mwah, naast kökcu werkte gewoon niet.quote:Op zondag 3 september 2023 12:46 schreef Pistolero het volgende:
Timber is trouwens weeral bezig met mondjes snoeren.
Iedereen die hem vorig seizoen al had afschreven zit vreselijk in the mud.
Nee hoor, ik ben juist ontzettend blij dat hij dit doorzet en ik hoop dat hij de komende periode mijn ongelijk blijft bewijzenquote:Op zondag 3 september 2023 12:46 schreef Pistolero het volgende:
Timber is trouwens weeral bezig met mondjes snoeren.
Iedereen die hem vorig seizoen al had afschreven zit vreselijk in the mud.
Ok.quote:Op zondag 3 september 2023 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je rekenen? Nou reken er maar niet op.
Hi-ha-ho.
Gaat nu om de punten, goed voetballen komt met de tijd.quote:Op zondag 3 september 2023 12:47 schreef bbuddybb het volgende:
In balbezit blijven we slecht.
Mooi passje van Luka wel.
Op dit moment zie ik PSV als titelkandidaat nummer 1.
Bij hun gaat alles veel gemakkelijker. Ook gisteren.
Klopt, maar dat had niet zo zeer met de kwaliteiten van Timber te maken.quote:Op zondag 3 september 2023 12:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
mwah, naast kökcu werkte gewoon niet.
Zeker waar, denk ook wel dat iedereen daar gewoon blij mee is hoorquote:Op zondag 3 september 2023 12:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had niet zo zeer met de kwaliteiten van Timber te maken.
Hij speelt dit seizoen pas voor het eerst op zijn eigen positie en laat meteen mooie dingen zien.
Kwestie van een goede coach.quote:Op zondag 3 september 2023 12:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had niet zo zeer met de kwaliteiten van Timber te maken.
Hij speelt dit seizoen pas voor het eerst op zijn eigen positie en laat meteen mooie dingen zien.
Ging vorige week iets te goedquote:Op zondag 3 september 2023 12:55 schreef hhh38 het volgende:
Geert wil iets te vaak zelf schieten tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |