SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ah, dat is balen zeg. Beterschap!quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit al wekenlang thuis door dengue opgelopen in Mexico, vandaar dat ik hier de laatste tijd zoveel post (lol). Alhoewel het wel goed moet komen als ik mij laat ophalen en thuisbrengen denk ik.
Bijlow 15 miljoenquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Geen Schouten @:GotenSSJ
Ivanusec staat hier over een half jaar ook bijquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Jouw postsquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:09 schreef Pistolero het volgende:
Weinig dingen zo nietszeggend als de marktwaardes op Transfermarkt.
Goeie ondertitel. Ivanu¨ec?quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wacht tot de eerste goal van KroaatGod morgen.
Warmer gaat dit topic niet worden
Ach een Inter haalt een Davey Klaassen..het kan altijd ergerquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bijlow 15 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet als club een zware hersenbloeding hebben gehad wil je dat voor zo'n brekebeen betalen
Onze Balkangoden gaan de hele Eredivisie in vuur en vlam zetten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wacht tot de eerste goal van KroaatGod morgen.
Warmer gaat dit topic niet worden
Cc @Nova ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1-5 morgen bij Utrecht, twee keer Paixao, twee keer Ivanusec en een goal van Gimenez.
Geef het een jaartje.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dat zou door ons gewaardeerd worden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:29 schreef fetX het volgende:
Als Ivanusec morgen scoort heb ik een nieuwe UI
Als jij een mooie UI van KloeseGod maakt pas ik hem vandaag nog aan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou door ons gewaardeerd worden.
Verder verwacht ik binnenkort een Lingr-UI van @:dombohetolifantje1 en een te Kloese-UI van @:pistolero
quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als jij een mooie UI van KloeseGod maakt pas ik hem vandaag nog aan.
Beter haalt die nooit het eerste elftal, anders gaan we heel veel vermoeiende grapjes krijgen.quote:
Eens. Zijn we na elk vermoeiend grapje rust nodig.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter haalt die nooit het eerste elftal, anders gaan we heel veel vermoeiende grapjes krijgen.
Ik Sauer me niet zo druk om maken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter haalt die nooit het eerste elftal, anders gaan we heel veel vermoeiende grapjes krijgen.
@klaasweetallesquote:Op zondag 3 september 2023 09:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Utrecht slopen KAPOET MAKEN.
Toch komen de bedragen die wij vangen wel vaak overeen. Malacia en Senesi stonden er op voor 17 en gingen ook voor (max) dat bedrag weg. Kokcu voor 30 en die gaat ook voor max 30 weg. Danilo 6,5 en gaat weg voor 7. Aursnes 12 en ging weg voor 13+2. Sinisterra stond er voor 22 op en ging weg voor 25.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:37 schreef CR7 het volgende:
Op zaterdag 2 september 2023 14:09 schreef Pistolero het volgende:
Weinig dingen zo nietszeggend als de marktwaardes op Transfermarkt.
@AIVDquote:Op zondag 3 september 2023 10:07 schreef Zipportal het volgende:
Domplein ligt vanmiddag bezaait met "mensen".
KAPOET MAKENquote:
dit is allemaal logischequote:
Dit gaat een show worden van Luka die het debuut van Hancko gaat doet verbleken.quote:Op zondag 3 september 2023 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Slot je meteen in de basis zet ben je een HELE grote.
quote:Op zondag 3 september 2023 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Slot je meteen in de basis zet ben je een HELE grote.
dit was volgens mij uit noodzaakquote:
Stengs heel snel uit de basis spelen.quote:Op zondag 3 september 2023 11:10 schreef Pistolero het volgende:
Oh Lingr zit zelfs al op de bank, ik dacht dat hij helemaal nog niet kon spelen vandaag.
Erg mooi @:DomboHetOlifantje1
Verkeerde topic Klaas.quote:Op zondag 3 september 2023 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
We hebben allemaal afgelopen maand de beelden gezien
kroatische international
hoe kan deze speler gaan tegenvallen
Ik snap wat je probeert maar ik denk dat het Ajax-topic niet waardeert als je hem daar naar toe begeleidt.quote:
maak een pollquote:Op zondag 3 september 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Gaan we Luka Luka noemen? Of Ivanusec.
Ivanusesjquote:Op zondag 3 september 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Hij is toch voor Ajax?quote:Op zondag 3 september 2023 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap wat je probeert maar ik denk dat het Ajax-topic niet waardeert als je hem daar naar toe begeleidt.
ik ben ook een killerquote:Op zondag 3 september 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
moordenaar uit de Balkan bent
O ja, excuses, mijn fout.quote:
I-va-nu-shetsquote:Op zondag 3 september 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ivanusesj
En het dan uitspreken alsof je een moordenaar uit de Balkan bent
Stukje Dick voormekaar.
Ik voel wel wat voor Ivanusex.quote:Op zondag 3 september 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Ivan.quote:Op zondag 3 september 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Trauner is een trendsetter.quote:Op zondag 3 september 2023 12:12 schreef Zipportal het volgende:
Los ZetasGod met pleister. Dit is gespeeld.
Daarom keept hij ook.quote:Op zondag 3 september 2023 12:19 schreef bbuddybb het volgende:
Wellenreuther kan niet voetballen. Maar dat wisten we eigenlijk al.
@Wottequote:Op zondag 3 september 2023 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez 4 uit 4 trouwens. Was stiekem toch een beetje bang dat eind vorig seizoen een fluke zou blijken, maar hij begint weer ιcht goed qua goals.
Als we Timber aan de praat krijgen worden we kampioen.quote:Op zondag 3 september 2023 12:27 schreef bbuddybb het volgende:
In balbezit vind ik nog niet goed, maar ik vind Timber nu ook weer een aardige indruk maken.
En Lingr snel in de basis zettenquote:Op zondag 3 september 2023 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we Timber aan de praat krijgen worden we kampioen.
Tja, was bezig met belangrijkere dingen, zodat ik ongestoord kon blijven kijken... Netwerkkabeltje vervangenquote:
Dit is ook wel z’n laatste seizoen bij ons, wat een spits.quote:Op zondag 3 september 2023 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez 4 uit 4 trouwens. Was stiekem toch een beetje bang dat eind vorig seizoen een fluke zou blijken, maar hij begint weer ιcht goed qua goals.
Die gaat dus een goal, een assist en een misser voor open doel maken.quote:Op zondag 3 september 2023 12:30 schreef Caland het volgende:
Paixao heeft de dozen er weer eens om zitten.
Ik vind hem op links vaak beter. Maar het is wel typische momenten voetballer.quote:Op zondag 3 september 2023 12:30 schreef Caland het volgende:
Paixao heeft de dozen er weer eens om zitten.
Dat vind ik al heel lang vermoeiend aan hem. Alles moet voor zijn goede been en het is allemaal te flegmatiek.quote:Op zondag 3 september 2023 12:30 schreef Haringkop het volgende:
Stengs heeft toch vaak moeite met z’n aanname onder druk.
Echte kenners zagen dit vanaf dag 1 al.quote:Op zondag 3 september 2023 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik al heel lang vermoeiend aan hem. Alles moet voor zijn goede been en het is allemaal te flegmatiek.
In mijn herinnering was hij bij AZ veel technischer begaafd, maar dat gold ook voor Alireza.quote:Op zondag 3 september 2023 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik al heel lang vermoeiend aan hem. Alles moet voor zijn goede been en het is allemaal te flegmatiek.
Dat denk ik ook, dat gaat een serieus transferrecord worden als je de huid duur probeert te verkopen.quote:Op zondag 3 september 2023 12:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit is ook wel z’n laatste seizoen bij ons, wat een spits.
Neequote:Op zondag 3 september 2023 12:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zit vanwege een verhuizing op een treurige stream te kijken, dus niet te hard juichen als er weer gescoord word bitte
Is hij rugby goals gewend.quote:Op zondag 3 september 2023 12:33 schreef Slobeend het volgende:
Ivanusec heeft nog nauwelijks de bal gehad.
Hij is sowieso technisch wel heel begaafd, maar vooral als er ruimte ligt en hij tijd krijgt. Als naar voren geschoven middenvelder of aanvaller bij Feyenoord krijg je dat niet. Dan ziet het er heel gauw slecht uit.quote:Op zondag 3 september 2023 12:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
In mijn herinnering was hij bij AZ veel technischer begaafd, maar dat gold ook voor Alireza.
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 3 september 2023 12:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Gvd ik ben nu pas bij de kans van ivan
Ja snap ik allemaal wel, maar ik zit middenin een verhuizing dus dat lukt ff nietquote:
quote:Op zondag 3 september 2023 12:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja snap ik allemaal wel, maar ik zit middenin een verhuizing dus dat lukt ff niet
Ik ben ook overgestapt naar een nieuwe provider, en laten we zeggen dat het allemaal nog niet zo soepel looptquote:Op zondag 3 september 2023 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]Je kan niet ff inloggen op je mobiel of zo? Vin'k een heel vreemd verhaal
Prutserquote:Op zondag 3 september 2023 12:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben ook overgestapt naar een nieuwe provider, en laten we zeggen dat het allemaal nog niet zo soepel loopt
Ja.quote:Op zondag 3 september 2023 12:37 schreef de_boswachter het volgende:
En dit moet dan kampioen worden. Ok.
Dit moet 1-5 of 1-6 worden.quote:Op zondag 3 september 2023 12:45 schreef Wicky15 het volgende:
Dit Utrecht kan er echt helemaal niks van.
Lekker werken aan het doelsaldo, zou wel verfrissend zijnquote:Op zondag 3 september 2023 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit moet 1-5 of 1-6 worden.
mwah, naast kφkcu werkte gewoon niet.quote:Op zondag 3 september 2023 12:46 schreef Pistolero het volgende:
Timber is trouwens weeral bezig met mondjes snoeren.
Iedereen die hem vorig seizoen al had afschreven zit vreselijk in the mud.
Nee hoor, ik ben juist ontzettend blij dat hij dit doorzet en ik hoop dat hij de komende periode mijn ongelijk blijft bewijzenquote:Op zondag 3 september 2023 12:46 schreef Pistolero het volgende:
Timber is trouwens weeral bezig met mondjes snoeren.
Iedereen die hem vorig seizoen al had afschreven zit vreselijk in the mud.
Ok.quote:Op zondag 3 september 2023 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je rekenen? Nou reken er maar niet op.
Hi-ha-ho.
Gaat nu om de punten, goed voetballen komt met de tijd.quote:Op zondag 3 september 2023 12:47 schreef bbuddybb het volgende:
In balbezit blijven we slecht.
Mooi passje van Luka wel.
Op dit moment zie ik PSV als titelkandidaat nummer 1.
Bij hun gaat alles veel gemakkelijker. Ook gisteren.
Klopt, maar dat had niet zo zeer met de kwaliteiten van Timber te maken.quote:Op zondag 3 september 2023 12:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
mwah, naast kφkcu werkte gewoon niet.
Zeker waar, denk ook wel dat iedereen daar gewoon blij mee is hoorquote:Op zondag 3 september 2023 12:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had niet zo zeer met de kwaliteiten van Timber te maken.
Hij speelt dit seizoen pas voor het eerst op zijn eigen positie en laat meteen mooie dingen zien.
Kwestie van een goede coach.quote:Op zondag 3 september 2023 12:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had niet zo zeer met de kwaliteiten van Timber te maken.
Hij speelt dit seizoen pas voor het eerst op zijn eigen positie en laat meteen mooie dingen zien.
Ging vorige week iets te goedquote:Op zondag 3 september 2023 12:55 schreef hhh38 het volgende:
Geert wil iets te vaak zelf schieten tegenwoordig
Terecht.quote:Op zondag 3 september 2023 12:57 schreef Pistolero het volgende:
Ik wil Zerrouki zien ipv Wieffer.
Al zal die laatste nog wel heel veel krediet hebben.
wieffer erg ongelukkig idd - zou je prima kunnen wisselen, al is er nog veel meer erg slordig en ik weet niet of wisselen daarbij helpt dat er uit te krijgenquote:Op zondag 3 september 2023 12:57 schreef Pistolero het volgende:
Ik wil Zerrouki zien ipv Wieffer.
Al zal die laatste nog wel heel veel krediet hebben.
Welk Feyenoord is wιl effectief geweest? Ik kan me weinig anders herinneren dan "Veel kansen nodig om te scoren", maar mijn geheugen is een zeef...quote:Op zondag 3 september 2023 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Feyenoord niet erg effectief met de kansen omgaan weer.
Dit zooitje ongeregeld moet je echt oprollen.
Afgelopen seizoen nogquote:Op zondag 3 september 2023 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welk Feyenoord is wιl effectief geweest? Ik kan me weinig anders herinneren dan "Veel kansen nodig om te scoren", maar mijn geheugen is een zeef...
Het Feyenoord van Dickiequote:Op zondag 3 september 2023 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welk Feyenoord is wιl effectief geweest? Ik kan me weinig anders herinneren dan "Veel kansen nodig om te scoren", maar mijn geheugen is een zeef...
ik ben en blijf fan. Opbouwen sterk en verdedigend betrouwbaar...quote:Op zondag 3 september 2023 13:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trauner moest volgens fok deze zomer maar op de bank gaan zitten
Alleen z’n snelheid is een zwakte, maar verder zo goed iddquote:Op zondag 3 september 2023 13:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik ben en blijf fan. Opbouwen sterk en verdedigend betrouwbaar...
Boeiend.quote:Op zondag 3 september 2023 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kansloos gedoe van Gimenez
Kan ik zo slecht tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |