abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210506414
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:28 schreef Caland het volgende:
Glasgow geboekt, Madrid lijkt niet te doen op een normale manier. :{
rond de 200 piek voor retour vlucht
pi_210506437
Feyenoord en PSV lijken de beste papieren te hebben voor de titel. PSV heeft goed (en duur) ingekocht met vooral aanvallend prima spelers. Wel afwachten wat wen Lozano nog kan en defensief is het ook minder dan Feyenoord, maar dat die er een stuk op vooruit gegaan zijn is duidelijk. Ook Bosz blijft een ding, is dat kamikaze eruit bij hem?

Bij Feyenoord is het vooral belangrijk wie er NIET zijn verkocht. Met Hancko, Geert en Santi heb je drie absolute toppers in je selectie. Met vlak daarachter spelers als Trauner, Hartman, Paixao. Vraag is hoe een Ivanusec het gaat doen en of Arne het middenveld aan de praat krijgt. Defensief oersterk. Wij gaan gewoon weer meedoen om de titel. Jammer dat je wel al 4 punten moet inhalen, dat kan wel een ding zijn als jet straks heel dicht bij elkaar zit.

Ajax gaat het moeilijk krijgen, vreemdelingen legioen, trainer die onervaren is met topclubs en nu instapt in het wespennest van de Arena waar het rommelt. Ik moet het nog zien daar.

Gaat wel een leuk en spannend seizoen worden denk ik zo. Mooie CL potjes waar 2e worden in de poule niet onmogelijk is, en meedoen om weer een titel. Zin in.
  zaterdag 2 september 2023 @ 09:42:38 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210506438
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 08:53 schreef hhh38 het volgende:
Dramatisch schema. Celtic thuis als ik op vakantie ben, laatste wedstrijd niet in De Kuip :{
Voor de club wel gunstig, met 3 punten beginnen is toch wel lekker.
pi_210506459
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]
rond de 200 piek voor retour vlucht
Totdat je doorklikt, dan schiet de prijs omhoog
pi_210506492
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:45 schreef XSbig het volgende:

[..]
Totdat je doorklikt, dan schiet de prijs omhoog
oh, ik heb net een tikkie afgerekend :+

zag deze nog bij https://www.kiwi.com/
pi_210506544
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:

[..]
oh, ik heb net een tikkie afgerekend :+

zag deze nog bij https://www.kiwi.com/
[ afbeelding ]
Ik heb ook altijd pech.
pi_210506565
Goed, even resumeren:

In:
Ueda
Sauer
Ivanusec
Minteh(huur)
Stengs
Lingr
Zerrouki
vd Belt
Zechiel
Beelen
Nieuwkoop
Lamprou
van Sas

Uit:
Kokcu
Danilo
Bozenik
Pedersen
Szymanski(was gehuurd)
Idrissi(was gehuurd)
Rasmussen(was gehuurd)
Azarkan
Taabouni
Conteh
Marciano
Troost
Hall
Bannis
Diemers
Antonucci

Verhuurd:
Walemark
Bullaude
Hendriks
Kasanwirjo
Benita
Jansen

En dan staan Jahanbaksh, vd Belt en Milambo nog niet eens op dat plaatje. Als dat je 'slechtste' spelers zijn heb je echt een uitstekende selectie. Bizar om dat te vergelijken met de selectie van pak-hem-beet 3 jaar geleden
Onder de streep ben je zowel in de breedte als 'aan de bovenkant' er gigantisch op vooruit gegaan. De hoeveelheid troep die nog onder contract stond waar je deze zomer afscheid van hebt genomen wordt ook nog wel eens vergeten denk ik. Je kan nu op praktisch alle posities een bankzitter inbrengen die er ook daadwerkelijk wat van kan. En dit alles doe je terwijl je qua in- en uitgaven quitte speelt en nog 30+ miljoen aan CL geld gaat krijgen.

Wat een genot _O_
pi_210506592
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:57 schreef Pistolero het volgende:
Goed, even resumeren:

In:
Ueda
Sauer
Ivanusec
Minteh(huur)
Stengs
Lingr
Zerrouki
vd Belt
Zechiel
Beelen
Nieuwkoop
Lamprou
van Sas

Uit:
Kokcu
Danilo
Bozenik
Pedersen
Szymanski(was gehuurd)
Idrissi(was gehuurd)
Rasmussen(was gehuurd)
Azarkan
Taabouni
Conteh
Marciano
Troost
Hall
Bannis
Diemers
Antonucci

Verhuurd:
Walemark
Bullaude
Hendriks
Kasanwirjo
Benita
Jansen

[ afbeelding ]

En dan staan Jahanbaksh, vd Belt en Milambo nog niet eens op dat plaatje. Als dat je 'slechtste' spelers zijn heb je echt een uitstekende selectie. Bizar om dat te vergelijken met de selectie van pak-hem-beet 3 jaar geleden
Onder de streep ben je zowel in de breedte als 'aan de bovenkant' er gigantisch op vooruit gegaan. De hoeveelheid troep die nog onder contract stond waar je deze zomer afscheid van hebt genomen wordt ook nog wel eens vergeten denk ik. Je kan nu op praktisch alle posities een bankzitter inbrengen die er ook daadwerkelijk wat van kan. En dit alles doe je terwijl je qua in- en uitgaven quitte speelt en nog 30+ miljoen aan CL geld gaat krijgen.

Wat een genot _O_
het is allemaal ook wel net op tijd met die extra CL plekken, nog 2 jaar extra aankloten en AZ had die miljoenen gepakt

nu hopen dat PSV en Ajax (lol) geen topseizoen draaien

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2023 10:01:09 ]
pi_210506621
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:59 schreef aTypisch het volgende:

[..]
het is allemaal ook wel net op tijd met die extra CL plekken

nu hopen dat PSV en Ajax (lol) geen topseizoen draaien
Op papier moet je gewoon om plek 1 gaan strijden met PSV. Over de FM-save van Mislintat maak ik me eigenlijk niet zo druk. Lekker op eigen houtje een heel onsamenhangend elftal aan spelers uit je eigen netwerk halen en richting je totaal onervaren trainer gooien. Wat kan er fout gaan.
pi_210506676
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 08:53 schreef hhh38 het volgende:
Dramatisch schema. Celtic thuis als ik op vakantie ben, laatste wedstrijd niet in De Kuip :{
Dit dus.

Gelukkig ben ik in Mexico, ik heb de indruk dat je tegenwoordig daar ook wel een potje van Feyenoord kunt zien :7
pi_210506705
Ueda topscorer na 2 speelrondes.
pi_210506782
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2023 10:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Dit dus.

Gelukkig ben ik in Mexico, ik heb de indruk dat je tegenwoordig daar ook wel een potje van Feyenoord kunt zien :7
maar santi speelt niet
pi_210506829
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2023 10:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]
maar santi speelt niet
Oh ja kut, dat was ik even vergeten :')

Maar ik ben er ook tijdens Ajax - Feyenoord en dan speelt ie wel 8-)
pi_210506881
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:57 schreef Pistolero het volgende:
Goed, even resumeren:

In:
Ueda
Sauer
Ivanusec
Minteh(huur)
Stengs
Lingr
Zerrouki
vd Belt
Zechiel
Beelen
Nieuwkoop
Lamprou
van Sas

Uit:
Kokcu
Danilo
Bozenik
Pedersen
Szymanski(was gehuurd)
Idrissi(was gehuurd)
Rasmussen(was gehuurd)
Azarkan
Taabouni
Conteh
Marciano
Troost
Hall
Bannis
Diemers
Antonucci

Verhuurd:
Walemark
Bullaude
Hendriks
Kasanwirjo
Benita
Jansen

[ afbeelding ]

Wat een genot _O_
Ik zou graag het saldo willen weten wat er verkocht en verhuurd is en wat we binnen hebben gehaald.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 2 september 2023 @ 10:41:03 #256
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210506885
Wat een kutschema.

Geen uitpotje mee, Feyenoord-Lazio midden in de vakantie, uit eindigen en mogelijk nog te ziek om Feyenoord-Celtic te halen :{

[ Bericht 86% gewijzigd door GurneyIsBestOke op 02-09-2023 10:46:04 ]
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210506918
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutschema.
Wat is er kut aan dan

iedereen die de eerste wedstrijd thuis speelt, speelt de laatste wedstrijd uit in alle poules.

Het is een of het ander maar het is wel eerlijk.....

de eerste wedstrijd thuis spelen zie ik als een voordeel. Je had ook tegen atletico uit kunnen beginnen en dan loop je gelijk achter de feiten aan als je verliest
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zaterdag 2 september 2023 @ 10:48:53 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210506941
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2023 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutschema.

Geen uitpotje mee, Feyenoord-Lazio midden in de vakantie, uit eindigen en mogelijk nog te ziek om Feyenoord-Celtic te halen :{
Mietje gespot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 september 2023 @ 11:17:09 #259
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210507123
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2023 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutschema.

Ziek?
pi_210507129
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2023 06:40 schreef CR7 het volgende:

[..]
Die transfersommen zijn niet onmogelijk want je geeft zelf al aan dat Ajax dit al (jaren) doet. En dat leverde ze vorig jaar een derde plek op. Op papier verder wel een heel goed team. Geen idee hoe goed Lozano nog is. Midden/Zuid-Amerikanen kunnen op hun 28e top zijn, maar ook totaal uitgeblust.

En op het middenveld hebben ze mooi-weer voetballer Veerman en Schouten? En verder...?
Transfersommen was autocorrect. Bedoelde te zeggen, hun transfers zijn voor eredivisiebegrippen eigenlijk onmogelijk. Zo’n Schouten was daar heel gewaardeerd en kon binnen een topcompetitie de stap omhoog maken naar een topclub. En een Lozano verwacht je eigenlijk ook nog niet op z’n 28e terug in een kleine competitie (voor een kwart van het bedrag waarvoor je hem 4 jaar geleden hebt verkocht). En zo’n Lang komt ook alleen maar naar Nederland door de timing (kind). Dat zijn gewoon best wel knappe transfers.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 2 september 2023 @ 11:18:55 #261
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210507143
quote:
Kampioenwaardig elftal. Veel gaat afhangen van het wel/niet functioneren vh middenveld. Maar dat lijkt steeds beter te gaan en ik denk dat op termijn Lingr wel in de basis komt.

Tenzij Stengs ineens gekke dingen gaat doen.
pi_210507160
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Transfersommen was autocorrect. Bedoelde te zeggen, hun transfers zijn voor eredivisiebegrippen eigenlijk onmogelijk. Zo’n Schouten was daar heel gewaardeerd en kon binnen een topcompetitie de stap omhoog maken naar een topclub. En een Lozano verwacht je eigenlijk ook nog niet op z’n 28e terug in een kleine competitie (voor een kwart van het bedrag waarvoor je hem 4 jaar geleden hebt verkocht). En zo’n Lang komt ook alleen maar naar Nederland door de timing (kind). Dat zijn gewoon best wel knappe transfers.
PSV heeft echt een uitstekende transferzomer gedraaid.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 2 september 2023 @ 11:24:49 #263
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210507191
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:17 schreef fetX het volgende:

[..]
Ziek?
Ik zit al wekenlang thuis door dengue opgelopen in Mexico, vandaar dat ik hier de laatste tijd zoveel post (lol). Alhoewel het wel goed moet komen als ik mij laat ophalen en thuisbrengen denk ik.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210507208
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dengue
antigenot
waar in mexico
pi_210507225
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:20 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Dat moet allemaal nog blijken

Ik ben nog niet helemaal onder de indruk
pi_210507266
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dengue
huilenbalk

quote:
Dengue hemorragische koorts is de ernstige vorm. Behalve de al genoemde verschijnselen treden blauwe plekken, bloedneuzen, bloedend tandvlees, rusteloosheid en dorst op. Verder kunnen bloedingen en shock ontstaan, mogelijk met dodelijke afloop.
je kan gewoon alles doen mietje :)
pi_210507271
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Vind het ook hele mooie transfers (voor hun), maar het komt op mij vooral over dat hun motto is als wij maar meer scoren dan de tegenstander. Want verdedigend hebben ze schijnbaar een groot talent, maar verder blijft het (verdedigend) een rommel.

En dat Schouten naar de Italiaanse top kan, kan je scharen onder dat Paixao ook naar Milaan kon. Hoevaak ik wel niet heb gelezen dat een Koopmeiners naar Inter/Napoli of AC Milan kon.
pi_210507323
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:20 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Prima aankopen ja en veel beter dan Ajax. Die zijn er tov afgelopen seizoen wel op vooruit gegaan. Defensief blijft het wel een ding, en Bosz moet ook nog maar laten zien minder naïef te zijn.

Maar voor nu lijkt het tussen Feyenoord en PSV te gaan ja
pi_210507391
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:32 schreef CR7 het volgende:

[..]
Vind het ook hele mooie transfers (voor hun), maar het komt op mij vooral over dat hun motto is als wij maar meer scoren dan de tegenstander. Want verdedigend hebben ze schijnbaar een groot talent, maar verder blijft het (verdedigend) een rommel.

En dat Schouten naar de Italiaanse top kan, kan je scharen onder dat Paixao ook naar Milaan kon. Hoevaak ik wel niet heb gelezen dat een Koopmeiners naar Inter/Napoli of AC Milan kon.
Ik vind dat ook altijd wel een ding ja. Een speler als Schouten die bij Bologna speelt (gewoon geen topploeg, en dan in Nederland opeens als top aankoop wordt gezien. Prima speler hoor maar laten we niet doen alsof de Europese top achter hem aanzat
pi_210507394
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:38 schreef alopio het volgende:

[..]
Prima aankopen ja en veel beter dan Ajax. Die zijn er tov afgelopen seizoen wel op vooruit gegaan. Defensief blijft het wel een ding, en Bosz moet ook nog maar laten zien minder naïef te zijn.

Maar voor nu lijkt het tussen Feyenoord en PSV te gaan ja
Sterker nog, ik denk dat Feyenoord kampioen wordt. Die zijn tot nu toe fantastisch aan het seizoen begonnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')