Pokémon: Detective Pikachu (2019) - Reference View - IMDbquote:Op donderdag 7 september 2023 20:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Iemand nog goeie misdaad/detective serie voor als dit weer pure aids is?
Jij hebt in alle contreien wel wat geproefd.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een aantrekkelijke Brabander ontmoet
Zeker één van mijn hoogtepunten in 2017.
Ik mis alleen nog de provincie Flevoland.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt in alle contreien wel wat geproefd.
Dat valt reuze mee. Ik raak in paniek als meisjes mij leuk vinden Ik ben een kritisch persoon en pak niet alles wat los en vast zitquote:Op donderdag 7 september 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt in alle contreien wel wat geproefd.
Heb je ook iemand uit Zeeland gehad?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de provincie Flevoland.
Dat wil ik graag zo houden.
Nu is de avond pas echt leukquote:
Zeeuws meisje.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb je ook iemand uit Zeeland gehad?
Bij dat accent ren je nog harder dan bij het zuiden.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb je ook iemand uit Zeeland gehad?
Hebben ze Zeeland naar het noorden verplaatst dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dat accent ren je nog harder dan bij het zuiden.
Je klinkt als een echte jongen op Fok!quote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik raak in paniek als meisjes mij leuk vinden
Ik was dronken.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dat accent ren je nog harder dan bij het zuiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |