Stengs heel snel uit de basis spelen.quote:Op zondag 3 september 2023 11:10 schreef Pistolero het volgende:
Oh Lingr zit zelfs al op de bank, ik dacht dat hij helemaal nog niet kon spelen vandaag.
Erg mooi @:DomboHetOlifantje1
Verkeerde topic Klaas.quote:Op zondag 3 september 2023 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
We hebben allemaal afgelopen maand de beelden gezien
kroatische international
hoe kan deze speler gaan tegenvallen
Ik snap wat je probeert maar ik denk dat het Ajax-topic niet waardeert als je hem daar naar toe begeleidt.quote:
maak een pollquote:Op zondag 3 september 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Gaan we Luka Luka noemen? Of Ivanusec.
Ivanusesjquote:Op zondag 3 september 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Hij is toch voor Ajax?quote:Op zondag 3 september 2023 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap wat je probeert maar ik denk dat het Ajax-topic niet waardeert als je hem daar naar toe begeleidt.
ik ben ook een killerquote:Op zondag 3 september 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
moordenaar uit de Balkan bent
O ja, excuses, mijn fout.quote:
I-va-nu-shetsquote:Op zondag 3 september 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ivanusesj
En het dan uitspreken alsof je een moordenaar uit de Balkan bent
Stukje Dick voormekaar.
Ik voel wel wat voor Ivanusex.quote:Op zondag 3 september 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Ivan.quote:Op zondag 3 september 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Trauner is een trendsetter.quote:Op zondag 3 september 2023 12:12 schreef Zipportal het volgende:
Los ZetasGod met pleister. Dit is gespeeld.
Daarom keept hij ook.quote:Op zondag 3 september 2023 12:19 schreef bbuddybb het volgende:
Wellenreuther kan niet voetballen. Maar dat wisten we eigenlijk al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |