht later.
Lekkage in het hoofd van Koeman.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:11 schreef Coco het volgende:
Ben wellicht later.
Nounounou,quote:Op donderdag 7 september 2023 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat voelde je wel aankomen. Tja. Als wingback neem ik aan, dat kan echt niet en bovendien past Hartman of Maatsen prima in dat systeem.
Ik ben trouwens ziedend dat Wieffer gepasseerd is voor de Roon. En wat doet Weghorst daar. Wat een kutopstelling eigenlijk
Heeft @TheVoice4ever een papiertje gestuurd met de opstelling en dacht Koeman van ‘hey, das wel een leuk idee’ ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |