Die heeft een straf van Koeman.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar hoe kan je godsallemekraken nu niet Frimpong selecteren en WEL dit systeem spelen.
Al moet ik oppassen want je mag Frimpong volgens enkele users niet teveel ophemelen.
Jij kent hem niet eens walgelijke populist.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
FrimpongGod. Die jongen is veel te goed en lief voor dit land. Wij verdienen hem niet.
Erg verstandige jongen ook die ook wel door heeft dat Koeman niet al te lang meer op zijn plek zit en rustig afwacht.
Oké @Poepz0rquote:Op donderdag 7 september 2023 19:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
FrimpongGod. Die jongen is veel te goed en lief voor dit land. Wij verdienen hem niet.
Erg verstandige jongen ook die ook wel door heeft dat Koeman niet al te lang meer op zijn plek zit en rustig afwacht.
Ik vrees voor Gravenberch.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die heeft een straf van Koeman.
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij kent hem niet eens walgelijke populist.
Nog steeds mensen die de klasse van Frimpong niet erkennen.quote:
Het leven is op fok is soms moeilijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds mensen die de klasse van Frimpong niet erkennen.
Dit kan toch niet. @:DombohetOlifantje1
Ik vind het erg mooi om te zien dat wij de laatste tijd zo vaak op één lijn zitten qua het goed zien van de kwaliteiten van een speler.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het leven is op fok is soms moeilijk.
Uiteindelijk weten we allebei wie er straks gelijk heeft
Wordt het zo'n avond?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet wel heel slechtziend zijn om Blind op te stellen.
Dombo en ik zouden het leuk vinden als je gezellig meekijkt, ondanks Blind.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt het zo'n avond?
Want dan sla ik over.
Nou, vooruitquote:Op donderdag 7 september 2023 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Dombo en ik zouden het leuk vinden als je gezellig meekijkt, ondanks Mexicanobakker.
betere spits is er nietquote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef TLC het volgende:
En van wappie wout komen we ook nooit af
Blijf dan maar weg!quote:Op donderdag 7 september 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt het zo'n avond?
Want dan sla ik over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |